hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.21. 00:30



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 374 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 374 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználóaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [19 hozzászólás ]  OldalElőző12
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: respawn kérésre
HozzászólásElküldve:2011.11.26. 17:15 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Respawn"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Kiki33"

#define UJRA_IDO 3 //Itt beállítjuk az ujra éledési időt!

new Delay[33]
new mycvar
new gEfekt

public plugin_init() {
   
       register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
       RegisterHam(Ham_Killed,"player","Forward_PlayerKilled",1)
      RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1) 
       register_event("TeamInfo", "join_team", "a")
       mycvar = register_cvar("amx_respawn", "1")
      gEfekt = register_cvar( "amx_efekt_tipus", "1" );
   
   return PLUGIN_CONTINUE
}

public join_team()
{
    new iVictimID = read_data(1)
    static user_team[32]
   
    read_data(2, user_team, 31)
   
    if(!is_user_connected(iVictimID))
        return PLUGIN_CONTINUE
   
    switch(user_team[0])
    {
        case 'C': set_task(1.0,"Countdown",iVictimID);
        case 'T': set_task(1.0,"Countdown",iVictimID)
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public Forward_PlayerKilled(id)
{
    if(rendes_csapat(id) && is_user_connected(id) && get_pcvar_num(mycvar))
    {
        Delay[id] = UJRA_IDO
       
        Countdown(id)
    }
}

public Countdown(id)
{
    if(is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE
       
    if(rendes_csapat(id))
       
    if(Delay[id] > 0)
    {
        set_hudmessage(000, 255, 000, -1.0, 0.30, 0, 0.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
        show_hudmessage(id, "Ujra eledsz %d masodperc mulva...", Delay[id])
       
        Delay[id]--
       
        set_task(1.0, "Countdown",id)
    }
    else
        ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn,id)


    return PLUGIN_CONTINUE
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id, iPlayer)
{
        if (is_user_alive(iPlayer)) {
      if( get_pcvar_num( gEfekt ) == 1 )
         {
            give_item(id, "weapon_knife");
            set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,255,kRenderNormal,25);
            set_task(2.0, "leszedes", id);
         }
        }


public leszedes( id )
{
   set_user_rendering( id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 16 );
}

rendes_csapat(id)
{
   // Itt fixáljuk az esetleges bugokat!
   new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
   return (team == CS_TEAM_T || team == CS_TEAM_CT);
}



elvileg szines lessz , teszteld le, privibe jöhet ip kiváncsi vagyok rá énis:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: respawn kérésre
HozzászólásElküldve:2011.11.26. 17:21 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2011.08.02. 14:18
Hozzászólások:159
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Ip a bemutatoterembe just knife kiki neven legyel fent pls :D beraktam mappot váltok :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: respawn kérésre
HozzászólásElküldve:2011.11.26. 17:33 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2011.08.02. 14:18
Hozzászólások:159
Megköszönték neki: 1 alkalommal
van 2 kerdés
1. megtudod ugy csinalni hogy cvarral ki be tudjam kapcsolni a respawnt amugy kossz :)
2. belehet ebbe raknia sanksoundhoz ami eddig korvegi zene volt ?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: respawn kérésre
HozzászólásElküldve:2011.11.26. 17:35 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Respawn"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Kiki33"

#define UJRA_IDO 3 //Itt beállítjuk az ujra éledési időt!

new Delay[33]
new mycvar
new gEfekt

public plugin_init() {
   
       register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
       RegisterHam(Ham_Killed,"player","Forward_PlayerKilled",1)
      RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1) 
       register_event("TeamInfo", "join_team", "a")
       mycvar = register_cvar("amx_respawn", "1")
      gEfekt = register_cvar( "amx_efekt_tipus", "1" );
   
   return PLUGIN_CONTINUE
}

public join_team()
{
    new iVictimID = read_data(1)
    static user_team[32]
   
    read_data(2, user_team, 31)
   
    if(!is_user_connected(iVictimID))
        return PLUGIN_CONTINUE
   
    switch(user_team[0])
    {
        case 'C': set_task(1.0,"Countdown",iVictimID);
        case 'T': set_task(1.0,"Countdown",iVictimID)
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public Forward_PlayerKilled(id)
{
    if(rendes_csapat(id) && is_user_connected(id) && get_pcvar_num(mycvar))
    {
        Delay[id] = UJRA_IDO
       
        Countdown(id)
    }
}

public Countdown(id)
{
    if(is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE
       
    if(rendes_csapat(id))
       
    if(Delay[id] > 0)
    {
        set_hudmessage(000, 255, 000, -1.0, 0.30, 0, 0.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
        show_hudmessage(id, "Ujra eledsz %d masodperc mulva...", Delay[id])
       
        Delay[id]--
       
        set_task(1.0, "Countdown",id)
    }
    else
        ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn,id)


    return PLUGIN_CONTINUE
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id, iPlayer)
{
        if (is_user_alive(iPlayer)) {
      if( get_pcvar_num( gEfekt ) == 1 )
         {
            give_item(id, "weapon_knife");
            set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,255,kRenderNormal,25);
            set_task(5.0, "leszedes", id);
         }
        }


public leszedes( id )
{
   set_user_rendering( id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 16 );
}

rendes_csapat(id)
{
   // Itt fixáljuk az esetleges bugokat!
   new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
   return (team == CS_TEAM_T || team == CS_TEAM_CT);
}


Na akkor így nézd meg:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: respawn kérésre
HozzászólásElküldve:2011.11.26. 17:36 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
1; Raktam bele alap cvart amx_respawn 1 //1be 0ki

Belehet rakni gondolom


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: respawn kérésre
HozzászólásElküldve:2011.11.26. 17:51 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2011.08.02. 14:18
Hozzászólások:159
Megköszönték neki: 1 alkalommal
nem jo ismeretlen parancs :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: respawn kérésre
HozzászólásElküldve:2011.11.26. 17:56 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Márpedig ha beírod amxx.cfgbe hogy 0 akkor nemfog menni :mrgreen:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: respawn kérésre
HozzászólásElküldve:2011.11.26. 17:59 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2011.08.02. 14:18
Hozzászólások:159
Megköszönték neki: 1 alkalommal
ja azt hittem consolba :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: respawn kérésre
HozzászólásElküldve:2011.11.26. 18:00 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Ja ugyis lehet! amx_cvar amx_respawn "0"

:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [19 hozzászólás ]  OldalElőző12


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole