hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 19:28



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 350 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 348 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü.
HozzászólásElküldve:2015.01.17. 20:57 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.07.22. 17:59
Hozzászólások:667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Valaki ezt tudná javitani, az a baj vele, hogyha megvan a 4v4 játékos akkor sem engedi az AWP-t választani.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyvermenu"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "N/A"
  10.  
  11. new gWPCT;
  12. new gWPTE;
  13. new g_showsec[33];
  14. new bool:already[33];
  15.  
  16. new const priwpns[][] = {
  17. "weapon_shield",
  18. "weapon_scout",
  19. "weapon_xm1014",
  20. "weapon_mac10",
  21. "weapon_aug",
  22. "weapon_ump45",
  23. "weapon_sg550",
  24. "weapon_galil",
  25. "weapon_famas",
  26. "weapon_awp",
  27. "weapon_mp5navy",
  28. "weapon_m249",
  29. "weapon_m3",
  30. "weapon_m4a1",
  31. "weapon_tmp",
  32. "weapon_g3sg1",
  33. "weapon_sg552",
  34. "weapon_ak47",
  35. "weapon_p90"
  36. }
  37.  
  38. new const secwpns[][] = {
  39. "weapon_p228",
  40. "weapon_elite",
  41. "weapon_fiveseven",
  42. "weapon_usp",
  43. "weapon_glock18",
  44. "weapon_deagle"
  45. }
  46.  
  47.  
  48. public plugin_init()
  49. {
  50. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  51. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "JatekosEledes", true);
  52. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  53. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  54. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  55. }
  56.  
  57. public logevent_end()
  58. {
  59. gWPCT = 0;
  60. gWPTE = 0;
  61.  
  62. new players[32], pnum
  63. get_players(players, pnum)
  64. for(new i=0; i<pnum; i++)
  65. {
  66. already[i] = false;
  67. }
  68. }
  69.  
  70. public JatekosEledes(id)
  71. {
  72. g_showsec[id] = 20;
  73. already[id] = false;
  74. Fegyvermenu(id);
  75. }
  76.  
  77.  
  78. public Fegyvermenu(id)
  79. {
  80. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  81. new string[200];
  82. cs_set_user_money(id,0)
  83.  
  84. if(g_showsec[id] <= 20)
  85. {
  86. if(g_showsec[id] != 0)
  87. {
  88. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  89. set_task(1.0, "Fegyvermenu",id);
  90. g_showsec[id]--;
  91. }
  92. else
  93. {
  94. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  95. return PLUGIN_HANDLED;
  96. }
  97. }
  98. format(string, charsmax(string), "\r.:[ON\wE-S\yHOT]:. \rOnly \yDust\d2 \rFegyverMenü \y[\r%d \wMP\y]^n\dVálasz \rFegyvert\w:", g_showsec[id]);
  99. new iMenu = menu_create(string, "MainMenu_Handle");
  100.  
  101. menu_additem(iMenu, "\rM4A1 Colt \yCsomag\w", "1");
  102. menu_additem(iMenu, "\rAK47 Kalasnikov \yCsomag\w", "2");
  103. menu_additem(iMenu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag\w", "3");
  104. menu_additem(iMenu, "\rMachineGun \yCsomag\w", "4");
  105. menu_additem(iMenu, "\rFAMAS \yCsomag\w", "5");
  106. menu_additem(iMenu, "\rSG552 \yCsomag\w", "6");
  107. menu_additem(iMenu, "\rNem kérek Fegyvert!\w", "7");
  108.  
  109. menu_setprop(iMenu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\w");
  110. menu_display(id, iMenu);
  111.  
  112. return PLUGIN_HANDLED;
  113. }
  114.  
  115. public MainMenu_Handle(id, iMenu, iItem)
  116. {
  117. if( iItem == MENU_EXIT )
  118. {
  119. menu_destroy(iMenu);
  120. return PLUGIN_HANDLED;
  121. }
  122. already[id] = true;
  123. new iAccess, iCallback, szData[5];
  124. menu_item_getinfo(iMenu, iItem, iAccess, szData, charsmax(szData), _, _, iCallback);
  125. drop_pri(id)
  126. drop_sec(id)
  127. switch( str_to_num(szData) )
  128. {
  129. case 1:
  130. {
  131.  
  132.  
  133. give_item(id, "weapon_knife")
  134. give_item(id, "weapon_m4a1")
  135. give_item(id, "weapon_deagle")
  136. give_player_grenades(id);
  137. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
  138. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  139. ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Te az ^3M4A1 Colt ^1Csomagot választottad.");
  140.  
  141. }
  142.  
  143. case 2:
  144. {
  145. give_item(id, "weapon_knife")
  146. give_item(id, "weapon_ak47")
  147. give_item(id, "weapon_deagle")
  148. give_player_grenades(id);
  149. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
  150. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  151.  
  152. ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Te az ^3AK47 Kalasnikov ^1Csomagot választottad.");
  153.  
  154. }
  155.  
  156. case 3:
  157. {
  158. new players[32], numct, numt
  159. get_players(players, numct, "e", "CT")
  160. get_players(players, numt, "e", "TERRORIST")
  161. if(numct >= 4 &&numt>=4)
  162. {
  163. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  164. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  165. {
  166. if(gWPCT < 3)
  167. {
  168. give_item(id, "weapon_knife")
  169. give_item(id, "weapon_awp")
  170. give_item(id, "weapon_deagle")
  171. give_player_grenades(id);
  172. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30)
  173. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  174. ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Te az ^3AWP Magnum Sniper ^1Csomagot választottad.");
  175. gWPCT++
  176. }
  177. else
  178. {
  179. ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Csak 3 ember ^3AWP^1-zhet csapatonként!");
  180. Fegyvermenu(id)
  181. }
  182. }
  183. else if(userTeam == CS_TEAM_T)
  184. {
  185. if(gWPTE < 3)
  186. {
  187. give_item(id, "weapon_knife")
  188. give_item(id, "weapon_awp")
  189. give_item(id, "weapon_deagle")
  190. give_player_grenades(id);
  191. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30)
  192. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35);
  193. ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Te az ^3AWP Magnum Sniper ^1Csomagot választottad.");
  194. gWPTE++
  195. }
  196. }
  197. else
  198. {
  199. ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Csak 3 ember ^3AWP^1-zhet csapatonként!");
  200. g_showsec[id] = 20;
  201. already[id] = false;
  202. Fegyvermenu(id)
  203. }
  204. }
  205. else {
  206. ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Az ^3AWP ^1csak 4v4-től használható.")
  207. g_showsec[id] = 20;
  208. already[id] = false;
  209. Fegyvermenu(id)
  210. }
  211.  
  212. }
  213.  
  214. case 4:
  215. {
  216. give_item(id, "weapon_knife")
  217. give_item(id, "weapon_m249")
  218. give_item(id, "weapon_deagle")
  219. give_player_grenades(id);
  220. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M249,200)
  221. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  222.  
  223.  
  224. ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Te a ^3MachineGun ^1Csomagot választottad.");
  225. }
  226.  
  227. case 5:
  228. {
  229. give_item(id, "weapon_knife")
  230. give_item(id, "weapon_famas")
  231. give_item(id, "weapon_deagle")
  232. give_player_grenades(id);
  233. cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,90)
  234. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  235.  
  236.  
  237. ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Te a ^3Famas ^1Csomagot választottad.");
  238. }
  239.  
  240. case 6:
  241. {
  242. give_item(id, "weapon_knife")
  243. give_item(id, "weapon_sg552")
  244. give_item(id, "weapon_deagle")
  245. give_player_grenades(id);
  246. cs_set_user_bpammo(id,CSW_SG552,90)
  247. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  248.  
  249.  
  250. ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Te az ^3SG552 ^1Csomagot választottad.");
  251. }
  252. case 7:
  253. {
  254. give_item(id, "weapon_knife")
  255. give_item(id, "weapon_deagle")
  256. give_player_grenades(id);
  257. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  258. ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Te nem kértél semit ezért Deagle Csomagot kaptál.");
  259. }
  260. }
  261. return PLUGIN_HANDLED;
  262. }
  263.  
  264. stock give_player_grenades(index)
  265. {
  266. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  267. give_item(index, "weapon_flashbang");
  268. give_item(index, "item_thighpack");
  269. give_item(index, "item_assaultsuit");
  270. }
  271.  
  272.  
  273. stock drop_pri(id)
  274. {
  275. for(new j = 0; j < sizeof priwpns; j++)
  276. {
  277. engclient_cmd(id,"drop", priwpns[j])
  278. }
  279. }
  280.  
  281. stock drop_sec(id)
  282. {
  283. for(new j = 0; j < sizeof secwpns; j++)
  284. {
  285. engclient_cmd(id,"drop", secwpns[j])
  286. }
  287. }
  288. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  289. {
  290. new count = 1, players[32]
  291. static msg[191]
  292. vformat(msg, 190, input, 3)
  293.  
  294. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  295. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  296. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  297. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  298. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  299. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  300. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  301. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  302. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  303. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  304. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  305. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  306. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  307. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  308. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  309. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  310. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  311. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  312. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  313. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  314. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű")
  315.  
  316. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  317. {
  318. for (new i = 0; i < count; i++)
  319. {
  320. if (is_user_connected(players[i]))
  321. {
  322. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  323. write_byte(players[i])
  324. write_string(msg)
  325. message_end()
  326. }
  327. }
  328. }
  329. return PLUGIN_HANDLED
  330. }
  331.  
  332.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü.
HozzászólásElküldve:2015.01.19. 01:00 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott:2014.12.05. 20:46
Hozzászólások:177
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Try:

Itt volt a hiba:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public logevent_end()
  2. {
  3. gWPCT = 0;
  4. gWPTE = 0;

-->

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public logevent_end()
  2. {
  3. gWPCT = 3;
  4. gWPTE = 3;


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyvermenu"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Silent"
  10.  
  11. new gWPCT;
  12. new gWPTE;
  13. new g_showsec[33];
  14. new bool:already[33];
  15.  
  16. new const priwpns[][] = {
  17. "weapon_shield",
  18. "weapon_scout",
  19. "weapon_xm1014",
  20. "weapon_mac10",
  21. "weapon_aug",
  22. "weapon_ump45",
  23. "weapon_sg550",
  24. "weapon_galil",
  25. "weapon_famas",
  26. "weapon_awp",
  27. "weapon_mp5navy",
  28. "weapon_m249",
  29. "weapon_m3",
  30. "weapon_m4a1",
  31. "weapon_tmp",
  32. "weapon_g3sg1",
  33. "weapon_sg552",
  34. "weapon_ak47",
  35. "weapon_p90"
  36. }
  37.  
  38. new const secwpns[][] = {
  39. "weapon_p228",
  40. "weapon_elite",
  41. "weapon_fiveseven",
  42. "weapon_usp",
  43. "weapon_glock18",
  44. "weapon_deagle"
  45. }
  46.  
  47.  
  48. public plugin_init()
  49. {
  50. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  51. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "JatekosEledes", true);
  52. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  53. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  54. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  55. }
  56.  
  57. public logevent_end()
  58. {
  59. gWPCT = 3;
  60. gWPTE = 3;
  61.  
  62. new players[32], pnum
  63. get_players(players, pnum)
  64. for(new i=0; i<pnum; i++)
  65. {
  66. already[i] = false;
  67. }
  68. }
  69.  
  70. public JatekosEledes(id)
  71. {
  72. g_showsec[id] = 20;
  73. already[id] = false;
  74. Fegyvermenu(id);
  75. }
  76.  
  77.  
  78. public Fegyvermenu(id)
  79. {
  80. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  81. new string[200];
  82. cs_set_user_money(id,0)
  83.  
  84. if(g_showsec[id] <= 20)
  85. {
  86. if(g_showsec[id] != 0)
  87. {
  88. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  89. set_task(1.0, "Fegyvermenu",id);
  90. g_showsec[id]--;
  91. }
  92. else
  93. {
  94. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  95. return PLUGIN_HANDLED;
  96. }
  97. }
  98. format(string, charsmax(string), "\r.:[ON\wE-S\yHOT]:. \rOnly \yDust\d2 \rFegyverMenü \y[\r%d \wMP\y]^n\dVálasz \rFegyvert\w:", g_showsec[id]);
  99. new iMenu = menu_create(string, "MainMenu_Handle");
  100.  
  101. menu_additem(iMenu, "\rM4A1 Colt \yCsomag\w", "1");
  102. menu_additem(iMenu, "\rAK47 Kalasnikov \yCsomag\w", "2");
  103. menu_additem(iMenu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag\w", "3");
  104. menu_additem(iMenu, "\rMachineGun \yCsomag\w", "4");
  105. menu_additem(iMenu, "\rFAMAS \yCsomag\w", "5");
  106. menu_additem(iMenu, "\rSG552 \yCsomag\w", "6");
  107. menu_additem(iMenu, "\rNem kérek Fegyvert!\w", "7");
  108.  
  109. menu_setprop(iMenu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\w");
  110. menu_display(id, iMenu);
  111.  
  112. return PLUGIN_HANDLED;
  113. }
  114.  
  115. public MainMenu_Handle(id, iMenu, iItem)
  116. {
  117. if( iItem == MENU_EXIT )
  118. {
  119. menu_destroy(iMenu);
  120. return PLUGIN_HANDLED;
  121. }
  122. already[id] = true;
  123. new iAccess, iCallback, szData[5];
  124. menu_item_getinfo(iMenu, iItem, iAccess, szData, charsmax(szData), _, _, iCallback);
  125. drop_pri(id)
  126. drop_sec(id)
  127. switch( str_to_num(szData) )
  128. {
  129. case 1:
  130. {
  131.  
  132.  
  133. give_item(id, "weapon_knife")
  134. give_item(id, "weapon_m4a1")
  135. give_item(id, "weapon_deagle")
  136. give_player_grenades(id);
  137. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
  138. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  139. ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Te az ^3M4A1 Colt ^1Csomagot választottad.");
  140.  
  141. }
  142.  
  143. case 2:
  144. {
  145. give_item(id, "weapon_knife")
  146. give_item(id, "weapon_ak47")
  147. give_item(id, "weapon_deagle")
  148. give_player_grenades(id);
  149. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
  150. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  151.  
  152. ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Te az ^3AK47 Kalasnikov ^1Csomagot választottad.");
  153.  
  154. }
  155.  
  156. case 3:
  157. {
  158. new players[32], numct, numt
  159. get_players(players, numct, "e", "CT")
  160. get_players(players, numt, "e", "TERRORIST")
  161. if(numct >= 4 &&numt>=4)
  162. {
  163. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  164. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  165. {
  166. if(gWPCT < 3)
  167. {
  168. give_item(id, "weapon_knife")
  169. give_item(id, "weapon_awp")
  170. give_item(id, "weapon_deagle")
  171. give_player_grenades(id);
  172. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30)
  173. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  174. ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Te az ^3AWP Magnum Sniper ^1Csomagot választottad.");
  175. gWPCT++
  176. }
  177. else
  178. {
  179. ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Csak 3 ember ^3AWP^1-zhet csapatonként!");
  180. Fegyvermenu(id)
  181. }
  182. }
  183. else if(userTeam == CS_TEAM_T)
  184. {
  185. if(gWPTE < 3)
  186. {
  187. give_item(id, "weapon_knife")
  188. give_item(id, "weapon_awp")
  189. give_item(id, "weapon_deagle")
  190. give_player_grenades(id);
  191. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30)
  192. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35);
  193. ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Te az ^3AWP Magnum Sniper ^1Csomagot választottad.");
  194. gWPTE++
  195. }
  196. }
  197. else
  198. {
  199. ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Csak 3 ember ^3AWP^1-zhet csapatonként!");
  200. g_showsec[id] = 20;
  201. already[id] = false;
  202. Fegyvermenu(id)
  203. }
  204. }
  205. else {
  206. ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Az ^3AWP ^1csak 4v4-től használható.")
  207. g_showsec[id] = 20;
  208. already[id] = false;
  209. Fegyvermenu(id)
  210. }
  211.  
  212. }
  213.  
  214. case 4:
  215. {
  216. give_item(id, "weapon_knife")
  217. give_item(id, "weapon_m249")
  218. give_item(id, "weapon_deagle")
  219. give_player_grenades(id);
  220. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M249,200)
  221. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  222.  
  223.  
  224. ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Te a ^3MachineGun ^1Csomagot választottad.");
  225. }
  226.  
  227. case 5:
  228. {
  229. give_item(id, "weapon_knife")
  230. give_item(id, "weapon_famas")
  231. give_item(id, "weapon_deagle")
  232. give_player_grenades(id);
  233. cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,90)
  234. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  235.  
  236.  
  237. ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Te a ^3Famas ^1Csomagot választottad.");
  238. }
  239.  
  240. case 6:
  241. {
  242. give_item(id, "weapon_knife")
  243. give_item(id, "weapon_sg552")
  244. give_item(id, "weapon_deagle")
  245. give_player_grenades(id);
  246. cs_set_user_bpammo(id,CSW_SG552,90)
  247. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  248.  
  249.  
  250. ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Te az ^3SG552 ^1Csomagot választottad.");
  251. }
  252. case 7:
  253. {
  254. give_item(id, "weapon_knife")
  255. give_item(id, "weapon_deagle")
  256. give_player_grenades(id);
  257. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  258. ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Te nem kértél semit ezért Deagle Csomagot kaptál.");
  259. }
  260. }
  261. return PLUGIN_HANDLED;
  262. }
  263.  
  264. stock give_player_grenades(index)
  265. {
  266. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  267. give_item(index, "weapon_flashbang");
  268. give_item(index, "item_thighpack");
  269. give_item(index, "item_assaultsuit");
  270. }
  271.  
  272.  
  273. stock drop_pri(id)
  274. {
  275. for(new j = 0; j < sizeof priwpns; j++)
  276. {
  277. engclient_cmd(id,"drop", priwpns[j])
  278. }
  279. }
  280.  
  281. stock drop_sec(id)
  282. {
  283. for(new j = 0; j < sizeof secwpns; j++)
  284. {
  285. engclient_cmd(id,"drop", secwpns[j])
  286. }
  287. }
  288. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  289. {
  290. new count = 1, players[32]
  291. static msg[191]
  292. vformat(msg, 190, input, 3)
  293.  
  294. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  295. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  296. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  297. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  298. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  299. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  300. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  301. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  302. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  303. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  304. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  305. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  306. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  307. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  308. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  309. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  310. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  311. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  312. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  313. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  314. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű")
  315.  
  316. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  317. {
  318. for (new i = 0; i < count; i++)
  319. {
  320. if (is_user_connected(players[i]))
  321. {
  322. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  323. write_byte(players[i])
  324. write_string(msg)
  325. message_end()
  326. }
  327. }
  328. }
  329. return PLUGIN_HANDLED
  330. }

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü.
HozzászólásElküldve:2015.01.19. 09:04 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott:2015.01.15. 22:08
Hozzászólások:99
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
[ablak]
aron87 írta:
Try:

Itt volt a hiba:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]public logevent_end()
{
gWPCT = 0;
gWPTE = 0;
-->

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]public logevent_end()
{
gWPCT = 3;
gWPTE = 3;

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
 
#define PLUGIN "Fegyvermenu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Silent"
 
new gWPCT;
new gWPTE;
new g_showsec[33];
new bool:already[33];
 
new const priwpns[][] = {
"weapon_shield",
"weapon_scout",
"weapon_xm1014",
"weapon_mac10",
"weapon_aug",
"weapon_ump45",
"weapon_sg550",
"weapon_galil",
"weapon_famas",
"weapon_awp",
"weapon_mp5navy",
"weapon_m249",
"weapon_m3",
"weapon_m4a1",
"weapon_tmp",
"weapon_g3sg1",
"weapon_sg552",
"weapon_ak47",
"weapon_p90"
}
 
new const secwpns[][] = {
"weapon_p228",
"weapon_elite",
"weapon_fiveseven",
"weapon_usp",
"weapon_glock18",
"weapon_deagle"
}
 
 
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "JatekosEledes", true);
register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
}
 
public logevent_end()
{
gWPCT = 3;
gWPTE = 3;
 
new players[32], pnum
get_players(players, pnum)
for(new i=0; i<pnum; i++)
{
already[i] = false;
}
}
 
public JatekosEledes(id)
{
g_showsec[id] = 20;
already[id] = false;
Fegyvermenu(id);
}
 
 
public Fegyvermenu(id)
{
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
new string[200];
cs_set_user_money(id,0)
 
if(g_showsec[id] <= 20)
{
if(g_showsec[id] != 0)
{
if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
set_task(1.0, "Fegyvermenu",id);
g_showsec[id]--;
}
else
{
show_menu(id, 0, "^n", 1);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
format(string, charsmax(string), "\r.:[ON\wE-S\yHOT]:. \rOnly \yDust\d2 \rFegyverMenü \y[\r%d \wMP\y]^n\dVálasz \rFegyvert\w:", g_showsec[id]);
new iMenu = menu_create(string, "MainMenu_Handle");
 
menu_additem(iMenu, "\rM4A1 Colt \yCsomag\w", "1");
menu_additem(iMenu, "\rAK47 Kalasnikov \yCsomag\w", "2");
menu_additem(iMenu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag\w", "3");
menu_additem(iMenu, "\rMachineGun \yCsomag\w", "4");
menu_additem(iMenu, "\rFAMAS \yCsomag\w", "5");
menu_additem(iMenu, "\rSG552 \yCsomag\w", "6");
menu_additem(iMenu, "\rNem kérek Fegyvert!\w", "7");
 
menu_setprop(iMenu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\w");
menu_display(id, iMenu);
 
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public MainMenu_Handle(id, iMenu, iItem)
{
if( iItem == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(iMenu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
already[id] = true;
new iAccess, iCallback, szData[5];
menu_item_getinfo(iMenu, iItem, iAccess, szData, charsmax(szData), _, _, iCallback);
drop_pri(id)
drop_sec(id)
switch( str_to_num(szData) )
{
case 1:
{
 
 
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_player_grenades(id);
cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Te az ^3M4A1 Colt ^1Csomagot választottad.");
 
}
 
case 2:
{
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_ak47")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_player_grenades(id);
cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
 
ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Te az ^3AK47 Kalasnikov ^1Csomagot választottad.");
 
}
 
case 3:
{
new players[32], numct, numt
get_players(players, numct, "e", "CT")
get_players(players, numt, "e", "TERRORIST")
if(numct >= 4 &&numt>=4)
{
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
if(userTeam == CS_TEAM_CT)
{
if(gWPCT < 3)
{
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_awp")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_player_grenades(id);
cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30)
cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Te az ^3AWP Magnum Sniper ^1Csomagot választottad.");
gWPCT++
}
else
{
ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Csak 3 ember ^3AWP^1-zhet csapatonként!");
Fegyvermenu(id)
}
}
else if(userTeam == CS_TEAM_T)
{
if(gWPTE < 3)
{
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_awp")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_player_grenades(id);
cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30)
cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35);
ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Te az ^3AWP Magnum Sniper ^1Csomagot választottad.");
gWPTE++
}
}
else
{
ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Csak 3 ember ^3AWP^1-zhet csapatonként!");
g_showsec[id] = 20;
already[id] = false;
Fegyvermenu(id)
}
}
else {
ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Az ^3AWP ^1csak 4v4-től használható.")
g_showsec[id] = 20;
already[id] = false;
Fegyvermenu(id)
}
 
}
 
case 4:
{
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_m249")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_player_grenades(id);
cs_set_user_bpammo(id,CSW_M249,200)
cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
 
 
ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Te a ^3MachineGun ^1Csomagot választottad.");
}
 
case 5:
{
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_famas")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_player_grenades(id);
cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,90)
cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
 
 
ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Te a ^3Famas ^1Csomagot választottad.");
}
 
case 6:
{
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_sg552")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_player_grenades(id);
cs_set_user_bpammo(id,CSW_SG552,90)
cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
 
 
ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Te az ^3SG552 ^1Csomagot választottad.");
}
case 7:
{
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_player_grenades(id);
cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Te nem kértél semit ezért Deagle Csomagot kaptál.");
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
stock give_player_grenades(index)
{
give_item(index, "weapon_hegrenade");
give_item(index, "weapon_flashbang");
give_item(index, "item_thighpack");
give_item(index, "item_assaultsuit");
}
 
 
stock drop_pri(id)
{
for(new j = 0; j < sizeof priwpns; j++)
{
engclient_cmd(id,"drop", priwpns[j])
}
}
 
stock drop_sec(id)
{
for(new j = 0; j < sizeof secwpns; j++)
{
engclient_cmd(id,"drop", secwpns[j])
}
}
stock print_color(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32]
static msg[191]
vformat(msg, 190, input, 3)
 
replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
replace_all(msg, 190, "á", "á")
replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
replace_all(msg, 190, "É", "É")
replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű")
 
if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
{
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
write_byte(players[i])
write_string(msg)
message_end()
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
[/ablak]

Az miért lenne hiba tudod az mit csinál ott?
Így majd mindig csak 1 awp lesz csapatonként.

_________________
Kép
http://www.klanhaboru.hu/ Gyere játssz!!! világ 28-ban vagyok.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü.
HozzászólásElküldve:2015.01.19. 11:00 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott:2014.12.05. 20:46
Hozzászólások:177
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Most teszteltem, hibátlan.

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü.
HozzászólásElküldve:2015.01.19. 11:03 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott:2015.01.15. 22:08
Hozzászólások:99
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
aron87 írta:
Most teszteltem, hibátlan.


Oké :lol:
De amint írtam már csak csapatonként 1 awp-s lesz.

_________________
Kép
http://www.klanhaboru.hu/ Gyere játssz!!! világ 28-ban vagyok.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü.
HozzászólásElküldve:2015.01.19. 11:06 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott:2014.12.05. 20:46
Hozzászólások:177
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Nekem is így van ahogy írtam, és 3v3 ig retricted, utána, 4v4 től unlocked weapons.

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole