hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 20:43



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 387 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 385 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: SMA-ba model szerkesztés
HozzászólásElküldve:2010.07.29. 14:46 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2010.07.28. 23:38
Hozzászólások:6
Cső all van a Tűzhányó zombi alapból a zombie_source volt rajta átírtam így

// Zombi Atributes
new const zclass_name[] = { "Tuzhanyo Zombi" } // name
new const zclass_info[] = { "Health- Speed+ Gravity-" } // description
new const zclass_model[] = { "flame_zombi" } // model
new const zclass_clawmodel[] = { "leech_kez.mdl" } // claw model
const zclass_health = 8000 // health
const zclass_speed = 180 // speed
const Float:zclass_gravity = 1.0 // gravity
const Float:zclass_knockback = 1.0 // knockback

de csak azért se a flame zombi modelt használja meg a leech_kez-t hanem a zombie_source-t meg az alap kezet szóval nem vágom hogy akkor hol kell átálítani a zombi modeljét....PLS segítsen valaki


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SMA-ba model szerkesztés
HozzászólásElküldve:2010.07.29. 16:24 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2010.07.28. 23:38
Hozzászólások:6
látom sajna senki nem ért hozzá =/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SMA-ba model szerkesztés
HozzászólásElküldve:2010.07.29. 17:22 
Offline
Tag

Csatlakozott:2010.06.20. 11:41
Hozzászólások:37
Te is felvehetsz :)
neon1@windowslive.com


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SMA-ba model szerkesztés
HozzászólásElküldve:2010.07.29. 18:33 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2010.01.01. 21:15
Hozzászólások:440
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Szia.

sma-t haggyad a fenébe. :D
Beírod a plugint a plugins-zplague.ini be, map váltás vagy restart.Aztán nyisd meg a zp_zombieclasses.ini -t és benne lesznek a zombinak az 'adatai' ott át tudod írni a modellt, kezet, életet, gyorsaságot, gravity-t, stb..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SMA-ba model szerkesztés
HozzászólásElküldve:2010.07.30. 08:48 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2010.07.28. 23:38
Hozzászólások:6
okés köszi de amúgy eredeti zombik amik vannak alapból Big Zombie, Poison Zombie stb... Ezek kinézetét is cseréltem én látom rendesen de akit felhívtam ismerősömet ő az eredeti kinézetüket látja és nem az újat ez mért lehet?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SMA-ba model szerkesztés
HozzászólásElküldve:2010.07.30. 08:50 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2010.07.28. 23:38
Hozzászólások:6
ja és csak akkor látja új kinézettel pl a big zombit ha meghal és akkor a hulláján már látja ő is hogy más de ameddig nem hal meg az alap modelt látja. Szóval ezt nem vágom...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SMA-ba model szerkesztés
HozzászólásElküldve:2010.07.30. 09:10 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2010.01.01. 21:15
Hozzászólások:440
Megköszönték neki: 5 alkalommal
[Poison Zombie]
NAME = Nevét át tudod írni
INFO = Infokat
MODELS = zombie_source.mdl helyett pl : xy_zombi.mdl
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl helyett pl: xy_zombi_kez.mdl
HEALTH = Élet
SPEED = Gyorsaság
GRAVITY = 0.74 Gravity
KNOCKBACK = 1.24 Visszalökődés

A zombi modellt a 'models/player' mappába töltsd fel, a kezét pedig a 'models/zombie_plague' mappába kell feltölteni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SMA-ba model szerkesztés
HozzászólásElküldve:2010.07.30. 09:37 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2010.07.28. 23:38
Hozzászólások:6
Kód:
[Poison Zombie]
NAME = Nevét át tudod írni
INFO = Infokat
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl helyett pl: xy_zombi_kez.mdl
HEALTH = Élet
SPEED = Gyorsaság
GRAVITY = 0.74 Gravity
KNOCKBACK = 1.24 Visszalökődés


alapból így van és nem úgy hogy zombie_source.mdl

átírtom erre pl:

Kód:
[Poison Zombie]
NAME = Nevét át tudod írni
INFO = Infokat
MODELS = asd_zombi
CLAWMODEL = asd_zombi_kez.mdl
HEALTH = Élet
SPEED = Gyorsaság
GRAVITY = 0.74 Gravity
KNOCKBACK = 1.24 Visszalökődés


és le is tölti a modelt meg a kezét
én látom is rendesen de akit felhívtam ő nem az asd_zombi fájlal látja a zombit hanem zombi_source fájlal és csak akkor látja asd_zombi fájlal mikor meghalt szóval csak a hulláját.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SMA-ba model szerkesztés
HozzászólásElküldve:2010.07.30. 09:42 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2010.07.28. 23:38
Hozzászólások:6
szóval röviden én látom hogy ő egy fejszés zombi, de ő nem lát engem hogy fejszés zombi vagyok mert az alap kinézetet látja


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SMA-ba model szerkesztés
HozzászólásElküldve:2010.07.30. 10:48 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2010.01.01. 21:15
Hozzászólások:440
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Most hogyan segítsek?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole