hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 00:08



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 358 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 357 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: frissítési hiba
HozzászólásElküldve:2012.09.10. 12:55 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Van ez a kódrészlet,néha nem frissül...Mikor csak simán "else"-t használtam,akkor szinte soha nem frissült csak néha-néha,most hogy letagadtam a változókat,így inkább többször mint kevesebbszer frissül,de még így is néha a Várakozás marad ott,mikor választott...Mitől lehet?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public Client_PreThink(id)
  2. {
  3. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT && is_user_alive(id))
  4. {
  5. new frag = get_user_frags(id);
  6. new death = get_user_deaths(id);
  7.  
  8. new timeleft = get_timeleft()
  9.  
  10. if(gBunny[id])
  11. {
  12. set_hudmessage(0, 255, 255, x, y)
  13. ShowSyncHudMsg(id, hudmsg, "[ Kasztod: BunnyHop ]^n[ Frag: %d ]^n[ Halál: %d ]^n^n[ Hátralévő Idő: %d perc ]", frag, death, timeleft / 60, timeleft % 60)
  14. }
  15.  
  16. if(gMulti[id])
  17. {
  18. set_hudmessage(0, 255, 255, x, y)
  19. ShowSyncHudMsg(id, hudmsg, "[ Kasztod: 2 Ugrás ]^n[ Frag: %d ]^n[ Halál: %d ]^n^n[ Hátralévő Idő: %d perc ]", frag, death, timeleft / 60, timeleft % 60)
  20. }
  21.  
  22. if(has_parachute[id])
  23. {
  24. set_hudmessage(0, 255, 255, x, y)
  25. ShowSyncHudMsg(id, hudmsg, "[ Kasztod: Ejtőernyő ]^n[ Frag: %d ]^n[ Halál: %d ]^n^n[ Hátralévő Idő: %d perc ]", frag, death, timeleft / 60, timeleft % 60)
  26. }
  27.  
  28. else if(!gBunny[id] && !gMulti[id] && !has_parachute[id])
  29. {
  30. set_hudmessage(0, 255, 255, x, y)
  31. ShowSyncHudMsg(id, hudmsg, "[ Kasztod: Várakozás... ]^n[ Frag: %d ]^n[ Halál: %d ]^n^n[ Hátralévő Idő: %d perc ]", frag, death, timeleft / 60, timeleft % 60)
  32. }
  33. }
  34. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: frissítési hiba
HozzászólásElküldve:2012.09.10. 13:01 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Kevés fps esetén kevésszer fut le!
TFH: A játékosnak van 100fpse akkor 1mp allat 100szor fut le, ha 10fpse van 1mp allat 10szer fut le!

De nem nagyon értem mit akarsz kifejezni...

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: frissítési hiba
HozzászólásElküldve:2012.09.10. 13:08 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Hát van 1 menüm meg egy folytonos hud üzenetem.Ha választ a játékos a menüből,akkor néha nem frissül a Kasztod: xyz hud üzenet,hanem a Várakozás marad ott.Nézd meg a képet,akkor megérted :http://www.hlmod.hu/viewtopic.php?f=83&t=5905 Itt az első kép (spilerben van).De példáúl ha van 1 halálom,és nullázom a statomat akkor a Halál: xyz hud üzenet frissül...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: frissítési hiba
HozzászólásElküldve:2012.09.10. 13:11 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Ha kiválasztja bhoppot akkor a másik kettő változót falsera rakod? Ugyan így a többit is?

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: frissítési hiba
HozzászólásElküldve:2012.09.10. 13:14 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Mikor kiválassza akkor csak true-zok,de spawnoláskor mindet lefalse-ozom!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: frissítési hiba
HozzászólásElküldve:2012.09.10. 13:26 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
FElmentem, s tökéletesen megy nekem!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: frissítési hiba
HozzászólásElküldve:2012.09.10. 13:28 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Ja :D Mondom ritka hogy nem frissül.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: frissítési hiba
HozzászólásElküldve:2012.09.10. 13:38 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
VirTuaL ~` írta:
Ja :D Mondom ritka hogy nem frissül.

Igen, tegnap nálam se frissült.

Amúgy én az ilyet úgy oldottam meg, hogy a hud üzeneteket nem Client_Prethinkbe tettem, hanem külön public xyzbe, és azt taskoltam 0.1-el, majd megint meghívtam taskkal magát, így 0.1 ként frissült... már rég csináltam de adhatok egy példát ha érdekel :roll:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: frissítési hiba
HozzászólásElküldve:2012.09.10. 13:41 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Nemkell,szerintem mostmár jó mert már nem csinálja,csak első körben mikor kör restart következik,az meg nem baj :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole