hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 19:21



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 397 felhasználó van jelen :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 394 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot], Zolika_36az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ultimatesounds .wav
HozzászólásElküldve:2013.07.31. 21:14 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Hali.

Ez így működni fog .wav formátumban és így nem fogja blokkolni a körvégi zenét ami .mp3 formátumú:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4.  
  5. #define PLUGIN_NAME "Ultimate KillStreak Advanced"
  6. #define PLUGIN_VERSION "1.0"
  7. #define PLUGIN_AUTHOR "Dizzy"
  8.  
  9.  
  10. new lastman_mode;
  11. new alone_ann = 0;
  12. new kills[33] = {0,...};
  13. new deaths[33] = {0,...};
  14. new kill[33][24];
  15.  
  16. #define LEVELS 13
  17. #define hsounds 14
  18. #define knsounds 2
  19. #define prpsounds 5
  20. #define maxdbsounds 2
  21. #define TASK_CLEAR_KILL 100
  22.  
  23. new hsenable
  24. new knifeenable
  25. new cvardouble
  26. new rnstartcvar
  27. new killstreaktype
  28.  
  29.  
  30. new levels[13] = {3,4,5,6,7,8,9,10,11,13,15,18,20};
  31.  
  32. new sounds[13][] =
  33. {
  34. "sound/ultimatesound/combowhore01",
  35. "sound/ultimatesound/multikill01",
  36. "sound/ultimatesound/ultrakill01",
  37. "sound/ultimatesound/megakill01",
  38. "sound/ultimatesound/rampage01",
  39. "sound/ultimatesound/killingspree01",
  40. "sound/ultimatesound/ludicrouskill01",
  41. "sound/ultimatesound/monsterkill01",
  42. "sound/ultimatesound/holyshit01",
  43. "sound/ultimatesound/godlike02",
  44. "sound/ultimatesound/combowhore02",
  45. "sound/ultimatesound/combowhore03",
  46. "sound/ultimatesound/combowhore04"
  47. };
  48.  
  49. new messages[13][] =
  50. {
  51. "%s: 1.szint: 3 kill Tripla Kill !!!",
  52. "%s: 2.szint: 4 kill Multi Kill !!!",
  53. "%s: 3.szint: 5 kill Ultra Kill !!!",
  54. "%s: 4 szint: 6 kill Mega Kill !!!",
  55. "%s: 5.szint: 8 kill Tombol !!!",
  56. "%s: 6.szint: 9 kill Gyilkologep !!! ",
  57. "%s: 7.szint: 10 kill Hihetetlen !!!",
  58. "%s: 8.szint: 11 kill Szornyeteg !!!",
  59. "%s: 9.szint: 12 kill Szent szar !!!",
  60. "%s: 10.szint: 13 kill Isteni !!!",
  61. "%s: +11 szint: 15 kill Isten vagy !!!",
  62. "%s: +12 szint: 18 kill Legyozhetetlen !!!",
  63. "%s: +13 szint: 20 kill Kiraly vagy !!!"
  64. };
  65.  
  66. new hslist[hsounds][] =
  67. {
  68. "sound/ultimatesound/headshot01",
  69. "sound/ultimatesound/headshot02",
  70. "sound/ultimatesound/headshot03",
  71. "sound/ultimatesound/headshot04",
  72. "sound/ultimatesound/headshot05",
  73. "sound/ultimatesound/headshot06",
  74. "sound/ultimatesound/headshot07",
  75. "sound/ultimatesound/headshot08",
  76. "sound/ultimatesound/headshot09",
  77. "sound/ultimatesound/headshot10",
  78. "sound/ultimatesound/headshot11",
  79. "sound/ultimatesound/headshot12",
  80. "sound/ultimatesound/headshot13",
  81. "sound/ultimatesound/headshot14"
  82.  
  83. }
  84.  
  85.  
  86. new preplist[prpsounds][]=
  87. {
  88. "sound/ultimatesound/prepare01",
  89. "sound/ultimatesound/prepare02",
  90. "sound/ultimatesound/prepare03",
  91. "sound/ultimatesound/prepare04",
  92. "sound/ultimatesound/prepare05"
  93. }
  94.  
  95.  
  96.  
  97.  
  98.  
  99. new hsmessages[4][]=
  100. {
  101. "%s leszedte %s fejet!!",
  102. "%s hihetetlen fejest adott %s-nak!",
  103. "%s -tol kapott egy gyonyoru HEADSHOT-ot %s",
  104. "%s adott %s -nek egy super headshotot!"
  105. }
  106.  
  107. new knlist[knsounds][]=
  108. {
  109. "sound/ultimatesound/humiliation01",
  110. "sound/ultimatesound/humiliation02"
  111. }
  112.  
  113. new knmessages[3][]=
  114. {
  115. "%s ledofte %s",
  116. "%s felszabdalta a kesevel %s",
  117. "%s lekeselte %s"
  118. }
  119.  
  120.  
  121. new doublelist[maxdbsounds][]=
  122. {
  123. "sound/ultimatesound/doublekill01",
  124. "sound/ultimatesound/doublekill02"
  125. }
  126.  
  127. new messagesnohp[5][]=
  128. {
  129.  
  130. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Szamitunk rad haver el ne baszd!",
  131. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Remelem van nalad eletmento csomag",
  132. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Kinyirtak a csaptarsaid.Sok szerencset!",
  133. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Te vagy az utolso remenyunk!",
  134. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Most egyedul vagy.Jo szorakozast!"
  135. }
  136.  
  137. new messageshp[5][]=
  138. {
  139.  
  140. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Szamitunk rad haver el ne baszd!",
  141. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Remelem van nalad eletmento csomag",
  142. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Kinyirtak a csaptarsaid.Sok szerencset!",
  143. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az utolso remenyunk!",
  144. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Most egyedul vagy.Jo szorakozast!"
  145.  
  146. }
  147.  
  148. is_mode_set(bits) {
  149. new mode[9];
  150. get_cvar_string("ut_killstreak_advanced", mode, 8);
  151. return read_flags(mode) & bits;
  152. }
  153.  
  154. public plugin_init() {
  155. register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
  156. killstreaktype = register_cvar("ut_killstreak_advanced", "3");
  157. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  158. register_event("HLTV","rnstart","a", "1=0", "2=0");
  159. register_event("DeathMsg", "event_death", "a");
  160. hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");
  161. knifeenable = register_cvar("ut_killstreak_knife","1");
  162. cvardouble = register_cvar("ut_doublekill_events","1");
  163. rnstartcvar = register_cvar("ut_roundcout_sounds","1");
  164. register_event("DeathMsg","death_msg","a");
  165. register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw");
  166. register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w");
  167. lastman_mode = register_cvar("lastman_mode","abc")
  168.  
  169. return PLUGIN_CONTINUE;
  170. }
  171.  
  172.  
  173. public event_death(id) {
  174. new killer = read_data(1);
  175. new victim = read_data(2);
  176. new headshot = read_data(3);
  177. new weapon[24], vicname[32], killname[32]
  178. read_data(4,weapon,23)
  179. get_user_name(victim,vicname,31)
  180. get_user_name(killer,killname,31)
  181.  
  182.  
  183.  
  184. if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1)
  185. {
  186. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.25, 0, 2.0, 2.0)
  187. show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killname, vicname)
  188. new i
  189. i = random_num(0,hsounds-1)
  190. client_cmd(0,"wav play %s",hslist[i])
  191. }
  192.  
  193.  
  194. if(weapon[0] == 'k' && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)
  195. {
  196. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.25, 0, 2.0, 2.0)
  197. show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killname, vicname)
  198. new r
  199. r = random_num(0,knsounds-1)
  200. client_cmd(0,"wav play %s",knlist[r])
  201. }
  202.  
  203.  
  204.  
  205.  
  206.  
  207.  
  208. if(kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)
  209. {
  210. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.25, 0, 2.0, 2.0)
  211. show_hudmessage(0,"OMG %s Szep Dupla oles", killname)
  212. kill[killer][0] = 0;
  213. new q
  214. q= random_num(0,maxdbsounds-1)
  215. client_cmd(0,"wav play %s",doublelist[q])
  216. }
  217.  
  218. else
  219. {
  220. kill[killer] = weapon;
  221. set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);
  222. }
  223.  
  224.  
  225.  
  226. kills[killer] += 1;
  227. kills[victim] = 0;
  228. deaths[killer] = 0;
  229. deaths[victim] += 1;
  230.  
  231. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  232. {
  233. if (kills[killer] == levels[i])
  234. {
  235. announce(killer, i);
  236. return PLUGIN_CONTINUE;
  237. }
  238. }
  239.  
  240. return PLUGIN_CONTINUE;
  241. }
  242.  
  243. announce(killer, level)
  244. {
  245.  
  246. new name[33]
  247.  
  248. get_user_name(killer, name, 32);
  249. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), 0.05, 0.65, 0, 3.0, 3.0, 0.01, 0.1, 2);
  250.  
  251. if( (get_pcvar_num(killstreaktype) <= 0 ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)
  252. return PLUGIN_HANDLED;
  253.  
  254.  
  255.  
  256. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)
  257. {
  258. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  259. }
  260.  
  261. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)
  262. {
  263. client_cmd(0, "wav play %s", sounds[level]);
  264. }
  265.  
  266. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)
  267. {
  268. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  269. client_cmd(0, "wav play %s", sounds[level]);
  270. }
  271.  
  272. return PLUGIN_CONTINUE;
  273.  
  274. }
  275.  
  276.  
  277. public reset_hud(id)
  278. {
  279. if (is_mode_set(16)) {
  280. if (kills[id] > levels[0]) {
  281. ColorChat(id, NORMAL,
  282. "* Ugyes vagy haver^3 %d^1 jatekost oltes egymas utan!", kills[id]);
  283. } else if (deaths[id] > 1) {
  284. ColorChat(id, NORMAL,
  285. "* Kapd ossze a mogyorod! Mar^3 %d^1 alkalommal kipurcantal!", deaths[id]);
  286.  
  287. }
  288. }
  289. }
  290.  
  291. public rnstart(id)
  292. {
  293. if(get_pcvar_num(rnstartcvar) == 1)
  294. {
  295. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  296. show_hudmessage(0, "A kor elkezdodot. Sok sikert!")
  297. new q
  298. q = random_num(0,prpsounds-1)
  299. client_cmd(0,"wav play %s",preplist[q])
  300. }
  301. }
  302.  
  303. public client_connect(id) {
  304. kills[id] = 0;
  305. deaths[id] = 0;
  306. }
  307.  
  308. public clear_kill(taskid)
  309. {
  310. new id = taskid-TASK_CLEAR_KILL;
  311. kill[id][0] = 0;
  312. }
  313.  
  314. public roundend_msg(id)
  315.  
  316. alone_ann = 0
  317.  
  318. public death_msg(id)
  319. {
  320.  
  321. new lmmode[8]
  322. get_pcvar_string(lastman_mode,lmmode,8)
  323. new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  324.  
  325. new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  326. get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
  327. get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")
  328.  
  329. if (ict==1&&ite==1)
  330. {
  331. new name1[32], name2[32]
  332. get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  333. get_user_name(players_t[0],name2,32)
  334. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  335.  
  336. if (lmmode_bit & 1)
  337. {
  338. if (lmmode_bit & 2)
  339. {
  340. show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  341. }
  342.  
  343. else
  344. {
  345. show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
  346. }
  347.  
  348. if (lmmode_bit & 4)
  349. {
  350. for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)
  351. if( is_user_connected(i) == 1 )
  352. client_cmd(i,"wav play sound/ultimatesound/maytheforce01")
  353. }
  354. }
  355. }
  356. else
  357. {
  358. if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  359. {
  360. last=players_ct[0]
  361. client_cmd(last,"wav play sound/ultimatesound/oneandonly")
  362.  
  363. }
  364.  
  365. else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  366. {
  367. last=players_t[0]
  368. client_cmd(last,"wav play sound/ultimatesound/oneandonly")
  369. }
  370.  
  371. else
  372. {
  373. return PLUGIN_CONTINUE
  374. }
  375. alone_ann = last
  376. new name[32]
  377. get_user_name(last,name,32)
  378.  
  379. if (lmmode_bit & 1)
  380. {
  381. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  382.  
  383. if (lmmode_bit & 2)
  384. {
  385. show_hudmessage(0, messageshp[ random_num(0,5) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  386. }
  387.  
  388. else
  389. {
  390. show_hudmessage(0, messagesnohp[ random_num(0,5) ],ite ,ict ,name )
  391. }
  392. }
  393.  
  394. }
  395. return PLUGIN_CONTINUE
  396. }
  397. public plugin_precache()
  398. {
  399. precache_sound("ultimatesound/combowhore01.wav")
  400. precache_sound("ultimatesound/multikill01.wav")
  401. precache_sound("ultimatesound/ultrakill01.wav")
  402. precache_sound("ultimatesound/megakill01.wav")
  403. precache_sound("ultimatesound/rampage01.wav")
  404. precache_sound("ultimatesound/killingspree01.wav")
  405. precache_sound("ultimatesound/ludicrouskill01.wav")
  406. precache_sound("ultimatesound/monsterkill01.wav")
  407. precache_sound("ultimatesound/holyshit01.wav")
  408. precache_sound("ultimatesound/godlike02.wav")
  409. precache_sound("ultimatesound/combowhore02.wav")
  410. precache_sound("ultimatesound/headshot01.wav")
  411. precache_sound("ultimatesound/headshot02.wav")
  412. precache_sound("ultimatesound/headshot03.wav")
  413. precache_sound("ultimatesound/headshot04.wav")
  414. precache_sound("ultimatesound/headshot05.wav")
  415. precache_sound("ultimatesound/headshot06.wav")
  416. precache_sound("ultimatesound/headshot07.wav")
  417. precache_sound("ultimatesound/headshot08.wav")
  418. precache_sound("ultimatesound/headshot09.wav")
  419. precache_sound("ultimatesound/headshot10.wav")
  420. precache_sound("ultimatesound/headshot11.wav")
  421. precache_sound("ultimatesound/headshot12.wav")
  422. precache_sound("ultimatesound/headshot13.wav")
  423. precache_sound("ultimatesound/headshot14.wav")
  424. precache_sound("ultimatesound/humiliation01.wav")
  425. precache_sound("ultimatesound/humiliation02.wav")
  426. precache_sound("ultimatesound/prepare01.wav")
  427. precache_sound("ultimatesound/prepare02.wav")
  428. precache_sound("ultimatesound/prepare03.wav")
  429. precache_sound("ultimatesound/prepare04.wav")
  430. precache_sound("ultimatesound/prepare05.wav")
  431. precache_sound("ultimatesound/doublekill01.wav")
  432. precache_sound("ultimatesound/doublekill02.wav")
  433. }


Előre is köszi.

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimatesounds .wav
HozzászólásElküldve:2013.07.31. 21:40 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2013.03.03. 14:21
Hozzászólások:105
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
Nem fogja blokkolni a körvégi zenét mivel az .mp3 Működni is fog

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimatesounds .wav
HozzászólásElküldve:2013.07.31. 22:15 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2013.03.26. 20:20
Hozzászólások:1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
wav play xD

helyette:
spk

és ahol beírtad az elején a hangokat, biggyezd oda, hogy .wav

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimatesounds .wav
HozzászólásElküldve:2013.07.31. 22:22 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
lbalazs96 írta:
Nem fogja blokkolni a körvégi zenét mivel az .mp3 Működni is fog


Látom nem te érted.

ha ez az ultimatesounds igazából mp3 formátumú volt.
És akkor blokkolná a körvégi zenét.

Razzor köszi :D
Ki probálom.

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole