hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 19:41



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 353 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 351 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: COD:MW dinamit kaszt
HozzászólásElküldve:2012.08.26. 13:23 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2012.08.26. 13:14
Hozzászólások:1
Cső mindenkinek, nagyon nagy szükségem lenne egy Dinamitos osztályra a QTM_CodMod - hoz. Alapból van egy dinamitos kaszt a modban, de hibás és kifagy miatta a szerver.
Kód:
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */

  2.  

  3. #include <amxmodx>

  4. #include <codmod>

  5. #include <engine>

  6.  

  7. new const nazwa[] = "Robbanto Mester";

  8. new const opis[] = "Dinamitot kapsz ami teruleti karokat okoz.";

  9. new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;

  10. new const zdrowie = 10;

  11. new const kondycja = 15;

  12. new const inteligencja = 0;

  13. new const wytrzymalosc = 30;

  14.  

  15.  

  16. new bool:ma_dynamit[33];

  17.  

  18. new sprite_blast,

  19.      sprite_white;

  20.  

  21. public plugin_init()

  22. {

  23.         register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

  24.        

  25.         cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

  26.        

  27.         register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

  28.         register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");

  29. }

  30.  

  31. public plugin_precache()

  32. {

  33.         sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");

  34.         sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");

  35.         precache_model("models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");

  36. }

  37.  

  38. public cod_class_enabled(id)

  39.         ma_dynamit[id] = true;

  40.  

  41. public cod_class_skill_used(id)

  42. {              

  43.         if(!ma_dynamit[id] || !is_user_alive(id))

  44.                 return PLUGIN_CONTINUE;

  45.                

  46.         static dynamit_gracza[33];

  47.         if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id]))

  48.         {

  49.                 ma_dynamit[id] = false;

  50.                

  51.                 new Float:fOrigin[3];

  52.                 entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin);

  53.        

  54.                 new iOrigin[3];

  55.                 for(new i=0;i<3;i++)

  56.                         iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

  57.        

  58.                 message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);

  59.                 write_byte(TE_EXPLOSION);

  60.                 write_coord(iOrigin[0]);

  61.                 write_coord(iOrigin[1]);

  62.                 write_coord(iOrigin[2]);

  63.                 write_short(sprite_blast);

  64.                 write_byte(32);

  65.                 write_byte(20);

  66.                 write_byte(0);

  67.                 message_end();

  68.                

  69.                 message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );

  70.                 write_byte( TE_BEAMCYLINDER );

  71.                 write_coord( iOrigin[0] );

  72.                 write_coord( iOrigin[1] );

  73.                 write_coord( iOrigin[2] );

  74.                 write_coord( iOrigin[0] );

  75.                 write_coord( iOrigin[1] + 250 );

  76.                 write_coord( iOrigin[2] + 250 );

  77.                 write_short( sprite_white );

  78.                 write_byte( 0 );

  79.                 write_byte( 0 );

  80.                 write_byte( 10 );

  81.                 write_byte( 10 );

  82.                 write_byte( 255 );

  83.                 write_byte( 255 );

  84.                 write_byte( 100 );

  85.                 write_byte( 100 );

  86.                 write_byte( 128 );

  87.                 write_byte( 0 );

  88.                 message_end();

  89.        

  90.                 new entlist[33];

  91.                 new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32);

  92.                

  93.                 for (new i=0; i < numfound; i++)

  94.                 {              

  95.                         new pid = entlist[i];

  96.                        

  97.                         if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))

  98.                                 cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, dynamit_gracza[id], (1<<24));

  99.                 }

  100.                 remove_entity(dynamit_gracza[id]);

  101.                 return PLUGIN_CONTINUE;

  102.         }

  103.                

  104.         new Float:origin[3];

  105.         entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

  106.                

  107.         dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target");

  108.         entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite");

  109.         entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id);

  110.         entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);

  111.         entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin);

  112.         entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

  113.        

  114.         entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");

  115.         entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0});

  116.        

  117.         drop_to_floor(dynamit_gracza[id]);

  118.        

  119.         return PLUGIN_CONTINUE;

  120. }      

  121.  

  122. public ResetHUD(id)

  123. {

  124.         client_disconnect(id);

  125.         ma_dynamit[id] = true;

  126. }

  127.  

  128. public client_disconnect(id)

  129. {

  130.         new ent = find_ent_by_class(0, "dynamite");

  131.         while(ent > 0)

  132.         {

  133.                 if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)

  134.                         remove_entity(ent);

  135.                 ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");

  136.         }

  137. }

  138.  

  139. public NowaRunda()

  140. {

  141.         new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");

  142.         while(ent > 0)

  143.         {

  144.                 remove_entity(ent);

  145.                 ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");      

  146.         }

  147. }

  148.  


Abban az esetben, ha valaki nem tudná kiszűrni a pluginból, hogy mi legyen a dinamitos osztálynál:
Neve: Robbantó Mester, Leíás: Dinamitot kapsz ami teruleti karokat okoz, Felszerelés: összes gránát, AUG és persze egy dinamit, amit E - betüvel tud lerakni és E betüvel tud felrobbantani.
A dinamit modellje szintén megtalálható a pluginba, ennél a résznél:
Idézet:
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole