hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 11:22



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 353 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 351 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Help me :)
HozzászólásElküldve:2011.12.03. 16:48 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2011.08.02. 14:18
Hozzászólások:159
Megköszönték neki: 1 alkalommal
EZMIEZ EDDIG SOHA NEM IRTA :)
Kód:
  Adding alias"CMBaseMonster *"
                Parsing folder "VectorPointer"
                Adding alias"Vector *"
                Parsing folder "CBaseEntity"
                Adding alias"CBaseEntity *"
                Parsing folder "CGameRules"
                Adding alias"CGameRules *"

        Parsing type aliases ended.

Orpheu configuration ended.
scandir failed:/servers/members/meszes/server1/./valve/SAVE
scandir failed:/servers/members/meszes/server1/./platform/SAVE
Server logging data to console.
L 12/03/2011 - 16:45:39: -------- Mapchange to 35hp_2 --------

Orpheu functions search started.

        Parsing functions started.
                Parsing file "EndRoundMessage" started
                                Argument type "char *" validated
                                Argument type "int" validated
                                Searching for name "EndRoundMessage__FPCci"... FOUND
                Parsing file "EndRoundMessage" ended
                Parsing file "InstallGameRules" started
                                Return type "CHalfLifeMultiplay *" validated
                                Searching for name "InstallGameRules__Fv"... FOUND
                Parsing file "InstallGameRules" ended
                Parsing file "SV_ConnectClient" started
                                Searching for name "SV_ConnectClient"... FOUND
                Parsing file "SV_ConnectClient" ended
                Parsing file "VectorScale" started
                                Argument type "Vector &" validated
                                Argument type "float" validated
                                Argument type "Vector &" validated
                Parsing file "VectorScale" ended
                Parsing folder "CHalfLifeMultiplay" started
                        Parsing file "CheckWinConditions" started
                                Return type "bool" validated
                                Searching for name "CheckWinConditions__18CHalfLifeMultiplay"... FOUND
                        Parsing file "CheckWinConditions" ended
                        Parsing file "CheckMapConditions" started
                                Return type "bool" validated
                                Searching for name "CheckMapConditions__18CHalfLifeMultiplay"... FOUND
                        Parsing file "CheckMapConditions" ended
                        Parsing file "UpdateTeamScores" started
                                Searching for name "UpdateTeamScores__18CHalfLifeMultiplay"... FOUND
                        Parsing file "UpdateTeamScores" ended
                        Parsing file "HasRoundTimeExpired" started
                                Return type "bool" validated
                                Searching for name "HasRoundTimeExpired__18CHalfLifeMultiplay"... FOUND
                        Parsing file "HasRoundTimeExpired" ended
                Parsing folder "CHalfLifeMultiplay" ended
                Parsing folder "CBasePlayer" started
                        Parsing file "PlayerUse" started
                        Parsing file "PlayerUse" ended
                Parsing folder "CBasePlayer" ended
        Parsing functions ended.

Orpheu functions search ended.

Orpheu virtual functions search started.

        Parsing virtual functions started.
        Parsing virtual functions ended.

Orpheu virtual functions search ended.

Orpheu memory structures search started.

        Parsing memory structures started.
                Parsing memory file "patchRemoveRoundTimeCheck"
                        Processing memory structure "roundTimeCheck"
                        Processing memory structure "roundTimeCheck|dummy"
                                Added memory search structure "roundTimeCheck|dummy"
                Parsing memory file "CGameRulesOffsets"
                        Processing memory structure "m_fTeamCount"
                                Added memory search structure "m_fTeamCount"
                        Processing memory structure "m_fRoundCount"
                                Added memory search structure "m_fRoundCount"
                        Processing memory structure "m_iRoundTimeSecs"
                                Added memory search structure "m_iRoundTimeSecs"
                        Processing memory structure "m_iAccountTerrorist"
                                Added memory search structure "m_iAccountTerrorist"
                        Processing memory structure "m_iAccountCT"
                                Added memory search structure "m_iAccountCT"
                        Processing memory structure "m_iNumSpawnableTerrorist"
                                Added memory search structure "m_iNumSpawnableTerrorist"
                        Processing memory structure "m_iNumSpawnableCT"
                                Added memory search structure "m_iNumSpawnableCT"
                        Processing memory structure "m_iHostagesRescued"
                                Added memory search structure "m_iHostagesRescued"
                        Processing memory structure "m_iRoundWinStatus"
                                Added memory search structure "m_iRoundWinStatus"
                        Processing memory structure "m_iNumCTWins"
                                Added memory search structure "m_iNumCTWins"
                        Processing memory structure "m_iNumTerroristWins"
                                Added memory search structure "m_iNumTerroristWins"
                        Processing memory structure "m_bTargetBombed"
       


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Help me :)
HozzászólásElküldve:2011.12.03. 17:02 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Amúgy neked van szükséged oprheu modulra?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Help me :)
HozzászólásElküldve:2011.12.03. 17:24 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2011.08.02. 14:18
Hozzászólások:159
Megköszönték neki: 1 alkalommal
csak a ctf mod miatt volt de már nem használom :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Help me :)
HozzászólásElküldve:2011.12.03. 17:32 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Akkor kiszedheted:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole