hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 12:47



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 338 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 336 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: zm informer mi lehet a baj?
HozzászólásElküldve:2013.01.10. 18:19 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.11.15. 16:29
Hozzászólások:1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <zombieplague>
  6.  
  7. #define PLUGIN "ZM Informer"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "RED"
  10.  
  11. new Float:g_newround_time,Float:g_roundstart_time,Float:g_freezetime,Float:g_roundtime;
  12. new g_playtime = 1
  13. new pcvar_roundtime, pcvar_freezetime
  14.  
  15. new gMaxPlayers
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19.  
  20. register_event("TextMsg", "eRestart", "a", "2&#Game_C", "2&#Game_w")
  21. register_logevent("eRoundEnd", 2, "1=Round_End")
  22. register_event("HLTV", "eNewRound", "a", "1=0", "2=0")
  23. register_logevent("eRoundStart", 2, "1=Round_Start")
  24.  
  25.  
  26. gMaxPlayers = get_maxplayers()
  27. pcvar_roundtime = get_cvar_pointer("mp_roundtime")
  28. pcvar_freezetime = get_cvar_pointer("mp_freezetime")
  29.  
  30. set_task(1.0, "get_informer", 1, "", 0, "b")
  31. }
  32.  
  33. public eRestart() {
  34. g_playtime = 0
  35. }
  36. public eRoundEnd() {
  37. g_playtime = 0
  38. }
  39. public eNewRound() {
  40. g_playtime = 1
  41.  
  42. new Float:freezetime = get_pcvar_float(pcvar_freezetime)
  43. if(freezetime)
  44. {
  45. g_newround_time = get_gametime()
  46. g_freezetime = freezetime
  47. }
  48. g_roundtime = floatmul(get_pcvar_float(pcvar_roundtime), 60.0) - 1.0
  49. }
  50. public eRoundStart() {
  51. g_playtime = 2
  52. g_roundstart_time = get_gametime()
  53. }
  54. public get_remaining_seconds() {
  55. if(g_playtime==2){
  56. return floatround( g_roundtime - ( get_gametime() - g_roundstart_time ) , floatround_ceil )
  57. }else{
  58. return 0
  59. }
  60. }
  61.  
  62. public get_informer()
  63. {
  64.  
  65. new human, timer
  66. timer = get_remaining_seconds()
  67. human = zp_get_human_count()
  68.  
  69.  
  70.  
  71. for( new id = 1; id <= gMaxPlayers; id++ )
  72. {
  73. if(is_user_alive(id))
  74. {
  75. if(zp_get_user_zombie(id))
  76. {
  77. if(human==0){
  78. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.18, 1, 1.0, 1.0)
  79. }else{
  80. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.18, 0, 1.0, 1.0)
  81. }
  82. show_hudmessage(id, "Te zombi vagy!^nElo emberek: %i", human)
  83. }else{
  84. if(timer<10){
  85. set_hudmessage(0, 0, 255, 0.01, 0.18, 1, 1.0, 1.0)
  86. }else{
  87. set_hudmessage(0, 0, 255, 0.01, 0.18, 0, 1.0, 1.0)
  88. }
  89. show_hudmessage(id, "Te ember vagy!^nHatramaradt ido: |%i|", timer)
  90. }
  91. }
  92. }
  93.  
  94. }
  95. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  96. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1049\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  97. */
  98.  


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
  2. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
  3.  
  4. zp_informer.sma(60) : warning 209: function "get_remaining_seconds" should return a value
  5. zp_informer.sma(82) : warning 217: loose indentation
  6. zp_informer.sma(89) : warning 217: loose indentation
  7. zp_informer.sma(98) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "g_freezetime"
  8. zp_informer.sma(98) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "g_newround_time"
  9. Header size: 576 bytes
  10. Code size: 2132 bytes
  11. Data size: 1004 bytes
  12. Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=778 cells (3112 bytes)
  13. Total requirements: 20096 bytes
  14.  
  15. 5 Warnings.
  16. Done.


ezt dobta. mi lehet a probléma?!

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mi lehet a baj?
HozzászólásElküldve:2013.01.10. 18:37 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2012.09.01. 22:19
Hozzászólások:1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
ITTVAN HIBÁTLANUL:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3.  
  4.  
  5.  
  6.  
  7.  
  8.  
  9. #include <amxmodx>
  10.  
  11.  
  12.  
  13. #include <amxmisc>
  14.  
  15.  
  16.  
  17. #include <zombieplague>
  18.  
  19.  
  20.  
  21.  
  22.  
  23.  
  24.  
  25. #define PLUGIN "ZM Informer"
  26.  
  27.  
  28.  
  29. #define VERSION "1.0"
  30.  
  31.  
  32.  
  33. #define AUTHOR "RED"
  34.  
  35.  
  36.  
  37.  
  38.  
  39.  
  40.  
  41. new Float:g_roundstart_time,Float:g_roundtime;
  42.  
  43.  
  44.  
  45. new g_playtime = 1
  46.  
  47.  
  48.  
  49. new pcvar_roundtime, pcvar_freezetime
  50.  
  51.  
  52.  
  53.  
  54.  
  55.  
  56.  
  57. new gMaxPlayers
  58.  
  59.  
  60.  
  61.  
  62.  
  63.  
  64.  
  65. public plugin_init() {
  66.  
  67.  
  68.  
  69. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  70.  
  71.  
  72.  
  73.  
  74.  
  75.  
  76.  
  77. register_event("TextMsg", "eRestart", "a", "2&#Game_C", "2&#Game_w")
  78.  
  79.  
  80.  
  81. register_logevent("eRoundEnd", 2, "1=Round_End")
  82.  
  83.  
  84.  
  85. register_event("HLTV", "eNewRound", "a", "1=0", "2=0")
  86.  
  87.  
  88.  
  89. register_logevent("eRoundStart", 2, "1=Round_Start")
  90.  
  91.  
  92.  
  93.  
  94.  
  95.  
  96.  
  97.  
  98.  
  99.  
  100.  
  101. gMaxPlayers = get_maxplayers()
  102.  
  103.  
  104.  
  105. pcvar_roundtime = get_cvar_pointer("mp_roundtime")
  106.  
  107.  
  108.  
  109. pcvar_freezetime = get_cvar_pointer("mp_freezetime")
  110.  
  111.  
  112.  
  113.  
  114.  
  115.  
  116.  
  117. set_task(1.0, "get_informer", 1, "", 0, "b")
  118.  
  119.  
  120.  
  121. }
  122.  
  123.  
  124.  
  125.  
  126.  
  127.  
  128.  
  129. public eRestart() {
  130.  
  131.  
  132.  
  133. g_playtime = 0
  134.  
  135.  
  136.  
  137. }
  138.  
  139.  
  140.  
  141. public eRoundEnd() {
  142.  
  143.  
  144.  
  145. g_playtime = 0
  146.  
  147.  
  148.  
  149. }
  150.  
  151.  
  152.  
  153. public eNewRound() {
  154.  
  155.  
  156.  
  157. g_playtime = 1
  158.  
  159.  
  160.  
  161.  
  162.  
  163.  
  164.  
  165. new Float:freezetime = get_pcvar_float(pcvar_freezetime)
  166.  
  167.  
  168.  
  169. if(freezetime)
  170.  
  171.  
  172.  
  173. {
  174.  
  175.  
  176.  
  177. // g_newround_time = get_gametime()
  178.  
  179.  
  180.  
  181.  
  182.  
  183.  
  184.  
  185. }
  186.  
  187.  
  188.  
  189. g_roundtime = floatmul(get_pcvar_float(pcvar_roundtime), 60.0) - 1.0
  190.  
  191.  
  192.  
  193. }
  194.  
  195.  
  196.  
  197. public eRoundStart() {
  198.  
  199.  
  200.  
  201. g_playtime = 2
  202.  
  203.  
  204.  
  205. g_roundstart_time = get_gametime()
  206.  
  207.  
  208.  
  209. }
  210.  
  211.  
  212.  
  213. public get_remaining_seconds() {
  214.  
  215.  
  216.  
  217. if(g_playtime==2){
  218.  
  219.  
  220.  
  221. return floatround( g_roundtime - ( get_gametime() - g_roundstart_time ) , floatround_ceil )
  222.  
  223.  
  224.  
  225. }else{
  226.  
  227.  
  228.  
  229. return 0
  230.  
  231.  
  232.  
  233. }
  234.  
  235.  
  236.  
  237. return PLUGIN_HANDLED
  238.  
  239. }
  240.  
  241.  
  242.  
  243.  
  244.  
  245.  
  246.  
  247. public get_informer()
  248.  
  249.  
  250.  
  251. {
  252.  
  253.  
  254.  
  255.  
  256.  
  257.  
  258.  
  259. new human, timer
  260.  
  261.  
  262.  
  263. timer = get_remaining_seconds()
  264.  
  265.  
  266.  
  267. human = zp_get_human_count()
  268.  
  269.  
  270.  
  271.  
  272.  
  273.  
  274.  
  275.  
  276.  
  277.  
  278.  
  279.  
  280.  
  281.  
  282.  
  283. for( new id = 1; id <= gMaxPlayers; id++ )
  284.  
  285. {
  286.  
  287. if(is_user_alive(id))
  288.  
  289. {
  290.  
  291. if(zp_get_user_zombie(id))
  292.  
  293. {
  294.  
  295. if(human==0)
  296.  
  297. {
  298.  
  299. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.18, 1, 1.0, 1.0)
  300.  
  301. }else{
  302.  
  303. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.18, 0, 1.0, 1.0)
  304.  
  305. }
  306.  
  307.  
  308.  
  309. show_hudmessage(id, "Te zombi vagy!^nElo emberek: %i", human)
  310.  
  311. }else{
  312.  
  313. if(timer<10){
  314.  
  315. set_hudmessage(0, 0, 255, 0.01, 0.18, 1, 1.0, 1.0)
  316.  
  317. }else{
  318.  
  319. set_hudmessage(0, 0, 255, 0.01, 0.18, 0, 1.0, 1.0)
  320.  
  321. }
  322.  
  323. show_hudmessage(id, "Te ember vagy!^nHatramaradt ido: |%i|", timer)
  324.  
  325.  
  326.  
  327. }
  328.  
  329.  
  330.  
  331. }
  332.  
  333.  
  334.  
  335. }
  336.  
  337.  
  338.  
  339.  
  340.  
  341.  
  342.  
  343. }
  344.  
  345.  
  346.  
  347. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  348.  
  349.  
  350.  
  351. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1049\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  352.  
  353.  
  354.  
  355. */
  356.  
  357.  
  358.  
  359.  

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: zm informer mi lehet a baj?
HozzászólásElküldve:2013.01.12. 10:41 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2012.09.01. 22:19
Hozzászólások:1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
jo?

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára crazy` 2013.01.12. 13:10-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: zm informer mi lehet a baj?
HozzászólásElküldve:2013.01.12. 12:39 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.11.15. 16:29
Hozzászólások:1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Köszönöm szépen! ;) de üzenetbe már megköszöntem nem?!:o ne offoljuktele,megduplapostse kell köszi! nehari puszi!

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole