hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 20:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 330 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 328 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [18 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Admin model
HozzászólásElküldve:2010.08.14. 11:54 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2010.08.02. 10:55
Hozzászólások:141
Hello
Lenne egy kérdésem.

Lehet olyat hogy névre admin modelt?
Mármint ugy hogy minden adminak egyedi modelt.

Üdv..Gelesztas


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin model
HozzászólásElküldve:2010.08.16. 12:00 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2010.01.05. 21:54
Hozzászólások:169
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Persze, hogy lehet :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin model
HozzászólásElküldve:2010.08.16. 17:57 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2010.08.02. 10:55
Hozzászólások:141
És hogy? elmondod??

Üdv:Gelesztas


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin model
HozzászólásElküldve:2010.08.16. 19:10 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2010.01.05. 21:54
Hozzászólások:169
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Hát én ezt a "jog"-okon keresztül képzelem el...
pl csinálsz 1 admin model plugint, ami kick jognál "aktiválódik" és csinálsz 1 et ami ban-nál...
Az egyik adminnak adsz kicket és nem adsz bant, a másiknak fordítva... remélem érthető... :D
Üdv


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin model
HozzászólásElküldve:2010.08.16. 19:15 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2010.08.02. 10:55
Hozzászólások:141
De attol nem fagyabe aszerver?
Mert kell T és CT model is.
És én azt gondoltam hogy minden adminak kulon admim model.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin model
HozzászólásElküldve:2010.08.16. 20:31 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2010.07.09. 12:51
Hozzászólások:4
Megköszönték neki: 1 alkalommal
gelesztas te itt is vagy-.-" xD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin model
HozzászólásElküldve:2010.08.16. 20:50 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2010.08.02. 10:55
Hozzászólások:141
Miért baj??
Vagy mi a bajod velem??


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin model
HozzászólásElküldve:2010.08.17. 00:51 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2010.01.05. 21:54
Hozzászólások:169
Megköszönték neki: 1 alkalommal
A szerver nem fog lefagyni, de gondolom sokat fog tölteni...(admin modell)
Amúgy én meg én is úgy gondoltam, hogy minden adminnak külön ruha. Célszerű minnél kevesebb admint adni, persze ha az én módszeremmel akarod csinálni, mivel ha minnél több admin van, annál több jogot kell megvonni tőlük.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin model
HozzászólásElküldve:2010.08.17. 07:08 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2010.08.10. 17:30
Hozzászólások:82
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Aj már buster ez nagyon előnytelen megoldás!
Az alábbi egyszerűbb:
1. Egy fájlban eltárolod a játékos nevét és a hozzátartozó admin modellt (A fájl neve legyen mondjuk adminmodels.ini)
A szintaktika a lényeg meg hogy mit tartalmazzon a fájl te inkább fontos hogy tudjuk meg különböztetni a programunkkal melyik adat micsoda.
Pl.:
Kód:
Jozsika;modules/adminmodellek/adminmodel1.mdl

Tehát:
Kód:
név;modell fájl helye(; választja el a nevet és a modell fájlt)

2. Ezt a fájlt be kell olvasni aztán feldarabolni soronként (explode) (az új sort(enter) \n karakterrel jelölöd) utánna feldarabolni szintén a ;-szerint így meg kapod a játékos nevét és a hozzátartozó modellt külön változókba.
[De ez megoldható cvar-al is de az nem olyan jó mint ez. Inkább a külön fájl az átlátható egy kezdőnek.:) ]
3. Ezután már csak ha belép a szerverre ellenőrizni kell a játékosnak hogy mi a neve(get_user_name() fügvény) ezt össze hasonlítod(if(feltétel) fügvény) a fájlból kapott játékosokkal.
4. Ha egyezik cseréled a modellt ha nem akkor békén hagyja.
Ezt egy maximum 40-50 sor .sma fájlként képzelem el. Ha több időm lesz megírom addig valaki más foglalkozhat vele, én a munka folyamatot leírtam már csak le kell kódolni.:)
Üdv!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin model
HozzászólásElküldve:2010.08.17. 15:45 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2010.08.02. 10:55
Hozzászólások:141
És tudnál egy plugint irni ehhez és felraknád.

Kössz

Üdv.:Gelesztas


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [18 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole