hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 11:22



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 325 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 323 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Új fegyver M14
HozzászólásElküldve:2011.10.22. 19:52 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
sziasztok

az amxmodx.org-on böngésztem és találtam egy olyan plugint hogy goldenAk.
Kipróbáltam és nagyon tetszett és én is szerettem volna egy ilyet.
Sajnos nem tudtam átírni mert egy halom hibát kiírt :(.
Itt az sma tartalma és jó lenne ha a következők benne lennének

/* AMX Mod script
*
* (c) 2009, AlejandroSk
* This file is provided as is (no warranties).
*
*/



#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>


#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)

new AK_V_MODEL[64] = "models/v_golden_ak47.mdl"
new AK_P_MODEL[64] = "models/p_golden_ak47.mdl"

/* Pcvars */
new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets, cvar_custommodel, cvar_uclip, cvar_cost

new bool:g_HasAk[33]

new g_hasZoom[ 33 ]
new bullets[ 33 ]

// Sprite
new m_spriteTexture

const Wep_ak47 = ((1<<CSW_AK47))

public plugin_init()
{

/* CVARS */
cvar_dmgmultiplier = register_cvar("goldenak_dmg_multiplier", "5")
cvar_custommodel = register_cvar("goldenak_custom_model", "1")
cvar_goldbullets = register_cvar("goldenak_gold_bullets", "1")
cvar_uclip = register_cvar("goldenak_unlimited_clip", "1")
cvar_cost = register_cvar("goldenak_cost", "6000")

// Register The Buy Cmd
register_clcmd("say /goldenak", "CmdBuyAk")
register_clcmd("say_team /goldenak", "CmdBuyAk")
register_concmd("amx_goldenak", "CmdGiveAk", ADMIN_BAN, "<name>")

// Register The Plugin
register_plugin("Golden Ak 47", "1.0", "AlejandroSk")
// Death Msg
register_event("DeathMsg", "Death", "a")
// Weapon Pick Up
register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
// Current Weapon Event
register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
// Ham TakeDamage
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)

}

public client_connect(id)
{
g_HasAk[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
g_HasAk[id] = false
}

public Death()
{
g_HasAk[read_data(2)] = false
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
g_HasAk[id] = false
}

public plugin_precache()
{
precache_model(AK_V_MODEL)
precache_model(AK_P_MODEL)
m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
precache_sound("weapons/zoom.wav")
}

public checkModel(id)
{
if ( !g_HasAk[id] )
return PLUGIN_HANDLED

new szWeapID = read_data(2)

if ( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, AK_V_MODEL)
set_pev(id, pev_weaponmodel2, AK_P_MODEL)
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public checkWeapon(id)
{
new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
new plrWeapId

plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)

if (plrWeapId == CSW_AK47 && g_HasAk[id])
{
checkModel(id)
}
else
{
return PLUGIN_CONTINUE
}

if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
{
// If the user is out of ammo..
get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
// Get the name of their weapon
give_item(id, plrWeap)
engclient_cmd(id, plrWeap)
engclient_cmd(id, plrWeap)
engclient_cmd(id, plrWeap)
}
return PLUGIN_HANDLED
}



public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && g_HasAk[attacker] )
{
SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
}
}

public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
{
if( !is_user_alive( id ) )
return PLUGIN_HANDLED

if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
{
new szClip, szAmmo
new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )

if( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && !g_hasZoom[id] == true)
{
g_hasZoom[id] = true
cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
}

else if ( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && g_hasZoom[id])
{
g_hasZoom[ id ] = false
cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )

}

}
return PLUGIN_HANDLED
}


public make_tracer(id)
{
if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
{
new clip,ammo
new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
new pteam[16]

get_user_team(id, pteam, 15)

if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_AK47) && g_HasAk[id])
{
new vec1[3], vec2[3]
get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)


//BEAMENTPOINTS
message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte (0) //TE_BEAMENTPOINTS 0
write_coord(vec1[0])
write_coord(vec1[1])
write_coord(vec1[2])
write_coord(vec2[0])
write_coord(vec2[1])
write_coord(vec2[2])
write_short( m_spriteTexture )
write_byte(1) // framestart
write_byte(5) // framerate
write_byte(2) // life
write_byte(10) // width
write_byte(0) // noise
write_byte( 255 ) // r, g, b
write_byte( 215 ) // r, g, b
write_byte( 0 ) // r, g, b
write_byte(200) // brightness
write_byte(150) // speed
message_end()
}

bullets[id] = clip
}

}

public CmdBuyAk(id)
{
if ( !is_user_alive(id) )
{
client_print(id,print_chat, "[AMXX] To buy golden Ak 47 You need to be alive!")
return PLUGIN_HANDLED
}

new money = cs_get_user_money(id)

if (money >= get_pcvar_num(cvar_cost))
{
cs_set_user_money(id, money - get_pcvar_num(cvar_cost))
give_item(id, "weapon_ak47")
g_HasAk[id] = true
}

else
{
client_print(id, print_chat, "[AMXX] You dont hav enough money to buy Golden Ak 47. Cost $%d ", get_pcvar_num(cvar_cost))
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public CmdGiveAk(id,level,cid)
{
if (!cmd_access(id,level,cid,2))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg[32];
read_argv(1,arg,31);

new player = cmd_target(id,arg,7);
if (!player)
return PLUGIN_HANDLED;

new name[32];
get_user_name(player,name,31);

give_item(player, "weapon_ak47")
g_HasAk[player] = true

return PLUGIN_HANDLED
}

stock drop_prim(id)
{
new weapons[32], num
get_user_weapons(id, weapons, num)
for (new i = 0; i < num; i++) {
if (Wep_ak47 & (1<<weapons[i]))
{
static wname[32]
get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
engclient_cmd(id, "drop", wname)
}
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

kéne nekem W modell is bele
zoom nem kell bele
hangok kicserélése
modellek kicserélése
a fegyver 4500-ba kerüljön
csak adminok használhatják
ne tűnjön el a kezedből a következő körben
örök lőszer ne legyen benne

és lécci a kész sma-t meg az amxx-et is töltsétek fel
Aki megtudná nekem ezt csinálni annak nagyon megköszönném.
A kellő modelleket és hangokat csatolmányba mellékeltem.


Csatolmányok:
m14.zip [701.8KiB]
Letöltve 35 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Új fegyver M14
HozzászólásElküldve:2011.10.22. 20:42 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Kód:
//AMXXPC compile.exe
// by the AMX Mod X Dev Team


//// m14nek.sma
// Header size:           1608 bytes
// Code size:             9176 bytes
// Data size:             3840 bytes
// Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=782 cells (3128 bytes)
// Total requirements:   31008 bytes
// Done.
//
// Compilation Time: 0,3 sec
// ----------------------------------------

Press enter to exit ...


Tehát lefordul.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Új fegyver M14
HozzászólásElküldve:2011.10.22. 20:57 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
de nekem nem futott le, kiírt halom hibát


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Új fegyver M14
HozzászólásElküldve:2011.10.22. 21:26 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
Nalad a hiba.Enis megprobaltam es lefut :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Új fegyver M14
HozzászólásElküldve:2011.10.22. 21:30 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
de ha esetleg megtudjatok csinálni akkor nem csinálnátok meg plussz azokkal amiket kértem

ez az alap sma amit leszedtem

ezeket kéne változtatni rajta:
kéne nekem W modell is bele
zoom nem kell bele
hangok kicserélése
modellek kicserélése
a fegyver 4500-ba kerüljön
csak adminok használhatják
ne tűnjön el a kezedből a következő körben
örök lőszer ne legyen benne

a modelleket meg a hangokat csatoltam mellékletben az első hozzászólásomnál


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Új fegyver M14
HozzászólásElküldve:2011.10.23. 11:02 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Hallod, majd megcsinálja neked kiki, nekem nincs hozzá türelmem :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Új fegyver M14
HozzászólásElküldve:2011.10.23. 11:06 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Metal írta:
Hallod, majd megcsinálja neked kiki, nekem nincs hozzá türelmem :)



Attól félek én is :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Új fegyver M14
HozzászólásElküldve:2011.10.23. 11:15 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
:(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Új fegyver M14
HozzászólásElküldve:2011.10.23. 11:17 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
mért ez egy nagyon bonyolult dolog?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Új fegyver M14
HozzászólásElküldve:2011.10.23. 17:28 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
Mi ebbe a hiba
Kód:
/* AMX Mod script
*
* (c) 2009, AlejandroSk
* This file is provided as is (no warranties).
*
*/



#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>


#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)

new AK_V_MODEL[64] = "models/v_m4a1dragon.mdl"
new AK_P_MODEL[64] = "models/p_m4a1dragon.mdl"
new AK_W_MODEL[64] = "models/w_m4a1dragon.mdl"

/* Pcvars */
new cvar_dmgmultiplier, cvar_custommodel, cvar_cost

new bool:g_HasAk[33]

// Sprite
new m_spriteTexture

const Wep_m4a1 = ((1<<CSW_M4A1))

public plugin_init()
{
   
   /* CVARS */
   cvar_dmgmultiplier = register_cvar("dragonm4_dmg_multiplier", "2")
   cvar_custommodel = register_cvar("dragonm4_custom_model", "1")
   cvar_cost = register_cvar("dragonm4_cost", "4500")
   
   // Register The Buy Cmd
   register_clcmd("say /dragonm4", "CmdBuyM4")
   register_clcmd("say_team /dragonm4", "CmdBuyM4")
   register_concmd("amx_dragonm4", "CmdGiveM4", ADMIN_BAN, "<name>")
   
   // Register The Plugin
   register_plugin("Dragon M4A1", "1.0", "FD GoD")
   // Death Msg
   register_event("DeathMsg", "Death", "a")
   // Weapon Pick Up
   register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
   // Current Weapon Event
   register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
   register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
   // Ham TakeDamage
   RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
   register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
   
}

public client_connect(id)
{
   g_HasAk[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
   g_HasAk[id] = false
}

public Death()
{
   g_HasAk[read_data(2)] = false
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
   g_HasAk[id] = false
}

public plugin_precache()
{
   precache_model(M4_V_MODEL)
   precache_model(M4_P_MODEL)
   precache_model(M4_W_MODEL)
   m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
}

public checkModel(id)
{
   if ( !g_HasAk[id] )
      return PLUGIN_HANDLED
   
   new szWeapID = read_data(2)
   
   if ( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasAk[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
   {
      set_pev(id, pev_viewmodel2, M4_V_MODEL)
      set_pev(id, pev_weaponmodel2, M4_P_MODEL)
      set_pev(id, pev_worldmodel2, M4_W_MODEL)
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}

public checkWeapon(id)
{
   new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
   new plrWeapId
   
   plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
   
   if (plrWeapId == CSW_M4A1 && g_HasAk[id])
   {
      checkModel(id)
   }
   else
   {
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   
   if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
   {
      // If the user is out of ammo..
      get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
      // Get the name of their weapon
      give_item(id, plrWeap)
      engclient_cmd(id, plrWeap)
      engclient_cmd(id, plrWeap)
      engclient_cmd(id, plrWeap)
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}



public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
   if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && g_HasAk[attacker] )
   {
      SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
   }
}

public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
{
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}


public make_tracer(id)


public CmdBuyM4(id)
{
   if ( !is_user_alive(id) )
   {
      client_print(id,print_chat, "[AMXX] Elned kell ahhoz hogy Dragon m4-et vehess!")
      return PLUGIN_HANDLED
   }
   
   new money = cs_get_user_money(id)
   
   if (money >= get_pcvar_num(cvar_cost))
   {
      cs_set_user_money(id, money - get_pcvar_num(cvar_cost))
      give_item(id, "weapon_m4a1")
      g_HasAk[id] = true
   }
   
   else
   {
      client_print(id, print_chat, "[AMXX] Nincs eleg penzed hogy Dragon M4-et vegyel. Cost $%d ", get_pcvar_num(cvar_cost))
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}

public CmdGiveM4(id,level,cid)
{
   if (!cmd_access(id,level,cid,2))
      return PLUGIN_HANDLED;
   new arg[32];
   read_argv(1,arg,31);
   
   new player = cmd_target(id,arg,7);
   if (!player)
      return PLUGIN_HANDLED;
   
   new name[32];
   get_user_name(player,name,31);
   
   give_item(player, "weapon_m4a1")
   g_HasAk[player] = true
   
   return PLUGIN_HANDLED
}

stock drop_prim(id)
{
   new weapons[32], num
   get_user_weapons(id, weapons, num)
   for (new i = 0; i < num; i++) {
      if (Wep_m4a1 & (1<<weapons[i]))
      {
         static wname[32]
         get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
         engclient_cmd(id, "drop", wname)
      }
   }
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole