hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 13:47



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 352 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 350 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [49 hozzászólás ]  OldalElőző12345Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: startmoney 800
HozzászólásElküldve:2013.04.23. 20:22 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Silent írta:
Van olyan event ami akkor hívódik meg, amikor valamelyik csapat nyer. Ezt felhasználva megvan, hogy mennyi a pontszámuk, csapatcserekor pedig az expert által beszúrt kóddal be lehet állítani a pontszámot..

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. new ctpontok = 0
  3. new tepontok = 0
  4.  
  5. register_event("SendAudio", "ct_nyeres", "a", "2&%!MRAD_ctwin");
  6. register_event("SendAudio", "te_nyeres", "a", "2&%!MRAD_terwin");
  7. register_event("TextMsg", "restart_round", "a", "2=#Game_will_restart_in");
  8.  
  9. public ct_nyeres()
  10. {
  11. ctpontok++
  12. }
  13.  
  14. public te_nyeres()
  15. {
  16. tepontok++
  17. }
  18.  
  19. public restart_round()
  20. {
  21. ctpontok = 0
  22. tepontok = 0
  23. }
  24.  


Én valami hasonló képpen gondoltam ! A Pontok alapján pedig az előzö linkelt pluginnal pedig beeállítani a csapatok nyerését

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: startmoney 800
HozzászólásElküldve:2013.04.23. 20:24 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Igen, ezt próbáltam leírni szavakkal :DD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: startmoney 800
HozzászólásElküldve:2013.04.23. 20:50 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
egyszerűbb...
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. get_mp_pdata( "m_iNumCTWins");
  2. get_mp_pdata( "m_iNumTerroristWins");

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: startmoney 800
HozzászólásElküldve:2013.04.23. 21:00 
Offline
Lelkes

Csatlakozott:2013.04.22. 01:13
Hozzászólások:20
Lesz ebből valami vagy ne nagyon reménykedjek ? :?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: startmoney 800
HozzászólásElküldve:2013.04.23. 21:01 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Raidmax007 írta:
Lesz ebből valami vagy ne nagyon reménykedjek ? :?

ha majd nekiállok akkor lesz, csak túl messze van az amxmodx studio parancsikonja

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: startmoney 800
HozzászólásElküldve:2013.04.25. 19:44 
Offline
Lelkes

Csatlakozott:2013.04.22. 01:13
Hozzászólások:20
Hali!

Van valami fejlemény ? :?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: startmoney 800
HozzászólásElküldve:2013.04.25. 20:18 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
orpheu modul kell hozzá
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <orpheu>
  5. #include <orpheu_memory>
  6.  
  7. #define set_mp_pdata(%1,%2) ( OrpheuMemorySetAtAddress( g_pGameRules, %1, 1, %2 ) )
  8. #define get_mp_pdata(%1) ( OrpheuMemoryGetAtAddress( g_pGameRules, %1 ) )
  9.  
  10. new roundcounter, swap_teams_round;
  11. new g_pGameRules;
  12.  
  13. public plugin_init()
  14. {
  15. register_plugin("Swap Teams","0.6","addam")
  16. register_dictionary("swapteams.txt")
  17. swap_teams_round = register_cvar("swap_teams_round","3");
  18. register_event("SendAudio","noveld","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  19. register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start")
  20. }
  21.  
  22. public plugin_precache()
  23. OrpheuRegisterHook( OrpheuGetFunction( "InstallGameRules" ), "OnInstallGameRules", OrpheuHookPost );
  24.  
  25. public OnInstallGameRules()
  26. {
  27. g_pGameRules = OrpheuGetReturn();
  28. }
  29.  
  30. public noveld()
  31. {
  32. roundcounter++;
  33. if (roundcounter >= get_pcvar_num(swap_teams_round)) {
  34. set_task(2.0,"korvege");
  35. roundcounter = 0;
  36. }
  37. }
  38.  
  39. public korvege()
  40. {
  41. client_print(0,print_chat,"%L",0,"SWAP_1");
  42. set_task(1.0,"Event_Round_End");
  43. }
  44.  
  45. public Event_Round_End(){
  46. set_cvar_num("mp_limitteams", 0)
  47. new CsTeams:team
  48. new Players[32]
  49. new playerCount, i, player
  50. get_players(Players, playerCount, "h")
  51. for (i=0; i<playerCount; i++) {
  52. player = Players[i]
  53.  
  54. team=cs_get_user_team(player)
  55. if(team==CS_TEAM_CT)cs_set_user_team(player, CS_TEAM_T)
  56. else if(team==CS_TEAM_T)cs_set_user_team(player, CS_TEAM_CT)
  57. cs_reset_user_model(player)
  58. }
  59. new twins = get_mp_data("m_iNumTerroristWins")
  60. set_mp_pdata( "m_iNumTerroristWins", get_mp_data("m_iNumCTWins"));
  61. set_mp_pdata( "m_iNumCTWins", twins);
  62. set_cvar_num("mp_limitteams", 1)
  63. set_task(6.0,"rezetmodelsz");
  64. }
  65.  
  66. public logevent_round_start()
  67. {
  68. if(roundcounter == 0)
  69. {
  70. new players[32],pnum;
  71. get_players(players, pnum, "h")
  72. for(new i = 0; i<pnum; i++)
  73. {
  74. cs_set_user_money(players[i], 800)
  75. }
  76. }
  77. }
  78.  
  79. public rezetmodelsz() {
  80. new Players[32]
  81. new playerCount, i, player
  82. get_players(Players, playerCount, "h")
  83. for (i=0; i<playerCount; i++) {
  84. player = Players[i]
  85. cs_reset_user_model(player)
  86. cs_set_user_money(player, 800)
  87. }
  88.  
  89. }

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: startmoney 800
HozzászólásElküldve:2013.04.25. 20:35 
Offline
Lelkes

Csatlakozott:2013.04.22. 01:13
Hozzászólások:20
Hali!

Valami nem jó vagy én vagyok béna ,de nem tudok belőle csinálni .amxx fájlt. amxmodxstudio ezt írja ki "pawn compiler not found. please check your settings and try again."
A pawnstudio meg ezt: fatal error 100: cannot read from file: "orpheu"

:? :? :?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: startmoney 800
HozzászólásElküldve:2013.04.25. 20:37 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Raidmax007 írta:
Hali!

Valami nem jó vagy én vagyok béna ,de nem tudok belőle csinálni .amxx fájlt. amxmodxstudio ezt írja ki "pawn compiler not found. please check your settings and try again."
A pawnstudio meg ezt: fatal error 100: cannot read from file: "orpheu"

:? :? :?

mondtam, hogy kell hozzá orpheu

amxmodxstudio: nem raktad be compilert
pawnstudio: nincs bent orpheu include

próbáld meg oldal átalakítójával

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: startmoney 800
HozzászólásElküldve:2013.04.25. 20:43 
Offline
Lelkes

Csatlakozott:2013.04.22. 01:13
Hozzászólások:20
Ez írja ki az oldal átalakítója

517978f3eaed8.sma(109) : warning 217: loose indentation
517978f3eaed8.sma(117) : warning 217: loose indentation
517978f3eaed8.sma(117) : error 017: undefined symbol "get_mp_data"
517978f3eaed8.sma(119) : error 017: undefined symbol "get_mp_data"

2 Errors.
Could not locate output file 517978f3eaed8.amx (compile failed).


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [49 hozzászólás ]  OldalElőző12345Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole