hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.15. 21:53



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 363 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 362 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: HUD + FegyverHUD
HozzászólásElküldve:2024.07.31. 16:13 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2020.06.14. 17:59
Hozzászólások:418
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni abban hogy mitől van az hogy a sima hud + fegyverhud felváltva külön villognak?
  1. }
  2. public AutoCheck()
  3. {
  4. new p[32],n;
  5. get_players(p,n,"ch");
  6. for(new i=0;i<n;i++)
  7. {
  8. new id = p[i];
  9. if(g_Hud[id])
  10. {
  11.     InfoHud(id);
  12. }
  13. }
  14. }
  15. public InfoHud(id)
  16. {
  17.     new Target = pev(id, pev_iuser1) == 4 ? pev(id, pev_iuser2) : id;
  18.    
  19.     if(is_user_alive(id))
  20.     {
  21.                 new iMasodperc, iPerc, iOra, Nev[32];
  22.                 get_user_name(id, Nev, 31);
  23.                 iMasodperc = g_Masodpercek[id] + get_user_time(id);
  24.                 iPerc = iMasodperc / 60;
  25.                 iOra = iPerc / 60;
  26.                 iMasodperc = iMasodperc - iPerc * 60;
  27.                 iPerc = iPerc - iOra * 60;
  28.        
  29.                 set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), 0.01, 0.15, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1);
  30.                 ShowSyncHudMsg(id, gSynHud, "Üdv %s! ^n^nÖlés: [ %d ] ^nDollár [ %d \$ ] ^nRangod: [ %s ] ^nJátszott időd: %i: %i: %i", Nev, Oles[id], Dollar[id], Rangok[Rang[id]][Szint], iOra, iPerc, iMasodperc);
  31.     }
  32.     else
  33.     {
  34.                 new iMasodperc, iPerc, iOra;
  35.                 iMasodperc = g_Masodpercek[Target] + get_user_time(Target);
  36.                 iPerc = iMasodperc / 60;
  37.                 iOra = iPerc / 60;
  38.                 iMasodperc = iMasodperc - iPerc * 60;
  39.                 iPerc = iPerc - iOra * 60;
  40.        
  41.                 set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), 0.01, 0.15, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1);
  42.                 ShowSyncHudMsg(id, gSynHud, "Nézett játékos adatai: %s! ^n^nÖlés: [ %d ] ^nDollár [ %d \$ ] ^nRangod: [ %s ] ^nJátszott időd: %i: %i : %i", Oles[Target], Dollar[Target], Rangok[Rang[Target]][Szint], iOra, iPerc, iMasodperc);
  43.         }
  44. }
  45.     public ModHud(id)
  46.     {
  47.         new Target;
  48.         Target = pev(id, pev_iuser1) == 4 ? pev(id, pev_iuser2):id;
  49.         is_user_alive(id) ? id:Target;
  50.    
  51.         set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.80, 0, 6.0, 1.1, 0.1, 0.2, -1);
  52.    
  53.     new Weapon = get_user_weapon(id);
  54.    
  55.     switch(Weapon)
  56.     {
  57.         case CSW_AK47: ShowSyncHudMsg(id, gSynHud, "%s", Fegyverek[Skin[0][id]][gWeaponName]);
  58.         case CSW_M4A1: ShowSyncHudMsg(id, gSynHud, "%s", Fegyverek[Skin[1][id]][gWeaponName]);
  59.         case CSW_AWP: ShowSyncHudMsg(id, gSynHud, "%s", Fegyverek[Skin[2][id]][gWeaponName]);
  60.         case CSW_DEAGLE: ShowSyncHudMsg(id, gSynHud, "%s", Fegyverek[Skin[3][id]][gWeaponName]);
  61.         case CSW_FAMAS: ShowSyncHudMsg(id, gSynHud, "%s", Fegyverek[Skin[4][id]][gWeaponName]);
  62.         case CSW_GLOCK18:  ShowSyncHudMsg(id, gSynHud, "%s", Fegyverek[Skin[5][id]][gWeaponName]);
  63.         case CSW_M3: ShowSyncHudMsg(id, gSynHud, "%s", Fegyverek[Skin[6][id]][gWeaponName]);
  64.         case CSW_SCOUT: ShowSyncHudMsg(id, gSynHud, "%s", Fegyverek[Skin[7][id]][gWeaponName]);
  65.         case CSW_USP: ShowSyncHudMsg(id, gSynHud, "%s", Fegyverek[Skin[8][id]][gWeaponName]);
  66.         case CSW_KNIFE: ShowSyncHudMsg(id, gSynHud, "%s", Fegyverek[Skin[9][id]][gWeaponName]);
  67.         default: ShowSyncHudMsg(id, gSynHud, "Nincs olyan fegyver a kézben amire van skin.");
  68.     }
  69.    
  70.    
  71.     set_task(1.0, "ModHud", id);
  72. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD + FegyverHUD
HozzászólásElküldve:2024.08.09. 20:28 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2016.03.05. 20:56
Hozzászólások:666
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Ne futtasd külön a két függvényt.

set_task(1.0, "ModHud", id);

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole