hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 07:25



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 443 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 443 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ultimate KillStreak
HozzászólásElküldve: 2013.01.14. 18:18 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.01. 00:05
Hozzászólások: 93
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Valaki kitudja javitani nem tudom mi a hiba

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. AMXX.TRY.HU Forrás Megtekintés - www.amxx.try.hu - Plugin Megtekintése
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4.  
  5. #define PLUGIN_NAME "Ultimate KillStreak Advanced"
  6. #define PLUGIN_VERSION "1.0"
  7. #define PLUGIN_AUTHOR "Dizzy"
  8.  
  9.  
  10. new lastman_mode;
  11. new alone_ann = 0;
  12. new kills[33] = {0,...};
  13. new deaths[33] = {0,...};
  14. new kill[33][24];
  15.  
  16. #define LEVELS 13
  17. #define hsounds 14
  18. #define knsounds 2
  19. #define prpsounds 4
  20. #define maxdbsounds 2
  21. #define TASK_CLEAR_KILL 100
  22.  
  23. new hsenable
  24. new knifeenable
  25. new cvardouble
  26. new rnstartcvar
  27. new killstreaktype
  28.  
  29.  
  30. new levels[13] = {3,4,5,6,7,8,9,10,11,13,15,18,20};
  31.  
  32. new sounds[13][] =
  33. {
  34. "sound/fleshgaming/1",
  35. "sound/fleshgaming/2",
  36. "sound/fleshgaming/3",
  37. "sound/fleshgaming/4",
  38. "sound/fleshgaming/5",
  39. "sound/fleshgaming/6",
  40. "sound/fleshgaming/7",
  41. "sound/fleshgaming/8",
  42. "sound/fleshgaming/9",
  43. "sound/fleshgaming/10",
  44. "sound/fleshgaming/11",
  45. "sound/fleshgaming/12",
  46. "sound/fleshgaming/13"
  47. };
  48.  
  49. new messages[13][] =
  50. {
  51. "%s: 1.szint: 3 Oltel Igy tovabb !!!",
  52. "%s: 2.szint: 4 Oltel Igy tovabb !!!",
  53. "%s: 3.szint: 5 Oltel Igy tovabb !!!",
  54. "%s: 4 szint: 6 Oltel Igy tovabb !!!",
  55. "%s: 5.szint: 8 Oltel Igy tovabb !!!",
  56. "%s: 6.szint: 9 Oltel Igy tovabb !!! ",
  57. "%s: 7.szint: 10 Oltel Igy tovabb !!!",
  58. "%s: 8.szint: 11 Oltel Igy tovabb !!!",
  59. "%s: 9.szint: 12 Oltel Igy tovabb !!!",
  60. "%s: 10.szint: 13 Oltel Igy tovabb !!!",
  61. "%s: +11 szint: 15 Oltel Igy tovabb !!!",
  62. "%s: +12 szint: 18 Oltel Igy tovabb !!!",
  63. "%s: +13 szint: 20 Oltel Igy tovabb !!!"
  64. };
  65.  
  66. new hslist[hsounds][] =
  67. {
  68. "sound/fleshgaming/hs1",
  69. "sound/fleshgaming/hs2",
  70. "sound/fleshgaming/hs3",
  71. "sound/fleshgaming/hs4",
  72. "sound/fleshgaming/hs5",
  73. "sound/fleshgaming/hs6",
  74. "sound/fleshgaming/hs7",
  75. "sound/fleshgaming/hs8",
  76. "sound/fleshgaming/hs9",
  77. "sound/fleshgaming/hs10",
  78. "sound/fleshgaming/hs11",
  79. "sound/fleshgaming/hs12",
  80. "sound/fleshgaming/hs13",
  81. "sound/fleshgaming/hs14"
  82.  
  83. }
  84.  
  85.  
  86. new preplist[prpsounds][]=
  87. {
  88. "sound/fleshgaming/fleshgaming/prepare1.wav",
  89. "sound/fleshgaming/fleshgaming/prepare2.wav",
  90. "sound/fleshgaming/fleshgaming/prepare3.wav",
  91. "sound/fleshgaming/fleshgaming/prepare4.wav"
  92. }
  93.  
  94.  
  95.  
  96.  
  97.  
  98. new hsmessages[4][]=
  99. {
  100. "%s leszedte %s fej?t !!",
  101. "%s hihetetlen fejest adott %s-nak !",
  102. "%s -tol kapott egy gyonyoru HEADSHOT-ot %s!",
  103. "%s adott %s -nek egy super headshotot !"
  104. }
  105.  
  106. new knlist[knsounds][]=
  107. {
  108. "sound/fleshgaming/knife1",
  109. "sound/fleshgaming/knife2",
  110. "sound/fleshgaming/knife3"
  111. }
  112.  
  113. new knmessages[3][]=
  114. {
  115. "%s ledofte %s",
  116. "%s felszabdalta a ke'se'vel %s",
  117. "%s lekeselte %s"
  118. }
  119.  
  120.  
  121. new doublelist[maxdbsounds][]=
  122. {
  123. "sound/fleshgaming/doublekill1",
  124. "sound/fleshgaming/doublekill2"
  125. }
  126.  
  127. new messagesnohp[5][]=
  128. {
  129.  
  130. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Sza'mitunk ra'd haver el ne baszd!",
  131. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Reme'lem van na'lad e'letmento csomag",
  132. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Kinyirta'k a csapta'rsaid.Sok szerencse't!",
  133. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Te vagy az utolso reme'nyunk!",
  134. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Most egyedul vagy.Jo szorakozast!"
  135. }
  136.  
  137. new messageshp[5][]=
  138. {
  139.  
  140. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Sza'mitunk ra'd haver el ne baszd!",
  141. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Reme'lem van na'lad e'letmento csomag",
  142. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Kinyirta'k a csapta'rsaid.Sok szerencse't!",
  143. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az utolso reme'nyunk!",
  144. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Most egyedul vagy.Jo szorakozast!"
  145.  
  146. }
  147.  
  148. is_mode_set(bits) {
  149. new mode[9];
  150. get_cvar_string("ut_killstreak_advanced", mode, 8);
  151. return read_flags(mode) & bits;
  152. }
  153.  
  154. public plugin_init() {
  155. register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
  156. killstreaktype = register_cvar("ut_killstreak_advanced", "3");
  157. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  158. register_event("HLTV","rnstart","a", "1=0", "2=0");
  159. register_event("DeathMsg", "event_death", "a");
  160. hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");
  161. knifeenable = register_cvar("ut_killstreak_knife","1");
  162. cvardouble = register_cvar("ut_doublekill_events","1");
  163. rnstartcvar = register_cvar("ut_roundcout_sounds","1");
  164. register_event("DeathMsg","death_msg","a");
  165. register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw");
  166. register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w");
  167. lastman_mode = register_cvar("lastman_mode","abc")
  168.  
  169. return PLUGIN_CONTINUE;
  170. }
  171.  
  172.  
  173. public event_death(id) {
  174. new killer = read_data(1);
  175. new victim = read_data(2);
  176. new headshot = read_data(3);
  177. new weapon[24], vicname[32], killname[32]
  178. read_data(4,weapon,23)
  179. get_user_name(victim,vicname,31)
  180. get_user_name(killer,killname,31)
  181.  
  182.  
  183.  
  184. if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1)
  185. {
  186. set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.25, 0, 2.0, 2.0)
  187. show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killname, vicname)
  188. new i
  189. i = random_num(0,hsounds-1)
  190. client_cmd(0,"spk %s",hslist[i])
  191. }
  192.  
  193.  
  194. if(weapon[0] == 'k' && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)
  195. {
  196. set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.25, 0, 2.0, 2.0)
  197. show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killname, vicname)
  198. new r
  199. r = random_num(0,knsounds-1)
  200. client_cmd(0,"spk %s",knlist[r])
  201. }
  202.  
  203.  
  204.  
  205.  
  206.  
  207.  
  208. if(kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)
  209. {
  210. set_hudmessage(0, 200, 0, -1.0, 0.25, 0, 2.0, 2.0)
  211. show_hudmessage(0,"OMG %s Szep Dupla oles", killname)
  212. kill[killer][0] = 0;
  213. new q
  214. q= random_num(0,maxdbsounds-1)
  215. client_cmd(0,"spk %s",doublelist[q])
  216. }
  217.  
  218. else
  219. {
  220. kill[killer] = weapon;
  221. set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);
  222. }
  223.  
  224.  
  225.  
  226. kills[killer] += 1;
  227. kills[victim] = 0;
  228. deaths[killer] = 0;
  229. deaths[victim] += 1;
  230.  
  231. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  232. {
  233. if (kills[killer] == levels[i])
  234. {
  235. announce(killer, i);
  236. return PLUGIN_CONTINUE;
  237. }
  238. }
  239.  
  240. return PLUGIN_CONTINUE;
  241. }
  242.  
  243. announce(killer, level)
  244. {
  245.  
  246. new name[33]
  247.  
  248. get_user_name(killer, name, 32);
  249. set_hudmessage( 0, 255, 0, 0.05, 0.65, 0, 3.0, 3.0, 0.01, 0.1, 2);
  250.  
  251. if( (get_pcvar_num(killstreaktype) <= 0 ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)
  252. return PLUGIN_HANDLED;
  253.  
  254.  
  255.  
  256. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)
  257. {
  258. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  259. }
  260.  
  261. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)
  262. {
  263. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  264. }
  265.  
  266. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)
  267. {
  268. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  269. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  270. }
  271.  
  272. return PLUGIN_CONTINUE;
  273.  
  274. }
  275.  
  276.  
  277. public reset_hud(id)
  278. {
  279. if (is_mode_set(16)) {
  280. if (kills[id] > levels[0]) {
  281. client_print(id, print_chat,
  282. "* Egymas utan %d oles ", kills[id]);
  283. } else if (deaths[id] > 1) {
  284. client_print(id, print_chat,
  285. "* Ma'r %d halalod volt egymas utan.", deaths[id]);
  286.  
  287. }
  288. }
  289. }
  290.  
  291. public rnstart(id)
  292. {
  293. if(get_pcvar_num(rnstartcvar) == 1)
  294. {
  295. set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  296. show_hudmessage(0, "Keszulj fel a harcra!")
  297. new q
  298. q = random_num(0,prpsounds-1)
  299. client_cmd(0,"spk %s",preplist[q])
  300. }
  301. }
  302.  
  303. public client_connect(id) {
  304. kills[id] = 0;
  305. deaths[id] = 0;
  306. }
  307.  
  308. public clear_kill(taskid)
  309. {
  310. new id = taskid-TASK_CLEAR_KILL;
  311. kill[id][0] = 0;
  312. }
  313.  
  314. public roundend_msg(id)
  315.  
  316. alone_ann = 0
  317.  
  318. public death_msg(id)
  319. {
  320.  
  321. new lmmode[8]
  322. get_pcvar_string(lastman_mode,lmmode,8)
  323. new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  324.  
  325. new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  326. get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
  327. get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")
  328.  
  329. if (ict==1&&ite==1)
  330. {
  331. new name1[32], name2[32]
  332. get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  333. get_user_name(players_t[0],name2,32)
  334. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  335.  
  336. if (lmmode_bit & 1)
  337. {
  338. if (lmmode_bit & 2)
  339. {
  340. show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  341. }
  342.  
  343. else
  344. {
  345. show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
  346. }
  347.  
  348. if (lmmode_bit & 4)
  349. {
  350. for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)
  351. if( is_user_connected(i) == 1 )
  352. client_cmd(i,"spk sound/fleshgaming/maytheforce")
  353. }
  354. }
  355. }
  356. else
  357. {
  358. if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  359. {
  360. last=players_ct[0]
  361. client_cmd(last,"spk sound/fleshgaming/oneandonly")
  362.  
  363. }
  364.  
  365. else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  366. {
  367. last=players_t[0]
  368. client_cmd(last,"spk sound/fleshgaming/oneandonly")
  369. }
  370.  
  371. else
  372. {
  373. return PLUGIN_CONTINUE
  374. }
  375. alone_ann = last
  376. new name[32]
  377. get_user_name(last,name,32)
  378.  
  379. if (lmmode_bit & 1)
  380. {
  381. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  382.  
  383. if (lmmode_bit & 2)
  384. {
  385. show_hudmessage(0, messageshp[ random_num(0,5) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  386. }
  387.  
  388. else
  389. {
  390. show_hudmessage(0, messagesnohp[ random_num(0,5) ],ite ,ict ,name )
  391. }
  392. }
  393.  
  394. }
  395. return PLUGIN_CONTINUE
  396. }
  397. public plugin_precache()
  398. {
  399. precache_sound("fleshgaming/1.wav")
  400. precache_sound("fleshgaming/2.wav")
  401. precache_sound("fleshgaming/3.wav")
  402. precache_sound("fleshgaming/4.wav")
  403. precache_sound("fleshgaming/5.wav")
  404. precache_sound("fleshgaming/6.wav")
  405. precache_sound("fleshgaming/7.wav")
  406. precache_sound("fleshgaming/8.wav")
  407. precache_sound("fleshgaming/9.wav")
  408. precache_sound("fleshgaming/11.wav")
  409. precache_sound("fleshgaming/12.wav")
  410. precache_sound("fleshgaming/hs1.wav")
  411. precache_sound("fleshgaming/hs2.wav")
  412. precache_sound("fleshgaming/hs3.wav")
  413. precache_sound("fleshgaming/hs4.wav")
  414. precache_sound("fleshgaming/hs5.wav")
  415. precache_sound("fleshgaming/hs6.wav")
  416. precache_sound("fleshgaming/hs7.wav")
  417. precache_sound("fleshgaming/hs8.wav")
  418. precache_sound("fleshgaming/hs9.wav")
  419. precache_sound("fleshgaming/hs10.wav")
  420. precache_sound("fleshgaming/hs11.wav")
  421. precache_sound("fleshgaming/hs12.wav")
  422. precache_sound("fleshgaming/hs13.wav")
  423. precache_sound("fleshgaming/hs14.wav")
  424. precache_sound("fleshgaming/knife1.wav")
  425. precache_sound("fleshgaming/knife2.wav")
  426. precache_sound("fleshgaming/knife3.wav")
  427. precache_sound("fleshgaming/prepare1.wav")
  428. precache_sound("fleshgaming/prepare2.wav")
  429. precache_sound("fleshgaming/prepare3.wav")
  430. precache_sound("fleshgaming/prepare4.wav")
  431. precache_sound("fleshgaming/doublekill1.wav")
  432. precache_sound("fleshgaming/doublekill2.wav")
  433. }
  434.  
  435.  

_________________
[mozgo=10]Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-[/mozgo]

Úgy sem mersz ide kattintani :D
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate KillStreak
HozzászólásElküldve: 2013.01.14. 18:24 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
JAVÍTOTTAM:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN_NAME "Ultimate KillStreak Advanced"
  5. #define PLUGIN_VERSION "1.0"
  6. #define PLUGIN_AUTHOR "Dizzy"
  7.  
  8.  
  9. new lastman_mode;
  10. new alone_ann = 0;
  11. new kills[33] = {0,...};
  12. new deaths[33] = {0,...};
  13. new kill[33][24];
  14.  
  15. #define LEVELS 13
  16. #define hsounds 14
  17. #define knsounds 3
  18. #define prpsounds 4
  19. #define maxdbsounds 2
  20. #define TASK_CLEAR_KILL 100
  21.  
  22. new hsenable
  23. new knifeenable
  24. new cvardouble
  25. new rnstartcvar
  26. new killstreaktype
  27.  
  28.  
  29. new levels[13] = {3,4,5,6,7,8,9,10,11,13,15,18,20};
  30.  
  31. new sounds[13][] =
  32. {
  33. "sound/fleshgaming/1",
  34. "sound/fleshgaming/2",
  35. "sound/fleshgaming/3",
  36. "sound/fleshgaming/4",
  37. "sound/fleshgaming/5",
  38. "sound/fleshgaming/6",
  39. "sound/fleshgaming/7",
  40. "sound/fleshgaming/8",
  41. "sound/fleshgaming/9",
  42. "sound/fleshgaming/10",
  43. "sound/fleshgaming/11",
  44. "sound/fleshgaming/12",
  45. "sound/fleshgaming/13"
  46. };
  47.  
  48. new messages[13][] =
  49. {
  50. "%s: 1.szint: 3 Oltel Igy tovabb !!!",
  51. "%s: 2.szint: 4 Oltel Igy tovabb !!!",
  52. "%s: 3.szint: 5 Oltel Igy tovabb !!!",
  53. "%s: 4 szint: 6 Oltel Igy tovabb !!!",
  54. "%s: 5.szint: 8 Oltel Igy tovabb !!!",
  55. "%s: 6.szint: 9 Oltel Igy tovabb !!! ",
  56. "%s: 7.szint: 10 Oltel Igy tovabb !!!",
  57. "%s: 8.szint: 11 Oltel Igy tovabb !!!",
  58. "%s: 9.szint: 12 Oltel Igy tovabb !!!",
  59. "%s: 10.szint: 13 Oltel Igy tovabb !!!",
  60. "%s: +11 szint: 15 Oltel Igy tovabb !!!",
  61. "%s: +12 szint: 18 Oltel Igy tovabb !!!",
  62. "%s: +13 szint: 20 Oltel Igy tovabb !!!"
  63. };
  64.  
  65. new hslist[hsounds][] =
  66. {
  67. "sound/fleshgaming/hs1",
  68. "sound/fleshgaming/hs2",
  69. "sound/fleshgaming/hs3",
  70. "sound/fleshgaming/hs4",
  71. "sound/fleshgaming/hs5",
  72. "sound/fleshgaming/hs6",
  73. "sound/fleshgaming/hs7",
  74. "sound/fleshgaming/hs8",
  75. "sound/fleshgaming/hs9",
  76. "sound/fleshgaming/hs10",
  77. "sound/fleshgaming/hs11",
  78. "sound/fleshgaming/hs12",
  79. "sound/fleshgaming/hs13",
  80. "sound/fleshgaming/hs14"
  81.  
  82. }
  83.  
  84.  
  85. new preplist[prpsounds][]=
  86. {
  87. "sound/fleshgaming/fleshgaming/prepare1.wav",
  88. "sound/fleshgaming/fleshgaming/prepare2.wav",
  89. "sound/fleshgaming/fleshgaming/prepare3.wav",
  90. "sound/fleshgaming/fleshgaming/prepare4.wav"
  91. }
  92.  
  93.  
  94.  
  95.  
  96.  
  97. new hsmessages[4][]=
  98. {
  99. "%s leszedte %s fej?t !!",
  100. "%s hihetetlen fejest adott %s-nak !",
  101. "%s -tol kapott egy gyonyoru HEADSHOT-ot %s!",
  102. "%s adott %s -nek egy super headshotot !"
  103. }
  104.  
  105. new knlist[knsounds][]=
  106. {
  107. "sound/fleshgaming/knife1",
  108. "sound/fleshgaming/knife2",
  109. "sound/fleshgaming/knife3"
  110. }
  111.  
  112. new knmessages[3][]=
  113. {
  114. "%s ledofte %s",
  115. "%s felszabdalta a ke'se'vel %s",
  116. "%s lekeselte %s"
  117. }
  118.  
  119.  
  120. new doublelist[maxdbsounds][]=
  121. {
  122. "sound/fleshgaming/doublekill1",
  123. "sound/fleshgaming/doublekill2"
  124. }
  125.  
  126. new messagesnohp[5][]=
  127. {
  128.  
  129. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Sza'mitunk ra'd haver el ne baszd!",
  130. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Reme'lem van na'lad e'letmento csomag",
  131. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Kinyirta'k a csapta'rsaid.Sok szerencse't!",
  132. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Te vagy az utolso reme'nyunk!",
  133. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Most egyedul vagy.Jo szorakozast!"
  134. }
  135.  
  136. new messageshp[5][]=
  137. {
  138.  
  139. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Sza'mitunk ra'd haver el ne baszd!",
  140. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Reme'lem van na'lad e'letmento csomag",
  141. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Kinyirta'k a csapta'rsaid.Sok szerencse't!",
  142. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az utolso reme'nyunk!",
  143. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Most egyedul vagy.Jo szorakozast!"
  144.  
  145. }
  146.  
  147. is_mode_set(bits) {
  148. new mode[9];
  149. get_cvar_string("ut_killstreak_advanced", mode, 8);
  150. return read_flags(mode) & bits;
  151. }
  152.  
  153. public plugin_init() {
  154. register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
  155. killstreaktype = register_cvar("ut_killstreak_advanced", "3");
  156. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  157. register_event("HLTV","rnstart","a", "1=0", "2=0");
  158. register_event("DeathMsg", "event_death", "a");
  159. hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");
  160. knifeenable = register_cvar("ut_killstreak_knife","1");
  161. cvardouble = register_cvar("ut_doublekill_events","1");
  162. rnstartcvar = register_cvar("ut_roundcout_sounds","1");
  163. register_event("DeathMsg","death_msg","a");
  164. register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw");
  165. register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w");
  166. lastman_mode = register_cvar("lastman_mode","abc")
  167.  
  168. return PLUGIN_CONTINUE;
  169. }
  170.  
  171.  
  172. public event_death(id) {
  173. new killer = read_data(1);
  174. new victim = read_data(2);
  175. new headshot = read_data(3);
  176. new weapon[24], vicname[32], killname[32]
  177. read_data(4,weapon,23)
  178. get_user_name(victim,vicname,31)
  179. get_user_name(killer,killname,31)
  180.  
  181.  
  182.  
  183. if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1)
  184. {
  185. set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.25, 0, 2.0, 2.0)
  186. show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killname, vicname)
  187. new i
  188. i = random_num(0,hsounds-1)
  189. client_cmd(0,"spk %s",hslist[i])
  190. }
  191.  
  192.  
  193. if(weapon[0] == 'k' && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)
  194. {
  195. set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.25, 0, 2.0, 2.0)
  196. show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killname, vicname)
  197. new r
  198. r = random_num(0,knsounds-1)
  199. client_cmd(0,"spk %s",knlist[r])
  200. }
  201.  
  202.  
  203.  
  204.  
  205.  
  206.  
  207. if(kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)
  208. {
  209. set_hudmessage(0, 200, 0, -1.0, 0.25, 0, 2.0, 2.0)
  210. show_hudmessage(0,"OMG %s Szep Dupla oles", killname)
  211. kill[killer][0] = 0;
  212. new q
  213. q= random_num(0,maxdbsounds-1)
  214. client_cmd(0,"spk %s",doublelist[q])
  215. }
  216.  
  217. else
  218. {
  219. kill[killer] = weapon;
  220. set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);
  221. }
  222.  
  223.  
  224.  
  225. kills[killer] += 1;
  226. kills[victim] = 0;
  227. deaths[killer] = 0;
  228. deaths[victim] += 1;
  229.  
  230. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  231. {
  232. if (kills[killer] == levels[i])
  233. {
  234. announce(killer, i);
  235. return PLUGIN_CONTINUE;
  236. }
  237. }
  238.  
  239. return PLUGIN_CONTINUE;
  240. }
  241.  
  242. announce(killer, level)
  243. {
  244.  
  245. new name[33]
  246.  
  247. get_user_name(killer, name, 32);
  248. set_hudmessage( 0, 255, 0, 0.05, 0.65, 0, 3.0, 3.0, 0.01, 0.1, 2);
  249.  
  250. if( (get_pcvar_num(killstreaktype) <= 0 ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)
  251. return PLUGIN_HANDLED;
  252.  
  253.  
  254.  
  255. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)
  256. {
  257. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  258. }
  259.  
  260. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)
  261. {
  262. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  263. }
  264.  
  265. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)
  266. {
  267. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  268. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  269. }
  270.  
  271. return PLUGIN_CONTINUE;
  272.  
  273. }
  274.  
  275.  
  276. public reset_hud(id)
  277. {
  278. if (is_mode_set(16)) {
  279. if (kills[id] > levels[0]) {
  280. client_print(id, print_chat,
  281. "* Egymas utan %d oles ", kills[id]);
  282. } else if (deaths[id] > 1) {
  283. client_print(id, print_chat,
  284. "* Ma'r %d halalod volt egymas utan.", deaths[id]);
  285.  
  286. }
  287. }
  288. }
  289.  
  290. public rnstart(id)
  291. {
  292. if(get_pcvar_num(rnstartcvar) == 1)
  293. {
  294. set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  295. show_hudmessage(0, "Keszulj fel a harcra!")
  296. new q
  297. q = random_num(0,prpsounds-1)
  298. client_cmd(0,"spk %s",preplist[q])
  299. }
  300. }
  301.  
  302. public client_connect(id) {
  303. kills[id] = 0;
  304. deaths[id] = 0;
  305. }
  306.  
  307. public clear_kill(taskid)
  308. {
  309. new id = taskid-TASK_CLEAR_KILL;
  310. kill[id][0] = 0;
  311. }
  312.  
  313. public roundend_msg(id)
  314.  
  315. alone_ann = 0
  316.  
  317. public death_msg(id)
  318. {
  319.  
  320. new lmmode[8]
  321. get_pcvar_string(lastman_mode,lmmode,8)
  322. new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  323.  
  324. new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  325. get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
  326. get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")
  327.  
  328. if (ict==1&&ite==1)
  329. {
  330. new name1[32], name2[32]
  331. get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  332. get_user_name(players_t[0],name2,32)
  333. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  334.  
  335. if (lmmode_bit & 1)
  336. {
  337. if (lmmode_bit & 2)
  338. {
  339. show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  340. }
  341.  
  342. else
  343. {
  344. show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
  345. }
  346.  
  347. if (lmmode_bit & 4)
  348. {
  349. for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)
  350. if( is_user_connected(i) == 1 )
  351. client_cmd(i,"spk sound/fleshgaming/maytheforce")
  352. }
  353. }
  354. }
  355. else
  356. {
  357. if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  358. {
  359. last=players_ct[0]
  360. client_cmd(last,"spk sound/fleshgaming/oneandonly")
  361.  
  362. }
  363.  
  364. else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  365. {
  366. last=players_t[0]
  367. client_cmd(last,"spk sound/fleshgaming/oneandonly")
  368. }
  369.  
  370. else
  371. {
  372. return PLUGIN_CONTINUE
  373. }
  374. alone_ann = last
  375. new name[32]
  376. get_user_name(last,name,32)
  377.  
  378. if (lmmode_bit & 1)
  379. {
  380. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  381.  
  382. if (lmmode_bit & 2)
  383. {
  384. show_hudmessage(0, messageshp[ random_num(0,5) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  385. }
  386.  
  387. else
  388. {
  389. show_hudmessage(0, messagesnohp[ random_num(0,5) ],ite ,ict ,name )
  390. }
  391. }
  392.  
  393. }
  394. return PLUGIN_CONTINUE
  395. }
  396. public plugin_precache()
  397. {
  398. precache_sound("fleshgaming/1.wav")
  399. precache_sound("fleshgaming/2.wav")
  400. precache_sound("fleshgaming/3.wav")
  401. precache_sound("fleshgaming/4.wav")
  402. precache_sound("fleshgaming/5.wav")
  403. precache_sound("fleshgaming/6.wav")
  404. precache_sound("fleshgaming/7.wav")
  405. precache_sound("fleshgaming/8.wav")
  406. precache_sound("fleshgaming/9.wav")
  407. precache_sound("fleshgaming/11.wav")
  408. precache_sound("fleshgaming/12.wav")
  409. precache_sound("fleshgaming/hs1.wav")
  410. precache_sound("fleshgaming/hs2.wav")
  411. precache_sound("fleshgaming/hs3.wav")
  412. precache_sound("fleshgaming/hs4.wav")
  413. precache_sound("fleshgaming/hs5.wav")
  414. precache_sound("fleshgaming/hs6.wav")
  415. precache_sound("fleshgaming/hs7.wav")
  416. precache_sound("fleshgaming/hs8.wav")
  417. precache_sound("fleshgaming/hs9.wav")
  418. precache_sound("fleshgaming/hs10.wav")
  419. precache_sound("fleshgaming/hs11.wav")
  420. precache_sound("fleshgaming/hs12.wav")
  421. precache_sound("fleshgaming/hs13.wav")
  422. precache_sound("fleshgaming/hs14.wav")
  423. precache_sound("fleshgaming/knife1.wav")
  424. precache_sound("fleshgaming/knife2.wav")
  425. precache_sound("fleshgaming/knife3.wav")
  426. precache_sound("fleshgaming/prepare1.wav")
  427. precache_sound("fleshgaming/prepare2.wav")
  428. precache_sound("fleshgaming/prepare3.wav")
  429. precache_sound("fleshgaming/prepare4.wav")
  430. precache_sound("fleshgaming/doublekill1.wav")
  431. precache_sound("fleshgaming/doublekill2.wav")
  432. }
  433.  
  434.  

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet

Ők köszönték meg crazy` nek ezt a hozzászólást: nispapa (2013.01.14. 18:26)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate KillStreak
HozzászólásElküldve: 2013.01.14. 23:01 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.01. 00:05
Hozzászólások: 93
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
még valaki azt meg tudja csinálni hogy egyszere csak 1 hangok játszon le pl mikor késelek és fejbe szurom a késelös hangot is beadja és a hs-t is és ha szerencsém van akkor azt is bejátsza hogy 3 öltemxd ez igy nem tökély:D

_________________
[mozgo=10]Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-[/mozgo]

Úgy sem mersz ide kattintani :D
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate KillStreak
HozzászólásElküldve: 2013.01.15. 06:27 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
nispapa írta:
még valaki azt meg tudja csinálni hogy egyszere csak 1 hangok játszon le pl mikor késelek és fejbe szurom a késelös hangot is beadja és a hs-t is és ha szerencsém van akkor azt is bejátsza hogy 3 öltemxd ez igy nem tökély:D

este lehetséges

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate KillStreak
HozzászólásElküldve: 2013.01.15. 23:06 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.01. 00:05
Hozzászólások: 93
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
előre is köszönöm :D

_________________
[mozgo=10]Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-[/mozgo]

Úgy sem mersz ide kattintani :D
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 75 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole