hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 06:45



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 377 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 375 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [34 hozzászólás ]  OldalElőző1234Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Headshot sounds
HozzászólásElküldve:2010.12.13. 13:27 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2010.10.26. 15:18
Hozzászólások:81
Kód:
/// keszitete:Laszkaa(FéReG; vlac@windowslive.com)

#include <amxmodx>
#include <csx>
#include <cstrike>

#define PLUGIN_NAME "famous_ultimate"
#define PLUGIN_VERSION "1.0"
#define PLUGIN_AUTHOR "Laszkaa"

new kills[33] = {0,...};
new deaths[33] = {0,...};
new firstblood
new kill[33][24];

#define LEVELS 14
#define hsounds 12
#define knsounds 5
#define fbsounds 1
#define prpsounds 1
#define suicidesounds 1
#define maxdbsounds 1
#define nadesounds 2
#define plantsounds 5
#define TASK_CLEAR_KILL    100

public BombPlanting
public BombDefusing
public BombPlanted
public BombDefused
public BombFailed
public BombPickUp
public BombDrop
public BombCountVoice
public BombCountDef
public BombReached

new hsenable
new knifeenable
new firstbloodenable
new nadecvar
new suicidecvar
new cvardouble
new rnstartcvar
new killstreaktype

new g_C4Timer
new g_Defusing
new g_Planter
new g_announce_sync
new Float:g_LastOmg


new levels[14] ={4, 5, 6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17};

new sounds[14][] =
{
"ultimate_sounds_famous/killingspree",
"ultimate_sounds_famous/megakill",
"ultimate_sounds_famous/holyshit",
"ultimate_sounds_famous/ludicrouskill",
"ultimate_sounds_famous/rampage",
"ultimate_sounds_famous/unstoppable",
"ultimate_sounds_famous/monsterkill",
"ultimate_sounds_famous/dominating",
"ultimate_sounds_famous/godlike",
"ultimate_sounds_famous/multikill",
"ultimate_sounds_famous/multikill2",
"ultimate_sounds_famous/ultrakill",
"ultimate_sounds_famous/triplekill",
"ultimate_sounds_famous/whickedsick"
};

new messages[7][] =
{
"GYiilkologeep",
"Meeega gyilkolas",
"Istenii Olees",
"Megaaaalithatatlan",
"vicces gyilkosag",
"Legyoozhetetleen",
"Szoornyuu Gyilkolaas"
};

new hslist[hsounds][] =
{
"ultimate_sounds_famous/headshot1",
"ultimate_sounds_famous/headshot2",
"ultimate_sounds_famous/headshot3",
"ultimate_sounds_famous/headshot4",
"ultimate_sounds_famous/headshot5",
"ultimate_sounds_famous/headshot6",
"ultimate_sounds_famous/headshot7",
"ultimate_sounds_famous/headshot8",
"ultimate_sounds_famous/headshot9",
"ultimate_sounds_famous/headshot10",
"ultimate_sounds_famous/headshot11",
"ultimate_sounds_famous/headshot12"
}

new fblist[fbsounds][]=
{
"ultimate_sounds_famous/firstblood"
}

new preplist[prpsounds][]=
{
"ultimate_sounds_famous/prepare1"
}

new fbmessages[3][]=
{
"Az elso gyilkolas ",
" Meg van az elso oles ",
" Az elso oles meg szuletet"
}

new hsmessages[4][]=
{
"Boooom headshot",
"UUAA Mekoora head :P",
"Uram irgalmazz mekkora head",
"HUHUHU mekkora booom headshot"
}

new knlist[knsounds][]=
{
"ultimate_sounds_famous/knife1",
"ultimate_sounds_famous/knife2",
"ultimate_sounds_famous/knife3",
"ultimate_sounds_famous/knife4",
"ultimate_sounds_famous/knife5"
}

new knmessages[3][]=
{
" ",
" ",
" "
}

new nademessages[3][]=
{
"Hat ez az eges",
"LoL ezt be nyaltad",
"HAHA bum roban"
}
new suicidemess[2][]=
{
"Jol be egtel haver",
"low-.-"
}

new suicidelist[suicidesounds][]=
{
"ultimate_sounds_famous/suicide1"
}

new nadelist [nadesounds][]=
{
"ultimate_sounds_famous/grenade1",
"ultimate_sounds_famous/grenade2"
}
new doublelist[maxdbsounds][]=
{
"ultimate_sounds_famous/doublekill"
}

new plantlist[plantsounds][]=
{
"ultimate_sounds_famous/planted1",
"ultimate_sounds_famous/planted2",
"ultimate_sounds_famous/planted3",
"ultimate_sounds_famous/planted4",
"ultimate_sounds_famous/planted5"
}

is_mode_set(bits) {
    new mode[9];
    get_cvar_string("ut_killstreak_advanced", mode, 8);
    return read_flags(mode) & bits;
}

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
    killstreaktype = register_cvar("ut_killstreak_advanced", "3");
    register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
    register_event("HLTV","rnstart","a", "1=0", "2=0");
    register_event("DeathMsg", "event_death", "a");
    hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");
    knifeenable = register_cvar("ut_killstreak_knife","1");
    firstbloodenable = register_cvar("ut_firstblood","1");
    nadecvar = register_cvar("ut_nade_events","1");
    suicidecvar = register_cvar("ut_suicide_events","1");
    cvardouble = register_cvar("ut_doublekill_events","1");
    rnstartcvar = register_cvar("ut_roundcout_sounds","1");

    return PLUGIN_CONTINUE;
}


public event_death(id) {
    new killer = read_data(1);
    new victim = read_data(2);
    new headshot = read_data(3);
    new weapon[24], vicname[32], killname[32]
    read_data(4,weapon,23)
    get_user_name(victim,vicname,31)
    get_user_name(killer,killname,31)
   
   
 
    if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1)
    {
    set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
    show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killname, vicname)
    new i
    i = random_num(0,hsounds-1)
    client_cmd(0,"spk %s",hslist[i])
    }

   
    if(weapon[0] == 'k'  && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)
    {
        set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
        show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killname, vicname)
        new r
    r = random_num(0,knsounds-1)
    client_cmd(0,"spk %s",knlist[r])   
    }
   
   
    if(firstblood && killer!=victim && killer>0 && get_pcvar_num(firstbloodenable) ==1)
    {           
        set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
    show_hudmessage(0, (fbmessages[random_num(0,2)]), killname)
    new t
    t = random_num(0,fbsounds-1)
    client_cmd(0,"spk %s",fblist[t])
    firstblood = 0
     }
     
     
    if(weapon[1] == 'r' && get_pcvar_num(nadecvar) ==1)
     {
         set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
    show_hudmessage(0,(nademessages[random_num(0,2)]),killname,vicname)
    new n
    n = random_num(0,nadesounds-1)
    client_cmd(0,"spk %s",nadelist[n])
     }

     
    if(killer == victim && get_pcvar_num(suicidecvar) ==1)
    {
         set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
    show_hudmessage(0,(suicidemess[random_num(0,1)]), vicname)
    new z
    z = random_num(0,suicidesounds-1)
    client_cmd(0,"spk %s",suicidelist[z])
     
    }
   
   
    if(kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)
    {
        set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
    show_hudmessage(0,"Wow %s made a double kill", killname)
        kill[killer][0] = 0;
        new q
        q= random_num(0,maxdbsounds-1)
        client_cmd(0,"spk %s",doublelist[q])
    }
   
    else
    {
        kill[killer] = weapon;
        set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);
    }
       
   
   
    kills[killer] += 1;
    kills[victim] = 0;
    deaths[killer] = 0;
    deaths[victim] += 1;

    for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
    {
        if (kills[killer] == levels[i])
    {
            announce(killer, i);
            return PLUGIN_CONTINUE;
        }
    }

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

announce(killer, level)
{
   
    new name[33]
    new r = random(256)
    new g = random(256)
    new b = random(256)

    get_user_name(killer, name, 32);
    set_hudmessage(r,g,b, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);

    if( (get_pcvar_num(killstreaktype) <= 0 ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)
    return PLUGIN_HANDLED;
   
   
   
    if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)
    {
        show_hudmessage(0, messages[level], name);
    }
       
    if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)
    {
    client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
    }

    if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)
    {
    show_hudmessage(0, messages[level], name);
    client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
    }
   
    return PLUGIN_CONTINUE;
   
}


public reset_hud(id)
{
    firstblood = 1
    if (is_mode_set(16)) {
      if (kills[id] > levels[0]) {
        client_print(id, print_chat,
                     "* You are on a killstreak with %d kills.", kills[id]);
      } else if (deaths[id] > 1) {
        client_print(id, print_chat,
                     "* Take care, you are on a deathstreak with %d deaths in a row.", deaths[id]);

        }
    }
}

public rnstart(id)
{
    if(get_pcvar_num(rnstartcvar) == 1)
    {
    firstblood = 1   
    set_hudmessage(0, 150, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
    show_hudmessage(0, "menyetek oljetek zombit/humant")
    new q
    q = random_num(0,prpsounds-1)
    client_cmd(0,"spk %s",preplist[q])
    }
}

public client_connect(id) {
    kills[id] = 0;
    deaths[id] = 0;
}

public clear_kill(taskid)
 {
    new id = taskid-TASK_CLEAR_KILL;
    kill[id][0] = 0;
 }
 
 
 
 
announceEvent(id, message[])
{
    new name[32]
   
    get_user_name(id, name, 31)
    set_hudmessage(255, 100, 50, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, -1)
    ShowSyncHudMsg(0, g_announce_sync, "%L", LANG_PLAYER, message, name)
}

 public eBombPickUp(id)
{
    if (BombPickUp)
        announceEvent(id, "PICKED_BOMB")
}

public eBombDrop()
{
    if (BombDrop)
        announceEvent(g_Planter, "DROPPED_BOMB")
}

public eGotBomb(id)
{
    g_Planter = id
   
    if (BombReached && read_data(1) == 2 && g_LastOmg < get_gametime())
    {
        g_LastOmg = get_gametime() + 15.0
        announceEvent(g_Planter, "REACHED_TARGET")
    }
}
public bombTimer()
{
    if (--g_C4Timer > 0)
    {
        if (BombCountVoice)
        {
            if (g_C4Timer == 30 || g_C4Timer == 20)
            {
                new temp[64]
               
                num_to_word(g_C4Timer, temp, 63)
                format(temp, 63, "^"vox/%s seconds until explosion^"", temp)
                play_sound(temp)
            }
            else if (g_C4Timer < 11)
            {
                new temp[64]
               
                num_to_word(g_C4Timer, temp, 63)
                format(temp, 63, "^"vox/%s^"", temp)
                play_sound(temp)
            }
        }
        if (BombCountDef && g_Defusing)
            client_print(g_Defusing, print_center, "%d", g_C4Timer)
    }
    else
        remove_task(8038)
}

public bomb_planted(planter)
{
    g_Defusing = 0
   
    if (BombPlanted)
        announceEvent(planter, "SET_UP_BOMB")
   
    g_C4Timer = get_cvar_num("mp_c4timer")
    set_task(1.0, "bombTimer", 8038, "", 0, "b")
   
    new pl
    pl = random_num(0,plantsounds-1)
    client_cmd(0,"spk %s",plantlist[pl]) 
}

public bomb_planting(planter)
{
    if (BombPlanting)
        announceEvent(planter, "PLANT_BOMB")
}

public bomb_defusing(defuser)
{
    if (BombDefusing)
        announceEvent(defuser, "DEFUSING_BOMB")
   
    g_Defusing = defuser
}

public bomb_defused(defuser)
{
    if (BombDefused)
        announceEvent(defuser, "DEFUSED_BOMB")
}

public bomb_explode(planter, defuser)
{
    if (BombFailed && defuser)
        announceEvent(defuser, "FAILED_DEFU")
}

public play_sound(sound[])
{
    new players[32], pnum
    get_players(players, pnum, "c")
    new i
   
    for (i = 0; i < pnum; i++)
    {
        if (is_user_connecting(players[i]))
            continue
       
        client_cmd(players[i], "spk %s", sound)
    }
}
 
 
public plugin_precache()
{
precache_sound("ultimate_sounds_famous/dominating.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/doublekill.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/firstblood.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/godlike.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/grenade1.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/grenade2.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/headshot1.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/headshot2.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/headshot3.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/headshot4.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/headshot5.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/headshot6.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/headshot7.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/headshot8.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/headshot9.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/headshot10.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/headshot12.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/holyshit.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/humiliation.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/killingspree.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/ludicrouskill.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/megakill.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/monsterkill.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/multikill.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/multikill2.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/prepare1.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/rampage.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/triplekill.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/ultrakill.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/unstoppable.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/suicide1.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/whickedsick.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/knife1.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/knife2.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/knife3.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/knife4.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/knife5.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/planted1.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/planted2.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/planted3.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/planted4.wav")
precache_sound("ultimate_sounds_famous/planted5.wav")








}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Na Ez mijen lett? Megy a szerverencsak van amikor kéthang egyszerre megy.Az miért van?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Headshot sounds
HozzászólásElküldve:2010.12.13. 15:30 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2010.01.01. 21:15
Hozzászólások:440
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Helló.

Írtam Laszka-nak egy külön HeadShot plugin-t. Nem teszteltem még, de nem dobott semmilyen hibát konvertáláskor.
Remélem tetszik. :D
Kód:
// Készítette: KeXxX MSN:night12@freemail.hu
#include <amxmodx>

#define PLUGIN "New Headshot Sound Plugin"
#define VERSION "2.3"
#define AUTHOR "KeXxX"

new pcvar
new gmsgHudSync

public plugin_init()
{
    register_plugin("New Headshot Sound Plugin","2.3","KeXxX")
    register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
    pcvar = register_cvar("amx_headshot", "1")

    gmsgHudSync = CreateHudSyncObj()
}

public hs()
{
   if (get_pcvar_num(pcvar))
   {
      new killer_id = read_data(1)
      new victim_id = read_data(2)
      new victim_name[33]

      get_user_name(victim_id,victim_name,33)

      if (!is_user_alive(victim_id))
      {
         set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
         ShowSyncHudMsg(killer_id, gmsgHudSync, "HeadShot^nFejbelotted %s !",victim_name)

         for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)
               if( is_user_connected(i)==1 )
                  client_cmd(i,"spk headshot_famous/headshot1.wav"),
                  client_cmd(i,"spk headshot_famous/headshot2.wav"),
                  client_cmd(i,"spk headshot_famous/headshot3.wav"),
                  client_cmd(i,"spk headshot_famous/headshot4.wav"),
                  client_cmd(i,"spk headshot_famous/headshot5.wav"),
                  client_cmd(i,"spk headshot_famous/headshot6.wav"),
                  client_cmd(i,"spk headshot_famous/headshot7.wav"),
                  client_cmd(i,"spk headshot_famous/headshot8.wav"),
                  client_cmd(i,"spk headshot_famous/headshot9.wav")
                  
      }
   }
}

public plugin_precache()
{
   precache_sound("headshot_famous/headshot1.wav"),
   precache_sound("headshot_famous/headshot2.wav"),
   precache_sound("headshot_famous/headshot3.wav"),
   precache_sound("headshot_famous/headshot4.wav"),
   precache_sound("headshot_famous/headshot5.wav"),
   precache_sound("headshot_famous/headshot6.wav"),
   precache_sound("headshot_famous/headshot7.wav"),
   precache_sound("headshot_famous/headshot8.wav"),
   precache_sound("headshot_famous/headshot9.wav")
   
   return PLUGIN_CONTINUE
}


Szólj ha valami hiba van !!!!!!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Headshot sounds
HozzászólásElküldve:2010.12.13. 16:19 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2010.10.26. 15:18
Hozzászólások:81
Fasszaaaa:D
Kiis próbálom:D
Köszi szépen.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Headshot sounds
HozzászólásElküldve:2010.12.13. 16:32 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Te keksz, ez sem jóó....nézd már meg mit írsz :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Headshot sounds
HozzászólásElküldve:2010.12.13. 17:41 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2010.01.01. 21:15
Hozzászólások:440
Megköszönték neki: 5 alkalommal
ááááááááá Metal, jobbat nem tudok össze hozni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Headshot sounds
HozzászólásElküldve:2010.12.13. 20:44 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
De most komolyan...ez működik? Nem fordítottam még le, de ha azt mondod igen, és működik is, akkor isten bizony meglesem :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Headshot sounds
HozzászólásElküldve:2010.12.14. 15:29 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2010.01.01. 21:15
Hozzászólások:440
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Metal hogyha ez válasz a kérdésedre. :D
Your plugin successfully compiled!
Use the link below to download your plugin. It will be valid for ten minutes.

http://www.amxmodx.org/webcompiler.cgi?go=dl&id=1050393

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 444 bytes
Code size: 1552 bytes
Data size: 2692 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=50 cells (200 bytes)
Total requirements: 21072 bytes
Done.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Headshot sounds
HozzászólásElküldve:2010.12.14. 15:56 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Akkor pls teszteld is le mellé a szerveren :) Ha HSt kap valaki, akkor mit játszik le? mindig ugyanazt? Mindent? Egyet se? :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Headshot sounds
HozzászólásElküldve:2010.12.14. 16:42 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2010.01.01. 21:15
Hozzászólások:440
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Mindet lejátssza :D
Majd kijavítom.
case 0
case 1
Így meglehetne oldani nem?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Headshot sounds
HozzászólásElküldve:2010.12.14. 19:31 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott:2009.11.17. 19:57
Hozzászólások:752
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Én a miscstats remixet preferálom, akit érdekel írjon és készítek részletes leírást.
[Külön köszönet Metalnak érte!]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [34 hozzászólás ]  OldalElőző1234Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole