hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 21:47



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 372 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 370 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ebben mi a hiba? (Whats Wrong?)
HozzászólásElküldve:2012.07.14. 03:47 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Üdv.!

Írtam ez a plugint, de fogalmam sincs hogy mi benne a hiba. Complilálásnál ezt írta:

Kód:
  1. //tmp/textU5HvTJ.sma(90) : error 018: initialization data exceeds declared size

  2. /tmp/textU5HvTJ.sma(165) : error 018: initialization data exceeds declared size

  3. /tmp/textU5HvTJ.sma(196) : warning 217: loose indentation

  4. /tmp/textU5HvTJ.sma(199) : warning 217: loose indentation

  5. /tmp/textU5HvTJ.sma(211) : warning 217: loose indentation

  6. /tmp/textU5HvTJ.sma(218) : warning 217: loose indentation

  7. /tmp/textU5HvTJ.sma(220) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "iVictim"

  8. /tmp/textU5HvTJ.sma(220) : warning 209: function "eDeath" should return a value


SMA:

Kód:
  1. /*****************************

  2.  

  3. Pluign: XP Mód

  4. Készítő: Bence98007

  5. Verzió: 1.0

  6.  

  7.  

  8. ******************************/

  9. #include <amxmodx>

  10. #include <amxmisc>

  11. #include <nvault>

  12.  

  13. #define MAXSZINT 69

  14.  

  15.  

  16. new PlayerXP[33],PlayerLevel[33],PlayerClass[33]

  17. new xp_kill,xp_kes,xp_hs,xp_mentes

  18. new g_vault

  19.  

  20. new const CLASSES[MAXSZINT][] = {

  21.    

  22.         "Private",

  23.         "Private I",

  24.         "Private II",

  25.         "Private First Class",

  26.         "Private First Class I",

  27.         "Private First Class II",

  28.         "Specialist",

  29.         "Specialist I",

  30.         "Specialist II",

  31.         "Corporal",

  32.         "Corporal I",

  33.         "Corporal II",

  34.         "Sergeant",

  35.         "Sergeant I",

  36.         "Sergeant II",

  37.         "Staff Sergeant",

  38.         "Staff Sergeant I",

  39.         "Staff Sergeant II",

  40.         "Sergeant First Class",

  41.         "Sergeant First Class I",

  42.         "Sergeant First Class II",

  43.         "Master Sergeant",

  44.         "Master Sergeant I",

  45.         "Master Sergeant II",

  46.         "First Sergeant",

  47.         "First Sergeant I",

  48.         "First Sergeant II",

  49.         "Sergeant Major",

  50.         "Sergeant Major I",

  51.         "Sergeant Major II",

  52.         "Command Sergeant Major",

  53.         "Command Sergeant Major I",

  54.         "Command Sergeant Major II",

  55.         "2nd Lieutenant",

  56.         "2nd Lieutenant I",

  57.         "2nd Lieutenant II",

  58.         "1st Lieutenant",

  59.         "1st Lieutenant I",

  60.         "1st Lieutenant II",

  61.         "Captain",

  62.         "Captain I",

  63.         "Captain II",

  64.         "Major",

  65.         "Major I",

  66.         "Major II",

  67.         "Lieutenant Colonel",

  68.         "Lieutenant Colonel I",

  69.         "Lieutenant Colonel II",

  70.         "Lieutenant Colonel III",

  71.         "Colonel",

  72.         "Colonel I",

  73.         "Colonel II",

  74.         "Colonel III",

  75.         "Brigadier General",

  76.         "Brigadier General I",

  77.         "Brigadier General II",

  78.         "Brigadier General III",

  79.         "Major General",

  80.         "Major General I",

  81.         "Major General II",

  82.         "Major General III",

  83.         "Lieutenant General",

  84.         "Lieutenant General I",

  85.         "Lieutenant General II",

  86.         "Lieutenant General III",

  87.         "General",

  88.         "General I",

  89.         "General II",

  90.         "General III",

  91.         "Commander"

  92. }

  93.  

  94.  

  95. new const LEVELS[7] = {

  96. 0,

  97. 100,

  98. 300,

  99. 500,

  100. 700,

  101. 900,

  102. 1100,

  103. 1300,

  104. 1500,

  105. 1700,

  106. 1900,

  107. 2100,

  108. 2300,

  109. 2500,

  110. 2700,

  111. 2900,

  112. 3100,

  113. 3300,

  114. 3500,

  115. 3700,

  116. 3900,

  117. 4100,

  118. 4300,

  119. 4500,

  120. 4700,

  121. 4900,

  122. 5100,

  123. 5300,

  124. 5500,

  125. 5700,

  126. 5900,

  127. 6100,

  128. 6300,

  129. 6500,

  130. 6700,

  131. 6900,

  132. 6100,

  133. 7300,

  134. 7500,

  135. 7700,

  136. 7900,

  137. 8100,

  138. 8300,

  139. 8500,

  140. 8700,

  141. 8900,

  142. 9100,

  143. 9300,

  144. 9500,

  145. 9700,

  146. 9900,

  147. 10100,

  148. 11300,

  149. 11500,

  150. 11700,

  151. 11900,

  152. 12100,

  153. 12300,

  154. 12500,

  155. 12700,

  156. 12900,

  157. 13100,

  158. 13300,

  159. 13500,

  160. 13700,

  161. 13900,

  162. 14000,

  163.  

  164.  

  165. }

  166.  

  167. public plugin_init()

  168. {

  169.     register_plugin("XP-mod", "1.0", "Bence98007")

  170.  

  171.     register_event("DeathMsg", "eDeath", "a")

  172.  

  173.     xp_mentes = register_cvar("xpmentes","1")

  174.  

  175.     xp_kill=register_cvar("XP_kill", "20")

  176.  

  177.     xp_hs=register_cvar("XP_hs","22")

  178.  

  179.     xp_kes=register_cvar("XP_kes","30")

  180.  

  181.     g_vault = nvault_open("xpmod")

  182.  

  183.     register_clcmd("say /xp", "ShowHud")

  184.     register_clcmd("say_team /xp", "ShowHud")

  185. }

  186.  

  187. public eDeath()

  188. {

  189.  

  190.     new attacker = read_data( 1 )

  191.  

  192.     new iVictim = read_data( 2 )

  193.  

  194.     new headshot = read_data( 3 )

  195.  

  196.      if(PlayerClass[attacker] == 0)

  197.          return PLUGIN_CONTINUE

  198.  

  199.     new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(attacker,clip,ammo);

  200.  

  201.     PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(xp_kill)

  202.  

  203.    

  204.     if(headshot)

  205.         PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(xp_hs)

  206.  

  207.     if(weapon == CSW_KNIFE)

  208.         PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(xp_kes)

  209.  

  210.        

  211.      while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])

  212.     {  

  213.         client_print(attacker, print_chat, "[XP-Mod] Grat! Szinted: %i Rangod: %s !", PlayerLevel[attacker],CLASSES[PlayerClass[attacker]])

  214.      

  215.         PlayerLevel[attacker] += 1

  216.     }

  217.  

  218.     ShowHud(attacker)

  219.  

  220. }

  221.  

  222.  

  223.  

  224. public ShowHud(id)

  225. {

  226.     set_hudmessage(85, 255, 0, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 12.0)

  227.     show_hudmessage(id, "[Szinted] %i [XP]: %i [Rangod] %s",PlayerLevel[id],PlayerXP[id],CLASSES[PlayerClass[id]])

  228. }

  229.  

  230.  

  231.  

  232. public client_connect(id)

  233. {

  234.     if(get_pcvar_num(xp_mentes) == 1)

  235.     {

  236.         LoadData(id)

  237.     }

  238. }

  239.  

  240. public client_disconnect(id)

  241. {

  242.      if(get_pcvar_num(xp_mentes) == 1)

  243.      {

  244.           SaveData(id)

  245.      }

  246. }

  247.  

  248.  

  249. public SaveData(id)

  250. {

  251.     new name[32]

  252.     get_user_name(id, name, 31)

  253.  

  254.     new vaultkey[64],vaultdata[256]

  255.    

  256.     format(vaultkey,63,"%sXPmod", name)

  257.    

  258.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])

  259.  

  260.    

  261.  

  262.     nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)

  263.     return PLUGIN_CONTINUE

  264. }

  265.  

  266.  

  267. public LoadData(id)

  268. {

  269.     new name[32]

  270.     get_user_name(id, name, 31)

  271.     new vaultkey[64],vaultdata[256]

  272.    

  273.     format(vaultkey,63,"%sXPmod", name)

  274.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])

  275.    

  276.     nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)

  277.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")

  278.    

  279.     new playerxp[32], playerlevel[32]

  280.     parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31)

  281.    

  282.     PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp)

  283.     PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel)

  284.    

  285.     return PLUGIN_CONTINUE

  286. }  

  287.  

  288.  


Valaki pró scripter megnézné és javítaná a hibáimat?
(Ez az első modom, de látom **Moderálva sül el :( )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Ebben mi a hiba? (Whats Wrong?)
HozzászólásElküldve:2012.07.14. 07:17 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
nem vok scripter de sztem egyértelmű hogy a 90-dik és a 165-dik sorban van a hiba :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Ebben mi a hiba? (Whats Wrong?)
HozzászólásElküldve:2012.07.14. 10:47 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Több adatot raktál bele a konstansodba, mint amekkora méretűnek deklaráltad..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Ebben mi a hiba? (Whats Wrong?)
HozzászólásElküldve:2012.07.14. 10:57 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Vagyis a LEVELS (szintek) et írjam át LEVELS[69] -re?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Ebben mi a hiba? (Whats Wrong?)
HozzászólásElküldve:2012.07.14. 10:59 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
rericsi8 írta:
nem vok scripter de sztem egyértelmű hogy a 90-dik és a 165-dik sorban van a hiba :D


90.sor: "General III",
165.sor: }
ebben mér lenne hiba?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Ebben mi a hiba? (Whats Wrong?)
HozzászólásElküldve:2012.07.14. 13:11 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Kösz a segítséget! Már működik is! -.-"


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Ebben mi a hiba? (Whats Wrong?)
HozzászólásElküldve:2012.07.14. 16:16 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Hibás témanév,zárva-kuka.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole