hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 15:39



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 375 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 373 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Plugin átírás
HozzászólásElküldve:2012.02.02. 19:59 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2011.09.23. 15:50
Hozzászólások:91
PLS segítsetek avn a /mute parancs azt ugy megcsinálni hogy ha 1 admin lemutezi akkor senki ne hallja de chat be tudjon irni!
Itt az sma

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN    "mute menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR    "cheap_suit"

#define MAX_PLAYERS 32

new bool:g_mute[MAX_PLAYERS+1][MAX_PLAYERS+1]
new g_menuposition[MAX_PLAYERS+1]
new g_menuplayers[MAX_PLAYERS+1][32]
new g_menuplayersnum[MAX_PLAYERS+1]

new cvar_alltalk
new g_maxclients

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   register_cvar(PLUGIN, VERSION, FCVAR_SPONLY|FCVAR_SERVER)

   register_clcmd("say", "clcmd_say")
   register_clcmd("say_team", "clcmd_say")

   register_forward(FM_Voice_SetClientListening, "fwd_voice_setclientlistening")
   register_menucmd(register_menuid("mute menu"), 1023, "action_mutemenu")
   
   cvar_alltalk = get_cvar_pointer("sv_alltalk")
   g_maxclients = global_get(glb_maxClients)
}

public client_putinserver(id)
   clear_list(id)
   
public client_disconnect(id)
   clear_list(id)

clear_list(id)
{
   for(new i = 0; i <= g_maxclients; ++i)
      g_mute[id][i] = false
}

public clcmd_say(id)
{
   static say_args[10]
   read_args(say_args, 9)
   remove_quotes(say_args)
   
   if(say_args[0] == '/' && containi(say_args, "mute") != -1)
   {
      display_mutemenu(id, g_menuposition[id] = 0)
      return PLUGIN_HANDLED_MAIN
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}

public fwd_voice_setclientlistening(receiver, sender, listen)
{
   if(receiver == sender)
      return FMRES_IGNORED
      
   if(g_mute[receiver][sender])
   {
      engfunc(EngFunc_SetClientListening, receiver, sender, 0)
      return FMRES_SUPERCEDE
   }
   return FMRES_IGNORED
}

display_mutemenu(id, pos)
{
   if(pos < 0) 
      return
      
   static team[11]
   get_user_team(id, team, 10)
   
   new at = get_pcvar_num(cvar_alltalk)
   get_players(g_menuplayers[id], g_menuplayersnum[id],
   at ? "c" : "ce", at ? "" : team)

     new start = pos * 8
     if(start >= g_menuplayersnum[id])
          start = pos = g_menuposition[id]

     new end = start + 8
   if(end > g_menuplayersnum[id])
          end = g_menuplayersnum[id]
   
   static menubody[512]   
     new len = format(menubody, 511, "\wMute Menu^n^n")

   static name[32]
   
   new b = 0, i
   new keys = MENU_KEY_0
   
     for(new a = start; a < end; ++a)
   {
          i = g_menuplayers[id][a]
          get_user_name(i, name, 31)
      
      if(i == id)
      {
         ++b
         len += format(menubody[len], 511 - len, "\d#  %s %s\w^n", name, g_mute[id][i] ? "(Muted)" : "")
      }
      else
      {
         keys |= (1<<b)
         len += format(menubody[len], 511 - len, "%s%d. %s %s\w^n", g_mute[id][i] ? "\y" : "\w", ++b, name, g_mute[id][i] ? "(Muted)" : "")
      }
   }

     if(end != g_menuplayersnum[id])
   {
          format(menubody[len], 511 - len, "^n9. %s...^n0. %s", "More", pos ? "Back" : "Exit")
          keys |= MENU_KEY_9
     }
     else
      format(menubody[len], 511-len, "^n0. %s", pos ? "Back" : "Exit")
   
     show_menu(id, keys, menubody, -1, "mute menu")
}


public action_mutemenu(id, key)
{
   switch(key)
   {
          case 8: display_mutemenu(id, ++g_menuposition[id])
      case 9: display_mutemenu(id, --g_menuposition[id])
          default:
      {
         new player = g_menuplayers[id][g_menuposition[id] * 8 + key]
         
         g_mute[id][player] = g_mute[id][player] ? false : true
         display_mutemenu(id, g_menuposition[id])
         
         static name[32]
         get_user_name(player, name, 31)
         client_print(id, print_chat, "You have %smuted %s", g_mute[id][player] ? "" : "un", name)
          }
     }
   return PLUGIN_HANDLED
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Plugin átírás
HozzászólásElküldve:2012.08.20. 23:45 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Nem kell hozzá plugin, amx_mute név és akkor lemutolja.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Plugin átírás
HozzászólásElküldve:2012.08.21. 00:26 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Rossz témanév. A témanévnek utalnia kell a kérés tartalmára pl : /mute átírás

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole