hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 15:55



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 349 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 347 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [20 hozzászólás ]  OldalElőző12
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: HUD üzenet állandóan
HozzászólásElküldve:2012.08.29. 18:26 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2010.08.10. 21:48
Hozzászólások:60
Igen - igen, kijavítottam a hibát, működik rendese, de én "Állandó HUD üzenetet" írtam ez pedig eltűnik úgy ahogy az enyém is eltűnt, ezért kérdtem segítséget.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD üzenet állandóan
HozzászólásElküldve:2012.08.29. 18:34 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2010.08.10. 21:48
Hozzászólások:60
Bence98007 írta:
Nem kötelező engine inct használnod ezért az egyszerű kis hud üziért.
Példa:

Kód:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Folyamatos Hud Üzi"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Bence98007"


public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
   
   set_task( 1.0, "hudmsg", 0, "", 0, "b" );
}

public hudmsg(id)
{
   
   set_hudmessage(0, 255, 0, 0.62, 0.95, 0, 6.0, 12.0)
   show_hudmessage(id, "Ideje bekapcsolni az aimbotot!")
}

Ezt a verziót nem lehet olyanra csinálni, hogy parancsra jöjjön elő a HUD üzenet?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD üzenet állandóan
HozzászólásElküldve:2012.08.29. 18:42 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.01.07. 21:10
Hozzászólások:850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Ez a "verzió" nem is fog működni

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD üzenet állandóan
HozzászólásElküldve:2012.08.29. 18:56 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2010.08.10. 21:48
Hozzászólások:60
HunGamer írta:
Ez a "verzió" nem is fog működni
:o :cry:
Akkor, most mit csináljak :?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD üzenet állandóan
HozzászólásElküldve:2012.08.29. 18:57 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Érdekes, feltettem és nekem kiírja


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD üzenet állandóan
HozzászólásElküldve:2012.08.29. 18:59 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott:2012.08.28. 20:09
Hozzászólások:207
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Nekem is ki irja...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD üzenet állandóan
HozzászólásElküldve:2012.08.29. 19:04 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
HunGamer írta:
Ez a "verzió" nem is fog működni

Ennyi 2-őnknek is kiírja! Van baj?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD üzenet állandóan
HozzászólásElküldve:2012.08.29. 19:37 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.01.07. 21:10
Hozzászólások:850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Igaz. Elnéztem.
Tessék. Ez parancsra megy, és állandó
[spoiler]
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HunGamer"

new SyncHudObj, SyncHudObj2, SyncHudObj3, SyncHudObj4

new bool:hud1
new bool:hud2
new bool:hud3
new bool:hud4

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   register_clcmd("say hud1", "hudm1")
   register_clcmd("say hud2", "hudm2")
   register_clcmd("say hud3", "hudm3")
   register_clcmd("say hud4", "hudm4")
   SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
   SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj()
   SyncHudObj3 = CreateHudSyncObj()
   SyncHudObj4 = CreateHudSyncObj()
}
public hudm1(id)
{
   hud1 = true
}
public hudm2(id)
{
   hud2 = true
}
public hudm3(id)
{
   hud3 = true
}
public hudm4(id)
{
   hud4 = true
}
public client_PreThink(id)
{
   if(!is_user_connected(id))
   {
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   if(hud1)
   {
      set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.2, 0.0, 0.0)
      ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Elso hud")
   }
   if(hud2)
   {
      set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.2, 0.0, 0.0)
      ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Masodik hud")
   }
   if(hud3)
   {
      set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.2, 0.0, 0.0)
      ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Harmadik hud")
   }
   if(hud4)
   {
      set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.2, 0.0, 0.0)
      ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj4, "Negyedik hud")
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}
[/spoiler]

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD üzenet állandóan
HozzászólásElküldve:2012.08.29. 21:05 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2010.08.10. 21:48
Hozzászólások:60
Köszönöm szépen, tökéletesen működik.
Azt még leírná valaki, hogy "set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.2, 0.0, 0.0)" ide mit kell írni, ahhoz, hogy ne a radar alatt, hanem középen fönt írja, mert a radar alatt már foglalt a hely. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD üzenet állandóan
HozzászólásElküldve:2012.08.29. 21:24 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2010.08.10. 21:48
Hozzászólások:60
megoldottam, köszönök mindent


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [20 hozzászólás ]  OldalElőző12


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole