hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 11:26



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 358 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 356 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [19 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: csaj admin modell hiba
HozzászólásElküldve:2011.11.18. 15:46 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
sziasztok
van egy kis gondom a csaj admin modelljeimmel
itt is van:

Kép

Miért van az hogy nem tart semmit a kezében?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csaj admin modell hiba
HozzászólásElküldve:2011.11.18. 19:54 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
PLS help aki ért hozzá


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csaj admin modell hiba
HozzászólásElküldve:2011.11.18. 20:17 
Mesterlövész-játékot-utánzod? :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csaj admin modell hiba
HozzászólásElküldve:2011.11.18. 20:24 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
nem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csaj admin modell hiba
HozzászólásElküldve:2011.11.19. 20:30 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Akkor ilyen a model, bár az is lehet, hogy strip_weapon adtál neki.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csaj admin modell hiba
HozzászólásElküldve:2011.11.19. 20:38 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
az mi metal?
bővebben kifejtenéd?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csaj admin modell hiba
HozzászólásElküldve:2011.11.19. 21:19 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
itt a probléma:
Kép

Kód:
// gives a player a weapon efficiently
stock ham_give_weapon(id,weapon[])
{
    if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;

    new wEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,engfunc(EngFunc_AllocString,weapon));
    if(!pev_valid(wEnt)) return 0;

    set_pev(wEnt,pev_spawnflags,SF_NORESPAWN);
    dllfunc(DLLFunc_Spawn,wEnt);
   
    if(!ExecuteHamB(Ham_AddPlayerItem,id,wEnt))
    {
        if(pev_valid(wEnt)) set_pev(wEnt,pev_flags,pev(wEnt,pev_flags) | FL_KILLME);
        return 0;
    }

    ExecuteHamB(Ham_Item_AttachToPlayer,wEnt,id)
    return 1;
}
 
// takes a weapon from a player efficiently
stock ham_strip_weapon(id,weapon[])
{
    if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;

    new wId = get_weaponid(weapon);
    if(!wId) return 0;

    new wEnt;
    while((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname",weapon)) && pev(wEnt,pev_owner) != id) {}
    if(!wEnt) return 0;

    if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);

    if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)) return 0;
    ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);

    set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId));

    // this block should be used for Counter-Strike:
    /*if(wId == CSW_C4)
    {
        cs_set_user_plant(id,0,0);
        cs_set_user_bpammo(id,CSW_C4,0);
    }
    else if(wId == CSW_SMOKEGRENADE || wId == CSW_FLASHBANG || wId == CSW_HEGRENADE)
        cs_set_user_bpammo(id,wId,0);*/

    return 1;
}


Kód:
stock ham_strip_user_weapon(id, iCswId, iSlot = 0, bool:bSwitchIfActive = true) 
{
    new iWeapon
    if( !iSlot )
    {
        static const iWeaponsSlots[] = {
            -1,
            2, //CSW_P228
            -1,
            1, //CSW_SCOUT
            4, //CSW_HEGRENADE
            1, //CSW_XM1014
            5, //CSW_C4
            1, //CSW_MAC10
            1, //CSW_AUG
            4, //CSW_SMOKEGRENADE
            2, //CSW_ELITE
            2, //CSW_FIVESEVEN
            1, //CSW_UMP45
            1, //CSW_SG550
            1, //CSW_GALIL
            1, //CSW_FAMAS
            2, //CSW_USP
            2, //CSW_GLOCK18
            1, //CSW_AWP
            1, //CSW_MP5NAVY
            1, //CSW_M249
            1, //CSW_M3
            1, //CSW_M4A1
            1, //CSW_TMP
            1, //CSW_G3SG1
            4, //CSW_FLASHBANG
            2, //CSW_DEAGLE
            1, //CSW_SG552
            1, //CSW_AK47
            3, //CSW_KNIFE
            1 //CSW_P90
        }
        iSlot = iWeaponsSlots[iCswId]
    }

    const XTRA_OFS_PLAYER = 5
    const m_rgpPlayerItems_Slot0 = 367

    iWeapon = get_pdata_cbase(id, m_rgpPlayerItems_Slot0 + iSlot, XTRA_OFS_PLAYER)

    const XTRA_OFS_WEAPON = 4
    const m_pNext = 42
    const m_iId = 43

    while( iWeapon > 0 )
    {
        if( get_pdata_int(iWeapon, m_iId, XTRA_OFS_WEAPON) == iCswId )
        {
            break
        }
        iWeapon = get_pdata_cbase(iWeapon, m_pNext, XTRA_OFS_WEAPON)
    }

    if( iWeapon > 0 )
    {
        const m_pActiveItem = 373
        if( bSwitchIfActive && get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem, XTRA_OFS_PLAYER) == iWeapon )
        {
            ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, iWeapon)
        }

        if( ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, iWeapon) )
        {
            user_has_weapon(id, iCswId, 0)
            ExecuteHamB(Ham_Item_Kill, iWeapon)
            return 1
        }
    }

    return 0



Kód:
public plugin_init() {
  register_plugin("strip", "1.0", "FD GOD")
}

public strip_weapon(id, weaponid){
 if ((weaponid < 1) || (weaponid == 2) || (weaponid > 30) || (wepon_mod_initializated == 1)) return 0;
 new wEnt;
 while ((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname",weapons_name[weaponid])) && pev(wEnt,pev_owner) != id ) {}
 if(!wEnt) return 0;

 new c, a
 if (get_user_weapon(id, c, a) == weaponid) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt)

 if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)) return 0;

 ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);

 set_pev(id, pev_weapons, pev(id,pev_weapons) & ~(1<<weaponid));
 return 1;
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csaj admin modell hiba
HozzászólásElküldve:2011.11.19. 23:11 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
A stip weaponnal el tudod venni tőle a fegyverelket, ergo nincs mit fognia. Ha meg van nmála fegyver, de nem látszik, akkor model hiba.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csaj admin modell hiba
HozzászólásElküldve:2011.11.19. 23:28 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott:2009.11.17. 19:57
Hozzászólások:752
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Csalsz? -.-"
csak nekem tűnt fel, hogy a playermodel körül nincs füst?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csaj admin modell hiba
HozzászólásElküldve:2011.11.20. 10:13 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Ma már mindenk kis pöcsös csal... nemtom miért vagy meglepve :)
Ezért van az a mondás allieden: No Steam No support.
(Itt is be lehetne vezetni ^^)

Silverss írta:
Csalsz? -.-"
csak nekem tűnt fel, hogy a playermodel körül nincs füst?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [19 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole