hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 02:27



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 207 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 207 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Model Precache
HozzászólásElküldve: 2013.07.31. 13:05 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
Ez így lehetséges ,hogy működjön?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_precache()
  2. {
  3. for(new i; i<sizeof(Models); i++)
  4. {
  5. precache_model(Models[i])
  6. }
  7. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model Precache
HozzászólásElküldve: 2013.07.31. 16:11 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_precache()
  2. {
  3. for(new i = 0; i < sizeof Models; i++)
  4. {
  5. precache_model(Models[i])
  6. }
  7. }

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model Precache
HozzászólásElküldve: 2013.07.31. 16:13 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.14. 15:20
Hozzászólások: 449
Megköszönt másnak: 80 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
RaZzoR írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_precache()
  2. {
  3. for(new i = 0; i < sizeof Models; i++)
  4. {
  5. precache_model(Models[i])
  6. }
  7. }


és ez amúgy mit is csinál, tudom nem én nyitottam a témát de valaki részletesen elmagyarázná?? ezt az i betűs dolgot nem értem na meg a ++ az mi?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model Precache
HozzászólásElküldve: 2013.07.31. 20:00 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
RaZzoR írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_precache()
  2. {
  3. for(new i = 0; i < sizeof Models; i++)
  4. {
  5. precache_model(Models[i])
  6. }
  7. }

Végül jó lett amit én kiírtam.

és Gatshow: viewtopic.php?f=55&t=9140

Igazából: létrehoztunk egy i változót aminek az értéke 0 (new i = 0)

Majd ez a rész addig fut le még az i kisebb a Models tömb (i<sizeof(Models)) tartalmánál, és növeljük az i értékét eggyel. (i++)

És akkor
precache_model(Models[i]) A modellek elérési útját tartalmazza a Models tömb és az "i" úgymond maga a sor. Tehát míg ez érvényes "i<sizeof(Models)" addig minden egyes modelt precachel.
PL :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const Models[][] =
  2. {
  3. "models/knife/knife.mdl",
  4. "models/knife/knife2.mdl"
  5. }
  6.  
  7. public plugin_precache()
  8. {
  9. for(new i; i<sizeof(Models); i++)
  10. {
  11. precache_model(Models[i])
  12. }
  13. }

Ők köszönték meg Vinnice nek ezt a hozzászólást: Gatshow (2013.07.31. 20:02)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model Precache
HozzászólásElküldve: 2013.07.31. 20:05 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.14. 15:20
Hozzászólások: 449
Megköszönt másnak: 80 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Vinnice írta:
RaZzoR írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_precache()
  2. {
  3. for(new i = 0; i < sizeof Models; i++)
  4. {
  5. precache_model(Models[i])
  6. }
  7. }

Végül jó lett amit én kiírtam.

és Gatshow: http://www.hlmod.hu/viewtopic.php?f=55&t=9140

Igazából: létrehoztunk egy i változót aminek az értéke 0 (new i = 0)

Majd ez a rész addig fut le még az i kisebb a Models tömb (i<sizeof(Models)) tartalmánál, és növeljük az i értékét eggyel. (i++)

És akkor
precache_model(Models[i]) A modellek elérési útját tartalmazza a Models tömb és az "i" úgymond maga a sor. Tehát míg ez érvényes "i<sizeof(Models)" addig minden egyes modelt precachel.
PL :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const Models[][] =
  2. {
  3. "models/knife/knife.mdl",
  4. "models/knife/knife2.mdl"
  5. }
  6.  
  7. public plugin_precache()
  8. {
  9. for(new i; i<sizeof(Models); i++)
  10. {
  11. precache_model(Models[i])
  12. }
  13. }


de akkor az i betű ugye bár bármi lehet igaz?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model Precache
HozzászólásElküldve: 2013.07.31. 20:16 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
Gatshow írta:
Vinnice írta:
RaZzoR írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_precache()
  2. {
  3. for(new i = 0; i < sizeof Models; i++)
  4. {
  5. precache_model(Models[i])
  6. }
  7. }

Végül jó lett amit én kiírtam.

és Gatshow: viewtopic.php?f=55&t=9140

Igazából: létrehoztunk egy i változót aminek az értéke 0 (new i = 0)

Majd ez a rész addig fut le még az i kisebb a Models tömb (i<sizeof(Models)) tartalmánál, és növeljük az i értékét eggyel. (i++)

És akkor
precache_model(Models[i]) A modellek elérési útját tartalmazza a Models tömb és az "i" úgymond maga a sor. Tehát míg ez érvényes "i<sizeof(Models)" addig minden egyes modelt precachel.
PL :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const Models[][] =
  2. {
  3. "models/knife/knife.mdl",
  4. "models/knife/knife2.mdl"
  5. }
  6.  
  7. public plugin_precache()
  8. {
  9. for(new i; i<sizeof(Models); i++)
  10. {
  11. precache_model(Models[i])
  12. }
  13. }


de akkor az i betű ugye bár bármi lehet igaz?


Úgy érted ,hogy i helyett a-t használsz vagy az i értékére gondolsz?

Ha az első akkor
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_precache()
  2. {
  3. for(new a; a<sizeof(Models); a++)
  4. {
  5. precache_model(Models[a])
  6. }
  7. }

Ők köszönték meg Vinnice nek ezt a hozzászólást: Gatshow (2013.07.31. 20:17)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model Precache
HozzászólásElküldve: 2013.07.31. 20:16 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.14. 15:20
Hozzászólások: 449
Megköszönt másnak: 80 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Vinnice írta:
Gatshow írta:
Vinnice írta:
Végül jó lett amit én kiírtam.

és Gatshow: http://www.hlmod.hu/viewtopic.php?f=55&t=9140

Igazából: létrehoztunk egy i változót aminek az értéke 0 (new i = 0)

Majd ez a rész addig fut le még az i kisebb a Models tömb (i<sizeof(Models)) tartalmánál, és növeljük az i értékét eggyel. (i++)

És akkor
precache_model(Models[i]) A modellek elérési útját tartalmazza a Models tömb és az "i" úgymond maga a sor. Tehát míg ez érvényes "i<sizeof(Models)" addig minden egyes modelt precachel.
PL :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const Models[][] =
  2. {
  3. "models/knife/knife.mdl",
  4. "models/knife/knife2.mdl"
  5. }
  6.  
  7. public plugin_precache()
  8. {
  9. for(new i; i<sizeof(Models); i++)
  10. {
  11. precache_model(Models[i])
  12. }
  13. }


de akkor az i betű ugye bár bármi lehet igaz?


Úgy érted ,hogy i helyett a-t használsz vagy az értékére gondolsz.

Ha az első akkor
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_precache()
  2. {
  3. for(new a; a<sizeof(Models); a++)
  4. {
  5. precache_model(Models[a])
  6. }
  7.  


igen az a-sra gondoltam köszi

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model Precache
HozzászólásElküldve: 2013.07.31. 20:53 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Lényegtelen a változó neve. Azért szoktunk i-t írni, mert az az `iterator` szó rövidítése. Akár lehetne:
Kód:
new thisisaniterator;
for(thisisaniterator=0;thisisaniterator<max;thisisaniterator++) { }

:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model Precache
HozzászólásElküldve: 2013.07.31. 21:00 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.14. 15:20
Hozzászólások: 449
Megköszönt másnak: 80 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Silent írta:
Lényegtelen a változó neve. Azért szoktunk i-t írni, mert az az `iterator` szó rövidítése. Akár lehetne:
Kód:
new thisisaniterator;
for(thisisaniterator=0;thisisaniterator<max;thisisaniterator++) { }

:D


és mit jelent az `iterator` szó?? :D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model Precache
HozzászólásElküldve: 2013.08.01. 07:44 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
https://translate.google.hu/?hl=hu&tab= ... u/iterator

bejáró a gugli szerint. :D

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole