hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.07.04. 15:24



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 383 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 381 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot], Majestic-12 [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [31 hozzászólás ]  OldalElőző1234Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: SpeedoMeter
HozzászólásElküldve:2012.08.08. 11:09 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
ez régebbi compiler szerintem

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: SpeedoMeter
HozzászólásElküldve:2012.08.08. 11:16 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
SMA?

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: SpeedoMeter
HozzászólásElküldve:2012.08.08. 11:25 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Silent írta:
Kód:
  1.     #include <amxmodx>

  2.     #include <fakemeta>

  3.      

  4.     #define PLUGIN "Speedometer"

  5.     #define VERSION "1.2"

  6.     #define AUTHOR "AciD"

  7.      

  8.     #define FREQ 0.1

  9.      

  10.     new bool:plrSpeed[33]

  11.      

  12.     new TaskEnt,SyncHud,showspeed,color, maxplayers, r, g, b

  13.      

  14.     public plugin_init() {

  15.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

  16.     register_cvar("AcidoX", "Speedometer 1.1", FCVAR_SERVER)

  17.     register_forward(FM_Think, "Think")

  18.      

  19.     TaskEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))  

  20.     set_pev(TaskEnt, pev_classname, "speedometer_think")

  21.     set_pev(TaskEnt, pev_nextthink, get_gametime() + 1.01)

  22.      

  23.     register_clcmd("say /speed", "toogleSpeed")

  24.      

  25.     showspeed = register_cvar("showspeed", "1")

  26.     color = register_cvar("speed_colors", "255 255 255")

  27.      

  28.     SyncHud = CreateHudSyncObj()

  29.      

  30.     maxplayers = get_maxplayers()

  31.      

  32.     new colors[16], red[4], green[4], blue[4]

  33.     get_pcvar_string(color, colors, sizeof colors - 1)

  34.     parse(colors, red, 3, green, 3, blue, 3)

  35.     r = str_to_num(red)

  36.     g = str_to_num(green)

  37.     b = str_to_num(blue)

  38.     }

  39.      

  40.     public Think(ent)

  41.     {

  42.     if(ent == TaskEnt)

  43.     {

  44.     SpeedTask()

  45.     set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + FREQ)

  46.     }

  47.     }

  48.      

  49.     public client_putinserver(id)

  50.     {

  51.     plrSpeed[id] = showspeed > 0 ? true : false

  52.     }

  53.      

  54.     public toogleSpeed(id)

  55.     {

  56.     plrSpeed[id] = plrSpeed[id] ? false : true

  57.     return PLUGIN_HANDLED

  58.     }

  59.      

  60.     SpeedTask()

  61.     {

  62.     static i, target

  63.     static Float:velocity[3]

  64.     static Float:speed, Float:speedh

  65.      

  66.     for(i=1; i<=maxplayers; i++)

  67.     {

  68.     if(!is_user_connected(i)) continue

  69.     if(!plrSpeed[i]) continue

  70.      

  71.     target = pev(i, pev_iuser1) == 4 ? pev(i, pev_iuser2) : i

  72.     pev(target, pev_velocity, velocity)

  73.      

  74.     speed = vector_length(velocity)

  75.     speedh = floatsqroot(floatpower(velocity[0], 2.0) + floatpower(velocity[1], 2.0))

  76.      

  77.     set_hudmessage(r, g, b, -1.0, 0.7, 0, 0.0, FREQ, 0.01, 0.0)

  78.     ShowSyncHudMsg(i, SyncHud, "SebessĂ©g %3.2f", speed, speedh)

  79.     }

  80.     }

  81.      

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: SpeedoMeter
HozzászólásElküldve:2012.08.08. 11:40 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Kód:
$~mtl\AmxModX\scripting>compile speedometer.sma
//AMXXPC compile.exe
// by the AMX Mod X Dev Team


//// speedometer.sma
// Header size:            612 bytes
// Code size:             2440 bytes
// Data size:              820 bytes
// Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=43 cells (172 bytes)
// Total requirements:   20256 bytes
// Done.
//
// Compilation Time: 0,47 sec
// ----------------------------------------

Press enter to exit ...

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: SpeedoMeter
HozzászólásElküldve:2012.08.08. 11:44 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
a webes fordító talán, de akkor az ékezet helyén is debil betűk lesznek, és mint már írtam csak randomba mutatta a másodperc törtrészéig, szerintem ehhez amúgy sincs köze az ékezetnek attól működnie kellene.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: SpeedoMeter
HozzászólásElküldve:2012.08.08. 11:53 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Sose használok webes fordítót.

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: SpeedoMeter
HozzászólásElküldve:2012.08.08. 13:21 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Akkor milyen fordítóval alakítottad át ?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: SpeedoMeter
HozzászólásElküldve:2012.08.08. 14:08 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Ottvan a második sorban...
Kód:
//AMXXPC compile.exe


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: SpeedoMeter
HozzászólásElküldve:2012.08.08. 20:05 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sikerült átalakítani, az é betűt is tökéletesen mutatja de még mindig rossz, mert csak néha mutatja 1 mpnél kevesebb ideig, és úgy semmit se ér, ötlet? esetleg valaki újracsinálhatja, nem muszáj silentjét nézni xd

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: SpeedoMeter
HozzászólásElküldve:2012.08.08. 20:15 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Kód:
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */

  2.  

  3. #include <amxmodx>

  4. #include <fakemeta>

  5.  

  6. #define PLUGIN "Simple speedometer"

  7. #define VERSION "1.0"

  8. #define AUTHOR "Silent"

  9.  

  10.  

  11. public plugin_init() {

  12.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

  13.         register_forward(FM_PlayerPreThink, "forwardd", 0);

  14. }

  15.  

  16. public forwardd(id)

  17. {

  18.         new Float:speed;

  19.         pev(id, pev_speed, speed);

  20.         set_hudmessage(255, 255, 255, 0.29, 0.89, 0, 6.0, 1.0);

  21.         show_hudmessage(id, "SebessĂ©g: %f", speed);

  22. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [31 hozzászólás ]  OldalElőző1234Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole