hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 11:17



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 340 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 338 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Lézer átalakítás
HozzászólásElküldve:2012.10.22. 15:13 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2010.09.16. 20:57
Hozzászólások:950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
Sziasztok
Valaki tudja a lézeres plugin melyik részén csinálja azt hogy lejjebb teszi lézert a célzásnál?
(ki szeretném venni, hogy pontos legyen....)

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Lézer átalakítás
HozzászólásElküldve:2012.10.22. 16:11 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Nande sztem posztold az sma-t is és akkor meg nézi valaki!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Lézer átalakítás
HozzászólásElküldve:2012.10.22. 20:24 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.01.07. 21:10
Hozzászólások:850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Bence98007 írta:
Nande sztem posztold az sma-t is és akkor meg nézi valaki!

Ha te ki fogod belőle nézni, akkor minden elismerésem.
[ablak]Ez az a rész ahol megcsinálja a lasert.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public Spawn(id)
  2. {
  3. id -= TASK_PLANT
  4. // motor
  5. new i_Ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,g_EntMine);
  6. if(!i_Ent)
  7. {
  8. client_print(id, print_chat,"[Laesrmine Debug] Can't Create Entity");
  9. return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
  10. }
  11. set_pev(i_Ent,pev_classname,ENT_CLASS_NAME);
  12.  
  13. engfunc(EngFunc_SetModel,i_Ent,ENT_MODELS);
  14.  
  15. set_pev(i_Ent,pev_solid,SOLID_NOT);
  16. set_pev(i_Ent,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);
  17.  
  18. set_pev(i_Ent,pev_frame,0);
  19. set_pev(i_Ent,pev_body,3);
  20. set_pev(i_Ent,pev_sequence,TRIPMINE_WORLD);
  21. set_pev(i_Ent,pev_framerate,0);
  22. set_pev(i_Ent,pev_takedamage,DAMAGE_YES);
  23. set_pev(i_Ent,pev_dmg,100.0);
  24. set_user_health(i_Ent,get_pcvar_num(g_LHEALTH));
  25. new Float:vOrigin[3];
  26. new Float:vNewOrigin[3],Float:vNormal[3],Float:vTraceDirection[3],
  27. Float:vTraceEnd[3],Float:vEntAngles[3];
  28. pev(id, pev_origin, vOrigin);
  29. velocity_by_aim(id, 128, vTraceDirection);
  30. xs_vec_add(vTraceDirection, vOrigin, vTraceEnd);
  31. engfunc(EngFunc_TraceLine, vOrigin, vTraceEnd, DONT_IGNORE_MONSTERS, id, 0);
  32. new Float:fFraction;
  33. get_tr2(0, TR_flFraction, fFraction);
  34.  
  35. // -- We hit something!
  36. if(fFraction < 1.0)
  37. {
  38. // -- Save results to be used later.
  39. get_tr2(0, TR_vecEndPos, vTraceEnd);
  40. get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, vNormal);
  41. }
  42.  
  43.  
  44. xs_vec_mul_scalar(vNormal, 8.0, vNormal);
  45. xs_vec_add(vTraceEnd, vNormal, vNewOrigin);
  46.  
  47. engfunc(EngFunc_SetSize, i_Ent, Float:{ -4.0, -4.0, -4.0 }, Float:{ 4.0, 4.0, 4.0 });
  48. engfunc(EngFunc_SetOrigin, i_Ent, vNewOrigin);
  49.  
  50. // -- Rotate tripmine.
  51. vector_to_angle(vNormal,vEntAngles);
  52. set_pev(i_Ent,pev_angles,vEntAngles);
  53.  
  54. // -- Calculate laser end origin.
  55. new Float:vBeamEnd[3], Float:vTracedBeamEnd[3];
  56.  
  57. xs_vec_mul_scalar(vNormal, 8192.0, vNormal);
  58. xs_vec_add(vNewOrigin, vNormal, vBeamEnd);
  59.  
  60. engfunc(EngFunc_TraceLine, vNewOrigin, vBeamEnd, IGNORE_MONSTERS, -1, 0);
  61.  
  62. get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, vNormal);
  63. get_tr2(0, TR_vecEndPos, vTracedBeamEnd);
  64.  
  65. // -- Save results to be used later.
  66. set_pev(i_Ent, LASERMINE_OWNER, id);
  67. set_pev(i_Ent,LASERMINE_BEAMENDPOINT,vTracedBeamEnd);
  68. set_pev(i_Ent,LASERMINE_TEAM,int:cs_get_user_team(id));
  69. new Float:fCurrTime = get_gametime();
  70.  
  71. set_pev(i_Ent,LASERMINE_POWERUP, fCurrTime + 2.5);
  72. set_pev(i_Ent,LASERMINE_STEP,POWERUP_THINK);
  73. set_pev(i_Ent,pev_nextthink, fCurrTime + 0.2);
  74.  
  75. PlaySound(i_Ent,POWERUP_SOUND);
  76. g_deployed[id]++;
  77. g_havemine[id]--;
  78. DeleteTask(id);
  79. ShowAmmo(id);
  80. return 1;
  81. }
[/ablak]

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Lézer átalakítás
HozzászólásElküldve:2012.10.22. 20:45 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2010.09.16. 20:57
Hozzászólások:950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
Azt vágom, de mindent próbálgattam már de nem ment

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Lézer átalakítás
HozzászólásElküldve:2012.11.02. 09:19 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2010.09.16. 20:57
Hozzászólások:950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
ha valaki tudna segíteni megköszönném:
SMA

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Lézer átalakítás
HozzászólásElküldve:2012.11.02. 11:06 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Am nem lehet h azért van így megcsinálva h feljebb tegye, mert bele lehetne tenni a földbe, ha egy fal és a föld egyik metszetéhez teszed le?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Lézer átalakítás
HozzászólásElküldve:2012.11.02. 13:31 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2010.09.16. 20:57
Hozzászólások:950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
Azért teszi lejjebb, mert hl1ről lett mintázva. Biztos vagyok benne,hogy ki lehet szedni,mert egy orosz szerón láttam már...

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole