hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 13:48



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 334 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 332 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Pontok
HozzászólásElküldve:2013.07.02. 08:21 
Sziasztok! Valamit nagyon elrontottam ebben a pluginban és a utóbbiban köszönöm tysON segítségét.
Szerintem értitek mire fogok gondolni.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <nvault>
  9. #include <colorchat>
  10.  
  11. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  12. #define VERSION "1.1"
  13. #define AUTHOR "crazy"
  14.  
  15. #define DROG_SEBESSEG 800.0
  16.  
  17. new g_vault
  18. new pontok[33]
  19. new name[33][32]
  20. new admin
  21. new killp, killhsp
  22. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  23. new SyncHudObj
  24. enum shopitems
  25. {
  26. GRANATPACK,
  27. AK47,
  28. M4A1,
  29. SURFPACK,
  30. LATHATATLAN,
  31. M249,
  32. ONEHIT,
  33. HALHATATLAN,
  34. FULLPENZ,
  35. MAGOZOTE,
  36. MAGOZOCT,
  37. AWP
  38. };
  39. new cvar_bolt[shopitems]
  40.  
  41. new bool:activ_sebesseg[33]
  42. new bool:activ_lathatatlan[33]
  43. new bool:activ_onehit[33]
  44. new bool:activ_halhatatlan[33]
  45.  
  46. #define MAX_SHOP_ITEM 12
  47. new const shop_item_names[MAX_SHOP_ITEM+1][] =
  48. {
  49. "\r By *roxX4j",
  50. "\yGranatPack \r|%d| Pont",
  51. "\yAK47 \r|%d| Pont",
  52. "\yM4A1 \r|%d| Pont",
  53. "\ySurf Felszereles \w(ShotGun,Granatok,Deagle) \r|%d| Pont",
  54. "\yLathatatlansag \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  55. "\yM249 \r|%d| Pont",
  56. "\y1 hit = 1 kill \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  57. "\yHalhatatlansag \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  58. "\y16000$ \r|%d| Pont",
  59. "\yTE Magozo \r|%d| Pont",
  60. "\yCT Magozo \r|%d| Pont",
  61. "\yAWP \r|%d| Pont"
  62. };
  63. public plugin_init() {
  64.  
  65. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  66. set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b")
  67.  
  68. killp = register_cvar("pont_kill", "2")
  69. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "3")
  70.  
  71. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "2")
  72. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "5")
  73. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "10")
  74.  
  75. register_clcmd("team_say /adas", "adas")
  76. register_clcmd("say /adas", "adas")
  77. register_clcmd("pont_adas", "adas")
  78.  
  79. register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  80. register_clcmd("say /shop", "Shop")
  81.  
  82. register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  83. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  84.  
  85. cvar_bolt[GRANATPACK] = register_cvar("bolt_2", "20")
  86. cvar_bolt[AK47] = register_cvar("bolt_2", "20")
  87. cvar_bolt[M4A1] = register_cvar("bolt_3", "30")
  88. cvar_bolt[SURFPACK] = register_cvar("bolt_4", "50")
  89. cvar_bolt[LATHATATLAN] = register_cvar("bolt_5", "80")
  90. cvar_bolt[M249] = register_cvar("bolt_6", "80")
  91. cvar_bolt[ONEHIT] = register_cvar("bolt_7", "100")
  92. cvar_bolt[HALHATATLAN] = register_cvar("bolt_8", "1000")
  93. cvar_bolt[FULLPENZ] = register_cvar("bolt_9", "50")
  94. cvar_bolt[MAGOZOTE] = register_cvar("bolt_10", "100")
  95. cvar_bolt[MAGOZOCT] = register_cvar("bolt_11", "100")
  96. cvar_bolt[AWP] = register_cvar("bolt_12", "200")
  97.  
  98. g_vault = nvault_open("PontRendszer");
  99.  
  100. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  101. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
  102. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  103. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  104. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  105. SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
  106. new itemszam = (_:shopitems)
  107. if(MAX_SHOP_ITEM != itemszam)
  108. {
  109. set_fail_state("Valamit elrontottal. A shopitems tombben es a shop_item_names tombben nem ugyanannyi elem van")
  110. }
  111. }
  112. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  113. {
  114. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  115. return PLUGIN_CONTINUE;
  116.  
  117. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  118. {
  119. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  120. ColorChat(attacker, GREEN,"[T.B.D] Pont] .: BOOOM HEADSHOOT! :. Ez megert ^x03 %d pontot!", get_pcvar_num(killhsp))
  121. }
  122. else
  123. {
  124. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  125. ColorChat(attacker, GREEN,"[T.B.D] Pont] ^x03 %d pont az olesert!", get_pcvar_num(killp))
  126. }
  127. return PLUGIN_CONTINUE
  128. }
  129. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  130. {
  131. if(activ_onehit[attacker])
  132. {
  133. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  134. }
  135. if(activ_halhatatlan[victim])
  136. {
  137. return HAM_SUPERCEDE
  138. }
  139. return HAM_IGNORED
  140. }
  141. public fw_player_spawn(id)
  142. {
  143. activ_halhatatlan[id] = false
  144. activ_onehit[id] = false
  145. }
  146. public fw_player_spawn_post(id)
  147. {
  148. if(activ_lathatatlan[id])
  149. {
  150. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  151. activ_lathatatlan[id] = false
  152. }
  153. }
  154. public Event_Change_Weapon(id)
  155. {
  156. if(activ_sebesseg[id])
  157. {
  158. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  159. }
  160. return PLUGIN_CONTINUE
  161. }
  162. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  163. {
  164. static Item[64]
  165.  
  166. formatex(Item, charsmax(Item),"\r[T.B.D] Pont]" )
  167. new Menu = menu_create(Item, "Shoph")
  168.  
  169. new szTempid[10]
  170.  
  171. for(new i = 1; i<sizeof(shop_item_names); i++)
  172. {
  173. num_to_str(i, szTempid, 9)
  174. formatex(Item, charsmax(Item),shop_item_names[i], get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)]))
  175. menu_additem(Menu, Item, szTempid)
  176. }
  177. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  178. menu_display(id, Menu)
  179.  
  180. return PLUGIN_HANDLED
  181. }
  182. public Shoph(id, menu, item)
  183. {
  184. if( item == MENU_EXIT )
  185. {
  186. menu_destroy(menu)
  187. return PLUGIN_HANDLED
  188. }
  189. new data[6], iName[64]
  190. new access, callback
  191. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  192.  
  193. new key = str_to_num(data)
  194. new elo = is_user_alive(id)
  195. new ar[_:shopitems+1]
  196. for(new i=1; i<_:shopitems+1; i++)
  197. {
  198. ar[i] = get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)])
  199. }
  200.  
  201. switch(key)
  202. {
  203.  
  204. case 1:
  205. {
  206. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  207.  
  208. pontok[id] -= ar[key]
  209. give_item(id, "weapon_flashbang")
  210. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  211. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  212. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a granatokat!")
  213. }
  214. case 2:
  215. {
  216. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  217. {
  218. pontok[id] -= ar[key]
  219. cs_set_weapon_ammo( give_item( id, "weapon_ak47" ), 8 )
  220. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  221. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Megkaptad a AK47-et!")
  222. }
  223. else
  224. {
  225. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Sajnos,nincs eleg pontod!")
  226. }
  227. }
  228. case 3:
  229. {
  230. if (pontok[id] >= ar[key] && !elo)
  231. {
  232. pontok[id] -= ar[key]
  233. cs_set_weapon_ammo( give_item( id, "weapon_m4a1" ), 8 )
  234. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  235. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a M4A1-et!")
  236. }
  237. else if(elo)
  238. {
  239. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Nincs eleg pontod")
  240. }
  241. else
  242. {
  243. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Sajnos,nincs eleg pontod")
  244. }
  245. }
  246. case 4:
  247. {
  248. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  249. {
  250. pontok[id] -= ar[key];
  251. cs_set_weapon_ammo( give_item( id, "weapon_m3" ), 8 )
  252. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  253. give_item(id, "weapon_flashbang")
  254. give_item(id, "weapon_flashbang")
  255.  
  256. give_item(id, "weapon_knife")
  257. give_item(id, "weapon_deagle")
  258. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  259. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Megkaptad a Surf Felszerelest!")
  260. }
  261. else
  262. {
  263. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Sajnos,nincs eleg pontod")
  264. }
  265. }
  266. case 5:
  267. {
  268. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  269. {
  270. pontok[id] -= ar[key]
  271. activ_lathatatlan[id] = true
  272. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
  273. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Megkaptad a lathatatlansagot!")
  274. }
  275. else
  276. {
  277. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Sajnos,nincs eleg pontod")
  278. }
  279.  
  280. }
  281. case 6:
  282. {
  283. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  284. {
  285. pontok[id] -= ar[key]
  286. cs_set_weapon_ammo( give_item( id, "weapon_m249" ), 8 )
  287. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 90)
  288. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Megkaptad a AK47-et!")
  289. }
  290. else
  291. {
  292. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Sajnos,nincs eleg pontod!")
  293. }
  294. give_item(id, "weapon_knife")
  295. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 90)
  296. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Megkaptad a M249-et!")
  297. }
  298. else
  299. {
  300. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Sajnos,nincs eleg pontod")
  301. }
  302. }
  303. case 7:
  304. {
  305. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  306. {
  307. pontok[id] -= ar[key]
  308. activ_onehit[id] = true
  309. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Megkaptad az egy lovesbol olest!")
  310. }
  311. else
  312. {
  313. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Sajnos,nincs eleg pontod")
  314. }
  315. }
  316. case 8:
  317. {
  318. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  319. {
  320. pontok[id] -= ar[key]
  321. activ_halhatatlan[id] = true
  322. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Megkaptad a halhatatlansagot!")
  323. }
  324. else
  325. {
  326. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Sajnos,nincs eleg pontod")
  327. }
  328. }
  329. case 9:
  330. {
  331. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  332. {
  333. pontok[id] -= ar[key]
  334. cs_set_user_money(id, 16000)
  335. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Megkaptad a penzt!")
  336. }
  337. else
  338. {
  339. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Sajnos,nincs eleg pontod")
  340. }
  341. }
  342. case 10:
  343. {
  344. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  345. {
  346. pontok[id] -= ar[key]
  347. give_item(id, "weapon_g3sg1")
  348. cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90)
  349. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Megkaptad a magozot!")
  350. }
  351. else
  352. {
  353. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Sajnos,nincs eleg pontod")
  354. }
  355. }
  356. case 11:
  357. {
  358. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  359. {
  360. pontok[id] -= ar[key];
  361. give_item(id, "weapon_sg550")
  362. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
  363. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Megkaptad a magozot!")
  364. }
  365. else
  366. {
  367. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Sajnos,nincs eleg pontod")
  368. }
  369. }
  370. case 12:
  371. {
  372. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  373. {
  374. pontok[id] -= ar[key];
  375. give_item(id, "weapon_awp");
  376. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
  377. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Megkaptad az awpt!")
  378. }
  379. else
  380. {
  381. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Sajnos,nincs eleg pontod")
  382. }
  383. }
  384. }
  385. menu_destroy(menu)
  386. return PLUGIN_HANDLED
  387. }
  388.  
  389. public mentes(id)
  390. {
  391. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  392.  
  393. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  394. format(vaultdata,255,"%d", pontok[id])
  395.  
  396. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  397. return PLUGIN_CONTINUE
  398. }
  399. public betoltes(id)
  400. {
  401. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  402.  
  403. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  404.  
  405. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  406.  
  407. pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
  408. return PLUGIN_CONTINUE;
  409. }
  410. public client_disconnect(id)
  411. {
  412. mentes(id);
  413. remove_task(id);
  414. pontok[id] = 0;
  415. activ_halhatatlan[id] = false
  416. activ_lathatatlan[id] = false
  417. activ_onehit[id] = false
  418. activ_sebesseg[id] = false
  419. }
  420.  
  421. public client_connect(id)
  422. {
  423. get_user_name(id, name[id], 31)
  424. betoltes(id);
  425. set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  426. set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  427. set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  428. }
  429. public adas(id)
  430. {
  431. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  432. {
  433. new menu = menu_create("\y [T.B.D] Pont] \rKinek akarsz pontot adni?! \y(10p)", "menu_handler")
  434. new players[32], pnum, tempid
  435. new szName[32], szTempid[10]
  436. get_players(players, pnum)
  437. for( new i; i<pnum; i++ )
  438. {
  439. tempid = players[i];
  440. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  441. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  442. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  443.  
  444. }
  445. menu_display(id, menu, 0)
  446. }
  447. else
  448. {
  449. ColorChat(id, GREEN, "Sajnos nincs jogod hasznalni ezt a parancsot!")
  450.  
  451. }
  452. }
  453. public menu_handler(id, menu, item)
  454. {
  455. if( item == MENU_EXIT )
  456. {
  457. menu_destroy(menu);
  458. return PLUGIN_HANDLED;
  459. }
  460.  
  461. new data[6], szName[64];
  462. new access, callback;
  463. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  464.  
  465. new tempid = str_to_num(data);
  466.  
  467. if( is_user_alive(tempid) )
  468. {
  469. pontok[tempid] += 10
  470. }
  471. client_cmd(id,"pont_adas")
  472. menu_destroy(menu);
  473. return PLUGIN_HANDLED;
  474. }
  475. public ajandek_1(id)
  476. {
  477. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  478. client_print(id, print_chat, "[T.B.D] Pont] %d Perce jatszol a Szerveren ezert Jutalomban Reszesulsz!!", penz)
  479. pontok[id] += penz;
  480. }
  481. public ajandek_2(id)
  482. {
  483. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  484. client_print(id, print_chat, "[T.B.D] Pont] %d Perce jatszol a Szerveren ezert Jutalomban Reszesulsz!", penz)
  485. pontok[id] += penz;
  486. }
  487. public ajandek_3(id)
  488. {
  489. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  490. client_print(id, print_chat, "[T.B.D] Pont] %d Perce jatszol a Szerveren ezert Jutalomban Reszesulsz!", penz)
  491. pontok[id] += penz;
  492. }
  493.  
  494. public hud()
  495. {
  496. admin = 0;
  497. new players[32], pnum, tempid
  498. get_players(players, pnum, "c")
  499.  
  500. for( new i; i<pnum; i++ )
  501. {
  502. tempid = players[i]
  503. if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK)
  504. {
  505. admin++;
  506. }
  507.  
  508. }
  509. for( new i; i<pnum; i++ )
  510. {
  511. tempid = players[i]
  512. set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
  513. ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pont: %d]^n[Jelenlevo Adminok: %d]^n[Lajkold: www.fb.com/tbdmultigaming]",pontok[tempid],admin)
  514. }
  515. }
  516. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  517. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  518. */
  519.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontok
HozzászólásElküldve:2013.07.02. 14:26 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2012.08.24. 19:42
Hozzászólások:320
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <nvault>
  9. #include <colorchat>
  10.  
  11. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  12. #define VERSION "1.1"
  13. #define AUTHOR "crazy"
  14.  
  15. #define DROG_SEBESSEG 800.0
  16.  
  17. new g_vault
  18. new pontok[33]
  19. new name[33][32]
  20. new admin
  21. new killp, killhsp
  22. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  23. new SyncHudObj
  24. enum shopitems
  25. {
  26. GRANATPACK,
  27. AK47,
  28. M4A1,
  29. SURFPACK,
  30. LATHATATLAN,
  31. M249,
  32. ONEHIT,
  33. HALHATATLAN,
  34. FULLPENZ,
  35. MAGOZOTE,
  36. MAGOZOCT,
  37. AWP
  38. };
  39. new cvar_bolt[shopitems]
  40.  
  41. new bool:activ_sebesseg[33]
  42. new bool:activ_lathatatlan[33]
  43. new bool:activ_onehit[33]
  44. new bool:activ_halhatatlan[33]
  45.  
  46. #define MAX_SHOP_ITEM 12
  47. new const shop_item_names[MAX_SHOP_ITEM+1][] =
  48. {
  49. "\r By *roxX4j",
  50. "\yGranatPack \r|%d| Pont",
  51. "\yAK47 \r|%d| Pont",
  52. "\yM4A1 \r|%d| Pont",
  53. "\ySurf Felszereles \w(ShotGun,Granatok,Deagle) \r|%d| Pont",
  54. "\yLathatatlansag \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  55. "\yM249 \r|%d| Pont",
  56. "\y1 hit = 1 kill \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  57. "\yHalhatatlansag \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  58. "\y16000$ \r|%d| Pont",
  59. "\yTE Magozo \r|%d| Pont",
  60. "\yCT Magozo \r|%d| Pont",
  61. "\yAWP \r|%d| Pont"
  62. };
  63. public plugin_init() {
  64.  
  65. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  66. set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b")
  67.  
  68. killp = register_cvar("pont_kill", "2")
  69. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "3")
  70.  
  71. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "2")
  72. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "5")
  73. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "10")
  74.  
  75. register_clcmd("team_say /adas", "adas")
  76. register_clcmd("say /adas", "adas")
  77. register_clcmd("pont_adas", "adas")
  78.  
  79. register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  80. register_clcmd("say /shop", "Shop")
  81.  
  82. register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  83. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  84.  
  85. cvar_bolt[GRANATPACK] = register_cvar("bolt_2", "20")
  86. cvar_bolt[AK47] = register_cvar("bolt_2", "20")
  87. cvar_bolt[M4A1] = register_cvar("bolt_3", "30")
  88. cvar_bolt[SURFPACK] = register_cvar("bolt_4", "50")
  89. cvar_bolt[LATHATATLAN] = register_cvar("bolt_5", "80")
  90. cvar_bolt[M249] = register_cvar("bolt_6", "80")
  91. cvar_bolt[ONEHIT] = register_cvar("bolt_7", "100")
  92. cvar_bolt[HALHATATLAN] = register_cvar("bolt_8", "1000")
  93. cvar_bolt[FULLPENZ] = register_cvar("bolt_9", "50")
  94. cvar_bolt[MAGOZOTE] = register_cvar("bolt_10", "100")
  95. cvar_bolt[MAGOZOCT] = register_cvar("bolt_11", "100")
  96. cvar_bolt[AWP] = register_cvar("bolt_12", "200")
  97.  
  98. g_vault = nvault_open("PontRendszer");
  99.  
  100. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  101. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
  102. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  103. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  104. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  105. SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
  106. new itemszam = (_:shopitems)
  107. if(MAX_SHOP_ITEM != itemszam)
  108. {
  109. set_fail_state("Valamit elrontottal. A shopitems tombben es a shop_item_names tombben nem ugyanannyi elem van")
  110. }
  111. }
  112. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  113. {
  114. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  115. return PLUGIN_CONTINUE;
  116.  
  117. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  118. {
  119. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  120. ColorChat(attacker, GREEN,"[T.B.D] Pont] .: BOOOM HEADSHOOT! :. Ez megert ^x03 %d pontot!", get_pcvar_num(killhsp))
  121. }
  122. else
  123. {
  124. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  125. ColorChat(attacker, GREEN,"[T.B.D] Pont] ^x03 %d pont az olesert!", get_pcvar_num(killp))
  126. }
  127. return PLUGIN_CONTINUE
  128. }
  129. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  130. {
  131. if(activ_onehit[attacker])
  132. {
  133. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  134. }
  135. if(activ_halhatatlan[victim])
  136. {
  137. return HAM_SUPERCEDE
  138. }
  139. return HAM_IGNORED
  140. }
  141. public fw_player_spawn(id)
  142. {
  143. activ_halhatatlan[id] = false
  144. activ_onehit[id] = false
  145. }
  146. public fw_player_spawn_post(id)
  147. {
  148. if(activ_lathatatlan[id])
  149. {
  150. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  151. activ_lathatatlan[id] = false
  152. }
  153. }
  154. public Event_Change_Weapon(id)
  155. {
  156. if(activ_sebesseg[id])
  157. {
  158. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  159. }
  160. return PLUGIN_CONTINUE
  161. }
  162. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  163. {
  164. static Item[64]
  165.  
  166. formatex(Item, charsmax(Item),"\r[T.B.D] Pont]" )
  167. new Menu = menu_create(Item, "Shoph")
  168.  
  169. new szTempid[10]
  170.  
  171. for(new i = 1; i<sizeof(shop_item_names); i++)
  172. {
  173. num_to_str(i, szTempid, 9)
  174. formatex(Item, charsmax(Item),shop_item_names[i], get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)]))
  175. menu_additem(Menu, Item, szTempid)
  176. }
  177. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  178. menu_display(id, Menu)
  179.  
  180. return PLUGIN_HANDLED
  181. }
  182. public Shoph(id, menu, item)
  183. {
  184. if( item == MENU_EXIT )
  185. {
  186. menu_destroy(menu)
  187. return PLUGIN_HANDLED
  188. }
  189. new data[6], iName[64]
  190. new access, callback
  191. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  192.  
  193. new key = str_to_num(data)
  194. new elo = is_user_alive(id)
  195. new ar[_:shopitems+1]
  196. for(new i=1; i<_:shopitems+1; i++)
  197. {
  198. ar[i] = get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)])
  199. }
  200.  
  201. switch(key)
  202. {
  203.  
  204. case 1:
  205. {
  206. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  207.  
  208. pontok[id] -= ar[key]
  209. give_item(id, "weapon_flashbang")
  210. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  211. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  212. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a granatokat!")
  213. }
  214. case 2:
  215. {
  216. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  217. {
  218. pontok[id] -= ar[key]
  219. cs_set_weapon_ammo( give_item( id, "weapon_ak47" ), 8 )
  220. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  221. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Megkaptad a AK47-et!")
  222. }
  223. else
  224. {
  225. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Sajnos,nincs eleg pontod!")
  226. }
  227. }
  228. case 3:
  229. {
  230. if (pontok[id] >= ar[key] && !elo)
  231. {
  232. pontok[id] -= ar[key]
  233. cs_set_weapon_ammo( give_item( id, "weapon_m4a1" ), 8 )
  234. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  235. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a M4A1-et!")
  236. }
  237. else if(elo)
  238. {
  239. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Nincs eleg pontod")
  240. }
  241. else
  242. {
  243. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Sajnos,nincs eleg pontod")
  244. }
  245. }
  246. case 4:
  247. {
  248. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  249. {
  250. pontok[id] -= ar[key];
  251. cs_set_weapon_ammo( give_item( id, "weapon_m3" ), 8 )
  252. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  253. give_item(id, "weapon_flashbang")
  254. give_item(id, "weapon_flashbang")
  255.  
  256. give_item(id, "weapon_knife")
  257. give_item(id, "weapon_deagle")
  258. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  259. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Megkaptad a Surf Felszerelest!")
  260. }
  261. else
  262. {
  263. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Sajnos,nincs eleg pontod")
  264. }
  265. }
  266. case 5:
  267. {
  268. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  269. {
  270. pontok[id] -= ar[key]
  271. activ_lathatatlan[id] = true
  272. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
  273. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Megkaptad a lathatatlansagot!")
  274. }
  275. else
  276. {
  277. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Sajnos,nincs eleg pontod")
  278. }
  279.  
  280. }
  281. case 6:
  282. {
  283. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  284. {
  285. pontok[id] -= ar[key]
  286. cs_set_weapon_ammo( give_item( id, "weapon_m249" ), 8 )
  287. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 90)
  288. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Megkaptad a AK47-et!")
  289. }
  290. else
  291. {
  292. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Sajnos,nincs eleg pontod!")
  293. }
  294. }
  295. case 7:
  296. {
  297. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  298. {
  299. pontok[id] -= ar[key]
  300. activ_onehit[id] = true
  301. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Megkaptad az egy lovesbol olest!")
  302. }
  303. else
  304. {
  305. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Sajnos,nincs eleg pontod")
  306. }
  307. }
  308. case 8:
  309. {
  310. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  311. {
  312. pontok[id] -= ar[key]
  313. activ_halhatatlan[id] = true
  314. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Megkaptad a halhatatlansagot!")
  315. }
  316. else
  317. {
  318. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Sajnos,nincs eleg pontod")
  319. }
  320. }
  321. case 9:
  322. {
  323. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  324. {
  325. pontok[id] -= ar[key]
  326. cs_set_user_money(id, 16000)
  327. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Megkaptad a penzt!")
  328. }
  329. else
  330. {
  331. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Sajnos,nincs eleg pontod")
  332. }
  333. }
  334. case 10:
  335. {
  336. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  337. {
  338. pontok[id] -= ar[key]
  339. give_item(id, "weapon_g3sg1")
  340. cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90)
  341. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Megkaptad a magozot!")
  342. }
  343. else
  344. {
  345. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Sajnos,nincs eleg pontod")
  346. }
  347. }
  348. case 11:
  349. {
  350. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  351. {
  352. pontok[id] -= ar[key];
  353. give_item(id, "weapon_sg550")
  354. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
  355. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Megkaptad a magozot!")
  356. }
  357. else
  358. {
  359. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Sajnos,nincs eleg pontod")
  360. }
  361. }
  362. case 12:
  363. {
  364. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  365. {
  366. pontok[id] -= ar[key];
  367. give_item(id, "weapon_awp");
  368. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
  369. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Megkaptad az awpt!")
  370. }
  371. else
  372. {
  373. ColorChat(id, GREEN, "[T.B.D] Pont] Sajnos,nincs eleg pontod")
  374. }
  375. }
  376. }
  377. menu_destroy(menu)
  378. return PLUGIN_HANDLED
  379. }
  380.  
  381. public mentes(id)
  382. {
  383. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  384.  
  385. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  386. format(vaultdata,255,"%d", pontok[id])
  387.  
  388. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  389. return PLUGIN_CONTINUE
  390. }
  391. public betoltes(id)
  392. {
  393. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  394.  
  395. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  396.  
  397. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  398.  
  399. pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
  400. return PLUGIN_CONTINUE;
  401. }
  402. public client_disconnect(id)
  403. {
  404. mentes(id);
  405. remove_task(id);
  406. pontok[id] = 0;
  407. activ_halhatatlan[id] = false
  408. activ_lathatatlan[id] = false
  409. activ_onehit[id] = false
  410. activ_sebesseg[id] = false
  411. }
  412.  
  413. public client_connect(id)
  414. {
  415. get_user_name(id, name[id], 31)
  416. betoltes(id);
  417. set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  418. set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  419. set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  420. }
  421. public adas(id)
  422. {
  423. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  424. {
  425. new menu = menu_create("\y [T.B.D] Pont] \rKinek akarsz pontot adni?! \y(10p)", "menu_handler")
  426. new players[32], pnum, tempid
  427. new szName[32], szTempid[10]
  428. get_players(players, pnum)
  429. for( new i; i<pnum; i++ )
  430. {
  431. tempid = players[i];
  432. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  433. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  434. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  435.  
  436. }
  437. menu_display(id, menu, 0)
  438. }
  439. else
  440. {
  441. ColorChat(id, GREEN, "Sajnos nincs jogod hasznalni ezt a parancsot!")
  442.  
  443. }
  444. }
  445. public menu_handler(id, menu, item)
  446. {
  447. if( item == MENU_EXIT )
  448. {
  449. menu_destroy(menu);
  450. return PLUGIN_HANDLED;
  451. }
  452.  
  453. new data[6], szName[64];
  454. new access, callback;
  455. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  456.  
  457. new tempid = str_to_num(data);
  458.  
  459. if( is_user_alive(tempid) )
  460. {
  461. pontok[tempid] += 10
  462. }
  463. client_cmd(id,"pont_adas")
  464. menu_destroy(menu);
  465. return PLUGIN_HANDLED;
  466. }
  467. public ajandek_1(id)
  468. {
  469. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  470. client_print(id, print_chat, "[T.B.D] Pont] %d Perce jatszol a Szerveren ezert Jutalomban Reszesulsz!!", penz)
  471. pontok[id] += penz;
  472. }
  473. public ajandek_2(id)
  474. {
  475. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  476. client_print(id, print_chat, "[T.B.D] Pont] %d Perce jatszol a Szerveren ezert Jutalomban Reszesulsz!", penz)
  477. pontok[id] += penz;
  478. }
  479. public ajandek_3(id)
  480. {
  481. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  482. client_print(id, print_chat, "[T.B.D] Pont] %d Perce jatszol a Szerveren ezert Jutalomban Reszesulsz!", penz)
  483. pontok[id] += penz;
  484. }
  485.  
  486. public hud()
  487. {
  488. admin = 0;
  489. new players[32], pnum, tempid
  490. get_players(players, pnum, "c")
  491.  
  492. for( new i; i<pnum; i++ )
  493. {
  494. tempid = players[i]
  495. if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK)
  496. {
  497. admin++;
  498. }
  499.  
  500. }
  501. for( new i; i<pnum; i++ )
  502. {
  503. tempid = players[i]
  504. set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
  505. ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pont: %d]^n[Jelenlevo Adminok: %d]^n[Lajkold: www.fb.com/tbdmultigaming]",pontok[tempid],admin)
  506. }
  507. }
  508. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  509. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  510. */
  511.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole