hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.05. 11:55



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 427 felhasználó van jelen :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 424 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [39304 hozzászólás ]  OldalElőző1215721582159216021613931Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2013.09.12. 15:17 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
kiki írta:
Mehet, szeró van, only steam.

Ense hagyom ki :3 Poszok only steam... te nonszthimes vagy ;D

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2013.09.12. 15:17 
Én is jönnék (nem vok ns mint pocok :D)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2013.09.12. 15:28 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
kiki xd


Csatolmányok:
xdxd.png
xdxd.png [17.26KiB |Megtekintve 628 alkalommal ]

_________________
http://www.ebateam.eu/
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2013.09.12. 15:32 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Ja xD

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2013.09.12. 21:52 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott:2013.08.19. 20:04
Hozzászólások:19
Metal, nézd csak mit találtam neked!
Ki találod, hogy mi ez?

Kód:
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using SourcePawn;

namespace Lysis
{
    class Program
    {
        static void DumpMethod(SourcePawnFile file, SourceBuilder source, uint addr)
        {
            MethodParser mp = new MethodParser(file, addr);
            LGraph graph = mp.parse();
            //DebugSpew.DumpGraph(graph.blocks, System.Console.Out);

            NodeBuilder nb = new NodeBuilder(file, graph);
            NodeBlock[] nblocks = nb.buildNodes();

            NodeGraph ngraph = new NodeGraph(file, nblocks);

            // Remove dead phis first.
            NodeAnalysis.RemoveDeadCode(ngraph);
           
            NodeRewriter rewriter = new NodeRewriter(ngraph);
            rewriter.rewrite();

            NodeAnalysis.CollapseArrayReferences(ngraph);

            // Propagate type information.
            ForwardTypePropagation ftypes = new ForwardTypePropagation(ngraph);
            ftypes.propagate();

            BackwardTypePropagation btypes = new BackwardTypePropagation(ngraph);
            btypes.propagate();

            // We're not fixpoint, so just iterate again.
            ftypes.propagate();
            btypes.propagate();

            // Try this again now that we have type information.
            NodeAnalysis.CollapseArrayReferences(ngraph);

            ftypes.propagate();
            btypes.propagate();

            // Coalesce x[y] = x[y] + 5 into x[y] += 5
            NodeAnalysis.CoalesceLoadStores(ngraph);

            // After this, it is not legal to run type analysis again, because
            // arguments expecting references may have been rewritten to take
            // constants, for pretty-printing.
            NodeAnalysis.AnalyzeHeapUsage(ngraph);

            // Do another DCE pass, this time, without guards.
            NodeAnalysis.RemoveGuards(ngraph);
            NodeAnalysis.RemoveDeadCode(ngraph);

            NodeRenamer renamer = new NodeRenamer(ngraph);
            renamer.rename();

            // Do a pass to coalesce declaration+stores.
            NodeAnalysis.CoalesceLoadsAndDeclarations(ngraph);

            // Simplify conditional expressions.
            // BlockAnalysis.NormalizeConditionals(ngraph);
            var sb = new SourceStructureBuilder(ngraph);
            var structure = sb.build();

            source.write(structure);

            //System.Console.In.Read();
            //System.Console.In.Read();
        }

        static Function FunctionByName(SourcePawnFile file, string name)
        {
            for (int i = 0; i < file.functions.Length; i++)
            {
                if (file.functions[i].name == name)
                    return file.functions[i];
            }
            return null;
        }

        static void Main(string[] args)
        {
            if (args.Length < 1)
            {
                System.Console.Error.Write("usage: <file.smx> or <file.amxx>");
                return;
            }
           
            string path = args[0];
            PawnFile file = PawnFile.FromFile(path);
           
            SourceBuilder source = new SourceBuilder(file, System.Console.Out);
            source.writeGlobals();

            for (int i = 0; i < file.functions.Length; i++)
            {
                Function fun = file.functions[i];
//#if
                try
                {
                    DumpMethod((SourcePawnFile)file, source, fun.address);
                    System.Console.WriteLine("");
                }
                catch (Exception e)
                {
                    System.Console.WriteLine("");
                    System.Console.WriteLine("/* ERROR! " + e.Message + " */");
                    System.Console.WriteLine(" function \"" + fun.name + "\" (number " + i + ")");
                    source = new SourceBuilder((SourcePawnFile)file, System.Console.Out);
                }
//#endif
            }
        }
    }
}


Itt egy másik rész is belőle:
Kód:
using System;
using System.IO;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Diagnostics;

namespace Lysis
{
    public class Public
    {
        private uint address_;
        private string name_;

        public Public(string name, uint address)
        {
            name_ = name;
            address_ = address;
        }

        public string name
        {
            get { return name_; }
        }
        public uint address
        {
            get { return address_; }
        }
    }

   public abstract class PawnFile
   {
        protected Function[] functions_;
        protected Public[] publics_;
        protected Variable[] globals_;

        public static PawnFile FromFile(string path)
        {
            FileStream fs = File.Open(path, FileMode.Open, FileAccess.Read, FileShare.Read);
            List<byte> bytes = new List<byte>();
            int b;
            while ((b = fs.ReadByte()) >= 0)
                bytes.Add((byte)b);
            byte[] vec = bytes.ToArray();
            uint magic = BitConverter.ToUInt32(vec, 0);
            if (magic == SourcePawn.SourcePawnFile.MAGIC)
                return new SourcePawn.SourcePawnFile(vec);
            if (magic == AMXModX.AMXModXFile.MAGIC2)
                return new AMXModX.AMXModXFile(vec);
            throw new Exception("not a .amxx or .smx file!");
        }
       
        public abstract string stringFromData(int address);
        public abstract float floatFromData(int address);
        public abstract int int32FromData(int address);

        public Function lookupFunction(uint pc)
        {
            for (int i = 0; i < functions_.Length; i++)
            {
                Function f = functions_[i];
                if (pc >= f.codeStart && pc < f.codeEnd)
                    return f;
            }
            return null;
        }
        public Public lookupPublic(string name)
        {
            for (int i = 0; i < publics_.Length; i++)
            {
                if (publics_[i].name == name)
                    return publics_[i];
            }
            return null;
        }

        public Public lookupPublic(uint addr)
        {
            for (int i = 0; i < publics_.Length; i++)
            {
                if (publics_[i].address == addr)
                    return publics_[i];
            }
            return null;
        }
       
        public Function[] functions
        {
            get { return functions_; }
        }
        public Public[] publics
        {
            get { return publics_; }
        }
        public Variable[] globals
        {
            get { return globals_; }
        }
        public abstract byte[] DAT
        {
            get;
        }
   }
}


_________________
Bence98007 standing by.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2013.09.12. 21:57 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2012.10.09. 13:48
Hozzászólások:1439
Megköszönték neki: 174 alkalommal
RaZzoR [UJRA :D] írta:
Igen Beep, velem meg pocok-kal játszottál tegnap :D

Juhé :D
Legalább bemutattam, hogy nem tudok játszani :P

_________________
Minden jót! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2013.09.13. 07:39 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.11.17. 15:48
Hozzászólások:1904
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 54 alkalommal
BeepBeep írta:
RaZzoR [UJRA :D] írta:
Igen Beep, velem meg pocok-kal játszottál tegnap :D

Juhé :D
Legalább bemutattam, hogy nem tudok játszani :P

Azeert kaptam shotival hs t :$ :D :lol:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2013.09.13. 09:50 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
Silent írta:
Ja xD

Kép


hm jó szervernek tűnik... megyek gyalázok rajta kicsit :twisted:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2013.09.13. 15:50 
Hali nép :D

Hogy telt ma a napotok? Nekem jól


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2013.09.13. 16:39 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
RaZzoR [UJRA :D] írta:
Hali nép :D

Hogy telt ma a napotok? Nekem jól

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [39304 hozzászólás ]  OldalElőző1215721582159216021613931Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole