hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 06:58



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 364 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 362 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [16 hozzászólás ]  OldalElőző12
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Deathrun
HozzászólásElküldve:2013.07.13. 08:55 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.03.22. 18:22
Hozzászólások:2978
Megköszönt másnak: 117 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Nekem nagyon mindegy,nem csalódtam a sima hudban sem.De a lényeg hogy lefut,és működik.Hol a probléma? :)


JoGoBeLLa írta:
ultraibolya írta:
Vagy egyszerűen:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. set_dhudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.37, 0, 0.00001, 0.00001,_,_)
  2. show_dhudmessage(id, "%L", LANG_PLAYER, "TULMELEGEDES", tulmelegedes[id])


|
\/

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.37, 0, 0.00001, 0.00001,_,_)
  2. show_hudmessage(id, "%L", LANG_PLAYER, "TULMELEGEDES", tulmelegedes[id])


Kiveszel egy 'd' betűt az elejéről,és láss csodát: Tádám,lefut :P

minek kell túl bonyolítani hogy töltsd le ezt,azt aztán nem megy neki küldünk ilyeneket ,mint jogo: -.-"
Én mindig így csinálom a pluginoknál...

Azért be kell vallanod ibi, hogy a hud meg a dhud között van egy kis külömbség.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Deathrun
HozzászólásElküldve:2013.07.13. 08:56 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2012.12.24. 13:27
Hozzászólások:447
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
ultaibolya nem tudom hogy most mivan lehet én csináltam rosszul de nekem még mindig azt írja.. .:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Deathrun
HozzászólásElküldve:2013.07.13. 09:14 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2012.12.24. 13:27
Hozzászólások:447
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
valaki valahogyan mert még mindig nem oldodott meg...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Deathrun
HozzászólásElküldve:2013.07.13. 19:42 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Leírták hogy töltsd le az incet, s rakd be oda, ami a fordítóprogramodba bevan állítva. Letölteni a AMX Mod X / Scripting / Függvénykönyvtáraknál tudod.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Deathrun
HozzászólásElküldve:2013.07.13. 19:47 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2013.01.15. 19:04
Hozzászólások:407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <dhudmessage>

A forráskód elejéről kitörölted?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Deathrun
HozzászólásElküldve:2013.07.13. 19:51 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2012.09.23. 20:29
Hozzászólások:325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. //Todo List: Zombi Fertőzés hang!
  2. // Menübe vissza számláló (ez egyenlőre nem akart össze jönni, a kódot eltávolítottam belőle)
  3.  
  4. #include <amxmodx>
  5. #include <amxmisc>
  6. #include <cstrike>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <fakemeta_util>
  9. #include <fakemeta>
  10. #include <fun>
  11. #include <engine>
  12. #include <xs>
  13.  
  14. new const PLUGIN[] = "Deathrun Terrorista Menu"
  15. new const AUTHOR[] = "Kiki33"
  16. new const VERSION[] = "1.0"
  17.  
  18. #define TASKID_STRIPNGIVE 698
  19. #define OFFSET_ARMOR 112
  20. #define OFFSET_NVG 129
  21. #define MODEL_CLASSNAME "player_model"
  22. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON 116
  23. #define fm_get_user_armortype(%1) get_pdata_int(%1, OFFSET_ARMOR)
  24. #define fm_set_user_armortype(%1,%2) set_pdata_int(%1, OFFSET_ARMOR, %2)
  25. #define fm_reset_user_primary(%1) set_pdata_int(%1, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0)
  26. #define HAS_NVG (1<<0)
  27. #define HUDID 199999
  28. #define HUD_HIDE_RHA (1<<3)
  29. #define RAMBOTASK 8890
  30. #define OFFSET_MONEY 115
  31. #define VALASZTASID 100
  32. #define KESZITO "By kiki33"
  33.  
  34. new g_MaxClients, g_HudText, g_iRounds = 5, g_korok = 5, g_vampirkor = 5, eszakaikor = 5, szellemkor = 6, hardkor = 8, g_Choosed, MessageSay;
  35. new bool:elsoterror[33], bool:is_round_zombi, bool:is_round_normal, bool:is_round_alap, bool:is_round_rambo, bool:is_round_vampir, bool:is_round_ejszaka, bool:is_round_szellem, bool:is_round_respawn, bool:g_zombie[33];
  36. new g_modelent[33], g_msg_flashlight, cvar_autonvg, jelenlegimod2, pcv_multi, tulmelegedes[33], bool:vannagypapa[33], Float:cl_pushangle[33][3], bool:nemkellmenu[33], g_Timer, gMsgMoney;
  37.  
  38. enum
  39. {
  40. CS_ARMOR_NONE = 0,
  41. CS_ARMOR_KEVLAR,
  42. CS_ARMOR_VESTHELM
  43. }
  44.  
  45. public plugin_init()
  46. {
  47. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  48. register_clcmd("say /tmenu", "deathrun_menu");
  49. register_clcmd("menu", "deathrun_menu");
  50. register_cvar(PLUGIN, KESZITO, FCVAR_SERVER)
  51. MessageSay = get_user_msgid ( "SayText" );
  52. g_msg_flashlight = get_user_msgid("Flashlight");
  53. cvar_autonvg = register_cvar("dr_autonvg", "1");
  54. gMsgMoney = get_user_msgid( "Money" );
  55. pcv_multi = register_cvar("zp_vampire_multi", "1");
  56. g_MaxClients = get_global_int(GL_maxClients);
  57. g_HudText = CreateHudSyncObj();
  58. jelenlegimod2 = register_cvar("dr_jelenlegi_mod", "Varakozas")
  59. register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1);
  60. register_forward(FM_TraceLine, "forward_traceline", 1);
  61. register_event("HLTV", "rr", "a", "1=0", "2=0");
  62. register_event( "TextMsg", "EventRestart", "a", "2&#Game_C", "2&#Game_w" );
  63. register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29") ;
  64. register_event("DeathMsg", "eventDeath", "a");
  65. register_logevent( "logevent_round_start", 2, "1=Round_Start" );
  66. RegisterHam( Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_m249", "hook_m249" , 1 );
  67. RegisterHam( Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_m249", "fw_primary_attack_post", 1 );
  68. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "HamTakeDamage");
  69. RegisterHam(Ham_Killed,"player","Forward_PlayerKilled",1)
  70. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "hamPlayerSpawn", 1);
  71. RegisterHam(Ham_Use, "func_button", "key");
  72. set_task(0.1, "huduzenet", HUDID, "", 0, "b");
  73. register_dictionary("deathrun_gamedays.txt");
  74. }
  75.  
  76. public logevent_round_start()
  77. {
  78. new iPlayers[ 32 ], iNum, i, id;
  79. get_players( iPlayers, iNum, "c" );
  80.  
  81. for( i = 0; i < iNum; i++ )
  82. {
  83. id = iPlayers[ i ];
  84.  
  85. set_user_gravity(id, 1.0 );
  86. set_user_maxspeed(id, 0.0 );
  87. set_user_footsteps(id, 0 );
  88. cs_reset_user_model(id);
  89. }
  90. }
  91.  
  92. public eventDeath( )
  93. {
  94. static victim
  95. victim = read_data( 2 )
  96.  
  97. new penz = fm_get_user_money( victim )
  98.  
  99. if ( victim && penz >= 6000 && nemkellmenu[victim] == false && cs_get_user_team(victim) == CS_TEAM_CT && is_round_respawn == false)
  100. {
  101. new szMenu[38];
  102. formatex( szMenu, charsmax(szMenu), "%L", LANG_PLAYER, "UJRAELEDES_KELL");
  103.  
  104. new Igen[38];
  105. formatex( Igen, charsmax(Igen), "%L", LANG_PLAYER, "UJRAELEDES_IGEN");
  106.  
  107. new Nem[38];
  108. formatex( Nem, charsmax(Nem), "%L", LANG_PLAYER, "UJRAELEDES_NEM");
  109.  
  110. new Nem2[38];
  111. formatex( Nem2, charsmax(Nem2), "%L", LANG_PLAYER, "UJRAELEDES_NEM2");
  112.  
  113. new menum = menu_create( szMenu, "respawnhandler");
  114. menu_additem(menum, Igen, "1");
  115. menu_additem(menum, Nem, "2");
  116. menu_additem(menum, Nem2, "3");
  117. menu_display(victim, menum, 0);
  118. }
  119. }
  120.  
  121. public Forward_PlayerKilled(id)
  122. {
  123. if(is_round_respawn && is_dead_ct(id))
  124. {
  125. set_task(1.0, "respawnct", id)
  126. }
  127. }
  128.  
  129. public respawnct(id)
  130. {
  131. if(is_round_respawn && is_dead_ct(id))
  132. {
  133. ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn,id);
  134.  
  135. // This is debug, respawn all dead cts!
  136. new players[32], plNum
  137. get_players(players, plNum, "bh") ;
  138. for (new i = 0; i < plNum; i++)
  139. {
  140. if(cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_CT && !is_user_alive(players[i]))
  141. {
  142. ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn,players[i])
  143. }
  144. }
  145. }
  146. }
  147.  
  148. public respawnhandler(id, menum, item)
  149. {
  150. if (item == MENU_EXIT)
  151. {
  152. menu_destroy(menum);
  153. return PLUGIN_HANDLED;
  154. }
  155.  
  156. new data[6], szName[64];
  157. new access, callback;
  158.  
  159. menu_item_getinfo(menum, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  160.  
  161. new Key = str_to_num(data);
  162.  
  163. switch (Key)
  164. {
  165. case 1:
  166. {
  167. if(fm_get_user_money(id) >= 6000)
  168. {
  169. cs_set_user_money(id, fm_get_user_money(id) - 6000)
  170. ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn,id)
  171. colored_print(id, "%L", LANG_PLAYER, "UJRAELEDES")
  172. }
  173. }
  174. case 2:
  175. {
  176. menu_destroy(menum);
  177. return PLUGIN_HANDLED;
  178. }
  179. case 3:
  180. {
  181. nemkellmenu[id] = true;
  182. menu_destroy(menum);
  183. return PLUGIN_HANDLED;
  184. }
  185. }
  186.  
  187. return 1;
  188. }
  189.  
  190. public hook_m249(Weapon)
  191. {
  192. new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4)
  193. if(tulmelegedes[Player] <= 100 && is_round_rambo)
  194. {
  195. tulmelegedes[Player]++;
  196. return 1;
  197. }
  198.  
  199. return 1;
  200. }
  201.  
  202. public fw_primary_attack_post( Weapon )
  203. {
  204. if(is_round_rambo)
  205. {
  206. new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4)
  207.  
  208. if(vannagypapa[Player])
  209. {
  210. new Float:push[3]
  211. pev(Player,pev_punchangle,push)
  212. xs_vec_sub(push,cl_pushangle[Player],push)
  213.  
  214. xs_vec_mul_scalar(push,0.1,push)
  215. xs_vec_add(push,cl_pushangle[Player],push)
  216. set_pev(Player,pev_punchangle,push)
  217.  
  218. }
  219. }
  220. }
  221.  
  222. public UpdateClientData_Post( id, sendweapons, cd_handle ){
  223. if ( !is_user_alive(id) ) return FMRES_IGNORED;
  224. if(tulmelegedes[id] >= 100)
  225. {
  226. set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, halflife_time() + 0.001 );
  227. }
  228. return FMRES_HANDLED;
  229. }
  230.  
  231. public client_PreThink( id )
  232. {
  233. if( !is_user_alive(id) )
  234. {
  235. return PLUGIN_CONTINUE;
  236. }
  237.  
  238. if(is_round_rambo)
  239. {
  240. new clip, ammo;
  241. new weap = get_user_weapon(id, clip, ammo)
  242.  
  243. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T && weap == CSW_M249)
  244. {
  245. set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.37, 0, 0.00001, 0.00001,_,_)
  246. show_hudmessage(id, "%L", LANG_PLAYER, "TULMELEGEDES", tulmelegedes[id])
  247. }
  248.  
  249. if(tulmelegedes[id] >= 100)
  250. {
  251. set_pev( id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK );
  252. }
  253. }
  254.  
  255. return PLUGIN_CONTINUE;
  256. }
  257.  
  258. public plugin_precache()
  259. {
  260. precache_model("models/v_knife_zombie.mdl");
  261. precache_model("models/player/zombie_source/zombie_source.mdl");
  262. precache_model("models/player/vampire_terror/vampire_terror.mdl");
  263. precache_model("models/player/ghost_eba/ghost_eba.mdl");
  264. }
  265.  
  266. public rr()
  267. {
  268. server_cmd("dr_jelenlegi_mod Varakozas");
  269. g_iRounds++;
  270. g_korok++;
  271. g_vampirkor++;
  272. eszakaikor++;
  273. szellemkor++;
  274. hardkor++;
  275. g_Choosed=0;
  276. is_round_zombi = false;
  277. is_round_normal = true;
  278. is_round_rambo = false;
  279. is_round_vampir = false;
  280. is_round_ejszaka = false;
  281. is_round_szellem = false;
  282. is_round_respawn = false;
  283. is_round_alap = false;
  284. arrayset( g_zombie, false, 32 );
  285. arrayset( elsoterror, false, 32 );
  286. arrayset( vannagypapa, false, 32);
  287. set_lights("#OFF")
  288. }
  289.  
  290. public EventRestart( ) {
  291. g_iRounds = 5;
  292. g_korok = 5;
  293. g_vampirkor = 5;
  294. eszakaikor = 5;
  295. szellemkor = 6;
  296. hardkor = 8;
  297. server_cmd("dr_jelenlegi_mod Varakozas");
  298. is_round_normal = true;
  299. is_round_alap = false;
  300. is_round_zombi = false;
  301. is_round_rambo = false;
  302. is_round_vampir = false;
  303. is_round_ejszaka = false;
  304. is_round_szellem = false;
  305. is_round_respawn = false;
  306. set_lights("#OFF")
  307. }
  308.  
  309. public client_connect(id)
  310. {
  311. g_zombie[id] = false;
  312. vannagypapa[id] = false;
  313. nemkellmenu[id] = false;
  314. remove_user_model(g_modelent[id])
  315. }
  316.  
  317. public client_disconnect(id)
  318. {
  319. remove_task(TASKID_STRIPNGIVE + id)
  320. remove_task(RAMBOTASK + id)
  321. remove_user_model(g_modelent[id])
  322. nemkellmenu[id] = false;
  323. }
  324.  
  325. public deathrun_menu(id)
  326. {
  327. if(is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T && g_Choosed<1)
  328. {
  329. elsoterror[id] = true;
  330. new alapmenux[192];
  331. formatex( alapmenux, charsmax(alapmenux), "%L", LANG_PLAYER, "TMENU_FEJLEC", g_Timer )
  332. new menu = menu_create( alapmenux, "sub_menu")
  333.  
  334. new iWaitRounds = 5 - g_iRounds;
  335. new szMenu[38];
  336. formatex( szMenu, charsmax(szMenu), "%L", LANG_PLAYER, "ZOMBI_KOR", iWaitRounds );
  337.  
  338. new iVarakozas = 5 - g_korok;
  339. new szMenu2[38];
  340.  
  341. formatex( szMenu2, charsmax(szMenu2), "%L", LANG_PLAYER, "RAMBO_KOR", iVarakozas )
  342.  
  343. new vampirvarakozas = 5 - g_vampirkor;
  344. new szMenu3[38];
  345. formatex( szMenu3, charsmax(szMenu3), "%L", LANG_PLAYER, "VAMPIR_KOR", vampirvarakozas )
  346.  
  347. new eszakavarakozas = 5 - eszakaikor;
  348. new szMenu4[38];
  349. formatex( szMenu4, charsmax(szMenu4), "%L", LANG_PLAYER, "EJSZAKA_KOR", eszakavarakozas )
  350.  
  351. new szellemvarakozas = 6 - szellemkor;
  352. new szMenu5[38];
  353. formatex( szMenu5, charsmax(szMenu5), "%L", LANG_PLAYER, "SZELLEM_KOR", szellemvarakozas)
  354.  
  355. new hardvarakozas = 8 - hardkor;
  356. new szMenu6[38];
  357. formatex( szMenu6, charsmax(szMenu6), "%L", LANG_PLAYER, "RESPAWN_KOR", hardvarakozas)
  358.  
  359. new szMenu7[38];
  360. formatex( szMenu7, charsmax(szMenu7), "%L", LANG_PLAYER, "GOMBOK")
  361.  
  362. new szMenu8[38];
  363. formatex( szMenu8, charsmax(szMenu8), "%L", LANG_PLAYER, "ZOMBI")
  364.  
  365. new szMenu9[38];
  366. formatex( szMenu9, charsmax(szMenu9), "%L", LANG_PLAYER, "RAMBO")
  367.  
  368. new szMenu10[38];
  369. formatex( szMenu10, charsmax(szMenu10), "%L", LANG_PLAYER, "VAMPIR")
  370.  
  371. new szMenu11[38];
  372. formatex( szMenu11, charsmax(szMenu11), "%L", LANG_PLAYER, "EJSZAKA")
  373.  
  374. new szMenu12[38];
  375. formatex( szMenu12, charsmax(szMenu12), "%L", LANG_PLAYER, "SZELLEM")
  376.  
  377. new szMenu13[38];
  378. formatex( szMenu13, charsmax(szMenu13), "%L", LANG_PLAYER, "RESPAWN")
  379.  
  380. if( iWaitRounds > 0 )
  381. {
  382. menu_additem(menu, szMenu7, "1", 0);
  383. menu_additem(menu, szMenu, "2", 0);
  384. }
  385. else
  386. {
  387. menu_additem(menu, szMenu7, "1", 0);
  388. menu_additem(menu, szMenu8, "2", 0);
  389. }
  390. if( iVarakozas > 0 )
  391. {
  392. menu_additem(menu, szMenu2, "3", 0);
  393. }
  394. else
  395. {
  396. menu_additem(menu, szMenu9, "3", 0);
  397. }
  398.  
  399. if( vampirvarakozas > 0 )
  400. {
  401. menu_additem(menu, szMenu3, "4", 0);
  402. }
  403. else
  404. {
  405. menu_additem(menu, szMenu10, "4", 0);
  406. }
  407. if( eszakavarakozas > 0 )
  408. {
  409. menu_additem(menu, szMenu4, "5", 0);
  410. }
  411. else
  412. {
  413. menu_additem(menu, szMenu11, "5", 0);
  414. }
  415. if( szellemvarakozas > 0 )
  416. {
  417. menu_additem(menu, szMenu5, "6", 0);
  418. }
  419. else
  420. {
  421. menu_additem(menu, szMenu12, "6", 0);
  422. }
  423. if( hardvarakozas > 0 )
  424. {
  425. menu_additem(menu, szMenu6, "7", 0);
  426. }
  427. else
  428. {
  429. menu_additem(menu, szMenu13, "7", 0);
  430. }
  431.  
  432. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  433. menu_display(id, menu, 0);
  434. }
  435. }
  436.  
  437. public sub_menu(id, menu, item)
  438. {
  439.  
  440. if (item == MENU_EXIT)
  441. {
  442. menu_destroy(menu);
  443. return PLUGIN_HANDLED;
  444. }
  445.  
  446. new data[6], szName[64];
  447. new access, callback;
  448.  
  449. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  450.  
  451. new Key = str_to_num(data);
  452. new iWaitRounds = 5 - g_iRounds;
  453. new iVarakozas = 5 - g_korok;
  454. new vampirvarakozas = 5 - g_vampirkor;
  455. new eszakavarakozas = 5 - eszakaikor;
  456. new szellemvarakozas = 6 - szellemkor;
  457. new hardvarakozas = 8 - hardkor;
  458.  
  459. switch (Key)
  460. {
  461. case 1:
  462. {
  463. if(g_Choosed <= 0)
  464. {
  465. is_round_alap = true;
  466. is_round_normal = false;
  467. server_cmd("dr_jelenlegi_mod Gombok");
  468. set_hudmessage(0, 255, 255, 0.01, 0.50, 2, 1.0, 20.0, 0.1, 2.0);
  469. show_hudmessage(0, "%L", LANG_PLAYER, "ALAP_MOD")
  470. g_Choosed++
  471. }
  472. }
  473. case 2:
  474. {
  475. if(g_Choosed <= 0)
  476. {
  477. if( iWaitRounds > 0 )
  478. {
  479. colored_print(id, "%L", id, LANG_PLAYER, "NEMLEHET", iWaitRounds)
  480. menu_display(id, menu, 0);
  481. }
  482. else
  483. {
  484. server_cmd("dr_jelenlegi_mod Zombi");
  485. is_round_zombi = true;
  486. is_round_normal = false;
  487. g_iRounds = 0;
  488. g_Choosed++;
  489. //remove_task(id + VALASZTASID);
  490. jatekosok(id);
  491. new players[32], plNum
  492. get_players(players, plNum, "ah") ;
  493. for (new i = 0; i < plNum; i++)
  494. {
  495. if(cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_T)
  496. {
  497. set_zombie_attibutes(players[i]);
  498. }
  499. }
  500. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.50, 2, 1.0, 20.0, 0.1, 2.0);
  501. show_hudmessage(0, "%L", LANG_PLAYER, "ZOMBI_MOD")
  502. }
  503. }
  504. }
  505. case 3:
  506. {
  507. if(g_Choosed <= 0)
  508. {
  509. if( iVarakozas > 0 )
  510. {
  511. colored_print(id, "%L", id, LANG_PLAYER, "NEMLEHET", iVarakozas)
  512. menu_display(id, menu, 0);
  513. }
  514. else
  515. {
  516. is_round_normal = false;
  517. is_round_rambo = true;
  518. server_cmd("dr_jelenlegi_mod Rambo");
  519. new players[32], plNum
  520. get_players(players, plNum, "ah") ;
  521. for (new i = 0; i < plNum; i++)
  522. {
  523. if(cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_CT)
  524. {
  525. fm_strip_user_weapons(players[i])
  526. give_item(players[i], "weapon_knife")
  527. give_item(players[i], "weapon_shield")
  528. give_item(players[i], "weapon_glock18")
  529. cs_set_user_bpammo(players[i], CSW_GLOCK18, 220)
  530. }
  531. if(cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_T)
  532. {
  533. fm_strip_user_weapons(players[i])
  534. give_item(players[i], "weapon_knife")
  535. give_item(players[i], "weapon_m249")
  536. cs_set_user_bpammo(players[i], CSW_M249, 250)
  537. set_user_gravity(players[i], 0.9)
  538. set_task(0.25, "minusz", players[i] + RAMBOTASK, "", 0, "b" );
  539. vannagypapa[players[i]] = true;
  540. }
  541. }
  542. g_korok = 0;
  543. g_Choosed++;
  544. jatekosok(id);
  545. set_hudmessage(0, 0, 255, 0.01, 0.50, 2, 1.0, 20.0, 0.1, 2.0);
  546. show_hudmessage(0, "%L", LANG_PLAYER, "RAMBO_MOD")
  547. }
  548. }
  549. }
  550. case 4:
  551. {
  552. if(g_Choosed <= 0)
  553. {
  554. if( vampirvarakozas > 0 )
  555. {
  556. colored_print(id, "%L", id, LANG_PLAYER, "NEMLEHET", vampirvarakozas)
  557. menu_display(id, menu, 0);
  558. }
  559. else
  560. {
  561. is_round_vampir = true;
  562. is_round_normal = false;
  563. server_cmd("dr_jelenlegi_mod Vampir");
  564. g_vampirkor = 0;
  565. set_hudmessage(100, 0, 255, 0.01, 0.50, 2, 1.0, 20.0, 0.1, 2.0);
  566. show_hudmessage(0, "%L", LANG_PLAYER, "VAMPIR_MOD")
  567. g_Choosed++
  568. new players[32], plNum
  569. get_players(players, plNum, "ah") ;
  570. for (new i = 0; i < plNum; i++)
  571. {
  572. if(cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_T)
  573. {
  574. cs_set_user_model(players[i], "vampire_terror")
  575. }
  576. }
  577.  
  578. }
  579. }
  580. }
  581. case 5:
  582. {
  583. if(g_Choosed <= 0)
  584. {
  585. if( eszakavarakozas > 0 )
  586. {
  587. colored_print(id, "%L", id, LANG_PLAYER, "NEMLEHET", eszakavarakozas)
  588. menu_display(id, menu, 0);
  589. }
  590. else
  591. {
  592. is_round_ejszaka = true;
  593. is_round_normal = false;
  594. server_cmd("dr_jelenlegi_mod Ejszaka");
  595. eszakaikor = 0;
  596. set_hudmessage(200, 100, 0, 0.01, 0.50, 2, 1.0, 20.0, 0.1, 2.0);
  597. show_hudmessage(0, "%L", LANG_PLAYER, "EJSZAKA_MOD")
  598. set_lights("a")
  599. g_Choosed++
  600. }
  601. }
  602. }
  603. case 6:
  604. {
  605. if(g_Choosed <= 0)
  606. {
  607. if( szellemvarakozas > 0 )
  608. {
  609. colored_print(id, "%L", id, LANG_PLAYER, "NEMLEHET", szellemvarakozas)
  610. menu_display(id, menu, 0);
  611. }
  612. else
  613. {
  614. is_round_szellem = true;
  615. is_round_normal = false;
  616. server_cmd("dr_jelenlegi_mod Szellem");
  617. szellemkor = 0;
  618. new players[32], plNum
  619. get_players(players, plNum, "ah") ;
  620. for (new i = 0; i < plNum; i++)
  621. {
  622. if(cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_T)
  623. {
  624. cs_set_user_model(players[i], "ghost_eba")
  625. set_user_gravity(id, 0.2)
  626. set_user_health(players[i], get_user_health(players[i]) + 300)
  627. fm_set_rendering(players[i], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 7)
  628. //set_user_footsteps( players[i], 1 );
  629. //Nemtudom miért van kikapcsolva nem emlékszem!
  630. }
  631. }
  632. set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.50, 2, 1.0, 20.0, 0.1, 2.0);
  633. show_hudmessage(0, "%L", LANG_PLAYER, "SZELLEM_MOD")
  634. g_Choosed++
  635. }
  636. }
  637. }
  638. case 7:
  639. {
  640. if(g_Choosed <= 0)
  641. {
  642. if( hardvarakozas > 0 )
  643. {
  644. colored_print(id, "%L", id, LANG_PLAYER, "NEMLEHET", hardvarakozas)
  645. menu_display(id, menu, 0);
  646. }
  647. else
  648. {
  649. is_round_respawn = true;
  650. is_round_normal = false;
  651. hardkor = 0;
  652. server_cmd("dr_jelenlegi_mod Nehez");
  653. set_hudmessage(204, 255, 0, 0.01, 0.50, 2, 1.0, 20.0, 0.1, 2.0);
  654. show_hudmessage(0, "%L", LANG_PLAYER, "RESPAWN_MOD")
  655. g_Choosed++
  656. }
  657. }
  658. }
  659. }
  660.  
  661. return PLUGIN_HANDLED
  662. }
  663.  
  664. public minusz(id)
  665. {
  666. new p = id - RAMBOTASK
  667.  
  668. new clip, ammo;
  669. new weap = get_user_weapon(p, clip, ammo)
  670.  
  671. if(get_user_button(p) & IN_ATTACK && weap == CSW_M249)
  672. {
  673. return 1;
  674. }
  675.  
  676. if(tulmelegedes[p] >= 1)
  677. {
  678. tulmelegedes[p]--;
  679. }
  680.  
  681. return 0;
  682. }
  683.  
  684. public hamPlayerSpawn(id)
  685. {
  686. remove_task(RAMBOTASK + id);
  687.  
  688. if(is_user_alive(id))
  689. {
  690. set_user_footsteps(id, 0);
  691. reset_user_model(id)
  692.  
  693. if(is_round_zombi && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  694. {
  695. set_zombie_attibutes(id)
  696. }
  697.  
  698. if(is_round_rambo && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  699. {
  700. fm_strip_user_weapons(id)
  701. give_item(id, "weapon_knife")
  702. give_item(id, "weapon_m249")
  703. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 250)
  704. set_user_gravity(id, 0.9)
  705. set_user_maxspeed(id, 500.0)
  706. vannagypapa[id] = true;
  707. set_task(0.25, "minusz", id + RAMBOTASK, "", 0, "b" );
  708. }
  709.  
  710. if(is_round_rambo && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  711. {
  712. fm_strip_user_weapons(id)
  713. give_item(id, "weapon_knife")
  714. give_item(id, "weapon_shield")
  715. give_item(id, "weapon_glock18")
  716. cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 7)
  717. set_user_gravity(id, 0.9)
  718. }
  719.  
  720. if(is_round_vampir)
  721. {
  722. fm_strip_user_weapons(id)
  723. give_item(id, "weapon_knife")
  724.  
  725. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  726. {
  727. cs_set_user_model(id, "vampire_terror")
  728. }
  729. }
  730. if(is_round_szellem && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  731. {
  732. set_user_health(id, get_user_health(id) + 200)
  733. cs_set_user_model(id, "ghost_eba")
  734. set_user_gravity(id, 0.2)
  735. fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 7)
  736. set_user_footsteps( id, 1 )
  737. }
  738.  
  739. }
  740. }
  741.  
  742. public switchweapon(id)
  743. {
  744. if(cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_T && is_round_zombi)
  745. {
  746. engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  747. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_knife_zombie.mdl")
  748. }
  749. if(cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_T && is_round_rambo)
  750. {
  751. set_user_maxspeed(id, 500.0)
  752. new clip, ammo;
  753. new weap = get_user_weapon(id, clip, ammo)
  754. if(weap == CSW_M249)
  755. {
  756. new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_m249", id);
  757. if(weapon_id)
  758. {
  759. cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 101);
  760. }
  761. }
  762. }
  763. if(is_round_vampir)
  764. {
  765. engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  766. }
  767.  
  768. return PLUGIN_CONTINUE
  769. }
  770.  
  771. public jatekosok(id)
  772. {
  773. if (get_ctsnum() >= 6)
  774. {
  775. new jatekosmenu[192];
  776. formatex( jatekosmenu, charsmax(jatekosmenu), "\y%D:", LANG_PLAYER, "PARVALASZTAS")
  777. new menu2 = menu_create( jatekosmenu, "menu_handler")
  778.  
  779. new players[32], pnum, tempid;
  780.  
  781. new szName[32], szTempid[10];
  782.  
  783. get_players(players, pnum, "ae", "CT");
  784.  
  785. if(elsoterror[id] == true)
  786. {
  787. elsoterror[id] = false;
  788. if (pnum == 0) {
  789. colored_print(id, "%L", LANG_PLAYER, "NINCSPAR")
  790. return PLUGIN_HANDLED;
  791. }
  792.  
  793. for( new i; i<pnum; i++ )
  794. {
  795. tempid = players[i];
  796.  
  797. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
  798. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));
  799.  
  800. menu_additem(menu2, szName, szTempid, 0);
  801.  
  802. }
  803.  
  804. menu_display(id, menu2, 0);
  805. return PLUGIN_HANDLED;
  806. }
  807. else
  808. {
  809. colored_print(id, "!g%L", LANG_PLAYER, "CSAKELSOTERR")
  810. }
  811. }
  812. return PLUGIN_HANDLED;
  813. }
  814.  
  815. public menu_handler(id, menu2, item)
  816. {
  817. if( item == MENU_EXIT )
  818. {
  819. menu_destroy(menu2)
  820. }
  821.  
  822. new data[6]
  823. new szName[64];
  824. new access, callback;
  825. menu_item_getinfo(menu2, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  826.  
  827. new tempid = str_to_num(data);
  828.  
  829. if( is_user_alive(tempid) )
  830. {
  831. cs_set_user_team(tempid,CS_TEAM_T)
  832. ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn,tempid)
  833. }
  834.  
  835. return PLUGIN_HANDLED;
  836. }
  837.  
  838. stock set_zombie_attibutes(index)
  839. {
  840. if(!is_user_alive(index))
  841. return
  842.  
  843. g_zombie[index] = true
  844. cs_set_user_model(index, "zombie_source");
  845.  
  846. set_task(0.1, "task_stripngive", TASKID_STRIPNGIVE + index)
  847.  
  848. static Float:health
  849. health = 1000.0
  850. static Float:gravity
  851. gravity = 1.0
  852.  
  853. set_pev(index, pev_health, health)
  854. set_pev(index, pev_gravity, gravity)
  855. set_pev(index, pev_body, 0)
  856. set_pev(index, pev_armorvalue, 0.0)
  857. set_pev(index, pev_renderamt, 0.0)
  858.  
  859. fm_set_user_armortype(index, CS_ARMOR_NONE)
  860. fm_set_user_nvg(index)
  861.  
  862. if(get_pcvar_num(cvar_autonvg))
  863. engclient_cmd(index, "nightvision")
  864.  
  865. if(!pev_valid(g_modelent[index]))
  866. {
  867. static ent
  868. ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
  869. if(pev_valid(ent))
  870. {
  871. set_pev(ent, pev_classname, MODEL_CLASSNAME)
  872. set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
  873. set_pev(ent, pev_aiment, index)
  874. set_pev(ent, pev_owner, index)
  875.  
  876. g_modelent[index] = ent
  877. }
  878. }
  879. else
  880. {
  881. fm_set_entity_visibility(g_modelent[index], 1)
  882. }
  883.  
  884. static effects
  885. effects = pev(index, pev_effects)
  886.  
  887. if(effects & EF_DIMLIGHT)
  888. {
  889. message_begin(MSG_ONE, g_msg_flashlight, _, index)
  890. write_byte(0)
  891. write_byte(100)
  892. message_end()
  893.  
  894. set_pev(index, pev_effects, effects & ~EF_DIMLIGHT)
  895. }
  896. }
  897.  
  898. stock reset_user_model(index)
  899. {
  900. set_pev(index, pev_rendermode, kRenderNormal)
  901. set_pev(index, pev_renderamt, 0.0)
  902.  
  903. if(pev_valid(g_modelent[index]))
  904. fm_set_entity_visibility(g_modelent[index], 0)
  905. }
  906.  
  907. stock remove_user_model(ent)
  908. {
  909. static id
  910. id = pev(ent, pev_owner)
  911.  
  912. if(pev_valid(ent))
  913. engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
  914.  
  915. g_modelent[id] = 0
  916. }
  917.  
  918. public task_stripngive(taskid)
  919. {
  920. static id
  921. id = taskid - TASKID_STRIPNGIVE
  922.  
  923. if(is_user_alive(id))
  924. {
  925. fm_strip_user_weapons(id)
  926. fm_reset_user_primary(id)
  927. bacon_give_weapon(id, "weapon_knife")
  928.  
  929. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "")
  930. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_knife_zombie.mdl")
  931. set_pev(id, pev_maxspeed, 270.0)
  932. }
  933. }
  934.  
  935. public HamTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  936. {
  937. if(is_round_zombi == true && get_ctsnum() >= 2 && cs_get_user_team(attacker)==CS_TEAM_T && is_user_alive(attacker) && cs_get_user_team(victim)!=CS_TEAM_T)
  938. {
  939. make_deathmsg(attacker, victim, random_num(0,1), "knife")
  940. set_user_frags(attacker, get_user_frags(attacker) + 1)
  941. cs_set_user_deaths(victim, cs_get_user_deaths(victim) + 1)
  942. cs_set_user_team( victim, CS_TEAM_T )
  943. set_zombie_attibutes(victim)
  944. }
  945.  
  946. if(is_round_rambo && vannagypapa[attacker] && is_user_alive(attacker) && cs_get_user_team(attacker)==CS_TEAM_T)
  947. {
  948. damage = damage*5.25
  949. SetHamParamFloat(4, damage)
  950. }
  951.  
  952. if (is_round_vampir && is_user_alive(attacker) && cs_get_user_team(attacker)==CS_TEAM_T && cs_get_user_team(victim)==CS_TEAM_CT)
  953. {
  954. new ExtraHealth;
  955. ExtraHealth = floatround(damage * get_pcvar_num(pcv_multi))
  956.  
  957. set_user_health(attacker, get_user_health(attacker) + ExtraHealth)
  958. }
  959. }
  960.  
  961. public huduzenet()
  962. {
  963. new index, eloct, osszesct, mindeki, jelenlegiido[32], kovetkezopalya[32], terroristak[32][32], uzenet[512], ts;
  964. for(index = 1; index <= g_MaxClients; index++)
  965. {
  966. if(!is_user_connected(index))
  967. {
  968. continue
  969. }
  970. else if(is_user_alive(index) && cs_get_user_team(index) == CS_TEAM_CT)
  971. {
  972. eloct++
  973. osszesct++
  974. mindeki++
  975. }
  976. else if(!is_user_alive(index) && cs_get_user_team(index) == CS_TEAM_CT)
  977. {
  978. osszesct++
  979. mindeki++
  980. }
  981. else if(cs_get_user_team(index) == CS_TEAM_T && !is_user_bot(index))
  982. {
  983. ts++
  984. get_user_name(index, terroristak[ts], 63)
  985. mindeki++
  986. }
  987. else
  988. {
  989. mindeki++
  990. }
  991. }
  992. for(index = 1; index <= g_MaxClients; index++)
  993. {
  994. new jelenlegimod3[192]
  995. new hossz
  996. get_pcvar_string(jelenlegimod2, jelenlegimod3, 191)
  997.  
  998. get_time("%H:%M:%S", jelenlegiido, 31)
  999. hossz += format(uzenet[hossz], 511 - hossz, "^n%L: %s", LANG_PLAYER, "JATEKMOD", jelenlegimod3)
  1000. hossz += format(uzenet[hossz], 511 - hossz, "^n%L: %s", LANG_PLAYER, "IDO", jelenlegiido)
  1001. if(get_cvar_float("mp_timelimit"))
  1002. {
  1003. new a = get_timeleft()
  1004. hossz += format(uzenet[hossz], 511 - hossz, "^n%L: %d:%02d", LANG_PLAYER, "HATRALEVOIDO", (a / 60), (a % 60))
  1005. }
  1006. else
  1007. {
  1008. hossz += format(uzenet[hossz], 511 - hossz, "^n%L: %L", LANG_PLAYER, "HATRALEVOIDO", LANG_PLAYER, "UTOLSO")
  1009. }
  1010. get_cvar_string("amx_nextmap", kovetkezopalya, 31)
  1011. hossz += format(uzenet[hossz], 511 - hossz, "^n%L: %s", LANG_PLAYER, "KOVETKEZOPALYA", kovetkezopalya)
  1012. hossz += format(uzenet[hossz], 511 - hossz, "^n%L: %s , %s, %s", LANG_PLAYER, "TERRORISTAK", terroristak[1], terroristak[2], terroristak[3] )
  1013. hossz += format(uzenet[hossz], 511 - hossz, "^n%L: %d/%d", LANG_PLAYER, "ZSARUK", eloct,osszesct)
  1014. hossz += format(uzenet[hossz], 511 - hossz, "^n%L: %d/%d", LANG_PLAYER, "JATEKOSOK", mindeki, g_MaxClients)
  1015. set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.14, 0, 1.0, 1.0)
  1016.  
  1017.  
  1018. set_hudmessage(0, 255, 0, 1.0, 1.0, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1)
  1019. if(is_round_normal) set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.14, 0, 1.0, 1.0, _, _, 3)
  1020. if(is_round_zombi) set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.14, 0, 1.0, 1.0, _, _, 3)
  1021. if(is_round_rambo) set_hudmessage(0, 0, 255, 0.01, 0.14, 0, 1.0, 1.0, _, _, 3)
  1022. if(is_round_alap) set_hudmessage(0, 255, 255, 0.01, 0.14, 0, 1.0, 1.0, _, _, 3)
  1023. if(is_round_vampir) set_hudmessage(100, 0, 255, 0.01, 0.14, 0, 1.0, 1.0, _, _, 3)
  1024. if(is_round_ejszaka) set_hudmessage(200, 100, 0, 0.01, 0.14, 0, 1.0, 1.0, _, _, 3)
  1025. if(is_round_szellem) set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.14, 0, 1.0, 1.0, _, _, 3)
  1026. if(is_round_respawn) set_hudmessage(204, 255, 0, 0.01, 0.14, 0, 1.0, 1.0, _, _, 3)
  1027. ShowSyncHudMsg(index, g_HudText, "%s", uzenet)
  1028. }
  1029. return PLUGIN_CONTINUE
  1030. }
  1031.  
  1032. public key(ent, idcaller, idactivator, use_type, Float:value)
  1033. {
  1034. if (is_user_alive(idactivator) && get_user_team(idactivator) == 1)
  1035. {
  1036. if(is_round_rambo || is_round_vampir || is_round_zombi || is_round_szellem || is_round_normal)
  1037. {
  1038. colored_print(idactivator, "!g%L", LANG_PLAYER, "NINCSGOMB")
  1039. return HAM_SUPERCEDE
  1040. }
  1041. }
  1042. return HAM_IGNORED
  1043. }
  1044.  
  1045. // Stocks
  1046. stock colored_print ( const index, const input [ ], any:... )
  1047. {
  1048. new sz_Message [ 191 ]
  1049.  
  1050. vformat ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), input, 3 )
  1051.  
  1052. replace_all ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), "!g", "^4" )
  1053. replace_all ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), "!t", "^3" )
  1054. replace_all ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), "!y", "^1" )
  1055.  
  1056. new i_Players [ 32 ]
  1057. new i_Count
  1058.  
  1059. i_Count = 1
  1060.  
  1061. if ( index )
  1062. {
  1063. i_Players [ 0 ] = index
  1064. }
  1065.  
  1066. else
  1067. {
  1068. get_players ( i_Players, i_Count, "ch" )
  1069. }
  1070.  
  1071. new i_Number
  1072.  
  1073. for ( i_Number = 0; i_Number < i_Count; i_Number ++ )
  1074. {
  1075. if ( is_user_connected ( i_Players [ i_Number ] ) )
  1076. {
  1077. message_begin ( MSG_ONE_UNRELIABLE, MessageSay, _, i_Players [ i_Number ] )
  1078. write_byte ( i_Players [ i_Number ] )
  1079. write_string ( sz_Message )
  1080. message_end ( )
  1081. }
  1082. }
  1083. }
  1084.  
  1085. stock fm_set_user_nvg(index, onoff = 1)
  1086. {
  1087. static nvg
  1088. nvg = get_pdata_int(index, OFFSET_NVG)
  1089.  
  1090. set_pdata_int(index, OFFSET_NVG, onoff == 1 ? nvg | HAS_NVG : nvg & ~HAS_NVG)
  1091. return 1
  1092. }
  1093.  
  1094. //by Exolent
  1095. stock get_ctsnum()
  1096. {
  1097. new players[32], szamlalo;
  1098. get_players(players, szamlalo, "ae", "CT");
  1099.  
  1100. return szamlalo;
  1101. }
  1102.  
  1103. stock fm_get_user_money( index )
  1104. {
  1105. new money = get_pdata_int( index, OFFSET_MONEY );
  1106. return money;
  1107. }
  1108.  
  1109. stock fm_set_user_money( index, money, flash = 1 )
  1110. {
  1111. set_pdata_int( index, OFFSET_MONEY, money );
  1112. fm_set_money( index, money, flash );
  1113. return 1;
  1114. }
  1115.  
  1116. stock fm_set_money( index, money, flash )
  1117. {
  1118. message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, gMsgMoney, {0, 0, 0}, index );
  1119. write_long( money );
  1120. write_byte( flash ? 1 : 0 );
  1121. message_end();
  1122. }
  1123.  
  1124. stock bacon_give_weapon(index, weapon[])
  1125. {
  1126. if(!equal(weapon,"weapon_", 7))
  1127. return 0
  1128.  
  1129. static ent
  1130. ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, weapon))
  1131.  
  1132. if(!pev_valid(ent))
  1133. return 0
  1134.  
  1135. set_pev(ent, pev_spawnflags, SF_NORESPAWN)
  1136. dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent)
  1137.  
  1138. if(!ExecuteHamB(Ham_AddPlayerItem, index, ent))
  1139. {
  1140. if(pev_valid(ent)) set_pev(ent, pev_flags, pev(ent, pev_flags) | FL_KILLME)
  1141. return 0
  1142. }
  1143. ExecuteHamB(Ham_Item_AttachToPlayer, ent, index)
  1144.  
  1145. return 1
  1146. }
  1147.  
  1148. stock bool:is_dead_ct(id)
  1149. {
  1150. new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
  1151. if(!is_user_alive(id) && team == CS_TEAM_CT) return true;
  1152.  
  1153. return false;
  1154. }
  1155.  
  1156. /*================================================================================
  1157. Copyright 2012 (c) Kiki33. | http://www.amxx.try.hu
  1158. =================================================================================*/
  1159.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [16 hozzászólás ]  OldalElőző12


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole