hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 14:29



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 352 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 350 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot], Pikaaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: SlenderMan Mod
HozzászólásElküldve:2013.09.26. 13:58 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2013.03.12. 10:03
Hozzászólások:859
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Szereztem egy Slenderman Mod-ot..Le is Magyarosítottam.
De Viszont Hiába írom át sma-ba is meg Cvar-al állítom be a sebbeséget nem csökken...Probléma mi lehet?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SlenderMan Mod
HozzászólásElküldve:2013.09.26. 13:59 
Papi írta:
Szereztem egy Slenderman Mod-ot..Le is Magyarosítottam.
De Viszont Hiába írom át sma-ba is meg Cvar-al állítom be a sebbeséget nem csökken...Probléma mi lehet?

Kód?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SlenderMan Mod
HozzászólásElküldve:2013.09.26. 14:01 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2013.03.12. 10:03
Hozzászólások:859
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <cstrike>
  7. #include <fun>
  8. #include <xs>
  9. #include <colorchat>
  10.  
  11. #define PLUGIN "Slender Mod"
  12. #define VERSION "1.1.0 RC4"
  13. #define AUTHOR "UnitedDevs/Papi"
  14.  
  15. #define SLENDER_RADIUS 250.0
  16. #define SLENDER_DELAY 0.32
  17. #define SLENDER_L_DELAY 15.0
  18. #define SLENDER_EDITOR_ACCESS ADMIN_BAN
  19.  
  20.  
  21. #define SetAlive(%1) ( gBitAlive |= (1<<%1) )
  22. #define SetDead(%1) ( gBitAlive &= ~(1<<%1) )
  23. #define IsAlive(%1) ( gBitAlive & (1<<%1) )
  24.  
  25. #define m_iVGUI 510
  26. #define m_fGameHUDInitialized 349
  27.  
  28.  
  29. /* CVars */
  30.  
  31. new cvar_light,cvar_damage,cvar_speed,cvar_pages,cvar_delay,cvar_sky
  32.  
  33. /* Constants */
  34.  
  35. new const g_szGamePrefix[] = "[Slender-Mod]"
  36.  
  37. stock const FIRST_JOIN_MSG[] = "#Team_Select"
  38. stock const FIRST_JOIN_MSG_SPEC[] = "#Team_Select_Spect"
  39. stock const INGAME_JOIN_MSG[] = "#IG_Team_Select"
  40. stock const INGAME_JOIN_MSG_SPEC[] = "#IG_Team_Select_Spect"
  41. stock const VGUI_JOIN_TEAM_NUM = 2
  42. const iMaxLen = sizeof(INGAME_JOIN_MSG_SPEC);
  43.  
  44. new CTCount,TCount,g_MsgShowMenu
  45.  
  46. /* Sounds */
  47. new const g_szTeleportSound[] = "slenderman/bassdrum.wav"
  48. new const g_szSlenderLaugh[] = "slenderman/slenderlaugh.wav"
  49.  
  50. /* Model */
  51. new const g_szSlenderModel[] = "models/player/slenderman/slenderman.mdl"
  52.  
  53. /* Sprite */
  54. new const g_szPageSprite[] = "sprites/slenderpage.spr"
  55. new const g_szEditorSprite[] = "sprites/editorsprite.spr"
  56.  
  57. /* Floats */
  58.  
  59. new Float:g_flLastTeleportTime[33]
  60. new Float:g_flSlayDelay[33]
  61. new Float:g_flLaughDelay[33]
  62.  
  63. /* Integer */
  64.  
  65. new g_iPages,g_iLastTerr,gBitAlive,g_iSlenderId
  66.  
  67. /* Booleans */
  68.  
  69. new g_bAllPagesShow
  70.  
  71. /* Precache */
  72.  
  73. public plugin_precache()
  74. {
  75. precache_sound(g_szTeleportSound)
  76. precache_sound(g_szSlenderLaugh)
  77. precache_model(g_szSlenderModel)
  78. precache_model(g_szPageSprite)
  79. precache_model(g_szEditorSprite)
  80. }
  81.  
  82. public plugin_init()
  83. {
  84. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  85. register_cvar("slender_version", VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_SPONLY);
  86. register_dictionary("slender.txt")
  87.  
  88. /* Register Stuff */
  89.  
  90. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_Spawn", 1)
  91. RegisterHam(Ham_Player_PreThink, "player", "fw_PlayerPreThink")
  92.  
  93. register_forward( FM_Spawn, "fw_SpawnPost",1)
  94. register_forward( FM_Touch, "fw_Touch")
  95. register_forward( FM_GetGameDescription, "GameDesc")
  96.  
  97. /* Events */
  98.  
  99. register_event("DeathMsg", "ev_Death", "a")
  100. register_event("HLTV", "ev_HLTV", "a", "1=0", "2=0")
  101.  
  102. /* Touch */
  103.  
  104. register_touch("slenderpage", "player","player_touch_slenderpage")
  105.  
  106. /* Messages */
  107.  
  108. register_message(get_user_msgid("ShowMenu"), "message_ShowMenu")
  109. register_message(get_user_msgid("VGUIMenu"), "message_VGUIMenu")
  110.  
  111.  
  112. /* Commands */
  113.  
  114. register_clcmd("reloadlights", "ApplyEnvironment")
  115.  
  116. register_clcmd("chooseteam", "show_team_menu")
  117. register_clcmd("jointeam", "jointeam")
  118. register_clcmd("joinclass", "jointeam")
  119. register_clcmd("say /editor", "origin_2_file_menu")
  120.  
  121. register_impulse(100, "OnFlashLight")
  122.  
  123. /* Cvars */
  124.  
  125. cvar_light = register_cvar ("slender_light","a")
  126. cvar_delay = register_cvar ("slender_teleport_delay","7")
  127. cvar_speed = register_cvar ("slender_speed","1")
  128. cvar_damage = register_cvar ("slender_damage","4")
  129. cvar_pages = register_cvar ("slender_pages","8")
  130. cvar_sky = register_cvar ("slender_sky","black")
  131.  
  132. /* Misc */
  133. g_MsgShowMenu = get_user_msgid("ShowMenu");
  134. g_bAllPagesShow = false
  135.  
  136. ApplyEnvironment()
  137.  
  138. }
  139. public client_disconnect(id)
  140. {
  141. if(id == g_iSlenderId)
  142. {
  143. server_cmd("sv_restartround 1")
  144. g_iSlenderId = 0
  145. }
  146. }
  147.  
  148. /* Fowards */
  149.  
  150. public fw_PlayerPreThink(id)
  151. {
  152. if(!IsAlive(id)
  153. || !is_user_alive(id)
  154. || cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_CT
  155. || !is_user_alive(g_iSlenderId))
  156. return;
  157.  
  158. new Float:origin[3];
  159. entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
  160.  
  161. if(ExecuteHam(Ham_FVisible, g_iSlenderId, id)
  162. && entity_range(g_iSlenderId, id) <= SLENDER_RADIUS
  163. && is_in_viewcone(g_iSlenderId,origin)
  164. && get_gametime() > g_flSlayDelay[id] )
  165. {
  166. set_user_health(id, get_user_health(id) - get_pcvar_num(cvar_damage))
  167. shake_user_screen(id)
  168. g_flSlayDelay[id] = get_gametime() + SLENDER_DELAY
  169. if(get_gametime() > g_flLaughDelay[id])
  170. {
  171. emit_sound( id, CHAN_ITEM, g_szSlenderLaugh, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
  172. g_flLaughDelay[id] = get_gametime() + SLENDER_L_DELAY
  173. }
  174. }
  175. }
  176.  
  177. public fw_SpawnPost( iEntity )
  178. {
  179. new szClassname[ 32 ];
  180. pev(iEntity,pev_classname,szClassname,charsmax( szClassname ) );
  181.  
  182. static const g_szObjectives[ ][ ] =
  183. {
  184. "func_bomb_target",
  185. "info_bomb_target",
  186. "hostage_entity",
  187. "monster_scientist",
  188. "func_hostage_rescue",
  189. "info_hostage_rescue",
  190. "info_vip_start",
  191. "func_vip_safetyzone",
  192. "func_escapezone"
  193. }
  194.  
  195. for(new i=0;i<sizeof g_szObjectives;i++)
  196. {
  197. if(equali(szClassname,g_szObjectives[i]))
  198. {
  199. remove_entity( iEntity );
  200. break;
  201. }
  202. }
  203. }
  204.  
  205. public fw_Touch( ent , id )
  206. {
  207. new g_MaxPlayers = get_maxplayers()
  208.  
  209. static const models[][] =
  210. {
  211. "models/w_backpack.mdl",
  212. "models/w_flashbang.mdl",
  213. "models/w_hegrenade.mdl",
  214. "models/w_smokegrenade.mdl"
  215. }
  216.  
  217. if (!(1 <= id <= g_MaxPlayers) || !pev_valid(ent) || !(pev(ent , pev_flags) & FL_ONGROUND))
  218. return FMRES_IGNORED;
  219.  
  220. static szEntModel[32];
  221. pev(ent , pev_model , szEntModel , 31);
  222.  
  223. return equal(szEntModel , models[random(sizeof(models))]) ? FMRES_IGNORED : FMRES_SUPERCEDE;
  224. }
  225. public fw_Spawn(id)
  226. {
  227. if(is_user_alive(id))
  228. {
  229. SetAlive(id)
  230. switch(cs_get_user_team(id))
  231. {
  232. case CS_TEAM_T : set_task(0.3,"slenderstuff",id)
  233. case CS_TEAM_CT : set_task(0.3,"humanstuff",id)
  234. }
  235. }
  236. }
  237. public ev_Death()
  238. {
  239. new iAttacker = read_data(1)
  240. new id = read_data(2)
  241. SetDead(id)
  242. new user_name[33]
  243. get_user_name(id, user_name, charsmax(user_name))
  244. if(is_user_alive(iAttacker) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT && cs_get_user_team(iAttacker) == CS_TEAM_T)
  245. {
  246. print_color(0, id, 0, "%L", LANG_PLAYER, "SLENDER_DEATH", g_szGamePrefix, user_name)
  247. }
  248. }
  249.  
  250. public ev_HLTV(id)
  251. {
  252. g_iPages = 1
  253. new i, iPlayers[ 32 ], iNum, iPlayer;
  254. get_players( iPlayers, iNum, "c")
  255.  
  256. if( iNum <= 1 )
  257. return PLUGIN_CONTINUE;
  258.  
  259. for( i = 0; i < iNum; i++ )
  260. {
  261. iPlayer = iPlayers[ i ];
  262. if( cs_get_user_team( iPlayer ) == CS_TEAM_T )
  263. {
  264. cs_set_user_team( iPlayer, CS_TEAM_CT )
  265. }
  266. }
  267.  
  268. new iRandomPlayer, CsTeams:iTeam;
  269. while( ( iRandomPlayer = iPlayers[ random_num( 0, iNum - 1 ) ] ) == g_iLastTerr ) { }
  270.  
  271. g_iLastTerr = iRandomPlayer;
  272.  
  273. iTeam = cs_get_user_team( iRandomPlayer );
  274.  
  275. if( iTeam == CS_TEAM_T || iTeam == CS_TEAM_CT )
  276. {
  277. new szName[ 32 ];
  278. get_user_name( iRandomPlayer, szName, 31 );
  279.  
  280. print_color(0, id, 0, "%L", LANG_PLAYER, "SLENDER_CHOICE", g_szGamePrefix, szName)
  281.  
  282. create_sprite(iRandomPlayer)
  283. g_iSlenderId = iRandomPlayer
  284.  
  285. cs_set_user_team(iRandomPlayer, CS_TEAM_T);
  286. }
  287. else
  288. {
  289. ev_HLTV(id);
  290. }
  291.  
  292. return PLUGIN_CONTINUE;
  293. }
  294.  
  295. /* Gameplay Stuff */
  296.  
  297. public slenderstuff(id)
  298. {
  299. strip_user_weapons(id);
  300. cs_set_user_money(id,0);
  301. cs_set_user_nvg(id,1)
  302.  
  303. set_user_footsteps(id, 1)
  304. set_user_godmode(id, 1)
  305.  
  306. engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed, id, get_pcvar_float(cvar_speed))
  307.  
  308. cs_set_user_model(id, "slenderman")
  309.  
  310. }
  311. public humanstuff(id)
  312. {
  313. strip_user_weapons( id );
  314. give_item(id, "weapon_knife")
  315. cs_set_user_money( id, 0 );
  316. cs_set_user_nvg(id,0)
  317.  
  318. set_user_footsteps(id, 0)
  319. set_user_godmode(id, 0)
  320.  
  321. cs_set_user_model(id, "gsg9")
  322.  
  323. set_hudmessage(0, 100, 255, -0.5, 0.5, 0, 6.0, 12.0, 0.1)
  324. show_hudmessage(id, "%L", LANG_PLAYER, "SLENDER_COLLECT", get_pcvar_num(cvar_pages))
  325.  
  326. }
  327. public ApplyEnvironment()
  328. {
  329. static light_cvar[3]
  330. get_pcvar_string(cvar_light,light_cvar,charsmax(light_cvar))
  331. set_lights(light_cvar)
  332.  
  333. static sky_cvar[33]
  334. get_pcvar_string(cvar_sky,sky_cvar,charsmax(sky_cvar))
  335.  
  336. set_cvar_string("sv_skyname",sky_cvar)
  337.  
  338. }
  339. public OnFlashLight(id)
  340. {
  341. switch(cs_get_user_team(id))
  342. {
  343. case CS_TEAM_T: TeleportPlayer(id)
  344. case CS_TEAM_CT: return PLUGIN_CONTINUE
  345. }
  346. return PLUGIN_HANDLED
  347. }
  348.  
  349. public TeleportPlayer(id)
  350. {
  351. if(!is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_T)
  352. return PLUGIN_HANDLED
  353.  
  354. new Float:flGameTime = get_gametime();
  355.  
  356. new iDelay = get_pcvar_num( cvar_delay );
  357.  
  358. if( flGameTime - g_flLastTeleportTime[ id ] < iDelay )
  359. {
  360. print_color(id,id,0, "%L", LANG_PLAYER, "SLENDER_DELAY",g_szGamePrefix,iDelay)
  361. return PLUGIN_HANDLED
  362. }
  363.  
  364. new vOldLocation[3], vNewLocation[3]
  365.  
  366. get_user_origin( id, vOldLocation );
  367. get_user_origin( id, vNewLocation, 3 );
  368.  
  369. emit_sound( 0, CHAN_ITEM, g_szTeleportSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
  370.  
  371. vOldLocation[2] += 15;
  372. vNewLocation[0] += ( ( vNewLocation[0] - vOldLocation[0] > 0 ) ? -50 : 50 );
  373. vNewLocation[1] += ( ( vNewLocation[1] - vOldLocation[1] > 0 ) ? -50 : 50 );
  374. vNewLocation[2] += 40;
  375.  
  376. set_user_origin( id, vNewLocation );
  377. g_flLastTeleportTime[ id ] = get_gametime();
  378.  
  379. new parm[5];
  380. parm[0] = id;
  381. parm[1] = vOldLocation[0];
  382. parm[2] = vOldLocation[1];
  383. parm[3] = vOldLocation[2];
  384. parm[4] = vNewLocation[2];
  385.  
  386. set_task( 0.1, "CheckStuck", 1337 + id, parm, 5 );
  387. return PLUGIN_HANDLED
  388. }
  389.  
  390. public CheckStuck(parm[])
  391. {
  392. new id = parm[0]
  393.  
  394. new vOldLocation[3], vOrigin[3];
  395.  
  396. vOldLocation[0] = parm[1];
  397. vOldLocation[1] = parm[2];
  398. vOldLocation[2] = parm[3];
  399.  
  400. get_user_origin( id, vOrigin );
  401.  
  402. if ( parm[4] == vOrigin[2] )
  403. {
  404. set_user_origin( id, vOldLocation );
  405. }
  406. }
  407.  
  408. /* Misc */
  409.  
  410. public GameDesc( )
  411. {
  412. new szVersName[64]
  413. formatex(szVersName,charsmax(szVersName),"SlenderMod %s by Papi",VERSION)
  414.  
  415. forward_return( FMV_STRING, szVersName );
  416. return FMRES_SUPERCEDE;
  417. }
  418.  
  419. /* Origin2File */
  420. public origin_2_file_menu(id)
  421. {
  422. if(!get_user_flags(id) && SLENDER_EDITOR_ACCESS)
  423. return PLUGIN_HANDLED
  424.  
  425. new menu = menu_create("SlenderMod Spawn Editor","origin_2_file_handler")
  426. new save[64],show[64],remove[64]
  427.  
  428. formatex(save, charsmax(save), "%L", LANG_PLAYER, "SLENDER_SPAWNSAVE")
  429. formatex(show, charsmax(show), "%L", LANG_PLAYER, "SLENDER_SPAWNSHOW")
  430. formatex(remove, charsmax(remove),"%L", LANG_PLAYER, "SLENDER_SPAWNREMOVE")
  431.  
  432. menu_additem(menu,save, "1",0);
  433.  
  434. if(g_bAllPagesShow)
  435. menu_additem(menu,show, "2",1<<31);
  436. else
  437. menu_additem(menu,show, "2",0)
  438.  
  439. if(!g_bAllPagesShow)
  440. menu_additem(menu,remove, "3",1<<31);
  441. else
  442. menu_additem(menu,remove, "3",0)
  443.  
  444.  
  445. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  446. menu_display(id, menu, 0);
  447. return PLUGIN_HANDLED
  448. }
  449. public origin_2_file_handler(id, menu, item)
  450. {
  451. static filename[256]
  452. get_configsdir(filename,charsmax(filename))
  453.  
  454. static map[32]
  455. get_mapname(map, charsmax(map))
  456.  
  457. formatex(filename, charsmax(filename), "%s\slenderman\maps\%s.cfg",filename,map)
  458.  
  459. new data[6], szName[64];
  460. new access, callback;
  461. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  462. new key = str_to_num(data);
  463. switch(key)
  464. {
  465. case 1:
  466. {
  467. new iOrigin[3]
  468. get_user_origin(id, iOrigin, 0)
  469.  
  470. new origincontent[256]
  471. formatex(origincontent, charsmax(origincontent), "%d %d %d", iOrigin[0],iOrigin[1],iOrigin[2])
  472.  
  473. write_file(filename, origincontent)
  474. }
  475. case 2:
  476. {
  477. new lines = file_size(filename, 1);
  478. for (new line=0; line <=lines; line++)
  479. {
  480. static iOrigin[3][8]
  481. static Float:origin[3]
  482. static lineBuffer[256], len;
  483. read_file(filename, line, lineBuffer, charsmax(lineBuffer), len);
  484.  
  485. parse(lineBuffer,iOrigin[0],7,iOrigin[1],7,iOrigin[2],7)
  486.  
  487. origin[0] = str_to_float(iOrigin[0])
  488. origin[1] = str_to_float(iOrigin[1])
  489. origin[2] = str_to_float(iOrigin[2])
  490.  
  491. new ent = create_entity("env_sprite")
  492.  
  493. entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "editorpage")
  494. entity_set_model(ent, g_szEditorSprite)
  495. entity_set_int(ent, EV_INT_spawnflags, SF_SPRITE_STARTON)
  496. entity_set_float(ent, EV_FL_framerate, 30.0)
  497.  
  498. DispatchSpawn(ent)
  499.  
  500. entity_set_origin(ent, origin)
  501. entity_set_size(ent, Float:{-25.0, -25.0, -25.0}, Float:{25.0, 25.0, 25.0})
  502. entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_TRIGGER)
  503. entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY)
  504. entity_set_int(ent, EV_INT_rendermode, kRenderTransAdd)
  505. entity_set_float(ent, EV_FL_renderamt, 255.0)
  506. entity_set_float(ent, EV_FL_scale, 1.0)
  507. entity_set_float(ent, EV_FL_gravity,0.0)
  508.  
  509. }
  510. g_bAllPagesShow = true
  511. }
  512. case 3:
  513. {
  514. DeleteAllEditorSprites()
  515.  
  516. }
  517. }
  518. }
  519.  
  520. public DeleteAllEditorSprites()
  521. {
  522. new ent = -1
  523. while((ent = find_ent_by_class(ent,"editorpage")))
  524. {
  525. remove_entity(ent)
  526. }
  527. g_bAllPagesShow = false
  528. }
  529.  
  530. /* Pages Stuff */
  531.  
  532. public DeleteAllSprites()
  533. {
  534. new ent = -1
  535. while((ent = find_ent_by_class(ent,"slenderpage")))
  536. {
  537. remove_entity(ent)
  538. }
  539. }
  540.  
  541. public create_sprite(id)
  542. {
  543. new map[32],config[32],file[64]
  544.  
  545. get_mapname(map, charsmax(map))
  546. get_localinfo("amxx_configsdir",config,charsmax(config))
  547.  
  548. formatex(file,charsmax(file),"%s\slenderman\maps\%s.cfg",config,map)
  549.  
  550. if(file_exists(file))
  551. {
  552. DeleteAllSprites()
  553.  
  554. new iOrigin[3][8]
  555. new Float:origin[3]
  556.  
  557. new lines = file_size(file, 1);
  558. new randomLine = random(lines);
  559.  
  560. new lineBuffer[256], len;
  561. read_file(file, randomLine, lineBuffer, charsmax(lineBuffer), len);
  562.  
  563. parse(lineBuffer,iOrigin[0],7,iOrigin[1],7,iOrigin[2],7)
  564.  
  565. origin[0] = str_to_float(iOrigin[0])
  566. origin[1] = str_to_float(iOrigin[1])
  567. origin[2] = str_to_float(iOrigin[2])
  568.  
  569. new ent = create_entity("env_sprite")
  570.  
  571. entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "slenderpage")
  572. entity_set_model(ent,g_szPageSprite)
  573. entity_set_int(ent, EV_INT_spawnflags, SF_SPRITE_STARTON)
  574. entity_set_float(ent, EV_FL_framerate, 30.0)
  575.  
  576. DispatchSpawn(ent)
  577.  
  578. entity_set_origin(ent, origin)
  579. entity_set_size(ent, Float:{-25.0, -25.0, -25.0}, Float:{25.0, 25.0, 25.0})
  580. entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_TRIGGER)
  581. entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY)
  582. entity_set_int(ent, EV_INT_rendermode, kRenderTransAdd)
  583. entity_set_float(ent, EV_FL_renderamt, 255.0)
  584. entity_set_float(ent, EV_FL_scale, 1.0)
  585. entity_set_float(ent, EV_FL_gravity,0.0)
  586.  
  587. print_color(0, id, 0, "%L", LANG_PLAYER, "SLENDER_PGEN",g_szGamePrefix,g_iPages)
  588. }
  589. else
  590. {
  591. print_color(0, id, 0, "%L", LANG_PLAYER, "SLENDER_NOLOC",g_szGamePrefix)
  592. }
  593. }
  594.  
  595. public player_touch_slenderpage(ent, id)
  596. {
  597. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  598. {
  599. remove_entity(ent)
  600.  
  601. new szName[32];
  602. get_user_name(id, szName, 31);
  603.  
  604. set_hudmessage(255, 255, 255, -0.5, 0.5, 0, 6.0, 12.0, 0.1)
  605. show_hudmessage(id, "%L", LANG_PLAYER, "SLENDER_PFOUNDHUD", g_iPages, get_pcvar_num(cvar_pages))
  606.  
  607. print_color(0, id, 0, "%L", LANG_PLAYER, "SLENDER_PFOUND",g_szGamePrefix,szName,g_iPages,get_pcvar_num(cvar_pages))
  608.  
  609. if(g_iPages >= get_pcvar_num(cvar_pages))
  610. {
  611. user_kill(g_iSlenderId)
  612. g_iPages = 1
  613. }
  614.  
  615. g_iPages++
  616. create_sprite(id)
  617. }
  618. }
  619.  
  620. /* Color Chat */
  621.  
  622. public print_color(id, cid, color, const message[], any:...)
  623. {
  624. new msg[192]
  625. vformat(msg, charsmax(msg), message, 5)
  626. new param
  627. if (!cid)
  628. return
  629. else
  630. param = cid
  631.  
  632. new team[32]
  633. get_user_team(param, team, 31)
  634. switch (color)
  635. {
  636. case 0: msg_teaminfo(param, team)
  637. case 1: msg_teaminfo(param, "TERRORIST")
  638. case 2: msg_teaminfo(param, "CT")
  639. case 3: msg_teaminfo(param, "SPECTATOR")
  640. }
  641. if (id) msg_saytext(id, param, msg)
  642. else msg_saytext(0, param, msg)
  643.  
  644. if (color != 0) msg_teaminfo(param, team)
  645. }
  646.  
  647. msg_saytext(id, cid, msg[])
  648. {
  649. message_begin(id?MSG_ONE:MSG_ALL, get_user_msgid("SayText"), {0,0,0}, id)
  650. write_byte(cid)
  651. write_string(msg)
  652. message_end()
  653. }
  654.  
  655. msg_teaminfo(id, team[])
  656. {
  657. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), {0,0,0}, id)
  658. write_byte(id)
  659. write_string(team)
  660. message_end()
  661. }
  662.  
  663. /* Team Manager */
  664.  
  665. public message_ShowMenu(iMsgid, iDest, id)
  666. {
  667. static sMenuCode[iMaxLen];
  668. get_msg_arg_string(4, sMenuCode, sizeof(sMenuCode) - 1)
  669. if(equal(sMenuCode, FIRST_JOIN_MSG) || equal(sMenuCode, FIRST_JOIN_MSG_SPEC))
  670. {
  671. show_team_menu(id)
  672. return PLUGIN_HANDLED
  673.  
  674. }
  675. return PLUGIN_CONTINUE;
  676. }
  677.  
  678. public message_VGUIMenu(iMsgid, iDest, id)
  679. {
  680. if(get_msg_arg_int(1) != VGUI_JOIN_TEAM_NUM)
  681. {
  682. return PLUGIN_CONTINUE;
  683. }
  684.  
  685. show_team_menu(id)
  686. return PLUGIN_HANDLED;
  687. }
  688.  
  689. public count_teams()
  690. {
  691. CTCount = 0
  692. TCount = 0
  693.  
  694. new Players[32]
  695. new playerCount, i
  696. get_players(Players, playerCount, "")
  697. for (i=0; i<playerCount; i++)
  698. {
  699. if (is_user_connected(Players[i]))
  700. {
  701. if (cs_get_user_team(Players[i]) == CS_TEAM_CT) CTCount++
  702. if (cs_get_user_team(Players[i]) == CS_TEAM_T) TCount++
  703. }
  704. }
  705. }
  706.  
  707. public team_choice(id, menu, item)
  708. {
  709. static dst[32], data[5], access, callback
  710. static restore, vgui, msgblock
  711.  
  712. if(item == MENU_EXIT)
  713. {
  714. msgblock = get_msg_block(g_MsgShowMenu)
  715. set_msg_block(g_MsgShowMenu, BLOCK_ONCE)
  716. engclient_cmd(id, "jointeam", "2")
  717. engclient_cmd(id, "joinclass", "2")
  718. set_msg_block(g_MsgShowMenu, msgblock)
  719. menu_destroy(menu)
  720. return PLUGIN_HANDLED
  721. }
  722.  
  723. restore = get_pdata_int(id, m_iVGUI)
  724. vgui = restore & (1<<0)
  725. if(vgui)
  726. set_pdata_int(id, m_iVGUI, restore & ~(1<<0))
  727.  
  728.  
  729. menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), dst, charsmax(dst), callback)
  730. menu_destroy(menu)
  731.  
  732. switch(data[0])
  733. {
  734. case('1'):
  735. {
  736. count_teams()
  737.  
  738. if(TCount < 1)
  739. {
  740. msgblock = get_msg_block(g_MsgShowMenu)
  741. set_msg_block(g_MsgShowMenu, BLOCK_ONCE)
  742. engclient_cmd(id, "jointeam", "1")
  743. engclient_cmd(id, "joinclass", "1")
  744. set_msg_block(g_MsgShowMenu, msgblock)
  745. }
  746. else
  747. {
  748. msgblock = get_msg_block(g_MsgShowMenu)
  749. set_msg_block(g_MsgShowMenu, BLOCK_ONCE)
  750. engclient_cmd(id, "jointeam", "2")
  751. engclient_cmd(id, "joinclass", "2")
  752. set_msg_block(g_MsgShowMenu, msgblock)
  753. }
  754.  
  755. }
  756. case('2'):
  757. {
  758. msgblock = get_msg_block(g_MsgShowMenu)
  759. set_msg_block(g_MsgShowMenu, BLOCK_ONCE)
  760. engclient_cmd(id, "jointeam", "2")
  761. engclient_cmd(id, "joinclass", "2")
  762. set_msg_block(g_MsgShowMenu, msgblock)
  763. }
  764.  
  765. }
  766. if(vgui)
  767. set_pdata_int(id, m_iVGUI, restore)
  768. return PLUGIN_HANDLED
  769. }
  770.  
  771. public show_team_menu(id)
  772. {
  773. static menu
  774.  
  775. menu = menu_create("Valasz Jatekost:", "team_choice")
  776.  
  777. if(TCount < 1)
  778. menu_additem(menu, "Slenderman", "1", 0)
  779. else
  780. menu_additem(menu, "\dSlenderman", "1", 1<<31)
  781.  
  782. menu_additem(menu, "Ember", "2", 0)
  783. menu_display(id, menu)
  784.  
  785. return PLUGIN_HANDLED
  786. }
  787.  
  788. public jointeam(id) return PLUGIN_HANDLED
  789.  
  790. /* Stocks */
  791.  
  792. stock shake_user_screen(id)
  793. {
  794. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenShake"), {0,0,0}, id) // Shake Screen
  795. write_short(1<<14)
  796. write_short(1<<14)
  797. write_short(1<<14)
  798. message_end()
  799. }

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára kiki 2013.09.26. 14:20-kor.
Nem sourcemod kód, ez SMA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SlenderMan Mod
HozzászólásElküldve:2013.09.26. 14:21 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=217128

Author itt nem Papi...

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SlenderMan Mod
HozzászólásElküldve:2013.09.26. 14:22 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2013.03.12. 10:03
Hozzászólások:859
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
irtam beled de ott az Ő neve is :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SlenderMan Mod
HozzászólásElküldve:2013.09.26. 15:16 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2012.09.23. 20:29
Hozzászólások:325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" )
  2.  
  3.  
  4. public eCurWeapon( id )
  5. {
  6. if( is_user_alive( id ) && get_user_team( id ) == 1 )
  7. set_user_maxspeed( id, get_pcvar_float( cvar_speed ) )
  8. }
Ezt írd bele


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SlenderMan Mod
HozzászólásElküldve:2013.09.26. 17:26 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2013.03.12. 10:03
Hozzászólások:859
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
nemjó..

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole