hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 11:28



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 356 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 354 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [29 hozzászólás ]  OldalElőző123
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Jail escepe
HozzászólásElküldve:2011.12.01. 14:18 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
{
{ 3610, 1053, -2317 },
{ 3612, 629, -2317 },
{ 3403, 1079, -2273 },
{ 3081, 1091, -2317 },
{ 3391, 641, -2317 },
{ 3056, 578, -2317 },
{ 3116, 285, -2275 },
{ 3343, 245, -2317 }
};

Ilyet amilyen van a surf shopba hogy lehet venni márióba teleportot és hogy hova teleportolja na olyat :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jail escepe
HozzászólásElküldve:2011.12.01. 14:24 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
virtualcfg írta:
És ilyen pontot hogyan lehet készíteni ??



Nem vágom miért kérdezel más topicába, de nemtudom hogy lehet kordinátát lementeni, hagyományos módón teleport menüből:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jail escepe
HozzászólásElküldve:2011.12.01. 20:00 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
virtualcfg írta:
{
{ 3610, 1053, -2317 },
{ 3612, 629, -2317 },
{ 3403, 1079, -2273 },
{ 3081, 1091, -2317 },
{ 3391, 641, -2317 },
{ 3056, 578, -2317 },
{ 3116, 285, -2275 },
{ 3343, 245, -2317 }
};

Ilyet amilyen van a surf shopba hogy lehet venni márióba teleportot és hogy hova teleportolja na olyat :D


1,Ilyen kordinatakat letrehozhatsz a csdm-be levo spawn pont keszitovel :Daszhiszem
2,www.google.hu
3,Metal <---O biztos tudja


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jail escepe
HozzászólásElküldve:2011.12.01. 20:02 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Talán megy.(Lényeg: létrehozhatsz minden pályára kordinátákat, amit configs/teleportmentes/ mappába ment.Ez csak elmenti, a lekérdezés nincs benne)
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Teleport"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "asdad"

new filename[256];

public plugin_init()
{
   new confFolder[32];
   get_mapname(filename, 255);
   get_configsdir(confFolder, 31);
   format(filename, 255, "%s/teleportmentes/%s.coord", confFolder, filename);
   set_task(3.0, "loadtele");
   
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
   register_concmd("amx_jbteleport", "tryCreatetele", ADMIN_RCON);
}

public tryCreatetele(id, level, cid)
{
   if(!cmd_access(id, level, cid, 1))
      return FMRES_IGNORED;
   createtele(id);
   return FMRES_HANDLED;
}

public loadtele()
   createtele(0);

public createtele(id)
{
   new Float:origin[3], Float:angles[3];
   if(id > 0)
   {
      new filepointer = fopen(filename, "w+");
      if(filepointer)
      {
         fprintf(filepointer, "%f^n%f^n%f^n%f^n%f^n%f", origin[0], origin[1], origin[2], angles[0], angles[1], angles[2]);
         fclose(filepointer);
         client_print(id, print_chat, "Kordinatak mentve");
      }
   }
   
   return FMRES_HANDLED;
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jail escepe
HozzászólásElküldve:2011.12.01. 21:58 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Filepointer :D
Aranyos elnevezés.

kockánál elég 2 pontot megadni, hogy miért, azt találjátok ki :) (A helyes megfejtést beküldők között csokit sorsolunk ki)

És igen: 3 szám az egy pont a 3Ds koorináta rendszerben, szal akkor most mi a pontos probléma? N-dimenziós kockát akartok vagy mi?



IrOn123 írta:
Talán megy.(Lényeg: létrehozhatsz minden pályára kordinátákat, amit configs/teleportmentes/ mappába ment.Ez csak elmenti, a lekérdezés nincs benne)
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Teleport"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "asdad"

new filename[256];

public plugin_init()
{
   new confFolder[32];
   get_mapname(filename, 255);
   get_configsdir(confFolder, 31);
   format(filename, 255, "%s/teleportmentes/%s.coord", confFolder, filename);
   set_task(3.0, "loadtele");
   
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
   register_concmd("amx_jbteleport", "tryCreatetele", ADMIN_RCON);
}

public tryCreatetele(id, level, cid)
{
   if(!cmd_access(id, level, cid, 1))
      return FMRES_IGNORED;
   createtele(id);
   return FMRES_HANDLED;
}

public loadtele()
   createtele(0);

public createtele(id)
{
   new Float:origin[3], Float:angles[3];
   if(id > 0)
   {
      new filepointer = fopen(filename, "w+");
      if(filepointer)
      {
         fprintf(filepointer, "%f^n%f^n%f^n%f^n%f^n%f", origin[0], origin[1], origin[2], angles[0], angles[1], angles[2]);
         fclose(filepointer);
         client_print(id, print_chat, "Kordinatak mentve");
      }
   }
   
   return FMRES_HANDLED;
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jail escepe
HozzászólásElküldve:2011.12.01. 22:10 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
Metal írta:
Filepointer :D
Aranyos elnevezés.

kockánál elég 2 pontot megadni, hogy miért, azt találjátok ki :) (A helyes megfejtést beküldők között csokit sorsolunk ki)

És igen: 3 szám az egy pont a 3Ds koorináta rendszerben, szal akkor most mi a pontos probléma? N-dimenziós kockát akartok vagy mi?



IrOn123 írta:
Talán megy.(Lényeg: létrehozhatsz minden pályára kordinátákat, amit configs/teleportmentes/ mappába ment.Ez csak elmenti, a lekérdezés nincs benne)
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Teleport"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "asdad"

new filename[256];

public plugin_init()
{
   new confFolder[32];
   get_mapname(filename, 255);
   get_configsdir(confFolder, 31);
   format(filename, 255, "%s/teleportmentes/%s.coord", confFolder, filename);
   set_task(3.0, "loadtele");
   
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
   register_concmd("amx_jbteleport", "tryCreatetele", ADMIN_RCON);
}

public tryCreatetele(id, level, cid)
{
   if(!cmd_access(id, level, cid, 1))
      return FMRES_IGNORED;
   createtele(id);
   return FMRES_HANDLED;
}

public loadtele()
   createtele(0);

public createtele(id)
{
   new Float:origin[3], Float:angles[3];
   if(id > 0)
   {
      new filepointer = fopen(filename, "w+");
      if(filepointer)
      {
         fprintf(filepointer, "%f^n%f^n%f^n%f^n%f^n%f", origin[0], origin[1], origin[2], angles[0], angles[1], angles[2]);
         fclose(filepointer);
         client_print(id, print_chat, "Kordinatak mentve");
      }
   }
   
   return FMRES_HANDLED;
}


Metal te mindig ujat mondasz:D
Egyebkent milyen csoki?:D Lehetoleg milka legyen xd


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jail escepe
HozzászólásElküldve:2011.12.02. 07:08 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Off: Amúgy a név nem escape akart lenni?:O


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jail escepe
HozzászólásElküldve:2011.12.02. 18:16 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2011.07.06. 22:19
Hozzászólások:254
Megköszönték neki: 1 alkalommal
pszt nem tudják :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jail escepe
HozzászólásElküldve:2011.12.02. 18:38 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
KiSlAgUnA írta:
pszt nem tudják :D

tese :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [29 hozzászólás ]  OldalElőző123


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole