hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 21:56



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 375 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 373 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [14 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: EZ miért van? compile átalakítás
HozzászólásElküldve:2013.07.13. 23:51 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott:2013.06.11. 13:32
Hozzászólások:254
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
nos elsőnek:

van egy sma. átalakítom semmi error oké.

utána ugyanazt az smat. átírom, de csak egy *** betűt
vagy csak a cvarba változtatok hogy mennyi idő múlva tudjon lőni vagy akármi.. csak a másodpercet átírom 15ről 6ra..
akkor utána alakítom át már HIBA?
ezmi?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: EZ miért van? compile átalakítás
HozzászólásElküldve:2013.07.14. 00:34 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott:2013.06.09. 18:47
Hozzászólások:2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
ltscavo írta:
nos elsőnek:

van egy sma. átalakítom semmi error oké.

utána ugyanazt az smat. átírom, de csak egy *** betűt
vagy csak a cvarba változtatok hogy mennyi idő múlva tudjon lőni vagy akármi.. csak a másodpercet átírom 15ről 6ra..
akkor utána alakítom át már HIBA?
ezmi?


Milyen/Melyik fordítóval próbáltad? Nem kéne hibásnak lennie... Valamit elrontottál. Én akár hányszor változtatom az értéket, nem dob hibát.

Csatold, vagy másold be ahol ez a hiba mutatkozik.

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: EZ miért van? compile átalakítás
HozzászólásElküldve:2013.07.14. 00:51 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott:2013.06.11. 13:32
Hozzászólások:254
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Anonymous1337 írta:
ltscavo írta:
nos elsőnek:

van egy sma. átalakítom semmi error oké.

utána ugyanazt az smat. átírom, de csak egy *** betűt
vagy csak a cvarba változtatok hogy mennyi idő múlva tudjon lőni vagy akármi.. csak a másodpercet átírom 15ről 6ra..
akkor utána alakítom át már HIBA?
ezmi?


Milyen/Melyik fordítóval próbáltad? Nem kéne hibásnak lennie... Valamit elrontottál. Én akár hányszor változtatom az értéket, nem dob hibát.

Csatold, vagy másold be ahol ez a hiba mutatkozik.


valami amx compiler vagy mi.. az átalakítóval nincs baj.. na küldök egyet neked nézd meg.. elsőnek simán alakítsd át utána meg írd át a chatat hogy mást írjon ki pl

Csatolmány:
zp_spawn.sma [2.02KiB]
Letöltve 22 alkalommal.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: EZ miért van? compile átalakítás
HozzászólásElküldve:2013.07.14. 01:14 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott:2013.06.09. 18:47
Hozzászólások:2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
ltscavo írta:
Anonymous1337 írta:
ltscavo írta:
nos elsőnek:

van egy sma. átalakítom semmi error oké.

utána ugyanazt az smat. átírom, de csak egy *** betűt
vagy csak a cvarba változtatok hogy mennyi idő múlva tudjon lőni vagy akármi.. csak a másodpercet átírom 15ről 6ra..
akkor utána alakítom át már HIBA?
ezmi?


Milyen/Melyik fordítóval próbáltad? Nem kéne hibásnak lennie... Valamit elrontottál. Én akár hányszor változtatom az értéket, nem dob hibát.

Csatold, vagy másold be ahol ez a hiba mutatkozik.


valami amx compiler vagy mi.. az átalakítóval nincs baj.. na küldök egyet neked nézd meg.. elsőnek simán alakítsd át utána meg írd át a chatat hogy mást írjon ki pl

Csatolmány:
zp_spawn.sma


Átalakítás elött:
Kód:
Feltoltes sikeres. (ID: 51e1db652815e)

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:            776 bytes
Code size:             2196 bytes
Data size:             1660 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=781 cells (3124 bytes)
Total requirements:   21016 bytes
Done.


Sikeres atalakitas. Letoltes:
- .amxx fajl
- .sma fajl
A fajlok hamarosan torolve lesznek.


Után:
HIBA!

Fura....
Hiába van bent minden .inc file, ugyan úgy hiba...

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: EZ miért van? compile átalakítás
HozzászólásElküldve:2013.07.14. 01:31 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott:2013.06.11. 13:32
Hozzászólások:254
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Átalakítás elött:
Kód:
Feltoltes sikeres. (ID: 51e1db652815e)

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:            776 bytes
Code size:             2196 bytes
Data size:             1660 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=781 cells (3124 bytes)
Total requirements:   21016 bytes
Done.


Sikeres atalakitas. Letoltes:
- .amxx fajl
- .sma fajl
A fajlok hamarosan torolve lesznek.


Után:
HIBA!

Fura....
Hiába van bent minden .inc file, ugyan úgy hiba...[/quote]


látod.. és ez csak 1.. de sajnos már több ilyennel találkoztam!!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: EZ miért van? compile átalakítás
HozzászólásElküldve:2013.07.14. 01:40 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott:2013.06.09. 18:47
Hozzászólások:2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
ltscavo írta:
Átalakítás elött:
Kód:
Feltoltes sikeres. (ID: 51e1db652815e)

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:            776 bytes
Code size:             2196 bytes
Data size:             1660 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=781 cells (3124 bytes)
Total requirements:   21016 bytes
Done.


Sikeres atalakitas. Letoltes:
- .amxx fajl
- .sma fajl
A fajlok hamarosan torolve lesznek.


Után:
HIBA!

Fura....
Hiába van bent minden .inc file, ugyan úgy hiba...



látod.. és ez csak 1.. de sajnos már több ilyennel találkoztam!![/quote]

Nem tudom hogy mi baja lehet. Kérd Metal segítségét, ő biztos tudni fogja mi ez... ( Erre én is kíváncsi vagyok !!)
Szerintem a hiba itt van ( Szerintem. )
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=781 cells (3124 bytes)

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: EZ miért van? compile átalakítás
HozzászólásElküldve:2013.07.14. 01:47 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott:2013.06.11. 13:32
Hozzászólások:254
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Anonymous1337 írta:
ltscavo írta:
Átalakítás elött:
Kód:
Feltoltes sikeres. (ID: 51e1db652815e)

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:            776 bytes
Code size:             2196 bytes
Data size:             1660 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=781 cells (3124 bytes)
Total requirements:   21016 bytes
Done.


Sikeres atalakitas. Letoltes:
- .amxx fajl
- .sma fajl
A fajlok hamarosan torolve lesznek.


Után:
HIBA!

Fura....
Hiába van bent minden .inc file, ugyan úgy hiba...



látod.. és ez csak 1.. de sajnos már több ilyennel találkoztam!!


Nem tudom hogy mi baja lehet. Kérd Metal segítségét, ő biztos tudni fogja mi ez... ( Erre én is kíváncsi vagyok !!)
Szerintem a hiba itt van ( Szerintem. )
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=781 cells (3124 bytes)
[/quote]

oké írok neki aztán meglátjuk mi lesz:D elsőnek azthittem hogy ***** vagyok biztos nincs valami inc vagy akármi.d


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: EZ miért van? compile átalakítás
HozzászólásElküldve:2013.07.14. 02:20 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott:2013.06.09. 18:47
Hozzászólások:2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Minden inc megvan, mégis hiba... Majd küld el hogy mit írt Metal :P

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: EZ miért van? compile átalakítás
HozzászólásElküldve:2013.07.14. 02:25 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott:2012.08.03. 01:07
Hozzászólások:91
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Pontosan mit akarsz változtatni?

Edit: Nekem semmi gond ha változtatok...:D

Edit2: http://amxxcomp.com/ <--Itt próbáld! + csatolt inc-t tedd bele!


Csatolmányok:
zombieplague.inc [11.98KiB]
Letöltve 16 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: EZ miért van? compile átalakítás
HozzászólásElküldve:2013.07.14. 02:43 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott:2013.06.09. 18:47
Hozzászólások:2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Az eredeti forráskód[NINCS HIBA!]:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <zombieplague>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <amxmisc>
  6.  
  7. #define PLUGIN "[ZP] Extra Item : Respawn"
  8. #define VERSION "1.4"
  9. #define AUTHOR "The_Thing\Maslyak"
  10.  
  11. static const plugin[] = "Ujraéledés";
  12. new g_respawn_cost;
  13. new thinkobj;
  14.  
  15. public plugin_init()
  16. {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18.  
  19. g_respawn_cost = register_cvar("zp_respawn_cost", "10")
  20.  
  21. register_clcmd("say /ujra", "buy_respawn")
  22. register_clcmd("say /respawn", "buy_respawn")
  23. register_clcmd("say /ujraeledes", "buy_respawn")
  24. thinkobj = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
  25. if ( pev_valid(thinkobj) )
  26. {
  27. set_pev(thinkobj, pev_classname, "advertisement_loop");
  28. set_pev(thinkobj, pev_nextthink, get_gametime() + 260.0);
  29. register_forward(FM_Think, "fourmin_think");
  30. }
  31. }
  32.  
  33. public fourmin_think(ent)
  34. {
  35. if ( ent != thinkobj )
  36. return FMRES_IGNORED;
  37.  
  38. client_print(0, print_chat, "[%s] /ujra parancsal ! 10 LCS-be keről !", plugin);
  39. set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + 240.0);
  40.  
  41. return FMRES_HANDLED;
  42. }
  43.  
  44. public buy_respawn(id)
  45. {
  46. if ( is_user_alive(id) )
  47. {
  48. client_print(id, print_chat, "[ZP] Te nem vagy halott !! Ezt csak a halottak használhatják !", get_pcvar_num(g_respawn_cost))
  49. return PLUGIN_HANDLED
  50. }
  51. new money = zp_get_user_ammo_packs(id)
  52.  
  53. if ( money < get_pcvar_num(g_respawn_cost))
  54. {
  55. client_print(id, print_chat, "[ZP] Nincs elég LCS-d hogy megvehesd ezt !", get_pcvar_num(g_respawn_cost))
  56. return PLUGIN_HANDLED
  57. }
  58.  
  59. zp_set_user_ammo_packs(id, money - get_pcvar_num(g_respawn_cost))
  60.  
  61. respawn_player(id)
  62. client_print(id, print_chat, "[ZP] Sikeresen újra éledtél ! 10 LCS levonva !")
  63.  
  64. return PLUGIN_HANDLED
  65. }
  66.  
  67. public respawn_player(id)
  68. {
  69. if(zp_is_survivor_round())
  70. {
  71. zp_respawn_user(id, ZP_TEAM_ZOMBIE)
  72. }
  73. else
  74. {
  75. zp_respawn_user(id, ZP_TEAM_HUMAN)
  76. }
  77. }
  78.  


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <zombieplague>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <amxmisc>
  6.  
  7. #define PLUGIN "[ZP] Extra Item : Respawn"
  8. #define VERSION "1.4"
  9. #define AUTHOR "The_Thing\Maslyak"
  10.  
  11. static const plugin[] = "Ujraéledés";
  12. new g_respawn_cost;
  13. new thinkobj;
  14.  
  15. public plugin_init()
  16. {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18.  
  19. g_respawn_cost = register_cvar("zp_respawn_cost", "10")
  20.  
  21. register_clcmd("say /ujra", "buy_respawn")
  22. register_clcmd("say /respawn", "buy_respawn")
  23. register_clcmd("say /ujraeledes", "buy_respawn")
  24. thinkobj = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
  25. if ( pev_valid(thinkobj) )
  26. {
  27. set_pev(thinkobj, pev_classname, "advertisement_loop");
  28. set_pev(thinkobj, pev_nextthink, get_gametime() + 260.0);
  29. register_forward(FM_Think, "fourmin_think");
  30. }
  31. }
  32.  
  33. public fourmin_think(ent)
  34. {
  35. if ( ent != thinkobj )
  36. return FMRES_IGNORED;
  37.  
  38. client_print(0, print_chat, "[%s] /ujra parancsal ! 10 LCS-be keről !", plugin);
  39. set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + 240.0);
  40.  
  41. return FMRES_HANDLED;
  42. }
  43.  
  44. public buy_respawn(id)
  45. {
  46. if ( is_user_alive(id) )
  47. {
  48. client_print(id, print_chat, "[ZP] Te halott vagy !! Ezt csak a halottak használhatják !", get_pcvar_num(g_respawn_cost))
  49. return PLUGIN_HANDLED
  50. }
  51. new money = zp_get_user_ammo_packs(id)
  52.  
  53. if ( money < get_pcvar_num(g_respawn_cost))
  54. {
  55. client_print(id, print_chat, "[ZP] Nincs elég LCS-d hogy megvehesd ezt !", get_pcvar_num(g_respawn_cost))
  56. return PLUGIN_HANDLED
  57. }
  58.  
  59. zp_set_user_ammo_packs(id, money - get_pcvar_num(g_respawn_cost))
  60.  
  61. respawn_player(id)
  62. client_print(id, print_chat, "[ZP] Sikeresen újra éledtél ! 10 LCS levonva !")
  63.  
  64. return PLUGIN_HANDLED
  65. }
  66.  
  67. public respawn_player(id)
  68. {
  69. if(zp_is_survivor_round())
  70. {
  71. zp_respawn_user(id, ZP_TEAM_ZOMBIE)
  72. }
  73. else
  74. {
  75. zp_respawn_user(id, ZP_TEAM_HUMAN)
  76. }
  77. }
  78.  


Amit ír compiler után:

Kód:
Feltoltes sikeres. (ID: 51e25771695df)

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

51e25771695df.sma(1) : error 010: invalid function or declaration
/var/www/dave/amxxcompiler/include/hamsandwich.inc(47) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"
/var/www/dave/amxxcompiler/include/hamsandwich.inc(361) : error 017: undefined symbol "get_func_id"
/var/www/dave/amxxcompiler/include/hamsandwich.inc(361) : warning 215: expression has no effect
/var/www/dave/amxxcompiler/include/hamsandwich.inc(361) : warning 215: expression has no effect
/var/www/dave/amxxcompiler/include/hamsandwich.inc(361) : error 001: expected token: ";", but found ")"
/var/www/dave/amxxcompiler/include/hamsandwich.inc(361) : error 029: invalid expression, assumed zero
/var/www/dave/amxxcompiler/include/hamsandwich.inc(361) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
6 Errors.

Hiba! - Az atalakitas sikertelen. (Forras fajlok torolve.)

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Anonymous1337 2013.07.14. 09:50-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [14 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole