hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 12:27



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 214 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 213 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: XP- mód csoportok
HozzászólásElküldve: 2012.10.28. 19:27 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #include <amxmisc>
  4.  
  5. #include <nvault>
  6.  
  7.  
  8.  
  9. #define MAXCLASSES 5
  10.  
  11.  
  12.  
  13.  
  14.  
  15. new PlayerXP[33],PlayerLevel[33],PlayerClass[33]
  16.  
  17. new XP_Kill,XP_Knife,XP_Hs,SaveXP
  18.  
  19. new g_vault
  20.  
  21.  
  22.  
  23. new const CLASSES[MAXCLASSES][] = {
  24.  
  25. "Nincs",
  26.  
  27. "Kutya",
  28.  
  29. "Macska",
  30.  
  31. "Lovacska",
  32.  
  33. "Boci"
  34.  
  35. }
  36.  
  37.  
  38.  
  39.  
  40.  
  41. new const LEVELS[7] = {
  42.  
  43. 0,
  44.  
  45. 100,
  46.  
  47. 200,
  48.  
  49. 400,
  50.  
  51. 800,
  52.  
  53. 1600,
  54.  
  55. 3200
  56.  
  57. }
  58.  
  59.  
  60.  
  61. public plugin_init()
  62.  
  63. {
  64.  
  65. register_plugin("Animal-Mod", "1.0", "Te")
  66.  
  67.  
  68.  
  69. register_event("DeathMsg", "eDeath", "a")
  70.  
  71.  
  72.  
  73. SaveXP = register_cvar("SaveXP","1")
  74.  
  75.  
  76.  
  77. XP_Kill=register_cvar("XP_per_kill", "20")
  78.  
  79.  
  80.  
  81. XP_Hs=register_cvar("XP_hs_bonus","20")
  82.  
  83.  
  84.  
  85. XP_Knife=register_cvar("XP_knife_bonus","20")
  86.  
  87.  
  88.  
  89. g_vault = nvault_open("animalmod")
  90.  
  91.  
  92.  
  93. register_clcmd("say /faj", "ChangeClass")
  94.  
  95. register_clcmd("say_team /faj", "ChangeClass")
  96.  
  97.  
  98.  
  99. register_clcmd("say /xp", "ShowHud")
  100.  
  101. register_clcmd("say_team /xp", "ShowHud")
  102.  
  103. }
  104.  
  105.  
  106.  
  107. public eDeath()
  108.  
  109. {
  110.  
  111.  
  112.  
  113. new attacker = read_data( 1 )
  114.  
  115.  
  116.  
  117. new iVictim = read_data( 2 )
  118.  
  119.  
  120.  
  121. new headshot = read_data( 3 )
  122.  
  123.  
  124.  
  125. if(PlayerClass[attacker] == 0)
  126.  
  127. return PLUGIN_CONTINUE
  128.  
  129.  
  130.  
  131. new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(attacker,clip,ammo);
  132.  
  133.  
  134.  
  135. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Kill)
  136.  
  137.  
  138.  
  139.  
  140.  
  141. if(headshot)
  142.  
  143. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Hs)
  144.  
  145.  
  146.  
  147. if(weapon == CSW_KNIFE)
  148.  
  149. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Knife)
  150.  
  151.  
  152.  
  153.  
  154.  
  155. while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])
  156.  
  157. {
  158.  
  159. client_print(attacker, print_chat, "[Animal Mod] Grat! Te egy %i szintu %s vagy!", PlayerLevel[attacker],CLASSES[PlayerClass[attacker]]) //Ha igen, akkor kiírunk neki egy gratuláló üzenetet.
  160.  
  161.  
  162.  
  163. PlayerLevel[attacker] += 1
  164.  
  165. }
  166.  
  167.  
  168.  
  169. ShowHud(attacker)
  170.  
  171.  
  172.  
  173. }
  174.  
  175.  
  176.  
  177.  
  178.  
  179.  
  180.  
  181. public ShowHud(id)
  182.  
  183. {
  184.  
  185. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.75, 0.01, 0, 6.0, 15.0)
  186.  
  187. show_hudmessage(id, "Szinted: %i^nXP-d: %i^nFajod: %s",PlayerLevel[id],PlayerXP[id],CLASSES[PlayerClass[id]])
  188.  
  189. }
  190.  
  191.  
  192.  
  193.  
  194.  
  195.  
  196.  
  197. public ChangeClass(id)
  198.  
  199. {
  200.  
  201. new menu = menu_create("Faj Menu" , "Class_Handle");
  202.  
  203. menu_additem(menu ,"Kutya", "1" , 0);
  204.  
  205. menu_additem(menu ,"Macska", "2" , 0);
  206.  
  207. menu_additem(menu ,"Lovacska", "3" , 0);
  208.  
  209. menu_additem(menu ,"Boci", "4" , 0);
  210.  
  211. menu_setprop(menu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL);
  212.  
  213. menu_display(id , menu , 0);
  214.  
  215. return PLUGIN_CONTINUE;
  216.  
  217. }
  218.  
  219.  
  220.  
  221. public Class_Handle(id , menu , item)
  222.  
  223. {
  224.  
  225. if(item == MENU_EXIT)
  226.  
  227. {
  228.  
  229. menu_destroy(menu);
  230.  
  231. }
  232.  
  233. new szCommand[6] , szName[64]; new access , callback;
  234.  
  235. menu_item_getinfo(menu , item , access , szCommand , 5 , szName , 63 , callback);
  236.  
  237. new i = str_to_num(szCommand)
  238.  
  239. if(PlayerClass[id] != i)
  240.  
  241. {
  242.  
  243. PlayerClass[id] = i; client_print(id,print_chat,"A te uj fajod: %s",CLASSES[i])
  244.  
  245. }
  246.  
  247. else
  248.  
  249. {
  250.  
  251. client_print(id,print_chat,"Eddig is egy %s voltal",CLASSES[i])
  252.  
  253. }
  254.  
  255. menu_destroy(menu);
  256.  
  257. return PLUGIN_CONTINUE
  258.  
  259. }
  260.  
  261.  
  262.  
  263.  
  264.  
  265. public client_connect(id)
  266.  
  267. {
  268.  
  269. if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
  270.  
  271. {
  272.  
  273. LoadData(id)
  274.  
  275. }
  276.  
  277. }
  278.  
  279.  
  280.  
  281. public client_disconnect(id)
  282.  
  283. {
  284.  
  285. if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
  286.  
  287. {
  288.  
  289. SaveData(id)
  290.  
  291. }
  292.  
  293. }
  294.  
  295.  
  296.  
  297.  
  298.  
  299. public SaveData(id)
  300.  
  301. {
  302.  
  303. new name[32]
  304.  
  305. get_user_name(id, name, 31)
  306.  
  307.  
  308.  
  309. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  310.  
  311.  
  312.  
  313. format(vaultkey,63,"%sANIMALMOD", name)
  314.  
  315.  
  316.  
  317. format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
  318.  
  319.  
  320.  
  321.  
  322.  
  323.  
  324.  
  325. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  326.  
  327. return PLUGIN_CONTINUE
  328.  
  329. }
  330.  
  331.  
  332.  
  333.  
  334.  
  335. public LoadData(id)
  336.  
  337. {
  338.  
  339. new name[32]
  340.  
  341. get_user_name(id, name, 31)
  342.  
  343. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  344.  
  345.  
  346.  
  347. format(vaultkey,63,"%sANIMALMOD", name)
  348.  
  349. format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
  350.  
  351.  
  352.  
  353. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  354.  
  355. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  356.  
  357.  
  358.  
  359. new playerxp[32], playerlevel[32]
  360.  
  361. parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31)
  362.  
  363.  
  364.  
  365. PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp)
  366.  
  367. PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel)
  368.  
  369.  
  370.  
  371. return PLUGIN_CONTINUE
  372.  
  373. }

Hogyan lehet egy csoportnak extrákat adni?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(PlayerClass[id] == 2)
  2. {
  3. set_user_maxspeed(id, 900.0)
  4. }

Így lehet?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: XP- mód csoportok
HozzászólásElküldve: 2012.10.28. 19:30 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Evvel még nem, de amit ebbe az ifbe beleírsz avval már igen (szóval jó a kezdés)

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->

Ők köszönték meg HunGamer nek ezt a hozzászólást: Vinnice (2012.10.28. 19:32)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: XP- mód csoportok
HozzászólásElküldve: 2012.10.28. 19:32 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
Köszönöm szépen! Sokat segítettél!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole