hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 13:46



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 321 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 319 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [49 hozzászólás ]  OldalElőző12345Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: startmoney 800
HozzászólásElküldve:2013.04.25. 20:47 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <orpheu>
  5. #include <orpheu_memory>
  6.  
  7. #define set_mp_pdata(%1,%2) ( OrpheuMemorySetAtAddress( g_pGameRules, %1, 1, %2 ) )
  8. #define get_mp_pdata(%1) ( OrpheuMemoryGetAtAddress( g_pGameRules, %1 ) )
  9.  
  10. new roundcounter, swap_teams_round;
  11. new g_pGameRules;
  12.  
  13. public plugin_init()
  14. {
  15. register_plugin("Swap Teams","0.6","addam")
  16. register_dictionary("swapteams.txt")
  17. swap_teams_round = register_cvar("swap_teams_round","3");
  18. register_event("SendAudio","noveld","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  19. register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start")
  20. }
  21.  
  22. public plugin_precache()
  23. OrpheuRegisterHook( OrpheuGetFunction( "InstallGameRules" ), "OnInstallGameRules", OrpheuHookPost );
  24.  
  25. public OnInstallGameRules()
  26. {
  27. g_pGameRules = OrpheuGetReturn();
  28. }
  29.  
  30. public noveld()
  31. {
  32. roundcounter++;
  33. if (roundcounter >= get_pcvar_num(swap_teams_round)) {
  34. set_task(2.0,"korvege");
  35. roundcounter = 0;
  36. }
  37. }
  38.  
  39. public korvege()
  40. {
  41. client_print(0,print_chat,"%L",0,"SWAP_1");
  42. set_task(1.0,"Event_Round_End");
  43. }
  44.  
  45. public Event_Round_End(){
  46. set_cvar_num("mp_limitteams", 0)
  47. new CsTeams:team
  48. new Players[32]
  49. new playerCount, i, player
  50. get_players(Players, playerCount, "h")
  51. for (i=0; i<playerCount; i++) {
  52. player = Players[i]
  53.  
  54. team=cs_get_user_team(player)
  55. if(team==CS_TEAM_CT)cs_set_user_team(player, CS_TEAM_T)
  56. else if(team==CS_TEAM_T)cs_set_user_team(player, CS_TEAM_CT)
  57. cs_reset_user_model(player)
  58. }
  59. new twins = get_mp_pdata("m_iNumTerroristWins");
  60. set_mp_pdata( "m_iNumTerroristWins", get_mp_pdata("m_iNumCTWins"));
  61. set_mp_pdata( "m_iNumCTWins", twins);
  62. set_cvar_num("mp_limitteams", 1)
  63. set_task(6.0,"rezetmodelsz");
  64. }
  65.  
  66. public logevent_round_start()
  67. {
  68. if(roundcounter == 0)
  69. {
  70. new players[32],pnum;
  71. get_players(players, pnum, "h")
  72. for(new i = 0; i<pnum; i++)
  73. {
  74. cs_set_user_money(players[i], 800)
  75. }
  76. }
  77. }
  78.  
  79. public rezetmodelsz() {
  80. new Players[32]
  81. new playerCount, i, player
  82. get_players(Players, playerCount, "h")
  83. for (i=0; i<playerCount; i++) {
  84. player = Players[i]
  85. cs_reset_user_model(player)
  86. cs_set_user_money(player, 800)
  87. }
  88.  
  89. }

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: startmoney 800
HozzászólásElküldve:2013.04.25. 21:09 
Offline
Lelkes

Csatlakozott:2013.04.22. 01:13
Hozzászólások:20
A kezdőpénzt azt visszaállítja 800-ra. Az eredményt nem cserélni meg. :(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: startmoney 800
HozzászólásElküldve:2013.04.25. 21:11 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Raidmax007 írta:
A kezdőpénzt azt visszaállítja 800-ra. Az eredményt nem cserélni meg. :(

még mindig mondom hogy orpheu modul kell

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: startmoney 800
HozzászólásElküldve:2013.04.25. 21:13 
Offline
Lelkes

Csatlakozott:2013.04.22. 01:13
Hozzászólások:20
IrOn123 írta:
Raidmax007 írta:
A kezdőpénzt azt visszaállítja 800-ra. Az eredményt nem cserélni meg. :(

még mindig mondom hogy orpheu modul kell


Beraktam, az nélkül nem is fut a plugin


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: startmoney 800
HozzászólásElküldve:2013.04.25. 21:20 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
akkor log

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: startmoney 800
HozzászólásElküldve:2013.04.25. 21:38 
Offline
Lelkes

Csatlakozott:2013.04.22. 01:13
Hozzászólások:20
IrOn123 írta:
akkor log


hmmm?
L 04/25/2013 - 21:35:59: "player<-1><><CT>" disconnected
L 04/25/2013 - 21:35:59: "Moe<-1><><TERRORIST>" triggered "Dropped_The_Bomb"
L 04/25/2013 - 21:35:59: "Moe<-1><><TERRORIST>" disconnected
L 04/25/2013 - 21:35:59: World triggered "Round_Draw" (CT "0") (T "3")
L 04/25/2013 - 21:35:59: World triggered "Round_End"
L 04/25/2013 - 21:35:59: Server shutdown
L 04/25/2013 - 21:35:59: Log file closed


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: startmoney 800
HozzászólásElküldve:2013.04.25. 21:48 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
ezt rakd be, majd logot megint másold
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <orpheu>
  5. #include <orpheu_memory>
  6.  
  7. #define set_mp_pdata(%1,%2) ( OrpheuMemorySetAtAddress( g_pGameRules, %1, 1, %2 ) )
  8. #define get_mp_pdata(%1) ( OrpheuMemoryGetAtAddress( g_pGameRules, %1 ) )
  9.  
  10. new roundcounter, swap_teams_round;
  11. new g_pGameRules;
  12.  
  13. public plugin_init()
  14. {
  15. register_plugin("Swap Teams","0.6","addam")
  16. register_dictionary("swapteams.txt")
  17. swap_teams_round = register_cvar("swap_teams_round","3");
  18. register_event("SendAudio","noveld","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  19. register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start")
  20. }
  21.  
  22. public plugin_precache()
  23. OrpheuRegisterHook( OrpheuGetFunction( "InstallGameRules" ), "OnInstallGameRules", OrpheuHookPost );
  24.  
  25. public OnInstallGameRules()
  26. {
  27. g_pGameRules = OrpheuGetReturn();
  28. }
  29.  
  30. public noveld()
  31. {
  32. roundcounter++;
  33. if (roundcounter >= get_pcvar_num(swap_teams_round)) {
  34. set_task(2.0,"korvege");
  35. roundcounter = 0;
  36. }
  37. }
  38.  
  39. public korvege()
  40. {
  41. client_print(0,print_chat,"%L",0,"SWAP_1");
  42. set_task(1.0,"Event_Round_End");
  43. }
  44.  
  45. public Event_Round_End(){
  46. set_cvar_num("mp_limitteams", 0)
  47. new CsTeams:team
  48. new Players[32]
  49. new playerCount, i, player
  50. get_players(Players, playerCount, "h")
  51. for (i=0; i<playerCount; i++) {
  52. player = Players[i]
  53.  
  54. team=cs_get_user_team(player)
  55. if(team==CS_TEAM_CT)cs_set_user_team(player, CS_TEAM_T)
  56. else if(team==CS_TEAM_T)cs_set_user_team(player, CS_TEAM_CT)
  57. cs_reset_user_model(player)
  58. }
  59. server_print(get_mp_pdata("m_iNumTerroristWins"));
  60. server_print(get_mp_pdata("m_iNumCTWins"));
  61. new twins = get_mp_pdata("m_iNumTerroristWins");
  62. set_mp_pdata( "m_iNumTerroristWins", get_mp_pdata("m_iNumCTWins"));
  63. set_mp_pdata( "m_iNumCTWins", twins);
  64. set_cvar_num("mp_limitteams", 1)
  65. set_task(6.0,"rezetmodelsz");
  66. }
  67.  
  68. public logevent_round_start()
  69. {
  70. if(roundcounter == 0)
  71. {
  72. new players[32],pnum;
  73. get_players(players, pnum, "h")
  74. for(new i = 0; i<pnum; i++)
  75. {
  76. cs_set_user_money(players[i], 800)
  77. }
  78. }
  79. }
  80.  
  81. public rezetmodelsz() {
  82. new Players[32]
  83. new playerCount, i, player
  84. get_players(Players, playerCount, "h")
  85. for (i=0; i<playerCount; i++) {
  86. player = Players[i]
  87. cs_reset_user_model(player)
  88. cs_set_user_money(player, 800)
  89. }
  90.  
  91. }

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: startmoney 800
HozzászólásElküldve:2013.04.25. 21:55 
Offline
Lelkes

Csatlakozott:2013.04.22. 01:13
Hozzászólások:20
51798a0d48a51.sma(109) : warning 217: loose indentation
51798a0d48a51.sma(117) : warning 217: loose indentation
51798a0d48a51.sma(117) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
51798a0d48a51.sma(119) : error 035: argument type mismatch (argument 1)

2 Errors.
Could not locate output file 51798a0d48a51.amx (compile failed).


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: startmoney 800
HozzászólásElküldve:2013.04.25. 22:00 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
ment pm is
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <orpheu>
  5. #include <orpheu_memory>
  6.  
  7. #define set_mp_pdata(%1,%2) ( OrpheuMemorySetAtAddress( g_pGameRules, %1, 1, %2 ) )
  8. #define get_mp_pdata(%1) ( OrpheuMemoryGetAtAddress( g_pGameRules, %1 ) )
  9.  
  10. new roundcounter, swap_teams_round;
  11. new g_pGameRules;
  12.  
  13. public plugin_init()
  14. {
  15. register_plugin("Swap Teams","0.6","addam")
  16. register_dictionary("swapteams.txt")
  17. swap_teams_round = register_cvar("swap_teams_round","3");
  18. register_event("SendAudio","noveld","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  19. register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start")
  20. }
  21.  
  22. public plugin_precache()
  23. OrpheuRegisterHook( OrpheuGetFunction( "InstallGameRules" ), "OnInstallGameRules", OrpheuHookPost );
  24.  
  25. public OnInstallGameRules()
  26. {
  27. g_pGameRules = OrpheuGetReturn();
  28. }
  29.  
  30. public noveld()
  31. {
  32. roundcounter++;
  33. if (roundcounter >= get_pcvar_num(swap_teams_round)) {
  34. set_task(2.0,"korvege");
  35. roundcounter = 0;
  36. }
  37. }
  38.  
  39. public korvege()
  40. {
  41. client_print(0,print_chat,"%L",0,"SWAP_1");
  42. set_task(1.0,"Event_Round_End");
  43. }
  44.  
  45. public Event_Round_End(){
  46. set_cvar_num("mp_limitteams", 0)
  47. new CsTeams:team
  48. new Players[32]
  49. new playerCount, i, player
  50. get_players(Players, playerCount, "h")
  51. for (i=0; i<playerCount; i++) {
  52. player = Players[i]
  53.  
  54. team=cs_get_user_team(player)
  55. if(team==CS_TEAM_CT)cs_set_user_team(player, CS_TEAM_T)
  56. else if(team==CS_TEAM_T)cs_set_user_team(player, CS_TEAM_CT)
  57. cs_reset_user_model(player)
  58. }
  59. server_print("%s",get_mp_pdata("m_iNumTerroristWins"));
  60. server_print("%s",get_mp_pdata("m_iNumCTWins"));
  61. new twins = get_mp_pdata("m_iNumTerroristWins");
  62. set_mp_pdata( "m_iNumTerroristWins", get_mp_pdata("m_iNumCTWins"));
  63. set_mp_pdata( "m_iNumCTWins", twins);
  64. set_cvar_num("mp_limitteams", 1)
  65. set_task(6.0,"rezetmodelsz");
  66. }
  67.  
  68. public logevent_round_start()
  69. {
  70. if(roundcounter == 0)
  71. {
  72. new players[32],pnum;
  73. get_players(players, pnum, "h")
  74. for(new i = 0; i<pnum; i++)
  75. {
  76. cs_set_user_money(players[i], 800)
  77. }
  78. }
  79. }
  80.  
  81. public rezetmodelsz() {
  82. new Players[32]
  83. new playerCount, i, player
  84. get_players(Players, playerCount, "h")
  85. for (i=0; i<playerCount; i++) {
  86. player = Players[i]
  87. cs_reset_user_model(player)
  88. cs_set_user_money(player, 800)
  89. }
  90.  
  91. }

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: startmoney 800
HozzászólásElküldve:2013.04.25. 22:25 
Offline
Lelkes

Csatlakozott:2013.04.22. 01:13
Hozzászólások:20
Nem jó.
L 04/25/2013 - 22:22:07: [ORPHEU] Invalid memory structure "m_iNumTerroristWins"
L 04/25/2013 - 22:22:07: [AMXX] Run time error 10 (plugin "scoreteam.amxx") (native "OrpheuMemoryGetAtAddress") - debug not enabled!
L 04/25/2013 - 22:22:07: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
Csapatok felcserelese!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [49 hozzászólás ]  OldalElőző12345Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole