hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 06:54



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 371 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 370 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [30 hozzászólás ]  OldalElőző123
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menű
HozzászólásElküldve:2012.08.22. 17:41 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
VirTuaL ~` írta:
Igaz,mindjárt javítom.A C4-est azért csináltam úgy,mert múltkor úgy csináltam,hogy stripeltem tőle is (akinél a C4 volt),vissza adtam neki,de nem tudta plantolni...

Tudom nekem is ez volt... adj neki plantolást is .. am tud plantolni csak elkel dobni a bombát meg ujra felvenni.. nekem is a szeron mondták XD

itt a plantolás, csak hogy ne keresd:
Kód:
  1. cs_set_user_plant( id );

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menű
HozzászólásElküldve:2012.08.22. 17:48 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Na itt az újabb verzió,valaki tesztelje

Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <amxmisc>

  3. #include <colorchat>

  4. #include <hamsandwich>

  5. #include <cstrike>

  6. #include <fun>

  7.  

  8. new awpT = 0;

  9. new awpCT = 0;

  10.  

  11. #define PLUGIN "Weapon Menu"

  12. #define VERSION "1.1"      

  13. #define AUTHOR "VirTuaL ~`"    

  14.  

  15.  

  16. public plugin_init()

  17. {

  18.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

  19.        

  20.         RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "whenspawned", 1)  

  21.        

  22.         register_event("ResetHUD", "whennewround", "b")

  23. }

  24.  

  25. public whennewround()

  26. {

  27.         new jatekosok[32], osszes;

  28.         get_players(jatekosok, osszes, "c");

  29.         for (new i = 0; i<osszes; i++)

  30.         {

  31.                 strip_user_weapons(jatekosok[i])

  32.         }

  33.        

  34.         awpT = 0;

  35.         awpCT = 0;

  36. }

  37.  

  38. public whenspawned(id)

  39. {

  40.         new szText[ 555 char ];

  41.        

  42.         formatex( szText, charsmax( szText ), "\y[S][M] D2]: Valasz fegyvert !!");

  43.         new menu = menu_create( szText, "gun_handler" );

  44.        

  45.         formatex( szText, charsmax( szText ), "\yM4A1");

  46.         menu_additem( menu, szText, "1", 0 ),

  47.         formatex( szText, charsmax( szText ), "\yAK47");

  48.         menu_additem( menu, szText, "2", 0 ),

  49.         formatex( szText, charsmax( szText ), "\yXM1014 [SHOTGUN]");

  50.         menu_additem( menu, szText, "3", 0 ),

  51.         formatex( szText, charsmax( szText ), "\yP90");

  52.         menu_additem( menu, szText, "4", 0 ),

  53.         formatex( szText, charsmax( szText ), "\yAWP \r(elso 4 ember)");

  54.         menu_additem( menu, szText, "5", 0 ),

  55.         formatex( szText, charsmax( szText ), "\yM3 [SHOTGUN]");

  56.         menu_additem( menu, szText, "6", 0 ),

  57.         formatex( szText, charsmax( szText ), "\yMAC-10");

  58.         menu_additem( menu, szText, "7", 0 ),

  59.         formatex( szText, charsmax( szText ), "\yMP5 NAVY");

  60.         menu_additem( menu, szText, "8", 0 ),

  61.         formatex( szText, charsmax( szText ), "\yAUG");

  62.         menu_additem( menu, szText, "9", 0 ),

  63.        

  64.         menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );

  65.        

  66.         menu_display( id, menu, 0 );

  67. }

  68.  

  69. public gun_handler(id, menu, item)

  70. {

  71.         if( item == MENU_EXIT )

  72.         {

  73.                 menu_destroy(menu);

  74.                 return PLUGIN_HANDLED;

  75.         }

  76.        

  77.         new data[6], szName[64];

  78.         new access, callback;

  79.        

  80.         menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);

  81.        

  82.         new key = str_to_num(data);

  83.        

  84.         switch(key)

  85.         {

  86.                 case 1:

  87.                 {

  88.                         strip_user_weapons(id);

  89.                         give_item(id, "weapon_m4a1")

  90.                         give_item(id, "weapon_deagle")

  91.                         cs_set_user_bpammo( id, CSW_M4A1, 90 );

  92.                         cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );

  93.                         give_item(id, "weapon_smokegrenade")

  94.                         give_item(id, "weapon_hegrenade")

  95.                         give_item(id, "weapon_flashbang")

  96.                         give_item(id, "weapon_flashbang")

  97.                 }

  98.        

  99.         case 2:

  100.         {

  101.                 strip_user_weapons(id);

  102.                 give_item(id, "weapon_ak47")

  103.                 give_item(id, "weapon_deagle")

  104.                 cs_set_user_bpammo( id, CSW_AK47, 90 );

  105.                 cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );

  106.                 give_item(id, "weapon_smokegrenade")

  107.                 give_item(id, "weapon_hegrenade")

  108.                 give_item(id, "weapon_flashbang")

  109.                 give_item(id, "weapon_flashbang")

  110.         }

  111.        

  112.         case 3:

  113.         {

  114.                 strip_user_weapons(id);

  115.                 give_item(id, "weapon_xm1014")

  116.                 give_item(id, "weapon_deagle")

  117.                 cs_set_user_bpammo( id, CSW_XM1014, 32 );

  118.                 cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );

  119.                 give_item(id, "weapon_smokegrenade")

  120.                 give_item(id, "weapon_hegrenade")

  121.                 give_item(id, "weapon_flashbang")

  122.                 give_item(id, "weapon_flashbang")

  123.         }

  124.        

  125.         case 4:

  126.         {

  127.                 strip_user_weapons(id);

  128.                 give_item(id, "weapon_ak47")

  129.                 give_item(id, "weapon_deagle")

  130.                 cs_set_user_bpammo( id, CSW_AK47, 90 );

  131.                 cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );

  132.                 give_item(id, "weapon_smokegrenade")

  133.                 give_item(id, "weapon_hegrenade")

  134.                 give_item(id, "weapon_flashbang")

  135.                 give_item(id, "weapon_flashbang")

  136.         }

  137.        

  138.         case 5:

  139.         {

  140.                 if(awpCT < 4 || awpT < 4)

  141.                 {

  142.                         if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)

  143.                         {

  144.                                 strip_user_weapons(id)

  145.                                 give_item(id, "weapon_awp")

  146.                                 give_item(id, "weapon_deagle")

  147.                                 cs_set_user_bpammo( id, CSW_AWP, 90 );

  148.                                 cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );

  149.                                 give_item(id, "weapon_smokegrenade")

  150.                                 give_item(id, "weapon_hegrenade")

  151.                                 give_item(id, "weapon_flashbang")

  152.                                 give_item(id, "weapon_flashbang")

  153.                                 awpCT++

  154.                         }

  155.                         else if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)

  156.                         {

  157.                                 strip_user_weapons(id);

  158.                                 give_item(id, "weapon_awp")

  159.                                 give_item(id, "weapon_deagle")

  160.                                 cs_set_user_bpammo( id, CSW_AWP, 90 );

  161.                                 cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );

  162.                                 give_item(id, "weapon_smokegrenade")

  163.                                 give_item(id, "weapon_hegrenade")

  164.                                 give_item(id, "weapon_flashbang")

  165.                                 give_item(id, "weapon_flashbang")

  166.                                 awpT++

  167.                         }

  168.                 }

  169.                

  170.                 else

  171.                 {

  172.                         ColorChat(id, GREEN, "Lekested a wp-t!")

  173.                         whenspawned(id)

  174.                 }

  175.         }

  176.        

  177.         case 6:

  178.         {

  179.                 strip_user_weapons(id);

  180.                 give_item(id, "weapon_m3")

  181.                 give_item(id, "weapon_deagle")

  182.                 cs_set_user_bpammo( id, CSW_M3, 90 );

  183.                 cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );

  184.                 give_item(id, "weapon_smokegrenade")

  185.                 give_item(id, "weapon_hegrenade")

  186.                 give_item(id, "weapon_flashbang")

  187.                 give_item(id, "weapon_flashbang")

  188.         }

  189.        

  190.         case 7:

  191.         {

  192.                 strip_user_weapons(id);

  193.                 give_item(id, "weapon_mac10")

  194.                 give_item(id, "weapon_deagle")

  195.                 cs_set_user_bpammo( id, CSW_MAC10, 90 );

  196.                 cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );

  197.                 give_item(id, "weapon_smokegrenade")

  198.                 give_item(id, "weapon_hegrenade")

  199.                 give_item(id, "weapon_flashbang")

  200.                 give_item(id, "weapon_flashbang")

  201.         }

  202.        

  203.         case 8:

  204.         {

  205.                 strip_user_weapons(id);

  206.                 give_item(id, "weapon_mp5navy")

  207.                 give_item(id, "weapon_deagle")

  208.                 cs_set_user_bpammo( id, CSW_MP5NAVY, 90 );

  209.                 cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );

  210.                 give_item(id, "weapon_smokegrenade")

  211.                 give_item(id, "weapon_hegrenade")

  212.                 give_item(id, "weapon_flashbang")

  213.                 give_item(id, "weapon_flashbang")

  214.         }

  215.        

  216.         case 9:

  217.         {

  218.                 strip_user_weapons(id);

  219.                 give_item(id, "weapon_aug")

  220.                 give_item(id, "weapon_deagle")

  221.                 cs_set_user_bpammo( id, CSW_AUG, 90 );

  222.                 cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );

  223.                 give_item(id, "weapon_smokegrenade")

  224.                 give_item(id, "weapon_hegrenade")

  225.                 give_item(id, "weapon_flashbang")

  226.                 give_item(id, "weapon_flashbang")

  227.         }

  228.        

  229. }

  230. givec4(id);

  231.  

  232. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)

  233. {

  234.         new jatekosok[32], osszes;

  235.         get_players(jatekosok, osszes, "c");

  236.         for (new i = 0; i<osszes; i++)

  237.         {

  238.                 give_item(jatekosok[i], "item_thighpack")

  239.         }

  240. }

  241. return PLUGIN_HANDLED

  242. }

  243.  

  244. public givec4(id)

  245. {

  246. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)

  247. {

  248.         new player = GetRandomPlayer("a");

  249.         give_item(player, "weapon_c4")

  250. }

  251. }

  252.  

  253. GetRandomPlayer(const flags[]="", const teamORname[]="")

  254. {

  255. new players[32], pnum;

  256. get_players(players, pnum, flags, teamORname);

  257.  

  258. return (pnum > 0) ? players[random(pnum)] : 0;

  259. }


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára VirTuaL ~` 2012.08.22. 18:52-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menű
HozzászólásElküldve:2012.08.22. 18:03 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
És a pisztoly menü?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menű
HozzászólásElküldve:2012.08.22. 18:04 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Az külön kell?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menű
HozzászólásElküldve:2012.08.22. 18:05 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Amikor kiválasztottad a fegyót... de arra lehet másik plugint írni, és egy client cmdvel behozni a menüt kiválasztás után


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menű
HozzászólásElküldve:2012.08.22. 18:44 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Elvileg ez jó lesz.
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <cstrike>

  3. #include <fun>

  4. #include <hamsandwich>

  5. #include <colorchat>

  6.  

  7. #define PLUGIN "Fegyver menu"  

  8. #define VERSION "1.2"  

  9. #define AUTHOR "fear_ezmegmi"  

  10.  

  11. new gWP;

  12.  

  13. public plugin_init()

  14. {

  15. register_plugin("Fegyver menu" , "1.2" , "fear_ezmegmi")

  16. register_logevent("korveg",2,"1=Round_End");   

  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fegyvermenu", 1);

  18. }

  19. public korveg()

  20. {

  21. gWP = 0;

  22. }

  23. public Fegyvermenu(id)

  24. {

  25. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)

  26. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))

  27. {

  28. strip_user_weapons(id);

  29. give_item(id, "weapon_knife");

  30. give_item(id, "weapon_glock18")

  31. give_item(id,"ammo_9mm")

  32. give_item(id,"ammo_9mm")

  33. give_item(id,"ammo_9mm")

  34. give_item(id,"ammo_9mm")

  35. give_item(id,"ammo_9mm")

  36. give_item(id,"ammo_9mm")

  37. give_item(id, "weapon_c4")

  38. cs_set_user_plant(id, 1, 1)

  39. new menu = menu_create("\r [S][M] Válassz Fegyvert!!", "menu_handler");

  40. menu_additem(menu, "\yM4A1 Colt ", "m1", 0);

  41. menu_additem(menu, "\yAK47 Kalasnikov", "m2", 0);

  42. menu_additem(menu, "\yShotgun [XM1014]", "m3", 0);

  43. menu_additem(menu, "\yP90", "m4", 0);

  44. menu_additem(menu, "\yAWP [Csak 4 embernek!!]", "m5", 0);

  45. menu_additem(menu, "\yShotgun [M3]", "m6", 0);

  46. menu_additem(menu, "\yMAC-10", "m7", 0);

  47. menu_additem(menu, "\yMP5", "m8", 0);

  48. menu_additem(menu, "\yAug", "m9", 0);

  49. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

  50. menu_display(id, menu, 0);     

  51. }

  52. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)

  53. {

  54. strip_user_weapons(id);

  55. give_item(id, "weapon_knife");

  56. give_item(id, "weapon_usp")

  57. give_item(id,"ammo_45acp")

  58. give_item(id,"ammo_45acp")

  59. give_item(id,"ammo_45acp")

  60. give_item(id,"ammo_45acp")

  61. give_item(id,"ammo_45acp")

  62. give_item(id,"ammo_45acp")

  63. give_item(id,"ammo_45acp")

  64. give_item(id,"ammo_45acp")

  65. give_item(id,"ammo_45acp")

  66. new menu = menu_create("\r [S][M] Válassz Fegyvert!!", "menu_handler");

  67. menu_additem(menu, "\yM4A1 Colt ", "m1", 0);

  68. menu_additem(menu, "\yAK47 Kalasnikov", "m2", 0);

  69. menu_additem(menu, "\yShotgun [XM1014]", "m3", 0);

  70. menu_additem(menu, "\yP90", "m4", 0);

  71. menu_additem(menu, "\yAWP [Csak 4 embernek!!]", "m5", 0);

  72. menu_additem(menu, "\yShotgun [M3]", "m6", 0);

  73. menu_additem(menu, "\yMAC-10", "m7", 0);

  74. menu_additem(menu, "\yMP5", "m8", 0);

  75. menu_additem(menu, "\yAug", "m9", 0);

  76. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

  77. menu_display(id, menu, 0);     

  78. }

  79. else if (userTeam == CS_TEAM_T)

  80. {

  81. strip_user_weapons(id);

  82. give_item(id, "weapon_knife");

  83. give_item(id, "weapon_glock18")

  84. give_item(id,"ammo_9mm")

  85. give_item(id,"ammo_9mm")

  86. give_item(id,"ammo_9mm")

  87. give_item(id,"ammo_9mm")

  88. give_item(id,"ammo_9mm")

  89. give_item(id,"ammo_9mm")

  90. new menu = menu_create("\r [S][M] Válassz Fegyvert!!", "menu_handler");

  91. menu_additem(menu, "\yM4A1 Colt ", "m1", 0);

  92. menu_additem(menu, "\yAK47 Kalasnikov", "m2", 0);

  93. menu_additem(menu, "\yShotgun [XM1014]", "m3", 0);

  94. menu_additem(menu, "\yP90", "m4", 0);

  95. menu_additem(menu, "\yAWP [Csak 4 embernek!!]", "m5", 0);

  96. menu_additem(menu, "\yShotgun [M3]", "m6", 0);

  97. menu_additem(menu, "\yMAC-10", "m7", 0);

  98. menu_additem(menu, "\yMP5", "m8", 0);

  99. menu_additem(menu, "\yAug", "m9", 0);

  100. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

  101. menu_display(id, menu, 0);     

  102. }

  103. }

  104. Deaglemenu(id)

  105. {

  106. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)

  107. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))

  108. {

  109. strip_user_weapons(id);

  110. give_item(id, "weapon_knife");

  111. give_item(id, "weapon_deagle");

  112. give_item(id,"ammo_50ae");

  113. give_item(id,"ammo_50ae");

  114. give_item(id,"ammo_50ae");

  115. give_item(id,"ammo_50ae");

  116. give_item(id,"ammo_50ae");

  117. give_item(id, "weapon_c4")

  118. cs_set_user_plant(id, 1, 1)

  119. new menu = menu_create("\r [S][M] Válassz Fegyvert!!", "menu_handler");

  120. menu_additem(menu, "\yM4A1 Colt ", "m1", 0);

  121. menu_additem(menu, "\yAK47 Kalasnikov", "m2", 0);

  122. menu_additem(menu, "\yShotgun [XM1014]", "m3", 0);

  123. menu_additem(menu, "\yP90", "m4", 0);

  124. menu_additem(menu, "\yAWP [Csak \r4 \yembernek!!]", "m5", 0);

  125. menu_additem(menu, "\yShotgun [M3]", "m6", 0);

  126. menu_additem(menu, "\yMAC-10", "m7", 0);

  127. menu_additem(menu, "\yMP5", "m8", 0);

  128. menu_additem(menu, "\yAug", "m9", 0);

  129. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

  130. menu_display(id, menu, 0);     

  131. }

  132. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)

  133. {

  134. strip_user_weapons(id);

  135. give_item(id, "weapon_knife");

  136. give_item(id, "weapon_deagle");

  137. give_item(id,"ammo_50ae");

  138. give_item(id,"ammo_50ae");

  139. give_item(id,"ammo_50ae");

  140. give_item(id,"ammo_50ae");

  141. give_item(id,"ammo_50ae");

  142. new menu = menu_create("\r [S][M] Válassz Fegyvert!!", "menu_handler");

  143. menu_additem(menu, "\yM4A1 Colt ", "m1", 0);

  144. menu_additem(menu, "\yAK47 Kalasnikov", "m2", 0);

  145. menu_additem(menu, "\yShotgun [XM1014]", "m3", 0);

  146. menu_additem(menu, "\yP90", "m4", 0);

  147. menu_additem(menu, "\yAWP [Csak 4 embernek!!]", "m5", 0);

  148. menu_additem(menu, "\yShotgun [M3]", "m6", 0);

  149. menu_additem(menu, "\yMAC-10", "m7", 0);

  150. menu_additem(menu, "\yMP5", "m8", 0);

  151. menu_additem(menu, "\yAug", "m9", 0);

  152. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

  153. menu_display(id, menu, 0);     

  154. }

  155. else if (userTeam == CS_TEAM_T)

  156. {

  157. strip_user_weapons(id);

  158. give_item(id, "weapon_knife");

  159. give_item(id, "weapon_deagle");

  160. give_item(id,"ammo_50ae");

  161. give_item(id,"ammo_50ae");

  162. give_item(id,"ammo_50ae");

  163. give_item(id,"ammo_50ae");

  164. give_item(id,"ammo_50ae");

  165. new menu = menu_create("\r [S][M] Válassz Fegyvert!!", "menu_handler");

  166. menu_additem(menu, "\yM4A1 Colt ", "m1", 0);

  167. menu_additem(menu, "\yAK47 Kalasnikov", "m2", 0);

  168. menu_additem(menu, "\yShotgun [XM1014]", "m3", 0);

  169. menu_additem(menu, "\yP90", "m4", 0);

  170. menu_additem(menu, "\yAWP [Csak 4 embernek!!]", "m5", 0);

  171. menu_additem(menu, "\yShotgun [M3]", "m6", 0);

  172. menu_additem(menu, "\yMAC-10", "m7", 0);

  173. menu_additem(menu, "\yMP5", "m8", 0);

  174. menu_additem(menu, "\yAug", "m9", 0);

  175. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

  176. menu_display(id, menu, 0);     

  177. }

  178. }

  179. Cuccosmenu(id)

  180. {

  181. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)

  182. if (userTeam == CS_TEAM_CT)

  183. {

  184. new menu = menu_create("\r [S][M] Válassz Cuccost!", "menu_handler")

  185. menu_additem(menu, "\yDeagle", "s1", 0);

  186. menu_additem(menu, "\y[Smoke]Gránát", "s2", 0);

  187. menu_additem(menu, "\y[He]Gránát", "s3", 0);

  188. menu_additem(menu, "\y[Flash]Gránát", "s4", 0);

  189. menu_additem(menu, "\yDefuse KIT", "s5", 0);

  190. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

  191. menu_display(id, menu, 0);

  192. }

  193. else if (userTeam == CS_TEAM_T)

  194. {

  195. new menu = menu_create("\r[S][M] \wVálassz Cuccost!", "menu_handler")

  196. menu_additem(menu, "\yDeagle", "s1", 0);

  197. menu_additem(menu, "\y[Smoke]Gránát", "s2", 0);

  198. menu_additem(menu, "\y[He]Gránát", "s3", 0);

  199. menu_additem(menu, "\y[Flash]Gránát", "s4", 0);

  200. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

  201. menu_display(id, menu, 0);

  202. }

  203. }

  204. Vegsomenu(id)

  205. {

  206. new menu = menu_create("\y[\rBY: \wfear_ezmegmi \y]", "menu_handler")

  207. menu_additem(menu, "\rBefejeztem a vásárlást!", "t1", 0);

  208. menu_additem(menu, "\yVissza a cuccosokhoz!", "t2", 0);

  209. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

  210. menu_display(id, menu, 0);

  211. }

  212. public menu_handler(id, menu, item)

  213. {

  214. new data[6], szName[64];

  215. new access, callback;

  216. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);

  217. new key = str_to_num(data[1]);

  218. switch( data[0] )

  219. {

  220. case 'm':

  221. {

  222. switch( key )

  223. {

  224. case 1:

  225. {

  226. give_item(id, "weapon_m4a1");

  227. give_item(id,"ammo_556nato");

  228. give_item(id,"ammo_556nato");

  229. give_item(id,"ammo_556nato");

  230. give_item(id, "item_assaultsuit")

  231. Cuccosmenu(id);

  232. }

  233. case 2:

  234. {

  235. give_item(id, "weapon_ak47");

  236. give_item(id,"ammo_762nato");

  237. give_item(id,"ammo_762nato");

  238. give_item(id,"ammo_762nato");

  239. give_item(id, "item_assaultsuit")

  240. Cuccosmenu(id);

  241. }

  242. case 3:

  243. {

  244. give_item(id, "weapon_xm1014");

  245. give_item(id,"ammo_buckshot");

  246. give_item(id,"ammo_buckshot");

  247. give_item(id,"ammo_buckshot");

  248. give_item(id,"ammo_buckshot");

  249. give_item(id,"ammo_buckshot");

  250. give_item(id, "item_assaultsuit")

  251. Cuccosmenu(id);

  252. }

  253. case 4:

  254. {

  255. give_item(id, "weapon_p90");

  256. give_item(id,"ammo_57mm");

  257. give_item(id,"ammo_57mm");

  258. give_item(id, "item_assaultsuit")

  259. Cuccosmenu(id);

  260. }

  261. case 5:

  262. {

  263. if(gWP < 4)

  264. {

  265. give_item(id, "weapon_awp");

  266. give_item(id,"ammo_338magnum");

  267. give_item(id,"ammo_338magnum");      

  268. give_item(id,"ammo_338magnum");

  269. give_item(id, "item_assaultsuit")

  270. gWP++

  271. Cuccosmenu(id);

  272. }

  273. else

  274. {

  275. ColorChat(id, RED, "[S][M]^x04 Csak 4 ember használhatja az awp -t!");

  276. Fegyvermenu(id);

  277. }

  278. }

  279. case 6:

  280. {

  281. give_item(id, "weapon_m3");

  282. give_item(id,"ammo_buckshot");

  283. give_item(id,"ammo_buckshot");

  284. give_item(id,"ammo_buckshot");

  285. give_item(id,"ammo_buckshot");

  286. give_item(id, "item_assaultsuit")

  287. Cuccosmenu(id);

  288. }

  289. case 7:

  290. {

  291. give_item(id, "weapon_mac10");

  292. give_item(id,"ammo_45acp");

  293. give_item(id,"ammo_45acp");

  294. give_item(id,"ammo_45acp");

  295. give_item(id,"ammo_45acp");

  296. give_item(id, "item_assaultsuit")

  297. Cuccosmenu(id);

  298. }

  299. case 8:

  300. {

  301. give_item(id, "weapon_mp5navy");

  302. give_item(id,"ammo_9mm");

  303. give_item(id,"ammo_9mm");

  304. give_item(id,"ammo_9mm");

  305. give_item(id,"ammo_9mm");

  306. give_item(id, "item_assaultsuit")

  307. Cuccosmenu(id);

  308. }

  309. case 9:

  310. {

  311. give_item(id, "weapon_aug");

  312. give_item(id,"ammo_556nato");

  313. give_item(id,"ammo_556nato");

  314. give_item(id,"ammo_556nato");

  315. give_item(id, "item_assaultsuit")

  316. Cuccosmenu(id);

  317. }

  318. }

  319. }

  320. case 's':

  321. {

  322. switch( key )

  323. {

  324. case 1:

  325. {

  326. Deaglemenu(id)

  327. }

  328. case 2:

  329. {

  330. give_item(id, "weapon_smokegrenade")

  331. Vegsomenu(id);

  332. }

  333. case 3:

  334. {

  335. give_item(id, "weapon_hegrenade")

  336. Vegsomenu(id);

  337. }

  338. case 4:

  339. {

  340. give_item(id, "weapon_flashbang")

  341. give_item(id, "weapon_flashbang")

  342. Vegsomenu(id);

  343. }

  344. case 5:

  345. {

  346. give_item(id, "item_thighpack")

  347. Vegsomenu(id);

  348. }

  349. }

  350. }

  351. case 't':

  352. {

  353. switch( key )

  354. {

  355. case 1:

  356. {

  357. return PLUGIN_HANDLED;

  358. }

  359. case 2:

  360. {

  361. Cuccosmenu(id);

  362. }

  363. }

  364. }

  365. }

  366. }

  367.  

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menű
HozzászólásElküldve:2012.08.22. 19:08 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Az szép! Nekem lefutott


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menű
HozzászólásElküldve:2012.08.26. 23:09 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.11.15. 16:29
Hozzászólások:1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
virtual javitsd kérlek , mivel fél perc után minden fegyver eltünik a kezemből:S

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menű
HozzászólásElküldve:2012.08.27. 05:47 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
kiki írta:
Lol, ennyi ideje ittvan fórumon és egy menüt nemtud csinálni xD

én még egy precache sort se tudok megírni magamtól :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menű
HozzászólásElküldve:2012.08.30. 13:24 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
chasper.cfg akkor max csak neked veszi el a fegyvereket.

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [30 hozzászólás ]  OldalElőző123


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole