hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 14:23



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 383 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 381 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: BaseBuilder Zombi Fajok
HozzászólásElküldve:2012.08.23. 15:40 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2012.07.04. 13:41
Hozzászólások:66
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Sziasztok!

Zombi fajok BaseBuilder Módba

Klasszikus zombi

- Alap


Gyors zombi

- HP-- Speed ++

Ugro zombi

- HP- Jump+

Tank zombi

- HP++ Speed-

Admin zombi

- 3500 HP 325 Speed
Kick Jog

Extra Tank zombi

- 4500 HP 180 Speed
Minden admin jog

Extra Gyors zombi

- 2500 HP 320 Speed

Az alap fajok is bent vannak.!

Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <basebuilder>

  3. #include <hamsandwich>

  4. #include <fun>

  5. #include <cstrike>

  6.  

  7.  

  8. // Classic Zombie Attributes

  9. new const zclass1_name[] = { "Klasszikus Zombi" }

  10. new const zclass1_info[] = { "Alap" }

  11. new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }

  12. new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }

  13. const zclass1_health = 3000

  14. const zclass1_speed = 260

  15. const Float:zclass1_gravity = 1.0

  16. const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL

  17.  

  18. // Fast Zombie Attributes

  19. new const zclass2_name[] = { "Gyors Zombi" }

  20. new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++" }

  21. new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }

  22. new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }

  23. const zclass2_health = 2000

  24. const zclass2_speed = 325

  25. const Float:zclass2_gravity = 1.0

  26. const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL

  27.  

  28. // Jumper Zombie Attributes

  29. new const zclass3_name[] = { "Ugro Zombi" }

  30. new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+" }

  31. new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }

  32. new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }

  33. const zclass3_health = 2500

  34. const zclass3_speed = 285

  35. const Float:zclass3_gravity = 0.5

  36. const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL

  37.  

  38. // Tanker Zombie Attributes

  39. new const zclass4_name[] = { "Tank Zombi" }

  40. new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed-" }

  41. new const zclass4_model[] = { "bb_tanker" }

  42. new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }

  43. const zclass4_health = 4000

  44. const zclass4_speed = 210

  45. const Float:zclass4_gravity = 1.0

  46. const zclass4_adminflags = ADMIN_ALL

  47. #define TANK_ARMOR 200

  48. // Admin zomb

  49. new const zclass5_name[] = { "Admin Zombi" }

  50. new const zclass5_info[] = { "only admin" }

  51. new const zclass5_model[] = { "bb_classic" }

  52. new const zclass5_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }

  53. const zclass5_health = 3500

  54. const zclass5_speed = 325

  55. const Float:zclass5_gravity = 0.5

  56. const zclass5_adminflags = ADMIN_KICK

  57. #define ADMIN_ARMOR 650

  58. // Extra tank zombi

  59. new const zclass6_name[] = { "Extra Tank Zombi" }

  60. new const zclass6_info[] = { "hp++ speed-" }

  61. new const zclass6_model[] = { "bb_tanker" }

  62. new const zclass6_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }

  63. const zclass6_health = 4500

  64. const zclass6_speed = 180

  65. const Float:zclass6_gravity = 1.0

  66. const zclass6_adminflags = ADMIN_ALL

  67. #define EX_ARMOR 300

  68. // Extra gyors

  69. new const zclass7_name[] = { "Extra gyors Zombi" }

  70. new const zclass7_info[] = { "speed++" }

  71. new const zclass7_model[] = { "bb_fast" }

  72. new const zclass7_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }

  73. const zclass7_health = 2500

  74. const zclass7_speed = 320

  75. const Float:zclass7_gravity = 1.0

  76. const zclass7_adminflags = ADMIN_ALL

  77.  

  78. /*============================================================================*/

  79.  

  80. new g_zclass_tanker

  81. new g_zclass_admin

  82. new g_zclass_xtank

  83. // Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache

  84. public plugin_precache()

  85. {

  86.         register_plugin("BB Alap Zombi Fajok", "6.5", "Tirant")

  87.        

  88.         // Register all classes

  89.         bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)

  90.         bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)

  91.         bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)

  92.         g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)

  93.         g_zclass_admin = bb_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, 0.0, zclass5_adminflags)

  94.         g_zclass_xtank = bb_register_zombie_class(zclass6_name, zclass6_info, zclass6_model, zclass6_clawmodel, zclass6_health, zclass6_speed, zclass6_gravity, 0.0, zclass6_adminflags)

  95.         bb_register_zombie_class(zclass7_name, zclass7_info, zclass7_model, zclass7_clawmodel, zclass7_health, zclass7_speed, zclass7_gravity, 0.0, zclass7_adminflags)

  96. }

  97.  

  98. #if defined TANK_ARMOR

  99. public plugin_init()

  100. {

  101.         RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)

  102. }

  103.  

  104. public ham_PlayerSpawn_Post(id)

  105. {

  106.         if (!is_user_alive(id))

  107.                 return ;

  108.                

  109.         if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)

  110.         {

  111.                 give_item(id, "item_assaultsuit");

  112.                 cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);

  113.         }

  114.         if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_admin)

  115.         {

  116.                 give_item(id, "item_assaultsuit");

  117.                 cs_set_user_armor(id, ADMIN_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);

  118.         }

  119.         if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_xtank)

  120.         {

  121.                 give_item(id, "item_assaultsuit");

  122.                 cs_set_user_armor(id, EX_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);

  123.         }

  124. }

  125. #endif

_________________
Plugin készítést vállalok! -> PM


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: BaseBuilder Zombi Fajok
HozzászólásElküldve:2012.08.24. 10:06 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.01.07. 21:10
Hozzászólások:850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Csak saját plugint rakj.

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole