hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 14:24



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 388 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 386 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Zp forditások
HozzászólásElküldve:2012.11.26. 09:36 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott:2010.11.01. 00:05
Hozzászólások:93
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
zombie plague 4.3

zombieplague.cfg

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. // Zombie Plague 4.3 Config
  2. // Bármilyen változások, amiket csinálsz itt,mapváltásnál automatikusan betölt
  3.  
  4. zp_delay 12 // Az idő bármilyen játékmód előtt másodpercek alatt kezdődik
  5. zp_lighting "b" // Map Világosság ["a"-legsötétebb // "z"-legfényesebb // ""-default // "0"-disabled]
  6. zp_thunderclap 20 // Másodpercekben levő mennydörgésarány [0-mozgássérült]
  7. zp_triggered_lights 1 // Megenged elindített fényeket térképez fel (az e.g. fény kapcsol)
  8. zp_remove_doors 0 // Kiveszi az ajtókat a pályáról [0-nincs // 1-Felváltva // 2-minden]
  9. zp_blockuse_pushables 0 // Meggátolja az átmenést, speed bug kiküszöbölése
  10. zp_block_suicide 1 // Meggátolja az öngyilkosságot
  11. zp_random_spawn 0 // Véletlenszerű megjelenés kör kezdeténél (will use CSDM spawns if present)
  12. zp_respawn_on_worldspawn_kill 1 // Ujraélesztés halál után
  13. zp_remove_dropped 0 // Eldobott fegyver eltünésének ideje [0-disabled]
  14. zp_remove_money 1 // Játékos pénzének eltüntetése
  15. zp_buy_custom 1 // custom buy menuk engedélyezése (m)
  16. zp_random_weapons 0 // A játékos kaphat random fegyvert , nem kell vennie
  17. zp_admin_models_human 0 // Admin skin engedélyezése humanként
  18. zp_admin_knife_models_human 0 // Admin kés skin engedélyezése humanként
  19. zp_admin_models_zombie 0 // Admin skin engedélyezése zombiként
  20. zp_admin_knife_models_zombie 0 // Admin kés skin engedélyezése zombiként
  21. zp_zombie_classes 1 // Zombi osztályok engedélyezése
  22. zp_stats_save 1 // disconnectelt ember ammo vagy zombi osztályának megörzése bizonyos ideig
  23. zp_starting_ammo_packs 10 // Kezdő ammo packs száma
  24. zp_prevent_consecutive_modes 1 // Megakadályozza, hogy ugyanazt a játékmódot játsszák egymás utáni körökben
  25. zp_keep_health_on_disconnect 1 // Nemesis/Survivor választhat hogy folytatja e a kört ha egy játékos távozik
  26.  
  27. // Deathmatch
  28. // ----------
  29. zp_deathmatch 4 // Deathmatch mode, ujraéledés: [0-disabled // 1-human // 2-zombie // 3-randomly // 4-balance]
  30. zp_spawn_delay 0.01 // Halál utáni ujraéledés ideje (másodpercben)
  31. zp_spawn_protection 3 // Spawnprotection ideje [0-disabled]
  32. zp_respawn_on_suicide 0 // Kátékos ujraélesztése öngyilkosság esetén
  33. zp_respawn_after_last_human 0 // Játékosok ujraélesztése ha már csak 1 human él
  34. zp_infection_allow_respawn 1 // Engedélyezi az ujraéledést fertözéses körökben
  35. zp_nem_allow_respawn 0 // Ujraélesztés engedélyezése nemesises körben
  36. zp_surv_allow_respawn 0 // ujraélesztés engedélyezése survivalos körben
  37. zp_swarm_allow_respawn 1 // ujraélesztés engedélyezése swarm körökben
  38. zp_plague_allow_respawn 0 // ujraélesztés engedélyezése plague körben
  39. zp_respawn_zombies 0 // zombi ujraélesztése halálnál
  40. zp_respawn_humans 0 // human ujraélesztése halálnál
  41. zp_respawn_nemesis 0 // nemesis ujraélesztése halálnál
  42. zp_respawn_survivors 0 //survival ujraélesztése halálnál
  43.  
  44. // Extra Items
  45.  
  46. zp_extra_items 1 // Extra cuccok engedélyezése
  47. zp_extra_weapons 1 // Include weapons
  48. zp_extra_nvision 1 // Include night vision
  49. zp_extra_antidote 1 // Include Fertőzés elleni cucc
  50. zp_extra_antidote_limit 5 // fertőzés elleni cucc db / kör
  51. zp_extra_madness 1 // Include zombie madness
  52. zp_extra_madness_limit 9 // Zombie madness db / kör
  53. zp_extra_madness_duration 10.0 // Zombie madness idelye
  54. zp_extra_infbomb 1 // Include fertöző gránát
  55. zp_extra_infbomb_limit 3 // fertöző gránát db / kör
  56.  
  57. // Flashlight & Nightvision
  58. zp_nvg_give 1 // Give nightvision [0-disabled // 1-enabled // 2-enabled, but no auto turning on]
  59. zp_nvg_custom 1 // custom nightvision engedélyezése
  60. zp_nvg_size 100 // Nightvision hatóterülete (radius)
  61. zp_nvg_color_R 0 // Zombie custom nightvision szine (red)
  62. zp_nvg_color_G 150 // Zombie custom nightvision szine (green)
  63. zp_nvg_color_B 150 // Zombie custom nightvision szine (blue)
  64. zp_nvg_hum_color_R 0 // Human/Spectator custom nightvision szine (red)
  65. zp_nvg_hum_color_G 100 // Human/Spectator custom nightvision szine (green)
  66. zp_nvg_hum_color_B 100 // Human/Spectator custom nightvision szine (blue)
  67. zp_nvg_nem_color_R 100 // Nemesis custom nightvision szine (red)
  68. zp_nvg_nem_color_G 0 // Nemesis custom nightvision szine (green)
  69. zp_nvg_nem_color_B 0 // Nemesis custom nightvision szine (blue)
  70. zp_flash_custom 0 // custom flashlight engedélyezése
  71. zp_flash_size 100 // Custom flashlight hatóterülete (radius)
  72. zp_flash_drain 1 // Custom flashlight világítás ideje [0-unlimited batteries]
  73. zp_flash_charge 100 // Custom flashlight világítás ideje [0-non chargeable batteries]
  74. zp_flash_distance 4000 // Custom flashlight max távolság
  75. zp_flash_color_R 100 // Custom flashlight szine (red)
  76. zp_flash_color_G 100 // Custom flashlight szine (green)
  77. zp_flash_color_B 100 // Custom flashlight szine (blue)
  78. zp_flash_show_all 1 // Játékosok láthatják a másik zseblámpáját
  79.  
  80. // Knockback
  81. zp_knockback 0 // weapon knockback engedélyezése (note: pain shock free increases knockback effect)
  82. zp_knockback_damage 1 // sebzés értékének beszámítása knockbacknél
  83. zp_knockback_power 1 // fegyver erejének beszámítása knockbacknél
  84. zp_knockback_zvel 0 // Should knockback affect vertical velocity
  85. zp_knockback_ducking 0.25 // gugoló zombi knockbackje [0-knockback disabled when ducking]
  86. zp_knockback_distance 500 // maximum távolság amiröl konckbacket kap a zombi
  87. zp_knockback_nemesis 0.25 // Nemesis knockback multiplier [0-disable knockback for nemesis]
  88.  
  89. // Longjump
  90. zp_leap_zombies 0 // Zombinak nagyugrás [0-disabled // 1-enabled // 2-only first zombie // 3-only last zombie]
  91. zp_leap_zombies_force 500 // Force multiplier
  92. zp_leap_zombies_height 300 // Upwards force
  93. zp_leap_zombies_cooldown 1.0 // Nagyugrás közötti időlimit
  94. zp_leap_nemesis 1 // nemesisnek nagyugrás
  95. zp_leap_nemesis_force 500 // Force multiplier
  96. zp_leap_nemesis_height 300 // Upwards force
  97. zp_leap_nemesis_cooldown 0.001 // nagyugrás közötti időlimit
  98. zp_leap_survivor 1 // Nagyugrás survivalnak
  99. zp_leap_survivor_force 400 // Force multiplier
  100. zp_leap_survivor_height 300 // Upwards force
  101. zp_leap_survivor_cooldown 5.0 // nagyugrás közötti időlimit
  102.  
  103. // Humans
  104. zp_human_health 150 // Health
  105. zp_human_last_extrahp 100 // Utolsó humannak bónusz hp
  106. zp_human_speed 280 // Speed
  107. zp_human_gravity 0.80 // Gravity (0.5 = half)
  108. zp_human_armor_protect 1 // armor csökkentése fertözésnél
  109. zp_human_unlimited_ammo 1 // végtelen töltény [0-disabled // 1-BP ammo // 2-clip ammo]
  110. zp_human_damage_reward // X mennyiségű sebzés után járó ammopack (x/1ammopack)
  111. zp_human_frags_for_kill 1 // Hány fragot kap a human zombi ölésért
  112.  
  113. // Custom Grenades
  114. zp_fire_grenades 1 // napalm gránát engedélyezése (overrides HE)
  115. zp_fire_duration 10 // égés ideje (másodpercben)
  116. zp_fire_damage 5 // égés sebzése (every 0.2 secs)
  117. zp_fire_slowdown 0.5 // égés lassítása (0.5 = reduces velocity by a half) [0-disabled]
  118. zp_frost_grenades 1 // fagyasztó gránát engedélyezése (overrides FB)
  119. zp_frost_duration 5 // Fagyasztás ideje
  120. zp_flare_grenades 1 // Világító gránát engedélyezése (overrides SG)
  121. zp_flare_duration 120 // világító gránát világítása (másodpercben)
  122. zp_flare_size 85 // Világító gránát hatóköre (radius)
  123. zp_flare_color 4 // világító gránát szine [0-white // 1-red // 2-green // 3-blue // 4-full random // 5-random between r,g,b]
  124.  
  125. // Zombies
  126. zp_zombie_first_hp 1.0 // Első zombi életének sokszorozója (2.0 = dupla életerő)
  127. zp_zombie_armor 0.75 // Armor multiplier (0.75 = zombi csak 75% sebzést kap be)
  128. zp_zombie_hitzones 0 // Allowed hitzones bitsum (look into fun.inc for body part bits) [0-disabled]
  129. zp_zombie_infect_health 300 // Mennyi életet szív vissza zombi fertőzés után
  130. zp_zombie_fov 110 // Field of view [0-dont change]
  131. zp_zombie_silent 1 // Zajtalan futás engedélyezése
  132. zp_zombie_painfree 2 // Zombies are pain shock free [0-disabled // 1-enabled // 2-only last zombie]
  133. zp_zombie_bleeding 1 // zombi vérnyomot hagy a padlón
  134. zp_zombie_infect_reward 23 // Hány ammo packot kap a zombi ember fertőzéséért
  135. zp_zombie_frags_for_infect 1 // hány fragot kap zombi emberölésért
  136.  
  137. // Special Effects
  138. zp_infection_screenfade 1 // Screen fade for infected player
  139. zp_infection_screenshake 1 // képernyő megremeg fertőződött embernél
  140. zp_infection_sparkle 1 // villanás fertőződésnél
  141. zp_infection_tracers 1 // Tracers on infection
  142. zp_infection_particles 1 // részecskék fertőződésnél
  143. zp_hud_icons 1 // kis HUD icon megjelenítése fertözésnél fagyésnál vagy égésnél
  144.  
  145. // Nemesis
  146. zp_nem_enabled 1 // Enable nemesis mode
  147. zp_nem_chance 14 // esély (1 in X)
  148. zp_nem_min_players 10 // minimum hány embernél lehet nemesis
  149. zp_nem_health 33333 // életerő [0 - human count*base health]
  150. zp_nem_base_health 0 // alap életerő [0 - use first zombie's health]
  151. zp_nem_speed 480 // gyorsaság
  152. zp_nem_gravity 0.5 // Gravity (0.5 = half)
  153. zp_nem_damage 750 // sebzés / ütés
  154. zp_nem_glow 1 // világító effect
  155. zp_nem_aura 0 // Halo effect
  156. zp_nem_painfree 0 // Pain shock free
  157. zp_nem_ignore_frags 1 // Whether to earn frags
  158. zp_nem_ignore_rewards 1 // Whether to earn ammo packs
  159.  
  160. // Survivor
  161. zp_surv_enabled 1 // survivor mode engedélyezése
  162. zp_surv_chance 13 // esély (1 in X)
  163. zp_surv_min_players 7 // Minimum játékos a survivalhoz
  164. zp_surv_health 3456 // életerő [0 - zombie count*base health]
  165. zp_surv_base_health 0 // alap életerő [0 - use human's health]
  166. zp_surv_speed 460 // gyorsaság
  167. zp_surv_gravity 0.90 // Gravity (0.5 = half)
  168. zp_surv_glow 1 // világító effect
  169. zp_surv_aura 1 // Halo effect
  170. zp_surv_painfree 1 // Pain shock free
  171. zp_surv_ignore_frags 1 // Whether to earn frags
  172. zp_surv_ignore_rewards 1 // Whether to earn ammo packs
  173. zp_surv_weapon "weapon_m249" // Survivor's fegyvere (alapból megkapja)
  174. zp_surv_unlimited_ammo 2 // végtelen löszer a Survivornak [0-disabled // 1-BP ammo // 2-clip ammo]
  175.  
  176. // Swarm Mode
  177. zp_swarm_enabled 1 // swarm mode engedélyezése
  178. zp_swarm_chance 6 // esély (1 in X)
  179. zp_swarm_min_players 7 // minimum játékosok száma
  180.  
  181. // Multiple Infection
  182. zp_multi_enabled 1 // töbszörös fertőzés mód engedélyezése
  183. zp_multi_chance 2 // esély (1 in X)
  184. zp_multi_min_players 6 // Minimum játékosok száma
  185. zp_multi_ratio 0.25 // fertőzésaránya ratio (zombie count = ratio*humans count)
  186.  
  187. // Plague Mode
  188. zp_plague_enabled 1 // plague mode engedélyezése
  189. zp_plague_chance 1 // esély (1 in X)
  190. zp_plague_min_players 0 // minimum játékosok szám
  191. zp_plague_ratio 0.5 // fertőzés aránya (zombie count = ratio*humans count)
  192. zp_plague_nem_number 12 // nemesis száma
  193. zp_plague_nem_hp_multi 0.5 // nemesis életerő többszörözöje (0.5 = 50% health)
  194. zp_plague_surv_number 12 // Survivorok száma
  195. zp_plague_surv_hp_multi 0.5 // Survivor életerőtöbbszörözője (0.5 = 50% health)
  196.  
  197. // Logging
  198. zp_logcommands 1 // Log admin commands to "zombieplague.log"
  199.  
  200. // Normal Beállitások
  201. mp_flashlight 1 // lámpák engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
  202. mp_footsteps 1 // lépéshangok be -és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
  203. mp_playerid 1 // célkereszt infók szabályozása (0=a játékosok minden infót látnak csapatszínekkel; 1=a játékosok látják saját társaik infóját és a túszokét színekkel; 2=nincsenek infók)
  204. sv_maxspeed 9999 // kliensek maximális mozgási sebessége


zombie_plague.txt

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. [hu]
  2. NOTICE_INFO1 = Nyomd meg az M betut a Jatek Menujehez
  3. NOTICE_INFO2 = Nyomj ,-ot vagy .ot fegyver valasztasahoz!! Magyarositotta: Dany
  4. NOTICE_VIRUS_FREE = A T-Virus elterjesztese...
  5. NOTICE_FIRST = %s az elso zombi !!
  6. NOTICE_INFECT = %s meg lett fertozve...
  7. NOTICE_INFECT2 = %s agyat megette %s...
  8. NOTICE_ANTIDOTE = %s T-Virus elleni injekciot hasznalt!...
  9. NOTICE_NEMESIS = %s a Nemesis !!!
  10. NOTICE_SURVIVOR = %s a Tulelo !!!
  11. NOTICE_SWARM = Raj Mod !!!
  12. NOTICE_MULTI = Tobbszoros fertozes !!!
  13. NOTICE_PLAGUE = Pestis Mod !!!
  14.  
  15. WIN_HUMAN = Az emberek elnyomtak a pestist!
  16. WIN_ZOMBIE = A zombik elfoglaltak a vilagot!
  17. WIN_NO_ONE = Senki sem nyert...
  18.  
  19. CMD_INFECT = Zombiva valtozott.
  20. CMD_DISINFECT = Visszavaltozott emberre.
  21. CMD_NEMESIS = Nemesis-e valtozott.
  22. CMD_SURVIVAL = Tulelo lett
  23. CMD_SWARM = Raj Mod inditasa.
  24. CMD_MULTI = Tobbszoros fertozes inditasa.
  25. CMD_PLAGUE = Pestis elterjesztese.
  26. CMD_RESPAWN = Ujjaeledt.
  27. CMD_NOT = Nem elerheto parancs.
  28. CMD_ZOMBIE_ONLY = Csak zombik szamara.
  29. CMD_HUMAN_ONLY = Csak emberek szamara.
  30. CMD_NOT_STUCK = Nem vagy beragadva.
  31. CMD_NOT_ACCESS = Nincs eleresed ehhez.
  32. CMD_NOT_CANTUSE = Ezt nem tudod most hasznalni.
  33. CMD_NOT_EXTRAS = Extra cuccok letiltva.
  34. CMD_NOT_ZCLASSES = Zombi Osztalyok letiltva.
  35.  
  36. MENU_BUY = Fegyver vasarlas
  37. MENU_EXTRABUY = Extra Cuccok vasarlasa
  38. MENU_ZCLASS = Zombi Osztaly valasztasa
  39. MENU_UNSTUCK = Lezerbol valo kiszabadulas
  40. MENU_ADMIN = Admin Menu
  41. MENU_INFO = Segitseg
  42. MENU_SPECTATOR = Csatlakozas Nezobe
  43.  
  44. MENU_BUY1_TITLE = Elsodleges Fegyver
  45. MENU_BUY2_TITLE = Masodlagos Fegyver
  46. MENU_ZCLASS_TITLE = Zombi Osztaly
  47. MENU_EXTRA_TITLE = Extra cuccok
  48. MENU_ADMIN_TITLE = Admin Menu
  49. MENU_INFO_TITLE = A Zombie Plague ezt a verziojat Magyarositotta: Dany - GL&HF
  50.  
  51. MENU_EXTRA1 = Ejjellato (egy korig)
  52. MENU_EXTRA2 = T-Virus ellenszer
  53. MENU_EXTRA3 = Zombie Madness
  54. MENU_EXTRA4 = Fertozo Granat
  55. MENU_ADMIN1 = Zombi/Ember atvaltoztato
  56. MENU_ADMIN2 = Nemesisbe valtoztatas
  57. MENU_ADMIN3 = Tulelove valtoztatas
  58. MENU_ADMIN4 = Ujjaelleszteni valakit
  59. MENU_ADMIN5 = Raj Mod inditasa
  60. MENU_ADMIN6 = Tobbszoros fertozes inditasa
  61. MENU_ADMIN7 = Pestis elterjesztese
  62. MENU_INFO1 = Altalanos
  63. MENU_INFO2 = Emberek
  64. MENU_INFO3 = Zombik
  65. MENU_INFO4 = Jatek Modok
  66.  
  67. MENU_AUTOSELECT = Automata kivalasztas
  68. MENU_BACK = Vissza
  69. MENU_NEXT = Tovabb
  70. MENU_EXIT = Kilepes
  71.  
  72. MOTD_INFO11 = <meta charset=UTF-8><body bgcolor=\"#000000\"><font color=\"#FF0505\"><b>%s %s by %s :</b> Egy Counter-Strike plugin AMX Mod X alatt fut, zombik es emberek vannak egymas ellen. A klasszikus zombi fertozos figura: minden korben egy kivalasztott jatekos lesz az elso zombi, es mindenki mast meg kell fertoznie.
  73. MOTD_INFO12 = De ujitasok es erositesek talalhatok.Peldaul vehetsz Extra Cuccokat (peldaul fegyver) toltenyekert cserebe. Kaphatsz toltenyeket zombik es/vagy fertozott emberek oleseert..<br><br><br><u>Jelenlegi Szerver Beallitasok:</u><br>
  74. MOTD_INFO1_A = <br>Kornyezeti effektek:
  75. MOTD_INFO1_B = <br>Villamlas szint: %s
  76. MOTD_INFO1_C = <br>Lovesi Fenyek: %L
  77. MOTD_INFO1_D = <br>Thunderclaps minden: %d masodpercben
  78. MOTD_INFO1_E = <br>Ajtok: %L
  79. MOTD_INFO1_F = <br>Deathmatch: %L
  80. MOTD_INFO1_G = <br>Kezdo vedelem ideje: %d masodperc
  81. MOTD_INFO1_H = <br>Veletlen ujraspawnolas: %L
  82. MOTD_INFO1_I = <br>Extra Cuccok: %L
  83. MOTD_INFO1_J = <br>Zombi Osztalyok: %L
  84. MOTD_INFO1_K = <br>Valasztott ejjellato: %L
  85. MOTD_INFO1_L = <br>Egyedi Zseblampa: %L
  86. MOTD_INFO2 = <meta charset=UTF-8><body bgcolor=\"#000000\"><font color=\"#FF0505\"><b>Emberek:</b> A feladatuk: ki kell vedeni barmilyen zombitamadast. Nekik all rendelkezesre a fegyverek sokasaga, es zseblampak a sotet mapokon. A csapatmunka fontos.<br><br><br><u>Jelenlegi Szerver Beallitasok: </u><br>
  87. MOTD_INFO2_A = <br>Elet: %d
  88. MOTD_INFO2_B = <br>Elet az utolso embernek: %d
  89. MOTD_INFO2_C = <br>Sebesseg: %d
  90. MOTD_INFO2_D = <br>Gravitacio: %d
  91. MOTD_INFO2_E = <br>Loszer: %L
  92. MOTD_INFO2_F = <br>Sebzes a Loszer Csomagert: %d
  93. MOTD_INFO2_G = <br>Napalm Granat: %L
  94. MOTD_INFO2_H = <br>Fagyaszto Granat: %L
  95. MOTD_INFO2_I = <br>Feny Granat: %L
  96. MOTD_INFO2_J = <br>Visszalokes: %L
  97. MOTD_INFO3 = <meta charset=UTF-8><body bgcolor=\"#000000\"><font color=\"#FF0505\"><b>Zombik:</b> A celjuk megfertozni minden embert.Latnak sotetben, de csak kessel tamadhatnak. Sok osztalyukbol valaszthatsz, mindegyiknek megvan a sajat erossege illetve a gyengesege, de az osszes az agyak evese kozben erosodik meg.<br><br><br><u>Jelenlegi Szerver Beallitasok:</u><br>
  98. MOTD_INFO3_A = <br>Zombi Elet: %d
  99. MOTD_INFO3_B = <br>Elso Zombi Elete: %d
  100. MOTD_INFO3_C = <br>Pajzs: %d%% sebzes okozva
  101. MOTD_INFO3_D = <br>Sebesseg: %d
  102. MOTD_INFO3_E = <br>Gravitacio: %d
  103. MOTD_INFO3_F = <br>HP a fertozesert: %d
  104. MOTD_INFO3_G = <br>Ingyen Fajdalom Sokk: %L
  105. MOTD_INFO3_H = <br>Fertozes: %L
  106. MOTD_INFO3_I = <br>Tolteny a fertozesert: %d
  107. MOTD_INFO4 = <meta charset=UTF-8><body bgcolor=\"#000000\"><font color=\"#FF0505\"><b>Mini-Jatekok:</b> 5 specialis jatekmod van ami veletlenszeruen elofordul a jatek menete soran.<br><br><br><u>Jelenlegi Szerver Beallitasok:</u><br>
  108. MOTD_INFO4_A = <br>Nemesis: %L
  109. MOTD_INFO4_B = <br>Nemesis-e Valtoztatas: 1 a %d
  110. MOTD_INFO4_C = <br>Nemesis Elet: %s
  111. MOTD_INFO4_D = <br>Nemesis Sebesseg: %d
  112. MOTD_INFO4_E = <br>Nemesis Gravitacio: %d
  113. MOTD_INFO4_F = <br>Nemesis Ugras: %L
  114. MOTD_INFO4_G = <br>Nemesis Ingyen Fajdalom Sokk: %L
  115. MOTD_INFO4_H = <br><br>Tulelo: %L
  116. MOTD_INFO4_I = <br>Tulelove valtoztatas: 1 a %d
  117. MOTD_INFO4_J = <br>Tulelo Elet: %s
  118. MOTD_INFO4_K = <br>Tulelo Sebesseg: %d
  119. MOTD_INFO4_L = <br>Tulelo Gravitacio: %d
  120. MOTD_INFO4_M = <br>Tulelo Ugras: %L
  121. MOTD_INFO4_N = <br>Tulelo Ingyen Fajdalom Sokk: %L
  122. MOTD_INFO4_O = <br><br>Raj Mod: %L
  123. MOTD_INFO4_P = <br>Raj Mod lehetoseg: 1 a %d
  124. MOTD_INFO4_Q = <br><br>Multi Fertozes: %L
  125. MOTD_INFO4_R = <br>Multi Fertozes lehetosege: 1 a %d
  126. MOTD_INFO4_S = <br>Fertozesi Esely: %d%%
  127. MOTD_INFO4_T = <br><br>Pestis Mod: %L
  128. MOTD_INFO4_U = <br>Pestis Mod lehetoseg: 1 a %d
  129. MOTD_INFO4_V = <br>Fertozesi Esely: %d%%
  130.  
  131. MOTD_ENABLED = Engedelyezett
  132. MOTD_DISABLED = Tiltva
  133. MOTD_FOG = Kod
  134. MOTD_RAIN = Eso
  135. MOTD_SNOW = Ho
  136. MOTD_ROTATING = Forgo ajto eltavolitva
  137. MOTD_DOORS = Osszes ajto torolve
  138. MOTD_DM_HUMAN = Emberkent ujjaelesztve
  139. MOTD_DM_ZOMBIE = Zombikent ujjaelesztve
  140. MOTD_LIMITED = Korlatolva
  141. MOTD_AMMO_BP = Vegtelen Loszer
  142. MOTD_AMMO_CLIP = Vegtelen Loszer ujratarazas nelkul
  143. MOTD_LASTZOMBIE = Csak utolso zombinal
  144.  
  145. ZOMBIE_ATTRIB1 = Elet
  146. ZOMBIE_ATTRIB2 = Gyorsasag
  147. ZOMBIE_ATTRIB3 = Gravitacio
  148. ZOMBIE_ATTRIB4 = Visszalokes
  149.  
  150. CLASS_CLASS = Tipus:
  151. CLASS_HUMAN = Ember
  152. CLASS_ZOMBIE = Zombi
  153. CLASS_SURVIVOR = Tulelo
  154. CLASS_NEMESIS = Nemesis
  155.  
  156. LAST_ZOMBIE_LEFT = Az utolso zombi elment, %s lett az uj.
  157. LAST_HUMAN_LEFT = Az utolso ember elment, %s lett az uj.
  158. NOT_ENOUGH_AMMO = Nincs eleg loszer csomagod.
  159. AMMO_BOUGHT = Vettel loszer csomagbol fegyvert.
  160. ZOMBIE_SELECT = Fertozes utan a kivalasztott zombi osztalyu leszel.
  161. BUY_ENABLED = A fegyver menu ujra engedelyezve lesz.
  162. AMMO_PACKS1 = Loszer Csomag:
  163. AMMO_PACKS2 = Loszer Csomag
  164. SPECTATING = Nezve:
  165.  

_________________
[mozgo=10]Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-[/mozgo]

Úgy sem mersz ide kattintani :D
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zp forditások
HozzászólásElküldve:2012.11.26. 09:42 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott:2010.11.01. 00:05
Hozzászólások:93
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
zombie plaguer 5.0.8

zombieplague.cfg

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. // -----------------------------
  2. // Zombie Plague 5.0 Konfigurációs fájl
  3. // Fordította: BnK*
  4. // -----------------------------
  5. // A konfigurációs fájlban történő bármilyen módosítás
  6. // automatikusan betöltődik minden pályaváltás után
  7.  
  8.  
  9. // Nemesis jellemzők
  10. // ----------------------
  11.  
  12. zp_nemesis_health 0 // Élet [0 = alap élet szorozva a játékosok számával]
  13. zp_nemesis_base_health 2000 // Alap élet
  14. zp_nemesis_speed 1.05 // Sebesség
  15. zp_nemesis_gravity 0.5 // Gravitáció
  16. zp_nemesis_glow 1 // "Fénylés" effekt (0 = ki / 1 = be)
  17. zp_nemesis_aura 1 // Aura effekt (0 = ki / 1 = be)
  18. zp_nemesis_aura_color_R 150 // Aura szín (piros) [0-255]
  19. zp_nemesis_aura_color_G 0 // Aura szín (zöld) [0-255]
  20. zp_nemesis_aura_color_B 0 // Aura szín (kék) [0-255]
  21. zp_nemesis_damage 2.0 // Sebzés szorzó
  22. zp_nemesis_kill_explode 1 // Gib robbanás effekt, amikor a nemesis meghal (0 = ki / 1 = be)
  23. zp_nemesis_grenade_frost 0 // A nemesist befolyásolja a fagyasztó gránát (0 = ki / 1 = be)
  24. zp_nemesis_grenade_fire 1 // A nemesist befolyásolja az égető gránát (0 = ki / 1 = be)
  25.  
  26. // Túlélő jellemzők
  27. // --------------------
  28.  
  29. zp_survivor_health 0 // Élet [0 = alap élet szorozva a játékosok számával]
  30. zp_survivor_base_health 100 // Alap élet
  31. zp_survivor_speed 0.95 // Sebesség
  32. zp_survivor_gravity 1.25 // Gravitáció
  33. zp_survivor_glow 1 // "Fénylés" effekt (0 = ki / 1 = be)
  34. zp_survivor_aura 1 // Aura effekt (0 = ki / 1 = be)
  35. zp_survivor_aura_color_R 0 // Aura szín (piros) [0-255]
  36. zp_survivor_aura_color_G 0 // Aura szín (zöld) [0-255]
  37. zp_survivor_aura_color_B 150 // Aura szín (kék) [0-255]
  38. zp_survivor_weapon "weapon_m249" // A túlélő alap fegyvere
  39. zp_survivor_weapon_block 1 // Minden fegyver blokkolása (kivéve az alap fegyver) (0 = ki / 1 = be)
  40.  
  41. // Játékmód kezelő
  42. // --------------------
  43.  
  44. zp_gamemode_delay 10 // Másodpercek száma, mielőtt elkezdődik egy játékmód
  45. zp_round_start_show_hud 1 // "A vírus elkezdett terjedni..." HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be)
  46. zp_prevent_consecutive_modes 1 // A játékmód ismétlődés, két körben egymás után blokkolása (0 = ki / 1 = be)
  47.  
  48. // Normál fertőzés mód
  49. // --------------------------
  50.  
  51. zp_infection_chance 1 // Valószínűség (1 az X-hez, X = cvar értéke)
  52. zp_infection_min_players 0 // Szükséges játékosok száma, a mód indításához
  53. zp_infection_show_hud 1 // Első fertőzés HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be)
  54. zp_infection_allow_respawn 1 // Újraéledés engedélyezése ebben a játékmodban (0 = ki / 1 = be)
  55. zp_respawn_after_last_human 1 // Játékosok újraélesztése, ha már csak egy ember maradt életben (0 = ki / 1 = be)
  56. zp_zombie_first_hp_multiplier 2.0 // Első zombi HP szórzó
  57.  
  58. // Nemesis mód
  59. // -----------------
  60.  
  61. zp_nemesis_chance 20 // Valószínűség (1 az X-hez)
  62. zp_nemesis_min_players 0 // Szükséges játékosok száma, a mód indításához
  63. zp_nemesis_show_hud 1 // Nemesis HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be)
  64. zp_nemesis_sounds 1 // Nemesis mód indítási hang lejátszása (0 = ki / 1 = be)
  65. zp_nemesis_allow_respawn 0 // Újraéledés engedélyezése ebben a játékmódban (0 = ki / 1 = be)
  66.  
  67. // Túlélő mód
  68. // --------------
  69.  
  70. zp_survivor_chance 20 // Valószínűség (1 az X-hez)
  71. zp_survivor_min_players 0 // Szükséges játékosok száma, a mód indításához
  72. zp_survivor_show_hud 1 // Túlélő HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be)
  73. zp_survivor_sounds 1 // Túlélő mód indítási hang lejátszása (0 = ki / 1 = be)
  74. zp_survivor_allow_respawn 0 // Újraéledés engedélyezése ebben a játékmódban (0 = ki / 1 = be)
  75.  
  76. // Többszörös fertőzés mód
  77. // --------------------------------
  78.  
  79. zp_multi_chance 20 // Valószínűség (1 az X-hez)
  80. zp_multi_min_players 0 // Szükséges játékosok száma, a mód indításához
  81. zp_multi_min_zombies 2 // Minimum zombik száma
  82. zp_multi_ratio 0.15 // Fertőzési arány (zombik száma = cvar értéke szorozva a játékosok számával)
  83. zp_multi_show_hud 1 // Többszörös fertőzés HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be)
  84. zp_multi_sounds 1 // Többszörös fertőzés mód indítási hang lejátszása (0 = ki / 1 = be)
  85. zp_multi_allow_respawn 1 // Újraéledés engedélyezése ebben a játékmódban (0 = ki / 1 = be)
  86.  
  87. // Raj mód
  88. // ----------
  89.  
  90. zp_swarm_chance 20 // Valószínűség (1 az X-hez)
  91. zp_swarm_min_players 0 // Szükséges játékosok száma, a mód indításához
  92. zp_swarm_show_hud 1 // Raj HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be)
  93. zp_swarm_sounds 1 // Raj mód indítási hang lejátszása (0 = ki / 1 = be)
  94. zp_swarm_allow_respawn 0 // Újraéledés engedélyezése ebben a játékmódban (0 = ki / 1 = be)
  95.  
  96. // Pestis mód
  97. // --------------
  98.  
  99. zp_plague_chance 20 // Valószínűség (1 az X-hez)
  100. zp_plague_min_players 0 // Szükséges játékosok száma, a mód indításához
  101. zp_plague_ratio 0.5 // Fertőzési arány (zombik száma = cvar értéke szorozva a játékosok számával)
  102. zp_plague_nemesis_count 1 // Nemesisek száma
  103. zp_plague_nem_hp_multi 0.5 // Nemesis HP szorzó
  104. zp_plague_survivor_count 1 // Túlélők száma
  105. zp_plague_surv_hp_multi 0.5 // Túlélő HP szorzó
  106. zp_plague_show_hud 1 // Pestis HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be)
  107. zp_plague_sounds 1 // Pestis mód indítási hang lejátszása (0 = ki / 1 = be)
  108. zp_plague_allow_respawn 0 // Újraéledés engedélyezése ebben a játékmódban (0 = ki / 1 = be)
  109.  
  110. // Armageddon mód
  111. // ----------------------
  112.  
  113. zp_armageddon_chance 20 // Valószínűség (1 az X-hez)
  114. zp_armageddon_min_players 0 // Szükséges játékosok száma, a mód indításához
  115. zp_armageddon_ratio 0.5 // Nemesisek száma a túlélők számához arány (nemesisek száma = cvar értéke szorozva a játékosok számával)
  116. zp_armageddon_nem_hp_multi 0.25 // Nemesis HP szorzó
  117. zp_armageddon_surv_hp_multi 0.25 // Túlélő HP szorzó
  118. zp_armageddon_show_hud 1 // Armageddon HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be)
  119. zp_armageddon_sounds 1 // Armageddon mód indítási hang lejátszása (0 = ki / 1 = be)
  120. zp_armageddon_allow_respawn 0 // Újraéledés engedélyezése ebben a játékmódban (0 = ki / 1 = be)
  121.  
  122. // Extra cucc: ellenszer
  123. // -------------------------
  124.  
  125. zp_antidote_round_limit 5 // Maximálisan vásárolható ellenszerek száma
  126.  
  127. // Extra cucc: fertőző gránát
  128. // --------------------------------
  129.  
  130. zp_infection_bomb_round_limit 3 // Maximálisan vásárolható fertőző gránátok száma
  131.  
  132. // Extra cucc: zombi "drog"
  133. // -------------------------------
  134.  
  135. zp_zombie_madness_time 5.0 // Bedrogozott állapot hossza másodpercben mérve
  136. zp_madness_aura_color_R 150 // Aura szín (piros) [0-255]
  137. zp_madness_aura_color_G 0 // Aura szín (zöld) [0-255]
  138. zp_madness_aura_color_B 0 // Aura szín (kék) [0-255]
  139.  
  140. // Admin parancsok
  141. // ---------------------
  142.  
  143. zp_log_admin_commands 1 // Használt admin parancsok elkönyvelése "ZombiePlague_[dátum].log" fáljba (0 = ki / 1 = be)
  144.  
  145. // Admin modellek
  146. // --------------------
  147.  
  148. zp_admin_models_human_player 1 // Ember típusú admin modell engedélyezése (0 = ki / 1 = be)
  149. zp_admin_models_human_knife 1 // Ember típusú admin kés modell engedélyezése (0 = ki / 1 = be)
  150. zp_admin_models_zombie_player 1 // Zombi típusú admin modell engedélyezése (0 = ki / 1 = be)
  151. zp_admin_models_zombie_knife 1 // Zombi típusú admin kés modell engedélyezése (0 = ki / 1 = be)
  152.  
  153. // Vásárló menü
  154. // -----------------
  155.  
  156. zp_random_primary 0 // A játékosok véletlenszerűen kapjanak elsődleges fegyvert (0 = ki / 1 = be)
  157. zp_random_secondary 0 // A játékosok véletlenszerűen kapjanak másodlagos fegyvert (0 = ki / 1 = be)
  158. zp_random_grenades 0 // A játékosok véletlenszerűen kapjanak gránátot (0 = ki / 1 = be)
  159.  
  160. zp_buy_custom_time 15 // A ZP vásárló menü kör eleji használatának hossza, másodpercben mérve
  161. zp_buy_custom_primary 1 // A játékosok vásárló menüben választhatnak elsődleges fegyvert (0 = ki / 1 = be)
  162. zp_buy_custom_secondary 1 // A játékosok vásárló menüben választhatnak másodlagos fegyvert (0 = ki / 1 = be)
  163. zp_buy_custom_grenades 0 // A játékosok vásárló menüben választhatnak gránátot (0 = ki / 1 = be)
  164. zp_give_all_grenades 1 // A játékosok automatikusan kapnak gránátot, mint a ZP 4.3-ban (0 = ki / 1 = be)
  165.  
  166. // Vásárló zónák
  167. // -----------------
  168.  
  169. zp_buyzone_time 15 // CS vásárló zóna használatának engedélyezése, annak hossza másodpercben mérve
  170. zp_buyzone_humans 1 // CS vásárló zóna engedélyezése az emberek számára (0 = ki / 1 = be)
  171. zp_buyzone_zombies 0 // CS vásárló zóna engedélyezése a zombik számára (0 = ki / 1 = be)
  172.  
  173. zp_buy_ammo_human 1 // Lőszercsomag vásárlás engedélyezése az emberek számára, miután a vásárló zóna kikapcsolt (0 = ki / 1 = be)
  174. zp_buy_ammo_cost 100 // 1db lőszercsomag ára (dollárban)
  175.  
  176. // Frag, élet jutalmak
  177. // ----------------------
  178.  
  179. zp_frags_zombie_killed 1 // 1 zombi megöléséért járó frag szám az embernek
  180. zp_frags_human_killed 1 // 1 ember megöléséért járó frag szám a zombinak
  181. zp_frags_human_infected 1 // 1 ember megfertőzéséért járó frag szám a zombinak
  182. zp_frags_nemesis_ignore 0 // Nemesis fragjeinek számolásának mellőzése (0 = ki / 1 = be)
  183. zp_frags_survivor_ignore 0 // Túlélő fragjeinek számolásának mellőzése (0 = ki / 1 = be)
  184.  
  185. zp_infection_health_bonus 100 // 1 fertőzés után járó +élet a zombinak
  186. zp_human_last_health_bonus 50 // Utolsó embernek járó +élet
  187.  
  188. // Pénz jutalmak
  189. // -----------------
  190.  
  191. zp_money_winner 1000 // A győztes csapatnak járó pénz
  192. zp_money_loser 500 // A vesztes csapatnak járó pénz
  193.  
  194. zp_money_damage 100 // Sebzés után járó pénz
  195. zp_money_zombie_damaged_hp 500 // Pénz adása - X sebzés után - az embernek (X = cvarban megadott érték)
  196. zp_money_human_damaged_hp 250 // Pénz adása - X sebzés után - a zombinak (X = cvarban megadott érték)
  197. zp_money_zombie_killed 200 // 1 zombi megöléséért járó pénz az embernek
  198. zp_money_human_killed 200 // 1 ember megöléséért járó pénz a zombinak
  199. zp_money_human_infected 200 // 1 ember megfertőzéséért járó pénz a zombinak
  200. zp_money_nemesis_ignore 0 // Nemesisnek járó pénz jutalmak mellőzése (0 = ki / 1 = be)
  201. zp_money_survivor_ignore 0 // Túlélőnek járó pénz jutalmak mellőzése (0 = ki / 1 = be)
  202.  
  203. // Lőszercsomag jutalmak
  204. // -----------------------------
  205.  
  206. zp_ammop_winner 3 // A győztes csapatnak járó lőszercsomag
  207. zp_ammop_loser 1 // A vesztes csapatnak járó lőszercsomag
  208.  
  209. zp_ammop_damage 1 // Sebzés után járó lőszercsomag
  210. zp_ammop_zombie_damaged_hp 500 // Lőszercsomag adása - X sebzés után - az embernek (X = cvarban megadott érték)
  211. zp_ammop_human_damaged_hp 250 // Lőszercsomag adása - X sebzés után - a zombinak (X = cvarban megadott érték)
  212. zp_ammop_zombie_killed 1 // 1 zombi megöléséért járó lőszercsomag az embernek
  213. zp_ammop_human_killed 1 // 1 ember megöléséért járó lőszercsomag a zombinak
  214. zp_ammop_human_infected 1 // 1 ember megfertőzéséért járó lőszercsomag a zombinak
  215. zp_ammop_nemesis_ignore 0 // Nemesisnek járó lőszercsomag jutalmak mellőzése (0 = ki / 1 = be)
  216. zp_ammop_survivor_ignore 0 // Túlélőnek járó lőszercsomag jutalmak mellőzése (0 = ki / 1 = be)
  217.  
  218. // Deathmatch
  219. // --------------
  220.  
  221. zp_deathmatch 0 // Deathmatch mód, újraéledési típus: (0-ki // 1-ember // 2-zombi // 3-véletlenszerű // 4-kiegyenlített)
  222. zp_respawn_delay 5 // Újraéledés előtti idő másodpercben mérve
  223. zp_respawn_zombies 1 // Halott zombik újraélesztése (0 = ki / 1 = be)
  224. zp_respawn_humans 1 // Halott emberek újraélesztése (0 = ki / 1 = be)
  225. zp_respawn_on_suicide 0 // Játékos újraélesztése, ha önmagától halt meg
  226.  
  227. // Véletlenszerű újraéledési hely
  228. // -----------------------------------
  229.  
  230. zp_random_spawning_csdm 1 // CSDM lerakópontok használata (0 = ki, eredeti lerakópontok használata / 1 = be)
  231.  
  232. // Újraéledési védelem
  233. // ------------------------
  234.  
  235. zp_spawn_protection_time 3 // Védelem ideje másodpercben mérve (0 = ki)
  236. zp_spawn_protection_humans 1 // Engedélyezés az emberek számára (0 = ki / 1 = be)
  237. zp_spawn_protection_zombies 1 // Engedélyezés a zombik számára (0 = ki / 1 = be)
  238.  
  239. // Zombi jellemzők
  240. // --------------------
  241.  
  242. zp_zombie_fov 110 // Egyéni látásmező (0 = alapbeállítás, nincs változás)
  243. zp_zombie_silent 1 // Csendes mozgás (0 = ki / 1 = be)
  244. zp_zombie_bleeding 1 // Véres lábnyomok/vérfoltok hagyása a zombik után (0 = ki / 1 = be)
  245.  
  246. // Zombi hangok
  247. // ------------------
  248.  
  249. zp_zombie_sounds_pain 1 // Egyéni fájdalom hangok
  250. zp_zombie_sounds_attack 1 // Egyéni támadás hangok
  251. zp_zombie_sounds_idle 1 // Mozdulatlan/AFK zombi hangok
  252.  
  253. // Zombi sebzés
  254. // -----------------
  255.  
  256. zp_zombie_defense 0.75 // Zombi védelem szorzó (0.75 = a zombik 75%-osan sebződnek az alapértékhez képest)
  257. zp_zombie_hitzones 0 // Zombi hitbox beállítása (pl: fej + mellkas = 2 + 4 = 6) [0 = kikapcsolva]
  258.  
  259. // Zombi hitboxok:
  260. // 1 - generic, 2 - fej, 4 - mellkas, 8 - gyomor, 16 - bal kar, 32 - jobb kar, 64 - bal láb, 128 - jobb láb
  261.  
  262. // Végtelen lőszer
  263. // -------------------
  264.  
  265. zp_human_unlimited_ammo 0 // Végtelen lőszer emberek számára [0-ki // 1-újratöltéssel // 2-végtelen tár]
  266. zp_survivor_unlimited_ammo 1 // Végtelen lőszer túlélők számára [0-ki // 1-újratöltéssel // 2-végtelen tár]
  267.  
  268. // Páncél
  269. // --------
  270.  
  271. zp_human_armor_protect 1 // A páncél ellenáll a fertőzésnek, addig míg szét nem kaparják a zombik (0 = ki / 1 = be)
  272. zp_human_armor_default 0 // Alapból minden játékosnak kiosztott páncél mennyiség
  273. zp_armor_protect_nemesis 1 // A páncél ellenáll a nemesisnek, amíg bír (0 = ki / 1 = be)
  274. zp_survivor_armor_protect 1 // A páncél megvédi a túlélőt (0 = ki / 1 = be)
  275.  
  276. // Zseblámpa
  277. // -------------
  278.  
  279. zp_flashlight_starting_charge 100 // Elem/akkumulátor feltöltöttségének alapállapota [0-100]
  280. zp_flashlight_custom 0 // Egyéni zseblámpa engedélyezése (0 = ki / 1 = be)
  281. zp_flashlight_radius 10 // Egyéni zseblámpa fényének szétterülő nagysága [sugár]
  282. zp_flashlight_distance 1000 // Egyéni zseblámpával elérhető maximális megvilágítható távolság
  283. zp_flashlight_show_all 1 // Az egyéni zseblámpa fényét minden játékos látja (0 = ki / 1 = be)
  284. zp_flashlight_drain_rate 1 // Elem/akkumulátor lemerülési foka [0 = végtelen töltés]
  285. zp_flashlight_charge_rate 5 // Elem/akkumulátor feltöltődési foka [0 = elem (nem töltődik)]
  286. zp_flashlight_color_R 100 // Fény színe (piros) [0-255]
  287. zp_flashlight_color_G 100 // Fény színe (zöld) [0-255]
  288. zp_flashlight_color_B 100 // Fény színe (kék) [0-255]
  289.  
  290. // Éjjellátó
  291. // ---------
  292.  
  293. zp_nvision_custom 0 // Egyéni éjjellátó engedélyezése (0 = ki / 1 = be)
  294. zp_nvision_radius 80 // Egyéni éjjellátó látósugara
  295.  
  296. zp_nvision_zombie 2 // Éjjellátó adása a zombiknak [0-ki // 1-csak adás // 2-adás és bekapcsolás]
  297. zp_nvision_zombie_color_R 0 // Egyéni éjjellátó színe - zombiknak (piros) [0-255]
  298. zp_nvision_zombie_color_G 150 // Egyéni éjjellátó színe - zombiknak (zöld) [0-255]
  299. zp_nvision_zombie_color_B 0 // Egyéni éjjellátó színe - zombiknak (kék) [0-255]
  300.  
  301. zp_nvision_human 0 // Éjjellátó adása az embereknek [0-ki // 1-csak adás // 2-adás és bekapcsolás]
  302. zp_nvision_human_color_R 0 // Egyéni éjjellátó színe - embereknek (piros) [0-255]
  303. zp_nvision_human_color_G 150 // Egyéni éjjellátó színe - embereknek (zöld) [0-255]
  304. zp_nvision_human_color_B 0 // Egyéni éjjellátó színe - embereknek (kék) [0-255]
  305.  
  306. zp_nvision_spec 2 // Éjjellátó adása a nézőknek [0-ki // 1-csak adás // 2-adás és bekapcsolás]
  307. zp_nvision_spec_color_R 0 // Egyéni éjjellátó színe - nézőknek (piros) [0-255]
  308. zp_nvision_spec_color_G 150 // Egyéni éjjellátó színe - nézőknek (zöld) [0-255]
  309. zp_nvision_spec_color_B 0 // Egyéni éjjellátó színe - nézőknek (kék) [0-255]
  310.  
  311. zp_nvision_nemesis 2 // Éjjellátó adása a nemesisnek [0-ki // 1-csak adás // 2-adás és bekapcsolás]
  312. zp_nvision_nemesis_color_R 150 // Egyéni éjjellátó színe - nemesisnek (piros) [0-255]
  313. zp_nvision_nemesis_color_G 0 // Egyéni éjjellátó színe - nemesisnek (zöld) [0-255]
  314. zp_nvision_nemesis_color_B 0 // Egyéni éjjellátó színe - nemesisnek (kék) [0-255]
  315.  
  316. zp_nvision_survivor 0 // Éjjellátó adása a túlélőnek [0-ki // 1-csak adás // 2-adás és bekapcsolás]
  317. zp_nvision_survivor_color_R 0 // Egyéni éjjellátó színe - túlélőnek (piros) [0-255]
  318. zp_nvision_survivor_color_G 0 // Egyéni éjjellátó színe - túlélőnek (zöld) [0-255]
  319. zp_nvision_survivor_color_B 150 // Egyéni éjjellátó színe - túlélőnek (kék) [0-255]
  320.  
  321. // "Távolugrás"
  322. // ----------------
  323.  
  324. zp_leap_zombie 3 // Távolra ugrás engedélyezése zombiknak [0-ki // 1-be // 2-csak az első zombi // 3-csak az utolsó zombi]
  325. zp_leap_zombie_force 500 // Előrelökés
  326. zp_leap_zombie_height 300 // Felfelelökés
  327. zp_leap_zombie_cooldown 10.0 // Két távolugrás közötti időintervallum másodpercben mérve - zombiknak
  328. zp_leap_nemesis 1 // Távolra ugrás engedélyezése nemesisnek
  329. zp_leap_nemesis_force 500 // Előrelökés
  330. zp_leap_nemesis_height 300 // Felfelelökés
  331. zp_leap_nemesis_cooldown 5.0 // Két távolugrás közötti időintervallum másodpercben mérve - nemesisnek
  332. zp_leap_survivor 0 // Távolra ugrás engedélyezése túlélőnek
  333. zp_leap_survivor_force 500 // Előrelökés
  334. zp_leap_survivor_height 300 // Felfelelökés
  335. zp_leap_survivor_cooldown 5.0 // Két távolugrás közötti időintervallum másodpercben mérve - túlélőnek
  336.  
  337. // Pain Shock Free
  338. // --------------------
  339.  
  340. zp_painshockfree_zombie 1 // "fájdalom mentes sokk" a zombiknak [0-ki // 1-be // 2-csak az első zombi // 3-csak az utolsó zombi]
  341. zp_painshockfree_human 0 // "fájdalom mentes sokk" az embereknek [0-ki // 1-be // 2-csak az utolsó ember]
  342. zp_painshockfree_nemesis 0 // "fájdalom mentes sokk" a nemesisnek (0 = ki / 1 = be)
  343. zp_painshockfree_survivor 1 // "fájdalom mentes sokk" a túlélőnek (0 = ki / 1 = be)
  344.  
  345. // Visszalökés
  346. // --------------
  347.  
  348. zp_knockback_damage 1 // Sebzés mértékének alkalmazása a visszalökés kiszámításakor (0 = ki / 1 = be)
  349. zp_knockback_power 1 // Fegyver erejének alkalmazása a visszalökés kiszámításakor (0 = ki / 1 = be)
  350. zp_knockback_obey_class 1 // Zombi típus egyéni visszalökés szorzójának alkalmazása a visszalökés kiszámításakor (0 = ki / 1 = be)
  351. zp_knockback_zvel 0 // A visszalökés befolyásolja a függőleges mozgást, ugrásokat (0 = ki / 1 = be)
  352. zp_knockback_ducking 0.25 // Visszalökés szorzó a guggoló zombik esetében [0 = visszalökés kikapcsolása]
  353. zp_knockback_distance 500 // Maximum távolság, amíg még befolyásolja a zombit a visszalökés
  354. zp_knockback_nemesis 0.25 // Nemesis visszalökődés szorzó [0 = visszalökés kikapcsolása a nemesis számára]
  355.  
  356. // Fegyver eldobás/elrejtés
  357. // -----------------------------
  358.  
  359. zp_zombie_drop_weapons 3 // Fegyverek eldobása fertőzés után [0-ki // 1-csak az elsődlegest // 2-csak a másodlagost // 3-mind a kettőt]
  360. zp_zombie_strip_weapons 0 // Fegyverek eltűntetése fertőzés után [0-ki // 1-csak az elsődlegest // 2-csak a másodlagost // 3-mind a kettőt]
  361. zp_zombie_strip_grenades 1 // Gránátok eltűntetése fertőzés után (0 = ki / 1 = be)
  362. zp_zombie_strip_armor 1 // Páncél eltűntetése fertőzés után (0 = ki / 1 = be)
  363. zp_zombie_block_pickup 1 // Fegyver felvétel blokkolása a zombiknak (0 = ki / 1 = be)
  364. zp_remove_dropped_weapons 0 // Eldobott fegyverek törlése előtti idő másodpercben mérve [0 = kikapcsolva]
  365.  
  366. // Fertőzés effektek
  367. // ---------------------
  368.  
  369. zp_infect_show_hud 1 // Fertőzés - HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be)
  370. zp_infect_show_notice 1 // Fertőzés - chat üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be)
  371. zp_infect_sounds 1 // Fertőzés - hangok bejátszása (0 = ki / 1 = be)
  372.  
  373. zp_infect_screen_fade 1 // Színes képernyő átfedés fertőzéskor (0 = ki / 1 = be)
  374. zp_infect_screen_fade_R 0 // Képernyő átfedés szín (piros) [0-255]
  375. zp_infect_screen_fade_G 150 // Képernyő átfedés szín (zöld) [0-255]
  376. zp_infect_screen_fade_B 0 // Képernyő átfedés szín (kék) [0-255]
  377. zp_infect_screen_shake 1 // Képernyő remegés a megfertőzött játékosnak (0 = ki / 1 = be)
  378. zp_infect_hud_icon 1 // Kis HUD ikon mutatása fertőzéskor (0 = ki / 1 = be)
  379. zp_infect_tracers 1 // Jelölés fertőzéskor (0 = ki / 1 = be)
  380. zp_infect_particles 1 // "Részecskék" fertőzéskor (0 = ki / 1 = be)
  381. zp_infect_sparkle 1 // Szikrázás fertőzéskor (0 = ki / 1 = be)
  382. zp_infect_sparkle_R 0 // Szikra szín (piros)
  383. zp_infect_sparkle_G 150 // Szikra szín (zöld)
  384. zp_infect_sparkle_B 0 // Szikra szín (kék)
  385.  
  386. // Cure effektek
  387. // ----------------
  388.  
  389. zp_cure_show_hud 1 // Cure HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be)
  390. zp_cure_sounds 1 // Cure hangok bejátszása (0 = ki / 1 = be)
  391.  
  392. // Fény effektek
  393. // -----------------
  394.  
  395. zp_lighting "d" // Pálya fényerősség ["a"-sötétedő// "z"-világosodó // ""-alapbeállítás // "0"-ki]
  396. zp_thunder_time 0 // Villámlás időköze másodpercben mérve [0 = kikapcsolva]
  397. zp_triggered_lights 1 // A pályán előforduló változó fények engedélyezése (0 = ki / 1 = be)
  398.  
  399. // Játékmenet: javítások
  400. // --------------------------
  401.  
  402. zp_remove_doors 0 // Ajtók törlése a pályán [0-ki // 1-csak a forgóajtókat // 2-minden ajtót]
  403. zp_block_pushables 1 // +USE (alapbeállítás: E) gomb használatának blokkolása (0 = ki / 1 = be)
  404. zp_block_suicide 1 // Játékosok öngyilkosságának blokkolása (0 = ki / 1 = be)
  405. zp_worldspawn_kill_respawn 1 // Játékos újraélesztése, ha az meghalt a kör elején (0 = ki / 1 = be)
  406. zp_disable_minmodels 1 // cl_minmodels opció kikapcsolása a játékosokon, amikor felcsatlakoztak (0 = ki / 1 = be)
  407. zp_keep_hp_on_disconnect 1 // Amikor egy nemesis/túlélő kilép, akkor a választott játékosnak ugyanannyi élete lesz mint elődjének (0 = ki / 1 = be)
  408.  
  409. // Csapat pontozás
  410. // --------------------
  411.  
  412. zp_winner_show_hud 1 // "Nyertes" HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be)
  413. zp_winner_sounds 1 // "Nyertes" körvégi zene bejátszása (0 = ki / 1 = be)
  414.  
  415. // Lőszercsomagok
  416. // ---------------------
  417.  
  418. zp_starting_ammo_packs 5 // Kezdő lőszercsomag mennyiség
  419. zp_disable_money 1 // CS pénz kikapcsolása amikor a lőszercsomag rendszer be van kapcsolva (0 = ki / 1 = be)
  420.  
  421. // Flashbang gránát
  422. // ---------------------
  423.  
  424. zp_grenade_flashbang_color_R 0 // Képernyő átfedés színe (piros)
  425. zp_grenade_flashbang_color_G 150 // Képernyő átfedés színe (zöld)
  426. zp_grenade_flashbang_color_B 0 // Képernyő átfedés színe (kék)
  427. zp_grenade_flashbang_nemesis 0 // Flashbang befolyásolja a nemesist (0 = ki / 1 = be)
  428.  
  429. // Égető/Tűz gránát
  430. // ---------------------
  431.  
  432. zp_grenade_fire_duration 10 // Égés időtartama másodpercben mérve
  433. zp_grenade_fire_damage 5 // Égés által szerzett sebzés (minden 0.2 másodpercben)
  434. zp_grenade_fire_slowdown 0.5 // Égés okozta lassulás - szorzó [0 = kikapcsolva]
  435. zp_grenade_fire_hudicon 1 // Kis HUD ikon mutatása a játékosnak, amikor ég (0 = ki / 1 = be)
  436. zp_grenade_fire_explosion 0 // Az eredeti HE gránát robbanásának használata (0 = ki / 1 = be)
  437.  
  438. // Fagyasztó gránát
  439. // ---------------------
  440.  
  441. zp_grenade_frost_duration 3 // Fagyott állapot időtartama másodpercben mérve
  442. zp_grenade_frost_hudicon 1 // Kis HUD ikon mutatása a játékosnak, amikor meg van fagyva (0 = ki / 1 = be)
  443.  
  444. // Világitó gránát
  445. // -----------------
  446.  
  447. zp_grenade_flare_duration 60 // A gránát világitásának időtartama másodpercben mérve
  448. zp_grenade_flare_radius 25 // A gránát fényének sugara (nagysága)
  449. zp_grenade_flare_color 0 // A gránát színe [0-fehér // 1-piros // 2-zöld // 3-kék // 4-teljesen véletlenszerű // 5-véletlenszerű p, z, k között]
  450.  
  451. // ZP 4.3 Sub-plugin Kompatibilitás
  452. // ------------------------------
  453.  
  454. zp_ammopack_to_money_enable 1 // Lőszercsomagok kezelése, mint pénz, ha a lőszercsomag rendszer ki van kapcsolva
  455. zp_ammopack_to_money_ratio 160 // Lőszercsomag a pénzhez arány (eredeti: 1 lőszercsomag = 160$)
  456.  


zombie_plague50.txt

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. [hu]
  2. CMD_CANT_LAST_HUMAN = Nem hasznalhatod ezt a parancsot az utolso emberen.
  3. CMD_CANT_LAST_ZOMBIE = Nem hasznalhatod ezt a parancsot az utolso zombin.
  4. CMD_ONLY_AFTER_GAME_MODE = Csak a kor kezdete utan hasznalhatod ezt a parancsot.
  5. GAME_MODE_CANT_START = Jatek modot most nem lehet inditani.
  6. CANT_RESPAWN = Jatekost nem lehet ujraeleszteni.
  7. ALREADY_SURVIVOR = Jatekos mar tulelo
  8. ALREADY_NEMESIS = Jatekos mar nemesis
  9. ALREADY_HUMAN = Jatekos mar ember
  10. ALREADY_ZOMBIE = Jatekos mar zombi
  11. INVALID_GAME_MODE = Ervenytelen jatekmod-id
  12. CMD_START_GAME_MODE = Jatekmod inditasa
  13.  
  14. CANT_BUY_WEAPONS_DEAD = Halottkent nem tudsz fegyvert venni!
  15. CUSTOM_BUY_DISABLED = Specialis vasarlo menuk kikapcsolva!
  16. BUY_MENU_TIME_EXPIRED = Vasarlas ideje lejart!
  17. CANT_BUY_ITEMS_DEAD = Halottkent nem tudsz extra cuccokat venni!
  18. CMD_NOT_HCLASSES = Ember tipusok kikapcsolva!
  19. NO_ADMIN_MENU = Nem all rendelkezesre admin menu!
  20. NO_CLASSES = Egyik tipusba sem alltal be.
  21. NO_EXTRA_ITEMS = Nincsenek nalad extra cuccok.
  22. CANT_CHANGE_TEAM = Most nem tudsz csapatot valtani.
  23. NOT_ENOUGH_MONEY = Nincs eleg penzed.
  24. REQUIRED_AMOUNT = %d szukseges
  25. HUMAN_SELECT = A valasztott ember tipusod
  26.  
  27. MONEY1 = Penz:
  28. MENU_BUY3_TITLE = Granatok
  29. MENU_HCLASS = Ember tipus valasztasa
  30. MENU_CHOOSE_TEAM = Csapat valasztasa
  31. MENU_ADMIN_START_GAME_MODE = Jatek mod inditasa (korkezdesnel hasznalhato)
  32. NOTICE_ARMAGEDDON = Armageddon mod!
  33. NOTICE_ANTIDOTE2 = %s vett %s ellenszert...
  34.  
  35. ZOMBIENAME Classic Zombie = Normal zombi
  36. ZOMBIEDESC Classic Zombie = Alap kepessegek
  37. ZOMBIENAME Raptor Zombie = Gyors zombi
  38. ZOMBIEDESC Raptor Zombie = HP-- Speed++ Visszalokes++
  39. ZOMBIENAME Light Zombie = Light zombi
  40. ZOMBIEDESC Light Zombie = HP- Ugras+ Visszalokes+
  41. ZOMBIENAME Fat Zombie = Kover zombi
  42. ZOMBIEDESC Fat Zombie = HP++ Speed- Visszalokes--
  43. ZOMBIENAME Leech Zombie = Verszivo zombi
  44. ZOMBIEDESC Leech Zombie = HP- Visszalokes+
  45. ZOMBIENAME Rage Zombie = Radioaktiv zombi
  46. ZOMBIEDESC Rage Zombie = HP+ Speed+ Radioaktivitas++
  47.  
  48. HUMANNAME Classic Human = Normal ember
  49. HUMANDESC Classic Human = Alap kepessegek
  50. HUMANNAME Raptor Human = Gyors ember
  51. HUMANDESC Raptor Human = Keves HP, nagy sebesseg
  52.  
  53. ITEMNAME Nightvision = Ejjellato
  54. ITEMNAME Antidote = Ellenszer
  55. ITEMNAME Zombie Madness = Zombie Madness
  56. ITEMNAME Infection Bomb = Fertozo granat
  57.  
  58. MODENAME Infection Mode = Normal Mod
  59. MODENAME Nemesis Mode = Nemesis Mod
  60. MODENAME Survivor Mode = Tulelo Mod
  61. MODENAME Swarm Mode = Raj Mod
  62. MODENAME Multiple Infection Mode = Tobbszoros fertozes Mod
  63. MODENAME Plague Mode = Pestis Mod
  64. MODENAME Armageddon Mode = Armageddon Mod



Ezeken nem én forditottam csak össze gyüjtötem hogy egybe legyenek!!!!
Akinek van kedve az a többit is ide feltöltheti

_________________
[mozgo=10]Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-[/mozgo]

Úgy sem mersz ide kattintani :D
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole