hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 11:14



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 340 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 339 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Skinek
HozzászólásElküldve:2011.12.03. 19:48 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2011.11.17. 12:06
Hozzászólások:83
Kellene nekem egy Kis segitcség Skinek témakörben!!

- van egy hoember skiem ami egy plugin hoz tartozott és én azt szeretném berakni mikor levan rakva a bomba HELP!!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skinek
HozzászólásElküldve:2011.12.03. 19:50 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Van ilyen plugin, ami lecseréli a bomba modelljét, winter cuccba benne van itt a link:

http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=712717


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skinek
HozzászólásElküldve:2011.12.03. 19:52 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2011.11.17. 12:06
Hozzászólások:83
kiki írta:
Van ilyen plugin, ami lecseréli a bomba modelljét, winter cuccba benne van itt a link:

http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=712717


kösszi ma gyors választ de ebbe asszem bentvan az amikor non trap ba megyek és hallani a hó ropogását :/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skinek
HozzászólásElküldve:2011.12.03. 19:55 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>


#define PLUGIN "Winter Environment"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Alka"

new const g_szBombModels[][] = {
   
   "models/ch-m/frost_man.mdl" //Modelledre átirod
};

public plugin_init() {
   
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
   register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
}

public plugin_precache()
{
   
   new i;
   for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
      precache_model(g_szBombModels[i]);
}

public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
{
   if(!pev_valid(ent))
      return FMRES_IGNORED;
   
   if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
   {
      engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels);
     
      return FMRES_SUPERCEDE;
   }
   return FMRES_IGNORED;
}

talán megy, amit kiki írt abból lett kiszedve:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skinek
HozzászólásElküldve:2011.12.03. 20:00 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2011.11.17. 12:06
Hozzászólások:83
IrOn123 írta:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>


#define PLUGIN "Winter Environment"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Alka"

new const g_szBombModels[][] = {
   
   "models/ch-m/frost_man.mdl" //Modelledre átirod
};

public plugin_init() {
   
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
   register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
}

public plugin_precache()
{
   
   new i;
   for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
      precache_model(g_szBombModels[i]);
}

public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
{
   if(!pev_valid(ent))
      return FMRES_IGNORED;
   
   if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
   {
      engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels);
     
      return FMRES_SUPERCEDE;
   }
   return FMRES_IGNORED;
}

talán megy, amit kiki írt abból lett kiszedve:D



igen nekem már megcsinálták de ugyan ugy bentvolt :/ v. leált töle a szerver és most csk ezt kell sma ból amxx be irni ?:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skinek
HozzászólásElküldve:2011.12.03. 20:10 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
fricsi írta:
IrOn123 írta:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>


#define PLUGIN "Winter Environment"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Alka"

new const g_szBombModels[][] = {
   
   "models/ch-m/frost_man.mdl" //Modelledre átirod
};

public plugin_init() {
   
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
   register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
}

public plugin_precache()
{
   
   new i;
   for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
      precache_model(g_szBombModels[i]);
}

public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
{
   if(!pev_valid(ent))
      return FMRES_IGNORED;
   
   if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
   {
      engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels);
     
      return FMRES_SUPERCEDE;
   }
   return FMRES_IGNORED;
}

talán megy, amit kiki írt abból lett kiszedve:D



igen nekem már megcsinálták de ugyan ugy bentvolt :/ v. leált töle a szerver és most csk ezt kell sma ból amxx be irni ?:D

aha


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skinek
HozzászólásElküldve:2011.12.03. 20:14 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2011.11.17. 12:06
Hozzászólások:83
IrOn123 írta:
fricsi írta:
IrOn123 írta:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>


#define PLUGIN "Winter Environment"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Alka"

new const g_szBombModels[][] = {
   
   "models/ch-m/frost_man.mdl" //Modelledre átirod
};

public plugin_init() {
   
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
   register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
}

public plugin_precache()
{
   
   new i;
   for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
      precache_model(g_szBombModels[i]);
}

public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
{
   if(!pev_valid(ent))
      return FMRES_IGNORED;
   
   if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
   {
      engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels);
     
      return FMRES_SUPERCEDE;
   }
   return FMRES_IGNORED;
}

talán megy, amit kiki írt abból lett kiszedve:D



igen nekem már megcsinálták de ugyan ugy bentvolt :/ v. leált töle a szerver és most csk ezt kell sma ból amxx be irni ?:D

aha



Kód:
 "models/ch-m/frost_man.mdl" //Modelledre átirod
ez maradjon igy ?:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skinek
HozzászólásElküldve:2011.12.03. 20:25 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
hát ha ez a modelled van, akkor maradjon, ha máshol van az elérési útja, átirod


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 34 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole