# A plugin telepítése:
# 1. A new_weapons.ini nevű fájlt másold fel a szervered "cstrike/addons/amxmodx/configs" mappájába
# 2. A ".amxx" kiterjesztésű fájlt másold fel a szervered "cstrike/addons/amxmodx/plugins" mappájába ezután a "cstrike/addons/amxmodx/configs/" mappán belül megnyitod a plugins.ini nevű fájlt és a végére beírod a plugin nevét: GHW_Weapon_Replacement.amxx, majd elmented a fájlt.
# 3. válts pályát, vagy restartold a szervert, és már működni is fog
#
# A plugin használata:
# letöltünk egy egyedi fegyverskint valahonnan, pl. a
http://www.fpsbanana.com-ról
# a skineket/modelleket a cstrike/models mappába, azon belül egy új könyvtárba csomagoljuk ki
# MINDEZT TERMÉSZETESEN CSAK A SZERVEREN, nem a kliens gépeken
#
# (a letöltött skinekben három .mdl kiterjesztésű fájlt találhatunk általában
# a v_ a játékos saját fegyverét, amit belső nézetből lát
# a w_ kezdetű a földre ledobott állapotban kinéző fegyvert jelöli
# a p_ a játékosok kezében lévőt
# tehát ha letöltünk egy USP modelt, abban egy v_usp.mdl egy p_usp.mdl és egy w_usp.mdl fájlt lehet.)
#
# az alábbi példában az usp-t cseréljük le, az új könyvtárban lévővel
# itt a "cstrike/models" mappán belül csináltunk egy "new" nevű könyvtárat, oda másoltuk az új modelleket
# a baloldali oszlopban az eredeti model neve szerepel, a jobb oldaliban az, amire cserélni akarjuk
# a kiindulási könyvtár a cstrike, ezért nem kell részletesebben megadni
# a macskakörmök használata kötelező, a példában látottak szerint
"models/w_usp.mdl" "models/new/w_usp.mdl"
"models/p_usp.mdl" "models/new/p_usp.mdl"
"models/v_usp.mdl" "models/new/v_usp.mdl"