hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 19:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 365 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 363 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Respawn védelem
HozzászólásElküldve:2010.08.16. 11:37 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2010.02.07. 11:24
Hozzászólások:325
Sziasztok!

Feltudnátok dobni egy olyan plugint ami respawnkor megvédi a játékosokat az ellenfeél sebzésétől?
És egy olyat is hogy megvédi respawnkor a játékos + kap egy deaglet tele tárral


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Respawn védelem
HozzászólásElküldve:2010.08.16. 11:56 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2010.01.05. 21:54
Hozzászólások:169
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Hát a Deagle tele tárral... Itt a topicban volt róla szó...
viewtopic.php?f=9&t=1736&p=3104&hilit=deagle&sid=3480ddea2f817bff4adb0cdb3d3dfd22#p3104

Itt a kezdővédelem sma fálja... remélem azért a cvarokat ki tudod nézni belőle...
Kód:
/*
+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
ANTI-SPAWNKILL GOD by Grinf4ce | Version 1.0.0
-------------------------------------------------------------
This Plugin stops Spawnattacks and Spawnkills. If a player
get hited in a certain delay, he gets no damage (Mode 1) or
he have more than 100 HP (certain trough CVAR) and died
slowier (Mode 2). You can set specified protectimes in
configs/skg_map.cfg. In format: <mapname> <seconds>.
-------------------------------------------------------------

Credits:
 Connorr [ Thanks for the note about the fullupdate issue ]
 Atomen [ Thanks for the Fakemeta Glowfunction :) ]
+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
*/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Anti-Spawnkill God"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Grinf4ce"
#define TASK_ID 33211

new bool:g_pnss[33],bool:IsProtect[33];
new g_ccp;
new SKG_MODE, SKG_PROHP, SKG_PROAP, SKG_NORHP, SKG_NORAP, SKG_GLOW, SKG_GLOW_R, SKG_GLOW_G, SKG_GLOW_B, SKG_NOTE, SKG_BAR, SKG_DELAY
new Float:Protecttime
new filename[256];

public plugin_init() {
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   register_cvar("skg_version",VERSION,FCVAR_SERVER);
   set_cvar_string("skg_version",VERSION);
   
   register_event("ResetHUD", "Reset_HUD", "b")
   register_clcmd("fullupdate", "CmdFullUpdate")
   register_event("StatusValue", "show_warning", "be", "1=2")
   get_configsdir(filename,255)
   format(filename,255,"%s/skg_map.cfg",filename)
   
   /* Register Cvar's */
   SKG_MODE = register_cvar("skg_mode","1")      /* Spawnkill-God Protect Mode - 1: Godmode ; 2 NoGod but more Protect-Health */
   
   SKG_PROHP = register_cvar("skg_protecthp","100")   /* Protect-HP if skg_mode is 2 */
   SKG_PROAP = register_cvar("skg_protectap","100")   /* Protect-AP if skg_mode is 2 */
   SKG_NORHP = register_cvar("skg_normalhp","100")      /* Start-HP if skg_mode is 2 */
   SKG_NORAP = register_cvar("skg_normalap","100")      /* Start-AP if skg_mode is 2 */
   
   SKG_GLOW = register_cvar("skg_glow","1")      /* Glow on Spawn for Delay-Time */
   SKG_GLOW_R = register_cvar("skg_glow_r","000")      /* Glowcolor in RGB: Red */
   SKG_GLOW_G = register_cvar("skg_glow_g","255")      /* Glowcolor in RGB: Green */
   SKG_GLOW_B = register_cvar("skg_glow_b","000")      /* Glowcolor in RGB: Blue */

   SKG_NOTE = register_cvar("skg_warning","1")      /* If you aimed on a protected Player you will get a warning */
   SKG_BAR = register_cvar("skg_timebar","1")      /* Shows yourself how long your protection left */
   
   SKG_DELAY = register_cvar("skg_delay","5.0")      /* Spawnkill-God Protect-Delay in Seconds */
   
   get_protectime_by_map()               /* Get Protectime by Map */
}

public Reset_HUD(id)
{
        if (!is_user_alive(id))
                return;
 
   if (g_pnss[id])
   {
      g_pnss[id] = false;
      return;
   }
 
   PlayerSpawn(id);
}

public CmdFullUpdate(id)
{
        g_pnss[id] = true;

        static const szFwFmClientCommandPost[] = "Client_Cmd_Post";
        g_ccp = register_forward(FM_ClientCommand, szFwFmClientCommandPost, 1);

        return 0;
}

public Client_Cmd_Post(id)
{
        unregister_forward(FM_ClientCommand, g_ccp, 1);
        g_pnss[id] = false;

        return FMRES_HANDLED;
}

/* Send Console-Message */
public client_connect(id)
{
   client_cmd(id, "echo ");
   client_cmd(id, "echo ^" ***********************************************^" ");
   client_cmd(id, "echo ^" * This server is using Anti-Spawnkill God by Grinf4ce^" ");
   client_cmd(id, "echo ^" * ++ DONT SPAWNATTACK OR SPAWNKILL! ++^" ");
   client_cmd(id, "echo ^" *^"");
   client_cmd(id, "echo ^" * Spawnkill-Protecttime is: %0.1f second(s)^" ",Protecttime);
   client_cmd(id, "echo ^" ***********************************************^" ");
   client_cmd(id, "echo ");
   
   IsProtect[id] = false
}

public client_disconnect(id) { 
   IsProtect[id] = false
}

/* ProtectBarfunction */
public ProtectBar(id, seconds)
{
    message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("BarTime"), {0,0,0}, id);
    write_byte(seconds);
    write_byte(0);
    message_end();
}


/* Spawnfunction */
public PlayerSpawn(id) {
   if(Protecttime != 0.0)
   {
      if(get_pcvar_num(SKG_MODE) == 1)
      {
         /* MODE: Godmode */
         set_pev(id,pev_takedamage,0)
      }
      else
      {
         /* MODE: Protect Health */
         set_pev(id,pev_health,get_pcvar_num(SKG_PROHP))
         set_pev(id,pev_armorvalue,get_pcvar_num(SKG_PROAP))
      }
   
      /* Let User glow if enabled */
      if(get_pcvar_num(SKG_GLOW) == 1)
      {
         set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, get_pcvar_num(SKG_GLOW_R), get_pcvar_num(SKG_GLOW_G), get_pcvar_num(SKG_GLOW_B), kRenderNormal, 25);
      }
      
      /* Global Informationvar */
      IsProtect[id] = true
   
      /* Show timebar if enabled */
      if(get_pcvar_num(SKG_BAR) == 1)
      {
         ProtectBar(id,floatround(Protecttime))
      }
      
      /* Set Task */
      set_task(Protecttime,"Remove_all_effects",id + TASK_ID)
   }
   
   return PLUGIN_HANDLED
}

/* Removefunction */
public Remove_all_effects(get_id) {
   
   new id = get_id - TASK_ID;
   
   if(get_pcvar_num(SKG_MODE) == 1)
   {
      set_pev(id,pev_takedamage,1)            /* Remove Player Godmode */
   }
   else
   {
      set_pev(id,pev_health,get_pcvar_num(SKG_NORHP))      /* Set User's Normalhp */
      set_pev(id,pev_armorvalue,get_pcvar_num(SKG_NORAP))   /* Set User's Normalap */
   }
      
   if(get_pcvar_num(SKG_GLOW) == 1)
      set_rendering(id)               /* Remove Glowing if enabled */
   
   IsProtect[id] = false
}

/* Warningfunction */
public show_warning(id)
{   
   if(get_pcvar_num(SKG_NOTE) == 0)
      return PLUGIN_HANDLED                 /* CVAR skg_warning is 0 */
   
   new target = read_data(2)               /* Get target of aimer */
   if (!target) { return PLUGIN_HANDLED; }            /* Do nothing, if target is empty */
   
   new aimed[32]
   get_user_name(target, aimed, 31)            /* Get name of aimed */
   
   if(IsProtect[target] == true)
   {
      set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.6, 0, 6.0, 3.0)
      show_hudmessage(id, "'%s' is in spawn-protection! ^n ** Dont spawnattack or spawnkill! **",aimed)         
   }
   return PLUGIN_HANDLED   
}

/* Glowfunction */
set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16)
{
   new Float:RenderColor[3];

   RenderColor[0] = float(r);
   RenderColor[1] = float(g);
   RenderColor[2] = float(b);

   set_pev(entity, pev_renderfx, fx);
   set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor);

   set_pev(entity, pev_rendermode, render);
   set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount));
   
   return FMRES_IGNORED;
}

/* Get Mapprotectime */
public get_protectime_by_map() {
   new readdata[128],txtlen
   new parsedmap[100], parsedtime[3]
   new map[100]
   new bool:Status
      
   new fsize = file_size(filename,1)
   get_mapname(map,99)

   Status = false
   for (new line=0;line<=fsize;line++)
   {
      read_file(filename,line,readdata,127,txtlen)
      parse(readdata,parsedmap,99,parsedtime,2)
   
      new Float:ptime = str_to_float(parsedtime);
   
      if(equal(map,parsedmap))
      {
         Protecttime = ptime
         Status = true   
         server_print("[SKG] Map found in skg_map.cfg: Protect-Time: %0.1f second(s).",Protecttime)
         break;
      }
   }
   
   if(Status == false)
   {
      Protecttime = get_pcvar_float(SKG_DELAY)
      server_print("[SKG] Map NOT found skg_map.cfg: Protect-Time: %0.1f second(s) [default].",Protecttime)

   }
   
   return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang3079\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Respawn védelem
HozzászólásElküldve:2010.08.16. 13:22 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2010.02.07. 11:24
Hozzászólások:325
HalI!

Az megoldható hogy amig megy a spawn vedelem addig a védett játékos ne tudjon lőni a védetlenre?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Respawn védelem
HozzászólásElküldve:2010.08.16. 19:11 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2010.01.05. 21:54
Hozzászólások:169
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Ennél a pluginnál nincs olyan, hogy védett és védetlen. 1x re mindenki védett, vagy védetlen...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole