hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.09. 17:20



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 361 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 359 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső
124 találat

Szerző Üzenet

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Give Night Vision
Elküldve:2016.01.24. 18:21 

[INFO] Fegyver ID-k

Itt van mindegyik addolható alap cucc.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Fegyver lekérése rövidebben
Elküldve:2016.01.26. 17:53 

Miért használsz bitenkénti ést??? ( & != &&, | != || ) CSW_AWP & CSW_SCOUT = 18 & 3 = 0b10010 & 0b00011 = 0b10 = 2 Példa: new iWeapon = get_user_weapon( id ); // Vagy fakemetával: iWeapon = pev( id, pev_weapons ); // Vagy engine: iWeapon = entity_get_int( ...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: cstrike_english magyarosítás
Elküldve:2016.01.26. 18:28 

Mforce elmondta már, kliens oldalról vannak beolvasva ezek a szövegek, csak neked lesz más.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: No trap
Elküldve:2016.04.23. 18:50 

1. fun modul + set_user_footsteps( iPlayerId, 0 )
2. ScreenFade eventtel lesötétíted, vagy nem tudom mit szeretnél.
3. get_players és set_user_team

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Pev native error [Dropból]
Elküldve:2016.01.31. 18:38 

  1. public dollardobas( iEnt, iPlayerId )
  2.       if ( pev_valid( iEnt ) )
  3.       {
  4.             //Ide a kód
  5.       }


Pl

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: ciklussal végig menni rajta
Elküldve:2016.01.31. 22:27 

arrayset sokkal gyorsabb, c++ -os memset függvényt használja, ha utána akarnál nézni.
Használat:
arrayset( lada[ id ], 0, sizeof ( lada[ ] ) )

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Kés Rendszer v2
Elküldve:2016.01.07. 17:23 

v2.0.1 bind_pcvar_num, strtok2 és ArrayGetStringHandle bevezetése. v2.1.0 új funkciók: - ks_add_xp konzol parancs tapasztalat addoláshoz - mostantól a plugin kiolvassa a map nevéből, hogy mennyi a kezdő hp -> a map nevében a "hp" szó előtt kell lennie a számnak amit kezdő életnek akarunk -...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Nem adja meg a sebzést.
Elküldve:2016.02.15. 19:08 

Igen, akkor az a gond, a hamsandwich modolus forwardok nem hívódnak meg botokra. Azonban az 1.8.3-s amxmodxben kapott a RegisterHam függvény egy új paramétert amivel lehet engedélyezni, hogy botokkal is működjön.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: 001 - Metamod:Client -> Alapok
Elküldve:2016.02.03. 07:24 

Ha mindent jól értek annyit változtat a játékon, amit te megcsinálsz, és épp ezért jár érte vac mert belenyúl a kliensedbe.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Nagyobb Sebzès
Elküldve:2016.02.03. 16:26 

És ez változtat valamin? Ugyanazt az eljárást kell leregisztrálnod ham modulba és ugyanazt a függvényt használni azon belül. Ha azt akarod, h menüből válasszák ki, h mennyit sebezzenek ( ? ), akkor létrehozol egy globális float "típusú" változót és abba mented a kiválasztott értéket majd a...
Oldal: 8 / 13 [124 találat ]



Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole