hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 13:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 329 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 328 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [14 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Respawn
HozzászólásElküldve:2012.12.17. 17:32 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Hali

Valaki be tudná linkelni azt a plugint amikor valaki beírja a chatbe ezt akkor újra éled INGYEN:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /ujra || /respawn

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Respawn
HozzászólásElküldve:2012.12.17. 19:50 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
próbáld ki nem biztos hogy jó ( nem találtam meg neten ezt a plugint )
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #define KESZITO "CocaIne/ujra?!"
  2. #define PLUGINNEV "Ujraeledes"
  3. #define VERZIO "1.0"
  4.  
  5. #include <amxmodx>
  6. #include <cstrike>
  7. #include <amxmisc>
  8. #include <fun>
  9.  
  10. public plugin_init()
  11. {
  12. register_plugin("PLUGINNEV","VERZIO","KESZITO")
  13. register_clcmd("say /ujra","respawn");
  14. register_clcmd("say /respawn","respawn");
  15. return PLUGIN_CONTINUE
  16. }
  17. public respawn (id) {
  18. new arg[32]
  19. read_argv(1, arg, 31)
  20. new player = cmd_target(id, arg, 2)
  21. cs_user_spawn(player)
  22.  
  23. }

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Respawn
HozzászólásElküldve:2012.12.17. 20:08 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.01.07. 21:10
Hozzászólások:850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Felesleges az argot lekérdezni, mivel aki beírta annak az IDje lesz a respawn függvény 1. paramétere.
Elég ennyi: cs_user_spawn(id)

Ui. Nem árt megnézni, hogy halott-e.

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Respawn
HozzászólásElküldve:2012.12.17. 20:57 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2012.12.04. 19:05
Hozzászólások:158
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Hát én így csinálnám, de van egyszerűbb megoldás is.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Respawn for Free"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Chaos Killer"
  11.  
  12. new bool:halott[33]
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed")
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_eled", 1);
  18. register_clcmd("say /ujra", "eleszt")
  19. }
  20.  
  21. public fw_eled(id)
  22. halott[id] = false
  23.  
  24. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib, id)
  25. {
  26. if (!is_user_alive(victim))
  27. {
  28. halott[victim] = true
  29. }
  30. }
  31.  
  32. public eleszt(id)
  33. {
  34. if (halott[id] == true)
  35. {
  36. ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id)
  37. halott[id] = false
  38. }
  39. else
  40. {
  41. client_print(id, print_chat, "[Ujra] Csak halottak eledhetnek ujra!")
  42. }
  43. }

_________________
[mozgo][kozep]
Ha szeretnél tutorialt (bemutatót) kérni, írj, szívesen megcsinálom!
[/kozep][/mozgo]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Respawn
HozzászólásElküldve:2012.12.17. 21:04 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.01.07. 21:10
Hozzászólások:850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Tényleg van :) Pl a tömb helyett csak simán "is_user_alive"-t használsz.

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Respawn
HozzászólásElküldve:2012.12.17. 21:12 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2012.12.04. 19:05
Hozzászólások:158
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Tudom én :)

_________________
[mozgo][kozep]
Ha szeretnél tutorialt (bemutatót) kérni, írj, szívesen megcsinálom!
[/kozep][/mozgo]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Respawn
HozzászólásElküldve:2012.12.18. 12:20 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Köszi működik :D

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Respawn
HozzászólásElküldve:2012.12.18. 18:34 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Chaos Killer írta:
Hát én így csinálnám, de van egyszerűbb megoldás is.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Respawn for Free"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Chaos Killer"
  11.  
  12. new bool:halott[33]
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed")
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_eled", 1);
  18. register_clcmd("say /ujra", "eleszt")
  19. }
  20.  
  21. public fw_eled(id)
  22. halott[id] = false
  23.  
  24. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib, id)
  25. {
  26. if (!is_user_alive(victim))
  27. {
  28. halott[victim] = true
  29. }
  30. }
  31.  
  32. public eleszt(id)
  33. {
  34. if (halott[id] == true)
  35. {
  36. ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id)
  37. halott[id] = false
  38. }
  39. else
  40. {
  41. client_print(id, print_chat, "[Ujra] Csak halottak eledhetnek ujra!")
  42. }
  43. }


Úgy meg tudjátok még csinálni, hogy automatikusan ha valaki meg hall akkor újra éledjen?? de + az /ujra és a /respawn parancsal is újra éleszék magukat ha be bugol.

Előre is köszi :D

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Respawn
HozzászólásElküldve:2012.12.18. 18:42 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2010.11.21. 18:04
Hozzászólások:557
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 74 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Respawn for Free"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Chaos Killer & Small"
  11.  
  12.  
  13. public plugin_init() {
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15. register_event("DeathMsg", "Death", "a")
  16. register_clcmd("say /ujra", "eleszt")
  17. register_clcmd("say /respawn", "eleszt")
  18. }
  19. public Death(id)
  20. {
  21. set_task(3.0,"eleszt",id)
  22. }
  23. public eleszt(id)
  24. {
  25.  
  26. if (is_user_alive(id))
  27. {
  28. new id = read_data(2)
  29.  
  30. ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id)
  31. }
  32. else
  33. {
  34. client_print(id, print_chat, "[Ujra] Csak halottak eledhetnek ujra!")
  35. }
  36. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Respawn
HozzászólásElküldve:2012.12.18. 18:59 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2012.12.04. 19:05
Hozzászólások:158
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Hát small, nem tudom hogy ez így jó lesz-e, ugyanis az "eleszt" parancssorban van id definiálva, de minek kéred le "read_data(2)" -vel a játékos id-jét? Ha deathmsgben a meghalt játékosnak teszed id-re a tasket, nem kell megint lekérni az id-t, ugyanis csak neki fog meghívódni.

_________________
[mozgo][kozep]
Ha szeretnél tutorialt (bemutatót) kérni, írj, szívesen megcsinálom!
[/kozep][/mozgo]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [14 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole