hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 19:25



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 375 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 373 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [ZP] New Win Messages 1.3 [Javítva]
HozzászólásElküldve:2010.08.25. 10:21 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2010.01.01. 21:15
Hozzászólások:440
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Helló, sokan akarták hogy működjön ez a bizonyos New Messages plugin. A megoldás itt van, nekem működik 100% -os
Saját megoldás!!!

Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

new MaxPlayers

new const MODELS[3][] =
{
   "",
   "models/zp_win_msg_v2/zombies.mdl",
   "models/zp_win_msg_v2/human.mdl"
};

new const MODELS_FLIP[3][] =
{
   "",
   "models/zp_win_msg_v2/zombies_f.mdl",
   "models/zp_win_msg_v2/human_f.mdl"
};


new g_iModelIndex[3], g_iWinTeam, g_iModelIndexFlip[3];

public plugin_init()
{
   register_plugin("[ZP] Sub-Plugin: New Win Messages", "1.3", "Shidla, xPaw, 93()|29!/<" );
   register_event("HLTV", "EventRoundStart", "a", "1=0", "2=0" );
   register_event("CurWeapon", "EventCurWeapon", "be", "1=1");

   MaxPlayers = get_maxplayers();

   register_cvar("Shidla", "[ZP] New Win Messages v.1.3", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY);
   register_cvar("zp_new_win_messages", "[ZP] New Win Messages v.1.3", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY);
}

public plugin_precache()
{
   for (new i = WIN_ZOMBIES; i <= WIN_HUMANS; i++)
   {
      precache_model(MODELS[i]);
      g_iModelIndex[i] = engfunc(EngFunc_AllocString, MODELS[i]);
      precache_model(MODELS_FLIP[i]);
      g_iModelIndexFlip[i] = engfunc(EngFunc_AllocString, MODELS_FLIP[i]);
   }
}

public zp_round_ended(iTeam)
{
   if (iTeam == WIN_NO_ONE)
      return;
   g_iWinTeam = iTeam;
   new iPlayers[32], iNum;
   get_players(iPlayers, iNum, "ch");
   for (new i; i < iNum; i++)
   {

      if (get_user_weapon(iPlayers[i]) != CSW_KNIFE)
         set_pev(iPlayers[i], pev_viewmodel, g_iModelIndexFlip[iTeam]);
      else
         set_pev(iPlayers[i], pev_viewmodel, g_iModelIndex[iTeam]);
   }
}

public EventRoundStart()
{
   g_iWinTeam = WIN_NO_ONE;

   for (new i = 1; i <= MaxPlayers; i++)
   {
      
   }
}

public EventCurWeapon(const id)
{
   if (g_iWinTeam > WIN_NO_ONE)
   {

      if (get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
         set_pev(id, pev_viewmodel, g_iModelIndexFlip[g_iWinTeam]);
      else
         set_pev(id, pev_viewmodel, g_iModelIndex[g_iWinTeam]);
   }
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] New Win Messages 1.3 [Javítva]
HozzászólásElküldve:2010.08.25. 10:29 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2010.01.01. 21:15
Hozzászólások:440
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Letöltés link. http://addat.hu/2750a5b6/zp_win_msg_v2.rar.html


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] New Win Messages 1.3 [Javítva]
HozzászólásElküldve:2010.08.25. 15:13 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Javíts rajta pls.

Legalább ezt:
Kód:
public EventRoundStart()
{
   g_iWinTeam = WIN_NO_ONE;

   for (new i = 1; i <= MaxPlayers; i++)
   {
     
   }
}


erre:

Kód:
public EventRoundStart()
{
   g_iWinTeam = WIN_NO_ONE;
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] New Win Messages 1.3 [Javítva]
HozzászólásElküldve:2010.08.26. 08:33 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2010.01.01. 21:15
Hozzászólások:440
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Okés.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] New Win Messages 1.3 [Javítva]
HozzászólásElküldve:2010.08.26. 08:41 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2010.01.01. 21:15
Hozzászólások:440
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Átalakítottam de 1 warning-ot dob.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] New Win Messages 1.3 [Javítva]
HozzászólásElküldve:2010.08.26. 12:41 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Akkor így nem fog dobni:

Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

new const MODELS[3][] =
{
   "",
   "models/zp_win_msg_v2/zombies.mdl",
   "models/zp_win_msg_v2/human.mdl"
};

new const MODELS_FLIP[3][] =
{
   "",
   "models/zp_win_msg_v2/zombies_f.mdl",
   "models/zp_win_msg_v2/human_f.mdl"
};


new g_iModelIndex[3], g_iWinTeam, g_iModelIndexFlip[3];

public plugin_init()
{
   register_plugin("[ZP] Sub-Plugin: New Win Messages", "1.3", "Shidla, xPaw, 93()|29!/<" );
   register_event("HLTV", "EventRoundStart", "a", "1=0", "2=0" );
   register_event("CurWeapon", "EventCurWeapon", "be", "1=1");

   register_cvar("Shidla", "[ZP] New Win Messages v.1.3", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY);
   register_cvar("zp_new_win_messages", "[ZP] New Win Messages v.1.3", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY);
}

public plugin_precache()
{
   for (new i = WIN_ZOMBIES; i <= WIN_HUMANS; i++)
   {
      precache_model(MODELS[i]);
      g_iModelIndex[i] = engfunc(EngFunc_AllocString, MODELS[i]);
      precache_model(MODELS_FLIP[i]);
      g_iModelIndexFlip[i] = engfunc(EngFunc_AllocString, MODELS_FLIP[i]);
   }
}

public zp_round_ended(iTeam)
{
   if (iTeam == WIN_NO_ONE)
      return;
   g_iWinTeam = iTeam;
   new iPlayers[32], iNum;
   get_players(iPlayers, iNum, "ch");
   for (new i; i < iNum; i++)
   {

      if (get_user_weapon(iPlayers[i]) != CSW_KNIFE)
         set_pev(iPlayers[i], pev_viewmodel, g_iModelIndexFlip[iTeam]);
      else
         set_pev(iPlayers[i], pev_viewmodel, g_iModelIndex[iTeam]);
   }
}

public EventRoundStart()
{
   g_iWinTeam = WIN_NO_ONE;
}

public EventCurWeapon(const id)
{
   if (g_iWinTeam > WIN_NO_ONE)
   {

      if (get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
         set_pev(id, pev_viewmodel, g_iModelIndexFlip[g_iWinTeam]);
      else
         set_pev(id, pev_viewmodel, g_iModelIndex[g_iWinTeam]);
   }
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] New Win Messages 1.3 [Javítva]
HozzászólásElküldve:2010.08.26. 18:47 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2010.01.01. 21:15
Hozzászólások:440
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Ok, így jó. De amúgy jól javítottam ki nem?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] New Win Messages 1.3 [Javítva]
HozzászólásElküldve:2010.08.27. 07:47 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Igen, csak maradt 1 felesleges cvar.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] New Win Messages 1.3 [Javítva]
HozzászólásElküldve:2010.08.27. 16:19 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2010.01.01. 21:15
Hozzászólások:440
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Ok. Minden jó :) THX


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole