hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 13:27



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 346 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 345 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Jail
HozzászólásElküldve:2013.02.25. 14:25 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2012.11.02. 17:32
Hozzászólások:182
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Sziasztok...

Én annyit kérnék ,hogy ebből a pluginból:
http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz& ... equestmenu
Vegyétek ki ,ezt:
Verseny -
Spray festés -
Aki megcsinálja |Like|


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jail
HozzászólásElküldve:2013.02.25. 15:09 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2012.09.01. 22:19
Hozzászólások:1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < cstrike >
  3. #include < fun >
  4. #include < fakemeta >
  5. #include < fakemeta_util >
  6. #include < hamsandwich >
  7.  
  8. // Enums
  9. /////////
  10.  
  11. enum
  12. {
  13. LR_NONE=-1,
  14. LR_S4S,
  15. LR_GUNTOSS,
  16. LR_KNIFE,
  17. LR_NADETOSS,
  18. LR_SCOUT,
  19. LR_SHOTGUN,
  20.  
  21. MAX_GAMES
  22. };
  23.  
  24. enum
  25. {
  26. GREY = 0,
  27. RED,
  28. BLUE,
  29. NORMAL
  30. };
  31.  
  32. enum
  33. {
  34. ALIVE,
  35. DEAD,
  36. ALL
  37. };
  38.  
  39. enum
  40. {
  41. LR_PRISONER,
  42. LR_GUARD
  43. };
  44.  
  45. enum ( += 100 )
  46. {
  47. TASK_BEACON,
  48. TASK_ENDLR
  49. };
  50.  
  51. // Consts
  52. //////////
  53.  
  54. new const g_szPrefix[ ] = "!g[Jailbreak]!n";
  55.  
  56. new const g_szBeaconSound[ ] = "buttons/blip1.wav";
  57. new const g_szBeaconSprite[ ] = "sprites/white.spr";
  58.  
  59. new const g_szGameNames[ MAX_GAMES ][ ] =
  60. {
  61. "Shot 4 Shot",
  62. "Pisztoly dobas",
  63. "Kes Harc",
  64. "Granat Harc",
  65. "Scout Harc",
  66. "Shotgun Harc"
  67. };
  68.  
  69. new const g_szDescription[ MAX_GAMES ][ ] =
  70. {
  71. "Felvaltva loves deagleval",
  72. "Aki eldobja a Deagle-t legtavolabb az nyer.",
  73. "Harc a kessel egymas ellen.",
  74. "Felkell robbantani a tarsad.",
  75. "Harc a Scouttal.",
  76. "Harc a Shoutgannal."
  77. };
  78.  
  79. new const g_szTeamName[ ][ ] =
  80. {
  81. "",
  82. "TERRORISTA",
  83. "CT",
  84. "NEZO"
  85. };
  86.  
  87. new const g_szPlugin[ ] = "Jailbreak Last Request";
  88. new const g_szVersion[ ] = "2.0";
  89. new const g_szAuthor[ ] = "H3avY Ra1n";
  90.  
  91. // Integers
  92. ////////////
  93.  
  94. new g_iCurrentGame = LR_NONE;
  95. new g_iLastRequest[ 2 ];
  96. new g_iCurrentPage[ 33 ];
  97. new g_iChosenGame[ 33 ];
  98.  
  99. new g_iSprite;
  100.  
  101. new g_iMaxPlayers;
  102.  
  103. // Booleans
  104. ///////////
  105.  
  106. new bool:g_bAlive[ 33 ];
  107. new bool:g_bConnected[ 33 ];
  108.  
  109. new bool:g_bLastRequestAllowed;
  110.  
  111. // Messages
  112. ////////////
  113.  
  114. new g_msgTeamInfo;
  115. new g_msgSayText;
  116.  
  117. public plugin_precache()
  118. {
  119. precache_sound( g_szBeaconSound );
  120.  
  121. g_iSprite = precache_model( g_szBeaconSprite );
  122. }
  123.  
  124. public plugin_init()
  125. {
  126. register_plugin( g_szPlugin, g_szVersion, g_szAuthor );
  127.  
  128. register_clcmd( "say /lr", "Cmd_LastRequest" );
  129. register_clcmd( "say !lr", "Cmd_LastRequest" );
  130. register_clcmd( "say /lastrequest", "Cmd_LastRequest" );
  131. register_clcmd( "say !lastrequest", "Cmd_LastRequest" );
  132.  
  133. register_clcmd( "say_team /lr", "Cmd_LastRequest" );
  134. register_clcmd( "say_team !lr", "Cmd_LastRequest" );
  135. register_clcmd( "say_team /lastrequest", "Cmd_LastRequest" );
  136. register_clcmd( "say_team !lastrequest", "Cmd_LastRequest" );
  137.  
  138. register_event( "HLTV", "Event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0" );
  139.  
  140. register_logevent( "Logevent_RoundStart", 2, "1=Round_Start" );
  141.  
  142. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Ham_PlayerSpawn_Post", 1 );
  143. RegisterHam( Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_deagle", "Ham_DeagleFire_Post", 1 );
  144. RegisterHam( Ham_Killed, "player", "Ham_PlayerKilled_Post", 1 );
  145. RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "Ham_TakeDamage_Pre", 0 );
  146.  
  147. register_forward( FM_Think, "Forward_EntityThink_Pre", 0 );
  148.  
  149. register_message( get_user_msgid( "TextMsg" ), "Message_TextMsg" );
  150.  
  151. g_msgTeamInfo = get_user_msgid( "TeamInfo" );
  152. g_msgSayText = get_user_msgid( "SayText" );
  153.  
  154. g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
  155.  
  156. set_task( 2.0, "StartBeacon", .flags="b" );
  157.  
  158. set_task( 300.0, "Task_Advertise", .flags="b" );
  159. }
  160.  
  161. public client_putinserver( id )
  162. {
  163. g_iCurrentPage[ id ] = 0;
  164.  
  165. g_bConnected[ id ] = true;
  166. }
  167.  
  168. public client_disconnect( id )
  169. {
  170. g_bConnected[ id ] = false;
  171.  
  172. if( g_bAlive[ id ] )
  173. g_bAlive[ id ] = false;
  174.  
  175. if( id == g_iLastRequest[ LR_PRISONER ] || id == g_iLastRequest[ LR_GUARD ] )
  176. {
  177. EndLastRequest( id == g_iLastRequest[ LR_PRISONER ] ? g_iLastRequest[ LR_GUARD ] : g_iLastRequest[ LR_PRISONER ], id );
  178. }
  179.  
  180. remove_task( id + TASK_ENDLR );
  181. }
  182.  
  183. public Ham_PlayerSpawn_Post( id )
  184. {
  185. if( !is_user_alive( id ) )
  186. return HAM_IGNORED;
  187.  
  188. g_bAlive[ id ] = true;
  189.  
  190. return HAM_IGNORED;
  191. }
  192.  
  193. public Ham_PlayerKilled_Post( iVictim, iKiller, iShouldGib )
  194. {
  195. g_bAlive[ iVictim ] = false;
  196.  
  197. if( iVictim == g_iLastRequest[ LR_PRISONER ] )
  198. {
  199. EndLastRequest( g_iLastRequest[ LR_GUARD ], iVictim );
  200. }
  201.  
  202. else if( iVictim == g_iLastRequest[ LR_GUARD ] )
  203. {
  204. EndLastRequest( g_iLastRequest[ LR_PRISONER ], iVictim );
  205. }
  206.  
  207. if( !g_bLastRequestAllowed && cs_get_user_team( iVictim ) == CS_TEAM_T )
  208. {
  209. if( get_playercount( CS_TEAM_T, ALIVE ) == 1 )
  210. {
  211. ColorChat( 0, NORMAL, "%s !gUtolso kivansag most megengedett.", g_szPrefix );
  212. g_bLastRequestAllowed = true;
  213. }
  214. }
  215. }
  216.  
  217. public Ham_DeagleFire_Post( iEnt )
  218. {
  219. if( g_iCurrentGame != LR_S4S )
  220. {
  221. return;
  222. }
  223.  
  224. new id = pev( iEnt, pev_owner );
  225. new iOpponentEnt;
  226.  
  227. if( cs_get_weapon_ammo( iEnt ) == 0 )
  228. {
  229. if( id == g_iLastRequest[ LR_PRISONER ] )
  230. {
  231. iOpponentEnt = fm_find_ent_by_owner( -1, "weapon_deagle", g_iLastRequest[ LR_GUARD ] );
  232.  
  233. if( pev_valid( iOpponentEnt ) )
  234. cs_set_weapon_ammo( iOpponentEnt, 1 );
  235. }
  236.  
  237. else if( id == g_iLastRequest[ LR_GUARD ] )
  238. {
  239. iOpponentEnt = fm_find_ent_by_owner( -1, "weapon_deagle", g_iLastRequest[ LR_PRISONER ] );
  240.  
  241. if( pev_valid( iOpponentEnt ) )
  242. cs_set_weapon_ammo( iOpponentEnt, 1 );
  243. }
  244. }
  245. }
  246.  
  247. public Ham_TakeDamage_Pre( iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, iBits )
  248. {
  249. if( !( 1 <= iAttacker <= g_iMaxPlayers ) )
  250. return HAM_IGNORED;
  251.  
  252. new bool:g_bVictimLR = iVictim == g_iLastRequest[ LR_PRISONER ] || iVictim == g_iLastRequest[ LR_GUARD ];
  253. new bool:g_bAttackerLR = iAttacker == g_iLastRequest[ LR_PRISONER ] || iAttacker == g_iLastRequest[ LR_GUARD ];
  254.  
  255. if( g_bVictimLR && !g_bAttackerLR )
  256. {
  257. return HAM_SUPERCEDE;
  258. }
  259.  
  260. else if( !g_bVictimLR && g_bAttackerLR )
  261. {
  262. return HAM_SUPERCEDE;
  263. }
  264.  
  265. return HAM_IGNORED;
  266. }
  267.  
  268. public Event_RoundStart()
  269. {
  270. g_bLastRequestAllowed = false;
  271. g_iCurrentGame = LR_NONE;
  272. }
  273.  
  274.  
  275.  
  276. public Logevent_RoundStart()
  277. {
  278. if( !g_bLastRequestAllowed && get_playercount( CS_TEAM_T, ALIVE ) == 1 )
  279. {
  280. g_bLastRequestAllowed = true;
  281. ColorChat( 0, NORMAL, "%s !gUtolso kivansag most megengedett.", g_szPrefix );
  282. }
  283. }
  284.  
  285. public Forward_EntityThink_Pre( iEnt )
  286. {
  287. if( !pev_valid( iEnt ) || g_iCurrentGame != LR_NADETOSS )
  288. return FMRES_IGNORED;
  289.  
  290. new id = pev( iEnt, pev_owner );
  291.  
  292. if( id != g_iLastRequest[ LR_PRISONER ] && id != g_iLastRequest[ LR_GUARD ] )
  293. return FMRES_IGNORED;
  294.  
  295. new szModel[ 32 ];
  296.  
  297. pev( iEnt, pev_model, szModel, charsmax( szModel ) );
  298.  
  299. if( equal( szModel, "models/w_smokegrenade.mdl" ) )
  300. {
  301. set_pev( iEnt, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell );
  302. set_pev( iEnt, pev_renderamt, 125.0 );
  303. set_pev( iEnt, pev_rendermode, kRenderTransAlpha );
  304.  
  305. set_pev( iEnt, pev_rendercolor, id == g_iLastRequest[ LR_GUARD ] ? { 0.0, 0.0, 255.0 } : { 255.0, 0.0, 0.0 } );
  306.  
  307. return FMRES_SUPERCEDE;
  308. }
  309.  
  310. return FMRES_IGNORED;
  311. }
  312.  
  313.  
  314.  
  315. public Message_TextMsg()
  316. {
  317. if( g_iCurrentGame == LR_NONE )
  318. {
  319. return PLUGIN_CONTINUE;
  320. }
  321.  
  322. static szText[ 25 ];
  323. get_msg_arg_string( 2, szText, charsmax( szText ) );
  324.  
  325. if( equal( szText, "#Round_Draw" ) || equal( szText, "#Game_will_restart_in" ) || equal( szText, "#Game_Commencing" ) )
  326. {
  327. g_iCurrentGame = LR_NONE;
  328.  
  329. strip_user_weapons( g_iLastRequest[ LR_PRISONER ] );
  330. strip_user_weapons( g_iLastRequest[ LR_GUARD ] );
  331.  
  332. GiveWeapons( g_iLastRequest[ LR_GUARD ] );
  333.  
  334. g_iLastRequest[ LR_PRISONER ] = 0;
  335. g_iLastRequest[ LR_GUARD ] = 0;
  336. }
  337.  
  338. return PLUGIN_CONTINUE;
  339. }
  340.  
  341. public Cmd_LastRequest( id )
  342. {
  343. if( !g_bAlive[ id ] )
  344. {
  345. ColorChat( id, NORMAL, "%s Te vagy az utolso !gUtolso Kivansag !n.", g_szPrefix );
  346. return PLUGIN_HANDLED;
  347. }
  348.  
  349. else if( cs_get_user_team( id ) != CS_TEAM_T )
  350. {
  351. ColorChat( id, NORMAL, "%s Kelleni-e egy fogolynak. !gUtolso Kivansag!n.", g_szPrefix );
  352. return PLUGIN_HANDLED;
  353. }
  354.  
  355. else if( !g_bLastRequestAllowed )
  356. {
  357. ColorChat( id, NORMAL, "%s T?l sok fogoly !gUtolso kivansag!n.", g_szPrefix );
  358. return PLUGIN_HANDLED;
  359. }
  360.  
  361. else if( g_iCurrentGame != LR_NONE )
  362. {
  363. ColorChat( id, NORMAL, "%s Van egy utolso kerese!", g_szPrefix );
  364. return PLUGIN_HANDLED;
  365. }
  366.  
  367. else LastRequestMenu( id );
  368.  
  369. return PLUGIN_HANDLED;
  370. }
  371.  
  372. public LastRequestMenu( id )
  373. {
  374. new hMenu = menu_create( "\yValassz jatekot:", "LastRequestMenu_Handler" );
  375.  
  376. new szInfo[ 6 ];
  377.  
  378. for( new i = 0; i < MAX_GAMES; i++ )
  379. {
  380. num_to_str( i, szInfo, charsmax( szInfo ) );
  381.  
  382. menu_additem( hMenu, g_szGameNames[ i ], szInfo );
  383. }
  384.  
  385. menu_setprop( hMenu, MPROP_NEXTNAME, "Kovetkezo oldal" );
  386. menu_setprop( hMenu, MPROP_BACKNAME, "Elozo oldal" );
  387.  
  388. menu_display( id, hMenu, 0 );
  389. }
  390.  
  391. public LastRequestMenu_Handler( id, hMenu, iItem )
  392. {
  393. if( iItem == MENU_EXIT )
  394. {
  395. menu_destroy( hMenu );
  396. return PLUGIN_HANDLED;
  397. }
  398.  
  399. new szData[ 6 ];
  400. new iAccess, hCallback;
  401. menu_item_getinfo( hMenu, iItem, iAccess, szData, charsmax( szData ), _, _, hCallback );
  402.  
  403. g_iChosenGame[ id ] = str_to_num( szData );
  404.  
  405. if( g_iCurrentGame != LR_NONE )
  406. {
  407. menu_destroy( hMenu );
  408. g_iChosenGame[ id ] = LR_NONE;
  409. ColorChat( id, NORMAL, "%s Mar letezik az utolso keres.", g_szPrefix );
  410. return PLUGIN_HANDLED;
  411. }
  412.  
  413. ShowPlayerMenu( id );
  414.  
  415. menu_destroy( hMenu );
  416. return PLUGIN_HANDLED;
  417. }
  418.  
  419.  
  420. public ShowPlayerMenu( id )
  421. {
  422. new hMenu = menu_create( "\yValassz ellenfelt:", "PlayerMenu_Handler" );
  423.  
  424. new szPlayerName[ 32 ], szInfo[ 6 ];
  425.  
  426. for( new i = 1; i < g_iMaxPlayers; i++ )
  427. {
  428. if( !g_bAlive[ i ] || cs_get_user_team( i ) != CS_TEAM_CT )
  429. continue;
  430.  
  431. get_user_name( i, szPlayerName, charsmax( szPlayerName ) );
  432.  
  433. num_to_str( i, szInfo, charsmax( szInfo ) );
  434.  
  435. menu_additem( hMenu, szPlayerName, szInfo );
  436. }
  437.  
  438. menu_setprop( hMenu, MPROP_NEXTNAME, "Kovetkezo oldal" );
  439. menu_setprop( hMenu, MPROP_BACKNAME, "Elozo oldal" );
  440.  
  441. menu_display( id, hMenu, 0 );
  442. }
  443.  
  444. public PlayerMenu_Handler( id, hMenu, iItem )
  445. {
  446. if( iItem == MENU_EXIT || !g_bAlive[ id ] || !g_bLastRequestAllowed || g_iCurrentGame != LR_NONE )
  447. {
  448. g_iChosenGame[ id ] = LR_NONE;
  449.  
  450. menu_destroy( hMenu );
  451. return PLUGIN_HANDLED;
  452. }
  453.  
  454. new szData[ 6 ], szPlayerName[ 64 ];
  455. new iAccess, hCallback;
  456.  
  457. menu_item_getinfo( hMenu, iItem, iAccess, szData, charsmax( szData ), szPlayerName, charsmax( szPlayerName ), hCallback );
  458.  
  459. new iGuard = str_to_num( szData );
  460.  
  461. if( !g_bAlive[ iGuard ] || cs_get_user_team( iGuard ) != CS_TEAM_CT )
  462. {
  463. ColorChat( id, NORMAL, "%s Ez a jatekos mar nem elerheto.", g_szPrefix );
  464. menu_destroy( hMenu );
  465.  
  466. ShowPlayerMenu( id );
  467. return PLUGIN_HANDLED;
  468. }
  469.  
  470. StartGame( g_iChosenGame[ id ], id, iGuard );
  471.  
  472. menu_destroy( hMenu );
  473. return PLUGIN_HANDLED;
  474. }
  475.  
  476. public StartGame( iGame, iPrisoner, iGuard )
  477. {
  478. g_iCurrentGame = iGame;
  479.  
  480. g_iLastRequest[ LR_PRISONER ] = iPrisoner;
  481. g_iLastRequest[ LR_GUARD ] = iGuard;
  482.  
  483. new szPrisonerName[ 32 ], szGuardName[ 32 ];
  484.  
  485. get_user_name( iPrisoner, szPrisonerName, charsmax( szPrisonerName ) );
  486. get_user_name( iGuard, szGuardName, charsmax( szGuardName ) );
  487.  
  488. ColorChat( 0, NORMAL, "%s !t%s!n ellen !t%s!n -> !g%s!n!", g_szPrefix, szPrisonerName, szGuardName, g_szGameNames[ iGame ] );
  489.  
  490. strip_user_weapons( iPrisoner );
  491. strip_user_weapons( iGuard );
  492.  
  493. set_user_health( iPrisoner, 100 );
  494. set_user_health( iGuard, 100 );
  495.  
  496. set_user_armor( iPrisoner, 0 );
  497. set_user_armor( iGuard, 0 );
  498.  
  499. StartBeacon();
  500.  
  501. ColorChat( iPrisoner, NORMAL, "%s !tCelkituzes: %s", g_szPrefix, g_szDescription[ iGame ] );
  502. ColorChat( iGuard, NORMAL, "%s !tCelkituzes: %s", g_szPrefix, g_szDescription[ iGame ] );
  503.  
  504. switch( iGame )
  505. {
  506. case LR_S4S:
  507. {
  508. LR_Shot4Shot( iPrisoner );
  509. LR_Shot4Shot( iGuard );
  510. }
  511.  
  512. case LR_KNIFE:
  513. {
  514. LR_Knife( iPrisoner );
  515. LR_Knife( iGuard );
  516. }
  517.  
  518. case LR_GUNTOSS:
  519. {
  520. LR_GunToss( iPrisoner );
  521. LR_GunToss( iGuard );
  522. }
  523.  
  524. case LR_NADETOSS:
  525. {
  526. LR_NadeToss( iPrisoner );
  527. LR_NadeToss( iGuard );
  528. }
  529.  
  530. case LR_SCOUT:
  531. {
  532. LR_Scout( iPrisoner );
  533. LR_Scout( iGuard );
  534. }
  535.  
  536. case LR_SHOTGUN:
  537. {
  538. LR_Shotgun( iPrisoner );
  539. LR_Shotgun( iGuard );
  540. }
  541. }
  542. }
  543.  
  544. public StartBeacon()
  545. {
  546. if( g_iCurrentGame == LR_NONE )
  547. {
  548. return;
  549. }
  550.  
  551. new id;
  552.  
  553. for( new i = 0; i < 2; i++ )
  554. {
  555. id = g_iLastRequest[ i ];
  556.  
  557. static origin[3]
  558. emit_sound( id, CHAN_ITEM, g_szBeaconSound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
  559.  
  560. get_user_origin( id, origin )
  561. message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
  562. write_byte( TE_BEAMCYLINDER )
  563. write_coord( origin[0] ) //position.x
  564. write_coord( origin[1] ) //position.y
  565. write_coord( origin[2]-20 ) //position.z
  566. write_coord( origin[0] ) //axis.x
  567. write_coord( origin[1] ) //axis.y
  568. write_coord( origin[2]+200 ) //axis.z
  569. write_short( g_iSprite ) //sprite index
  570. write_byte( 0 ) //starting frame
  571. write_byte( 1 ) //frame rate in 0.1's
  572. write_byte( 6 ) //life in 0.1's
  573. write_byte( 10 ) //line width in 0.1's
  574. write_byte( 1 ) //noise amplitude in 0.01's
  575.  
  576. switch( cs_get_user_team( id ) )
  577. {
  578. case CS_TEAM_CT:
  579. {
  580. write_byte( 0 );
  581. write_byte( 0 );
  582. write_byte( 255 );
  583. }
  584.  
  585. case CS_TEAM_T:
  586. {
  587. write_byte( 255 );
  588. write_byte( 0 );
  589. write_byte( 0 );
  590. }
  591. }
  592.  
  593. write_byte( 255 ); // brightness
  594. write_byte( 0 ); // scroll speed in 0.1's
  595. message_end();
  596. }
  597. }
  598.  
  599. public EndLastRequest( iWinner, iLoser )
  600. {
  601. new szWinnerName[ 32 ], szLoserName[ 32 ];
  602.  
  603. get_user_name( iWinner, szWinnerName, 31 );
  604. get_user_name( iLoser, szLoserName, 31 );
  605.  
  606. ColorChat( 0, NORMAL, "%s !t%s!n ut !t%s!n az Utolso Kivansagod.", g_szPrefix, szWinnerName, szLoserName );
  607.  
  608. strip_user_weapons( iLoser );
  609.  
  610. g_iCurrentGame = LR_NONE;
  611.  
  612. g_iLastRequest[ LR_PRISONER ] = 0;
  613. g_iLastRequest[ LR_GUARD ] = 0;
  614.  
  615. set_task( 0.1, "Task_EndLR", TASK_ENDLR + iWinner );
  616. }
  617.  
  618. public Task_EndLR( iTaskID )
  619. {
  620. new id = iTaskID - TASK_ENDLR;
  621.  
  622. strip_user_weapons( id );
  623. set_user_health( id, 100 );
  624.  
  625. if( cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_CT )
  626. GiveWeapons( id );
  627. }
  628.  
  629. //////////////////////////////
  630. // LR Games //
  631. //////////////////////////////
  632.  
  633. LR_Knife( id )
  634. {
  635. new szMapName[ 32 ], iCTOrigin[ 3 ], iTOrigin[ 3 ];
  636.  
  637. give_item( id, "weapon_knife" );
  638.  
  639. get_mapname( szMapName, charsmax( szMapName ) );
  640.  
  641. if( equali( szMapName, "some1s_jailbreak" ) )
  642. {
  643. iCTOrigin = { -759, 1047, 100 };
  644. iTOrigin = { -585, 867, 100 };
  645.  
  646. if( id == g_iLastRequest[ LR_PRISONER ] )
  647. set_user_origin( id, iTOrigin );
  648.  
  649. else
  650. set_user_origin( id, iCTOrigin );
  651. }
  652. }
  653.  
  654. LR_Shotgun( id )
  655. {
  656. give_item( id, "weapon_m3" );
  657. cs_set_user_bpammo( id, CSW_M3, 28 );
  658. }
  659.  
  660. LR_Scout( id )
  661. {
  662. new szMapName[ 32 ], iCTOrigin[ 3 ], iTOrigin[ 3 ];
  663.  
  664. give_item( id, "weapon_scout" );
  665. cs_set_user_bpammo( id, CSW_SCOUT, 90 );
  666.  
  667. get_mapname( szMapName, charsmax( szMapName ) );
  668.  
  669. if( equali( szMapName, "some1s_jailbreak" ) )
  670. {
  671. iCTOrigin = { -2898, -2040, 37 };
  672. iTOrigin = { -2908, 905, 37 };
  673.  
  674. if( id == g_iLastRequest[ LR_PRISONER ] )
  675. set_user_origin( id, iTOrigin );
  676.  
  677. else
  678. set_user_origin( id, iCTOrigin );
  679. }
  680. }
  681.  
  682. LR_Shot4Shot( id )
  683. {
  684. new szMapName[ 32 ], iCTOrigin[ 3 ], iTOrigin[ 3 ];
  685.  
  686. if( id == g_iLastRequest[ LR_PRISONER ] )
  687. {
  688. cs_set_weapon_ammo( give_item( id, "weapon_deagle" ), 1 );
  689. }
  690.  
  691. else cs_set_weapon_ammo( give_item( id, "weapon_deagle" ), 0 );
  692.  
  693. get_mapname( szMapName, charsmax( szMapName ) );
  694.  
  695. if( equali( szMapName, "some1s_jailbreak" ) )
  696. {
  697. iCTOrigin = { -1352, 271, 38 };
  698. iTOrigin = { -1338, -782, 38 };
  699.  
  700. if( id == g_iLastRequest[ LR_PRISONER ] )
  701. set_user_origin( id, iTOrigin );
  702.  
  703. else
  704. set_user_origin( id, iCTOrigin );
  705. }
  706. }
  707.  
  708. LR_GunToss( id )
  709. {
  710. give_item( id, "weapon_knife" );
  711. cs_set_weapon_ammo( give_item( id, "weapon_deagle" ), 0 );
  712. }
  713.  
  714. LR_NadeToss( id )
  715. {
  716. give_item( id, "weapon_knife" );
  717. give_item( id, "weapon_smokegrenade" );
  718. ColorChat( id, NORMAL, "%s Ne dobja el !", g_szPrefix );
  719. }
  720.  
  721. public Task_Advertise()
  722. {
  723. ColorChat( 0, NORMAL, "%s Szerver elindult! !tUtolso kivansagod v%s !nby !tH3avY Ra1n!n.", g_szPrefix, g_szVersion );
  724. }
  725.  
  726. GiveWeapons( id )
  727. {
  728. give_item( id, "weapon_m4a1" );
  729. give_item( id, "weapon_deagle" );
  730. give_item( id, "weapon_smokegrenade" );
  731.  
  732. cs_set_user_bpammo( id, CSW_M4A1, 90 );
  733. cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 120 );
  734. }
  735.  
  736. ColorChat( id, colour, const text[], any:... )
  737. {
  738. if( !get_playersnum() )
  739. {
  740. return;
  741. }
  742.  
  743. static message[192];
  744.  
  745. message[0] = 0x01;
  746. vformat(message[1], sizeof(message) - 1, text, 4);
  747.  
  748. replace_all(message, sizeof(message) - 1, "!g", "^x04");
  749. replace_all(message, sizeof(message) - 1, "!n", "^x01");
  750. replace_all(message, sizeof(message) - 1, "!t", "^x03");
  751.  
  752. static index, MSG_Type;
  753.  
  754. if( !id )
  755. {
  756. static i;
  757. for(i = 1; i <= g_iMaxPlayers; i++)
  758. {
  759. if( g_bConnected[i] )
  760. {
  761. index = i;
  762. break;
  763. }
  764. }
  765.  
  766. MSG_Type = MSG_ALL;
  767. }
  768. else
  769. {
  770. MSG_Type = MSG_ONE;
  771. index = id;
  772. }
  773.  
  774. static bool:bChanged;
  775. if( colour == GREY || colour == RED || colour == BLUE )
  776. {
  777. message_begin(MSG_Type, g_msgTeamInfo, _, index);
  778. write_byte(index);
  779. write_string(g_szTeamName[colour]);
  780. message_end();
  781.  
  782. bChanged = true;
  783. }
  784.  
  785. message_begin(MSG_Type, g_msgSayText, _, index);
  786. write_byte(index);
  787. write_string(message);
  788. message_end();
  789.  
  790. if( bChanged )
  791. {
  792. message_begin(MSG_Type, g_msgTeamInfo, _, index);
  793. write_byte(index);
  794. write_string(g_szTeamName[_:cs_get_user_team(index)]);
  795. message_end();
  796. }
  797. }
  798.  
  799. get_playercount( CsTeams:iTeam, iStatus )
  800. {
  801. new iPlayerCount;
  802.  
  803. for( new i = 1; i <= g_iMaxPlayers; i++ )
  804. {
  805. if( !g_bConnected[ i ] || cs_get_user_team( i ) != iTeam ) continue;
  806.  
  807. switch( iStatus )
  808. {
  809. case DEAD: if( g_bAlive[ i ] ) continue;
  810. case ALIVE: if( !g_bAlive[ i ] ) continue;
  811. }
  812.  
  813. iPlayerCount++;
  814. }
  815.  
  816. return iPlayerCount;
  817. }

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole