hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 15:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 378 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 376 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Nvaultba mentés (pontrendszer)
HozzászólásElküldve:2012.08.22. 17:25 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Üdv.!

Valaki átírná nekem ezt a plugint úgy, hogy nvaultba mentse a pontokat?

Köszi előre is!

Kód:
  1.  

  2. #include <amxmodx>

  3. #include <amxmisc>

  4. #include <cstrike>

  5. #include <fakemeta>

  6. #include <fun>

  7. #include <colorchat>

  8. #include <dhudmessage>

  9. #include <hamsandwich>

  10.  

  11. #define PLUGIN "Pont rendszer"

  12. #define VERZIO "1.0"

  13. #define KESZITO "OrOsZrUlEtt."

  14.  

  15.  

  16. #define KEZDOPONT       5

  17. #define KEZDOPONT_VIP   10

  18. #define OLESPONT        2

  19. #define OLESPONT_VIP    5

  20.  

  21. #define BONUSZ1         5

  22. #define BONUSZ2         7

  23. #define BONUSZ3         8

  24.  

  25. #define BONUSZIDO1      180.0

  26. #define BONUSZIDO2      300.0

  27. #define BONUSZIDO3      600.0

  28.  

  29. #define VIPJOG          ADMIN_LEVEL_B

  30.  

  31. #define SZINT_2         50

  32. #define SZINT_2_BONUSZ  10

  33.  

  34.  

  35. new pontok[33]

  36. new r

  37. new g

  38. new b

  39. new menu

  40.        

  41. public plugin_init() {

  42.         register_plugin(PLUGIN, VERZIO, KESZITO)

  43.         register_clcmd("say /pontok", "kiir_pont")

  44.         register_clcmd("say /pont", "kiir_pont")

  45.         register_clcmd("say /shop", "go_shopmenu")

  46.         register_clcmd("say /bolt", "go_shopmenu")

  47.        

  48.         register_dictionary("pontrendszer.txt")

  49.        

  50.         RegisterHam(Ham_Killed,         "player", "fw_player_killed")

  51.        

  52.         {

  53.                 menu = menu_create("\rDubStepCity Shop ","menu_funkciok")

  54.                 menu_additem(menu, "\yItem : ???")

  55.                 menu_additem(menu, "\yItem : ???")

  56.                 menu_additem(menu, "\yItem : ???")

  57.                 menu_additem(menu, "\yItem : ???")

  58.                 menu_additem(menu, "\yItem : ???")

  59.         }

  60. }

  61.  

  62. public menu_funkciok(id, menu, key)

  63. {

  64.         key++

  65.         if(key == 1)

  66.         {

  67.                 //1. Menu item

  68.         }

  69.         if(key == 2)

  70.         {

  71.                 //2. Menu item

  72.         }

  73.         if(key == 3)

  74.         {

  75.                 //3. Menu item

  76.         }

  77.         if(key == 4)

  78.         {

  79.                 //4. Menu item

  80.         }

  81.         if(key == 5)

  82.         {

  83.                 //5. Menu item

  84.         }

  85. }

  86. public client_putinserver( id )

  87. {

  88.         pontok[id] = KEZDOPONT

  89.         set_task(5.0, "kiir_hud_pont", id)

  90.         set_task(5.1, "kiir_chat_info", id)    

  91.        

  92.         //Ido bonusz

  93.         set_task(BONUSZIDO1, "bonusz_1", id)

  94.         set_task(BONUSZIDO2, "bonusz_2", id)

  95.         set_task(BONUSZIDO3, "bonusz_3", id)

  96. }

  97. public bonusz_1( id )

  98. {

  99.         pontok[id] += BONUSZ1

  100.         ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "BONUSZ_1", BONUSZ1, BONUSZIDO1)

  101. }

  102. public bonusz_2( id )

  103. {

  104.         pontok[id] += BONUSZ2

  105.         ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "BONUSZ_2", BONUSZ2, BONUSZIDO1)

  106. }

  107. public bonusz_3( id )

  108. {

  109.         pontok[id] += BONUSZ3

  110.         ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "BONUSZ_3", BONUSZ3, BONUSZIDO1)

  111. }

  112.  

  113. public kiir_hud_pont( id )

  114. {

  115.         r = random_num(50, 256)

  116.         g = random_num(50, 256)

  117.         b = random_num(50, 256)

  118.         set_dhudmessage(r, g, b, 0.7,-1.0, 0, 6.0, 12.0)

  119.         show_dhudmessage(id, "%L", LANG_PLAYER, "PONTOK_HUD", pontok[id])

  120. }

  121.  

  122. public kiir_chat_info( id )

  123. {

  124.         ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "INFO_CHAT_1")

  125.         ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "INFO_CHAT_2")

  126. }

  127.  

  128. public kiir_pont( id )

  129. {

  130.         ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "PONTOK_CHAT", pontok[id])

  131. }

  132.  

  133.  

  134. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib, id)

  135. {

  136.         if(get_user_flags(id, VIPJOG))

  137.         {

  138.                 pontok[attacker] += OLESPONT_VIP

  139.                 ColorChat(attacker, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "OLES", OLESPONT_VIP)

  140.                

  141.                 if(pontok[id] >= SZINT_2)

  142.                 {      

  143.                         new name[33]

  144.                         get_user_name(id, name, 31)

  145.                         ColorChat(0, RED, "%L", LANG_PLAYER, "SZINTLEPES", name, SZINT_2_BONUSZ)

  146.                         pontok[id] += SZINT_2_BONUSZ

  147.                 }      

  148.         }else{

  149.                 pontok[attacker] += OLESPONT

  150.                 ColorChat(attacker, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "OLES", OLESPONT)

  151.         }

  152. }

  153.  

  154. public go_shopmenu(id)

  155. {

  156. menu_display(id,menu)

  157.  

  158. return PLUGIN_HANDLED

  159. }

  160.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nvaultba mentés (pontrendszer)
HozzászólásElküldve:2012.08.22. 17:39 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.01.07. 21:10
Hozzászólások:850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
[spoiler]
Kód:
  1.  

  2. #include <amxmodx>

  3. #include <amxmisc>

  4. #include <cstrike>

  5. #include <fakemeta>

  6. #include <fun>

  7. #include <colorchat>

  8. #include <dhudmessage>

  9. #include <hamsandwich>

  10. #include <nvault>

  11.  

  12. #define PLUGIN "Pont rendszer"

  13. #define VERZIO "1.0"

  14. #define KESZITO "OrOsZrUlEtt."

  15.  

  16.  

  17. #define KEZDOPONT       5

  18. #define KEZDOPONT_VIP   10

  19. #define OLESPONT        2

  20. #define OLESPONT_VIP    5

  21.  

  22. #define BONUSZ1         5

  23. #define BONUSZ2         7

  24. #define BONUSZ3         8

  25.  

  26. #define BONUSZIDO1      180.0

  27. #define BONUSZIDO2      300.0

  28. #define BONUSZIDO3      600.0

  29.  

  30. #define VIPJOG          ADMIN_LEVEL_B

  31.  

  32. #define SZINT_2         50

  33. #define SZINT_2_BONUSZ  10

  34.  

  35.  

  36. new pontok[33]

  37. new r

  38. new g

  39. new b

  40. new menu

  41. new playernev[33][32]

  42. new vault

  43.        

  44. public plugin_init() {

  45.         register_plugin(PLUGIN, VERZIO, KESZITO)

  46.         register_clcmd("say /pontok", "kiir_pont")

  47.         register_clcmd("say /pont", "kiir_pont")

  48.         register_clcmd("say /shop", "go_shopmenu")

  49.         register_clcmd("say /bolt", "go_shopmenu")

  50.        

  51.         register_dictionary("pontrendszer.txt")

  52.         vault = nvault_open("Ponton");

  53.        

  54.         RegisterHam(Ham_Killed,         "player", "fw_player_killed")

  55.        

  56.         {

  57.                 menu = menu_create("\rDubStepCity Shop ","menu_funkciok")

  58.                 menu_additem(menu, "\yItem : ???")

  59.                 menu_additem(menu, "\yItem : ???")

  60.                 menu_additem(menu, "\yItem : ???")

  61.                 menu_additem(menu, "\yItem : ???")

  62.                 menu_additem(menu, "\yItem : ???")

  63.         }

  64. }

  65.  

  66. public menu_funkciok(id, menu, key)

  67. {

  68.         key++

  69.         if(key == 1)

  70.         {

  71.                 //1. Menu item

  72.         }

  73.         if(key == 2)

  74.         {

  75.                 //2. Menu item

  76.         }

  77.         if(key == 3)

  78.         {

  79.                 //3. Menu item

  80.         }

  81.         if(key == 4)

  82.         {

  83.                 //4. Menu item

  84.         }

  85.         if(key == 5)

  86.         {

  87.                 //5. Menu item

  88.         }

  89. }

  90. public client_putinserver( id )

  91. {

  92.         get_user_name(id, playernev[id], 31)

  93.         Betoltes(id)

  94.         set_task(5.0, "kiir_hud_pont", id)

  95.         set_task(5.1, "kiir_chat_info", id)    

  96.        

  97.         //Ido bonusz

  98.         set_task(BONUSZIDO1, "bonusz_1", id)

  99.         set_task(BONUSZIDO2, "bonusz_2", id)

  100.         set_task(BONUSZIDO3, "bonusz_3", id)

  101. }

  102. public client_disconnect(id)

  103. {

  104.         Mentes(id)

  105.         pontok[id] = 0

  106. }

  107. public bonusz_1( id )

  108. {

  109.         pontok[id] += BONUSZ1

  110.         ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "BONUSZ_1", BONUSZ1, BONUSZIDO1)

  111. }

  112. public bonusz_2( id )

  113. {

  114.         pontok[id] += BONUSZ2

  115.         ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "BONUSZ_2", BONUSZ2, BONUSZIDO1)

  116. }

  117. public bonusz_3( id )

  118. {

  119.         pontok[id] += BONUSZ3

  120.         ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "BONUSZ_3", BONUSZ3, BONUSZIDO1)

  121. }

  122.  

  123. public kiir_hud_pont( id )

  124. {

  125.         r = random_num(50, 256)

  126.         g = random_num(50, 256)

  127.         b = random_num(50, 256)

  128.         set_dhudmessage(r, g, b, 0.7,-1.0, 0, 6.0, 12.0)

  129.         show_dhudmessage(id, "%L", LANG_PLAYER, "PONTOK_HUD", pontok[id])

  130. }

  131.  

  132. public kiir_chat_info( id )

  133. {

  134.         ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "INFO_CHAT_1")

  135.         ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "INFO_CHAT_2")

  136. }

  137.  

  138. public kiir_pont( id )

  139. {

  140.         ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "PONTOK_CHAT", pontok[id])

  141. }

  142.  

  143.  

  144. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib, id)

  145. {

  146.         if(get_user_flags(id, VIPJOG))

  147.         {

  148.                 pontok[attacker] += OLESPONT_VIP

  149.                 ColorChat(attacker, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "OLES", OLESPONT_VIP)

  150.                

  151.                 if(pontok[id] >= SZINT_2)

  152.                 {      

  153.                         new name[33]

  154.                         get_user_name(id, name, 31)

  155.                         ColorChat(0, RED, "%L", LANG_PLAYER, "SZINTLEPES", name, SZINT_2_BONUSZ)

  156.                         pontok[id] += SZINT_2_BONUSZ

  157.                 }      

  158.         }else{

  159.                 pontok[attacker] += OLESPONT

  160.                 ColorChat(attacker, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "OLES", OLESPONT)

  161.         }

  162. }

  163.  

  164. public go_shopmenu(id)

  165. {

  166. menu_display(id,menu)

  167.  

  168. return PLUGIN_HANDLED

  169. }

  170. public Mentes(id)

  171. {

  172.         new vaultkey[128],vaultdata[256];

  173.         format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-pont", playernev[id]);

  174.         format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"%i", pontok[id]);

  175.         nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata);

  176.        

  177.         return PLUGIN_CONTINUE;

  178. }

  179.  

  180. public Betoltes(id)

  181. {

  182.         new vaultkey[128],vaultdata[256];

  183.         format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-pont", playernev[id]);

  184.         nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)

  185.        

  186.         pontok[id] = (str_to_num(vaultdata)>KEZDOPONT)?str_to_num(vaultdata):KEZDOPONT;

  187.        

  188.         return PLUGIN_CONTINUE;

  189. }

  190.  
[/spoiler]
144. sort nem így kell.

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nvaultba mentés (pontrendszer)
HozzászólásElküldve:2012.08.22. 17:53 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Akkor már leírhattad volna,hogy hogyan.

[error]if(get_user_flags(id, VIPJOG))[/error]

if(get_user_flags(id) & VIPJOG)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nvaultba mentés (pontrendszer)
HozzászólásElküldve:2012.08.22. 18:00 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Köszönöm! Igazából a vip nem fontos anyira! Köszi!

Edit:
Kód:
  1. Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.

  2. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

  3.  

  4. Error: Undefined symbol "vault" on line 173

  5. Warning: Expression has no effect on line 173

  6. Warning: Expression has no effect on line 173

  7. Error: Expected token: ";", but found ")" on line 173

  8. Error: Invalid expression, assumed zero on line 173

  9. Error: Too many error messages on one line on line 173

  10.  

  11. Compilation aborted.

  12. 4 Errors.


:(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nvaultba mentés (pontrendszer)
HozzászólásElküldve:2012.08.22. 18:26 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.01.07. 21:10
Hozzászólások:850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Javítva. Most nézd meg.

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nvaultba mentés (pontrendszer)
HozzászólásElküldve:2012.08.22. 18:36 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
HunGamer írta:
Javítva. Most nézd meg.

Ez már jó. Köszi! :lol:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole